Minkä kokoiset rintaliivit näillä mitoilla?
Rintojen alta 74cm ja rintojen päältä 99cm? 75D?
Kommentit (13)
Mulla suunnilleen samat sentit ja juuri eilen ostin liivit kokoa 70F.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 70F, et voi varmasti tietää ennen kuin sovitat. Ehdottamasi 75D on liian väljä ympärysmitaltaan ja kuppi on liian pieni.
Todennäköisesti 70H on lähellä. Mulla melkein samat mitat ja käytän tuota kokoa.
70H? Noihan on ihan valtavavat. Ei kai tuollaista kokoa ole ilman silareita.
Mulla alta 75 ja päältä 97. Käytän kokoa 75F. Ei ole todellakaan pakko mennä noin paljoa ympärysmitassa alaspäin, jos ko. malli ei tunnu niin hyvältä. Itselleni kaikki 70-ympäryksiset ovat kuin pakkopaitaan yrittäisi tunkea, ahdistaa, puristaa ja sattuu (ja kyllä, olen ostanut sellaiset, ja ei, se nauha ei käytössä niin paljon venynyt että voisin niitä nykyään pitää).
Vierailija kirjoitti:
Mulla alta 75 ja päältä 97. Käytän kokoa 75F. Ei ole todellakaan pakko mennä noin paljoa ympärysmitassa alaspäin, jos ko. malli ei tunnu niin hyvältä. Itselleni kaikki 70-ympäryksiset ovat kuin pakkopaitaan yrittäisi tunkea, ahdistaa, puristaa ja sattuu (ja kyllä, olen ostanut sellaiset, ja ei, se nauha ei käytössä niin paljon venynyt että voisin niitä nykyään pitää).
Muistithan mennä kirjainkoossa ylöspäin, kun ympärysnumero pieneni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistithan mennä kirjainkoossa ylöspäin, kun ympärysnumero pieneni?
Juu totta kai. Ei auttanut. Mutta ei tuo mitään, opin virheestäni ja nykyään on vain hyvin istuvia ja mukavia :).
Mun mitat 75 cm alta ja 88 päältä. Käytössä useimmat liivit 75B, jokunen 70C.
Katso Lumingieren sivuilta. Siellä on laskuri
Ei se 70H mikään valtava ole, ihmisillä on vaan käsitykset rintsikoiden koosta ihan vääriä.
Mun mitat on noin 72 ja 97, liivikoko 65H/I mallista riippuen. Eikä nää ole mitkään silarit eikä näytä valtavilta. Valtaosa naisista käyttää liian pientä kuppikokoa. Joku 75D ei ole oikeasti iso koko.
Ehkä 70F, et voi varmasti tietää ennen kuin sovitat. Ehdottamasi 75D on liian väljä ympärysmitaltaan ja kuppi on liian pieni.