Vierailija

Minulla on TODELLA HYVÄ syy siihen, miksen kertoisi. Itse en ainakaan poikani asemassa tahtoisi tietää.

Olen ollut yh-äiti jo alusta saakka. Poika menee kasille tänä vuonna. Päivittäinen kysely siitä, kuka hänen isänsä on. En oikeasti tahdo kertoa, mutta onko minulla velvollisuus siihen?

• ylös 8
  • alas 41

Sivut

Kommentit (70)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos lapsen isä on tyyliin oma isäsi tai veljesi, niin saattaisin pitää tiedon itselläni. Muussa tapauksessa lapsella on oikeus tietää. Jos tieto ei riko lasta, niin hänen kuuluu se saada.

• ylös 81
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On, kaikki tarvii juuret

Haluaisitko itse tietää, jos isäsi olisi oikeasti kamala ihminen?

Ap

• ylös 10
  • alas 46
Vierailija

Todellakin on velvollisuus kertoa. Ja vaikka et jostain syystä pystyisi kertomaan isän henkilöllisyyttä, keskustele lapsen kanssa edes kertomattomuuden syistä.

• ylös 65
  • alas 5

Tietysti jos sut on raiskattu ja tiedät kuka sen teki. Sen takia et halua kertoa lapselle. Mikä olis ihan ymmärrettävää

No more Mr Nice guy

• ylös 40
  • alas 3
Vierailija

4 & 5, tieto todellakin rikkoisi lapsen. Sanotaanko nyt että mies on hyvin väkivaltainen ja arvaamaton (eikä ONNEKSI ole minulle sukua, oksettaa ajatuskin).

Ap

• ylös 17
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, kaikki tarvii juuret

Haluaisitko itse tietää, jos isäsi olisi oikeasti kamala ihminen?

Ap

Se on kuule ihan sen lapsen päätettävissä, ei sinun.

• ylös 45
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
4 & 5, tieto todellakin rikkoisi lapsen. Sanotaanko nyt että mies on hyvin väkivaltainen ja arvaamaton (eikä ONNEKSI ole minulle sukua, oksettaa ajatuskin).

Ap

Kertoisin lapsen ollessa täysi-ikäinen. Kertoisin nyt vaan, että ei ole valitettavasti hyvä ihminen.

• ylös 36
  • alas 4
Vierailija

Mika kirjoitti:
Tietysti jos sut on raiskattu ja tiedät kuka sen teki. Sen takia et halua kertoa lapselle. Mikä olis ihan ymmärrettävää

Ei ole raiskattu, mutta kyseinen mies on yrittänyt tappaa minut useasti. Olen joutunut vaihtamaan nimeni hänen takiaan ja myös asumaan väliaikaisesti ulkomailla poikani ollessa pieni.

Ap

• ylös 68
  • alas 2
Vierailija

Lapsi aikuisena ottaa asian kuitenkin selville jos haluaa, paras että selität sen itse.

• ylös 46
  • alas 1
Vierailija

Jos isä on raiskaaja, hyväksikäyttäjä, murhaaja, pedofiili, tms niin ei kannata kertoa. Mielummin puoliksi juureton kuin traumatisoitunut.

• ylös 10
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on se todella hyvä syy?

Olen aika varma, että hän yrittäisi tappaa poikani jos tämä lähtisi etsimään häntä.

Ap

• ylös 35
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos isä on raiskaaja, hyväksikäyttäjä, murhaaja, pedofiili, tms niin ei kannata kertoa. Mielummin puoliksi juureton kuin traumatisoitunut.

No on ainakin kaksi näistä, joten ilmeisesti ei kannata kertoa.

Ap

• ylös 17
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tai myöhemmin lapsesi sen kuitenkin selvittää tavalla tai toisella

Miten? Kukaan muu paitsi minä ei tiedä isän henkilöllisyyttä.

Ap

• ylös 10
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.