Saako Y-tunnuksen omaava harrastelijaleipuri tukia kelalta?
Millainen elintarvikehuoneisto hyväksytään?
Ajattelin alkaa leipomaan kymmeniä kakkuja harrastuksena. Olen jo täysi-ikäinen, haittaako se tukia?
Kommentit (72)
Voiko vähentää avustajan palkan? Entä kissan ruoka-, hiekka- ja keittiöstä poissapitokustannukset?
Miksi perustaa yritys, jos haluaa elää tuilla. Sun kaltaisten vuoksi yrittämisen tosissaan ottavat menettävät vähäisetkin roposensa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi perustaa yritys, jos haluaa elää tuilla. Sun kaltaisten vuoksi yrittämisen tosissaan ottavat menettävät vähäisetkin roposensa.
Ei niillä elä.
Ei kannata ottaa neuvoja vastaan täältä, ihmiset ovat täällä kateellisia eikä niillä ole elämää.
Miten kauan menee , että jos on jotain veroja jäänyt maksamatta, niin se vanhentuu?
Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista, joten suosittelen sinulle jotain muutta.
Juhannuksen kunniaksi, v**u päähän ämmät ja turvat tukkoon! Kukaan ei jaksa teitä enää! Tilaan kohta 100 kakkua ihan pelkästä tukemisen ilosta!
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksen kunniaksi, v**u päähän ämmät ja turvat tukkoon! Kukaan ei jaksa teitä enää! Tilaan kohta 100 kakkua ihan pelkästä tukemisen ilosta!
Kamalan kateellinen ämmä vauva.fi-sivulla! Täytyykin ottaa yhteyttä seiskaan.
Mitä minun ahkeruuteni on sinulta pois? Oletpa ilkeä;(
Olen kuitenkin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mainostaa seiskassa, sitä lukee kakkuihmiset.
Tilaan heti ap.lta keskiaukeaman tissikakun
Vierailija kirjoitti:
Milläs maksat? Eihän täällä ole kuin laiskapaskoja sossupummiämmiä, jotka vain kadehtivat menestystä.
Olikos se niin, että jos on y-tunnus, niin verenkierto on mahdotonta?
Vierailija kirjoitti:
No, siis niin sun kannattaa sanoo. Mut ota toi y-tunnus juttu vasta sitten jos olet jo paljastunut veronkierrosta.
Ja toihan sitten toimii verovilpin epäilijöille toi heitto, et mullahan on jo y-tunnus, on mahdotonta kiertää veroja.
Mut kyl mä oon kuitenkin sitä mieltä, että kannattaa huutaa, kiroilla ja haukkua tuntemansa ihmiset anonyymillä ÄITI-ihmispalstalla.
Aina mä saan haluamani, jos en säälistä, niin sitten uhmakkaasti käyttäytyen:)
Vaikka siis olenkin kohta 18v ja sairas.
Vierailija kirjoitti:
Ei, se oli x-tunnus se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se oli x-tunnus se.
Mun puuttuva kromosomi! Mistä löysit ton?
Eli sellaista 8000 euron rajaa ei oikeasti ole.