Yh- äidin seksi elämä
Miten muut yh-äidit hoidatte seksi elämäänne?
Itse oon 26v. Kolme vuotiaan yksinhuoltaja. Aikaa ei oikein tunnu riittävän muuhun kuin töihin ja iltaisin lapsen kanssa olla. Itselläni on vähän huonosti tuota tukiverkostoa ympärillä, niin oma-aika on melko vähissä.
Välillä tuntuu että kaipaan miehen kosketusta todella paljon, eli suoraan sanottuna seksiä. Omistan kyllä muutaman lelun jolla voin vähän helpottaa oloa.
Ja sillon muutaman kerran vuoteen jos pääsen jonnekin ilman lasta lähtemään vaikka baariin tai jonnekin muualle niin ehkä oon aika helppo lähtemään miehen mukaan..
Onko muilla äitejä samassa tilanteessa? Ja miten hoidatte asian?
Kommentit (169)
No eipä sitä seksiä liikaa oo vaikka yhdessä ollaankin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä tämä. Yh:t kadehtivat parisuhteessa olevia "kun niillä on tasaisen varmasti seksiäkin". Parisuhteessa oleva kadehtii yksinhuoltajaa kun "sen ei tartte katsoa mitään haisevaa ukkoa nurkissaan ja olla panoalustana, ja voi elää niinkun haluaa ilman seksinvonkaamista".
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä lukemisen puute vai mikä, kun oikeinkirjoitus on monella niin huonossa jamassa?
Uskoisin, että sanoma on välittynyt lukijoille oiken hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaa munaa silloin kun sitä ei saa ja kun olisi tarjolla niin sit ei enään halua.
Puheet tutustumisvaiheessa ovat kiimaset ja sit loppuu kun mies vierellä. Teot ja jopa puheet kaikkea muuta kuin silloin
No tuossa elämänvaiheessa ei kannata ajatellakaan moisia. Sitä on ollut, kun lapsikin on, mutta siihen palaamista kannattaa miettiä vasta kun lapset on omillaan. Se mikään itsetarkoitus ole.
Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaa munaa silloin kun sitä ei saa ja kun olisi tarjolla niin sit ei enään halua.
Puheet tutustumisvaiheessa ovat kiimaset ja sit loppuu kun mies vierellä. Teot ja jopa puheet kaikkea muuta kuin silloin
Tuossapa se on pähkinänkuoressa. Mainospuheet on mainospuheita, arkielämä on sitten arkielämää. Toisaalta, samaa tekee miehetkin. Alussa huomioimista, lahjojen ostelua, lepertelyjä, yhdessä olemista ja tekemistä. Sitten "tuli aamu, arjen koura utulinnan kaas..."
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä lukemisen puute vai mikä, kun oikeinkirjoitus on monella niin huonossa jamassa?
Ehkä sinun pitää opetella pitää opetella lukemaan?? Edelliset tekstit on ihan selkeää suomea!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini olivat kaikki jollaisessa parisuhteessa tai naimisissa. Olivat huolissaan kun pysyin sinkkuna.( olin hiljaa ja join vain kahvihuonessa kahvia kun retostelivat naisillaan ja kiusasivat minua kun en saa naista )
Sitten eräänä juhannuksenjälkeisellä viikolla tulin kolmesta eri suunnasta töihin. ( naiset toi minut pajan ovelle omilla autoillaan ) kyselin sitte perjantaina ,että mikähän noista tämän viikon kottaraisista olisi minulle sopiva. Vai jatkanko vielä vkl: n kahtelua. Aika hiljaista oli neuvovat tuosta aiheesta tuon jälkeen. Itse asiasa kun joku uusi pojakloppi rupesi kehumaan naisillan työkaverit sanoin : mene Jamolle kertoon se on todistetusti asiantuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä näin, mutta pidempään yksin ollessa se miehen kaipuu on oikeesti raastavaa. Välillä tuntuu että vois kaupan kassajonossa olevan miehen pyytää panemaan, mutta ei uskallus riitä.
Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja tykkään siitä. Ja parisuhteessa ollessakin melkein minä halusin useammin ja enemmän seksiä kuin mies. Ja nyt kun sitä ei saa ollenkaan, niin on oikeasti tuskaa..
Olen 34 vuotias yh. Pokasin baarista aikoinaan 20v kaverin mukaani, isomies ja isolla varustettu. Nyt on pari vuotta mennyt että ei tarvitse kun laittaa viesti mihin aikaan saa tulla kylään. Oikeen hyvin toimii kun ei ole jatkuvasti nurkissa pyörimässä. Nuoressa miehessä on sekin hyvä puoli että jaksaa panna ja monta kertaa.
Jasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vakipano hoitaa homman. Tarjokkaita on maailma puolillaan, sen kun valkkaat sopivimman. Jos ei osaa, kenkää.
Siinähän se kaikessa lyhykäisyydessään...
vakipano, fuck buddy, friends with benefits (fwb), booty call ja miksi sitä nyt haluaakaan kutsua...
ei siis perinteinen parisuhde romanttisessa mielessä vaan suhde jossa seksi on kaiken a ja o sekä jutun keskiössä ;)
Minulla on kolme vakimiestä, ja seksiä on joka viikko. Mutta silti olen puutteessa. Tuntuu, että seksi vain lisää seksihaluja. Eli puutteessa voi olla näinkin. Vaikka onhan se tietenkin eri asia, kuin jos pari kertaa vuodessa saa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossapa se on pähkinänkuoressa. Mainospuheet on mainospuheita, arkielämä on sitten arkielämää. Toisaalta, samaa tekee miehetkin. Alussa huomioimista, lahjojen ostelua, lepertelyjä, yhdessä olemista ja tekemistä. Sitten "tuli aamu, arjen koura utulinnan kaas..."
En ole yh, mutta osallistun tähän sivujuonteeseen.
Meillä ei vaimon kanssa erinäisistä syistä kohtaa nyt seksuaaliset tarpeet/halut.
Puhuttiin ja sovittiin nyt ns. seksipäivät joka toinen viikko niitä on 1 ja joka toinen 2. Tuntuu toimivan hyvin. Poistui molemmilta ahdistukset asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No, kyseessä olikin yh. Eivät ne muutenkaan ole parasta a-ryhmää. Eivät kyenneet parisuhteeseenkaan.
Mielestäni miehen huomion, läheisyyden, kosketuksen ja nussinnan saaminen ei ole mikään perusoikeus. Tee jotain sen eteen jotta saat. Ei YH ole mikään ihanne tilanne, miehet voivat olla varovaisia mitä tulee naisen luonteeseen ja sitä kautta nussimiskiinnostavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34 vuotias yh. Pokasin baarista aikoinaan 20v kaverin mukaani, isomies ja isolla varustettu. Nyt on pari vuotta mennyt että ei tarvitse kun laittaa viesti mihin aikaan saa tulla kylään. Oikeen hyvin toimii kun ei ole jatkuvasti nurkissa pyörimässä. Nuoressa miehessä on sekin hyvä puoli että jaksaa panna ja monta kertaa.
Jasmin.
Voi kun itsekin löytäisin tuollaisen miehen.
Tähän puutteeseen se voisi käydä kolme kertaa päivässä panemassa.
Joku tuommoinen järjestely pitäisi kyllä löytää. Tulis silloin käymään kun lapsi nukkuu, vois äiti rietastella jonkun kivan miehen kanssa..
Muutaman sattuman kautta päädyin aikanaan samanlaisessa tilanteessa olleen yh-äidin "poikakaveriksi". Asuttiin samassa rapussa, ja homma toimi niin, että äiti laittoi viestiä kun oli sopiva hetki, ja jos vain minulle sopi, poikkesin kylään. Joskus vedettiin pikapanot, joskus jos äidille oli enemmän aikaa hipsuteltiin, katsottiin leffaa tai muuta. Tällaista systeemiä ei tietysti voi laittaa pystyyn tuosta vain, ja homma yleensäkin toimi vain kun asuttiin lähekkäin ja oli mahdollisuus olla joustava.
Vähän sama homma ,olen tosin isä ja kaipaan naista mutta kuitenkin melkeen sama homma 😂 vaikeeta se on irrottautua arjesta .... Toki jotain sutinaa saa aikaan näinkin mutta silti säätämistä