TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.
Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.
Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.
Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.
Musta tuntuu että olen myös käynyt treffeillä tämän festarimiehen kanssa.................. :D ei nähty uudelleen..
Ei helvetti täällä sama. Ootteko pk-seudulta? 😂😂
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.
Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.
Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.
Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.
Musta tuntuu että olen myös käynyt treffeillä tämän festarimiehen kanssa.................. :D ei nähty uudelleen..
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
Ei perse😂😂😂 Sama täällä. Blondi? (Jos osuu oikeeseen niin kuolen nauruun) haha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin siitä ei treffi-kokemuksesta, kun kävimme leffassa ihan vain kaverimielessä (ainakin minun puoleltani) ja joku alkoi vinkumaan minulle täällä. Ensinnäkin se tyyppi itse jankkasi yhtä minuun liittyvää asiaa koko ajan, ei ollut edes omilleen muuttanut vaikka ikää oli jo reippaasti. Tunnistaisi itsensä jos sattuisi lukemaan tämän... ;D Ja mitä helvetin väliä, vaikka pidän Tinder-deittailijoita hieman lapsellisina, mielestäni se on lapsellinen, pinnallisten ihmisten kokoontumispaikka. Tämähän taas ei kerro omasta ulkomuodostani mitään, nimenomaan en tarvitse egoboostia netissä kuvien kera, koska sitä boostia saan joka ikinen päivä kun astun ovesta ulos. Hyvin usein ihmiset kuvittelevat, että kuvaton tai somevastainen ihminen voi olla monien makuun. Ei oman naaman ja kropan tyrkyttäminen ole mikään normi. Minulla on rinnat, vaikka en näytä niitä. Minä osaan tanssia seksikkäästi, vaikka en sellaista tee. Minulla ei ole mitään lisäkkeitä itsessäni, vaikka en koe tarpeelliseksi kertoa sitä kysymättä. Jne. Poikkesin aiheesta, mutta vituttaa, kun kaikkien pitäisi olla tyrkyllä ollakseen jotain. Aina täytyy todistella. Joka ikinen kroppasi ja naamasi yksityiskohta täytyy todistaa. Kuva kehiin, sitten katsotaan oletko mitään ylipäätään. Huoh!
Rauhotu hyvä ihminen, kukaan ei vaadi sua tyrkyttämään itseäsi! :D musta vaikutat itse hyvinkin pinnalliselta, vaikka pidät itseäsi ei-pinnallisena koska olet luomu?
Sanoinkin, että menin aiheen vierestä, koska ei TÄÄLLÄ ole minua niin kovin kritisoitu, siis tässä ketjussa. Mutta olen muuallakin netissä...
Totta kai minä olen normaalilla tavalla pinnallinen, siis että en seurustele jonkun kultaisen miehen kanssa, jos naamavärkki ei saa sydäntäni sulamaan. Eli sillä tavalla olen pinnallinen, mutta esim. nettideittipalstoilla juttelen kuvattomien kanssa aivan normaalisti, miksi ihmeessä en juttelisi. Jos minulla olisi tulipalokiire löytää joku hiton parisuhde nyt, en varmaan tuhlaisi aikaa turhuuksiin. Nyt kun ei jaksa mitkään suhteet kiinnostaa kovinkaan paljon, niin aivan hyvin voin jutella kenelle vain. Hyvin suurella todennäköisyydellä mies ei ole alkuunkaan minun makuuni, mutta what the fuck, juttelu on juttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
KYLLÄ!!! 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
KYLLÄ!!! 😂😂😂😂😂
HAHAHA! Halkeen naurusta. No mutta hei, toivottavasti sullaki oli mahtavat treffit herran kanssa. Ei juma😂😂😂 järkkääköhän se jälleen jotku festarit tai muuta jännää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun treffithän ovat olleet ihan hyviäkin, kun näitä lukee :D Talvella tuli käytyä lähinnä pupeissa kaljalla ja ne oli välillä melko kiusallisia, jos ei vaan yhteistä juurikaan löytynyt. Nyt kesällä on helpompi keksiä kaikkea rennompaa.
Ja tosiaan deittailen nyt 30-35 vuotiaita miehiä.Suurin osahan niistä on näitä aurinkolasitkylpyhuoneessaselfiemiehiä ja sitten jos mätsää jonkun normaalin oknäköisen kanssa niin tietää että sillä on varmasti niin monta (sataa) mätsiä ettei jaksa ees vaivautua.
Eivätkö miehet osaa edelleenkään ottaa kuvia ja sitten itketään netissä miten "tavallinen mies ei saa mätchejä, naiset saatanasta ja valitsevat vaan komeimpia!!1"...
Tää kuulostaa kyllä todella oudolta. Itse olen 36 v mies, 0 aurinkolasiselfiekuvaa, 2 lehtikuvaajan ottamaa, 2 harrastelijan järjestelmäkameralla ja 2 juhla/tilannekuvaa kännyllä. Kuvia esiintymistilanteista ja edustusjutuista puku päällä, juhlista ja ulkomailta. Kolmessa viikossa 14 matchia.
Ehkä oon sit susiruma tai pitäsi ottaa jotain ylävartalo vessan peilistä aruinkolaseissa -selfieitä. Ehkä niillä vois kertoa olevansa jännittävä "toiminnan" mies?
Ihan sama kokemus täällä ja ihmettelen miksi sait viestiisi noin paljon alapeukkuja. Naiset ei kestä sitä, että niille huomautetaan, että heillä ei ole silmää miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D
Vau, siis olit Jasper Pääkkösen kanssa deiteillä ? 😜
Näin asiallisena miehenä, joka ei ikinä pääse treffeille netin kautta on aina yhtä piristävää lukea näitä kokemuksia joissa tavataan täysiä urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
KYLLÄ!!! 😂😂😂😂😂
HAHAHA! Halkeen naurusta. No mutta hei, toivottavasti sullaki oli mahtavat treffit herran kanssa. Ei juma😂😂😂 järkkääköhän se jälleen jotku festarit tai muuta jännää...
Hahahah joo vatsalihakset on tiukil 😂 Joo oli sen verran bilekuninkaan olonen kaveri et huhhu hahaha
olin kerran treffeillä erään oman elämänsä Sami Hedbergin kanssa, hän väänti joka asiasta jonkun näköisen puujalka vitsin ja siis oikeesti joo ihan hauska jos heittää hyvää läppää ja hyvä huumorintaju mutta puolet vitseistä oli sellaisia etten tajunnut edes sen olevan vitsi ja hän höhötti itsekseen, siinä tilanteessa se oli jotenkin tosi kiusallista. Kun olimme lähdössä eri teille niin hän tokaisi "no mitäs, mennäänkö panemaan vai pannaanko menemään". Valitsin menemään ja poistuin paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin siitä ei treffi-kokemuksesta, kun kävimme leffassa ihan vain kaverimielessä (ainakin minun puoleltani) ja joku alkoi vinkumaan minulle täällä. Ensinnäkin se tyyppi itse jankkasi yhtä minuun liittyvää asiaa koko ajan, ei ollut edes omilleen muuttanut vaikka ikää oli jo reippaasti. Tunnistaisi itsensä jos sattuisi lukemaan tämän... ;D Ja mitä helvetin väliä, vaikka pidän Tinder-deittailijoita hieman lapsellisina, mielestäni se on lapsellinen, pinnallisten ihmisten kokoontumispaikka. Tämähän taas ei kerro omasta ulkomuodostani mitään, nimenomaan en tarvitse egoboostia netissä kuvien kera, koska sitä boostia saan joka ikinen päivä kun astun ovesta ulos. Hyvin usein ihmiset kuvittelevat, että kuvaton tai somevastainen ihminen voi olla monien makuun. Ei oman naaman ja kropan tyrkyttäminen ole mikään normi. Minulla on rinnat, vaikka en näytä niitä. Minä osaan tanssia seksikkäästi, vaikka en sellaista tee. Minulla ei ole mitään lisäkkeitä itsessäni, vaikka en koe tarpeelliseksi kertoa sitä kysymättä. Jne. Poikkesin aiheesta, mutta vituttaa, kun kaikkien pitäisi olla tyrkyllä ollakseen jotain. Aina täytyy todistella. Joka ikinen kroppasi ja naamasi yksityiskohta täytyy todistaa. Kuva kehiin, sitten katsotaan oletko mitään ylipäätään. Huoh!
Rauhotu hyvä ihminen, kukaan ei vaadi sua tyrkyttämään itseäsi! :D musta vaikutat itse hyvinkin pinnalliselta, vaikka pidät itseäsi ei-pinnallisena koska olet luomu?
Sanoinkin, että menin aiheen vierestä, koska ei TÄÄLLÄ ole minua niin kovin kritisoitu, siis tässä ketjussa. Mutta olen muuallakin netissä...
Totta kai minä olen normaalilla tavalla pinnallinen, siis että en seurustele jonkun kultaisen miehen kanssa, jos naamavärkki ei saa sydäntäni sulamaan. Eli sillä tavalla olen pinnallinen, mutta esim. nettideittipalstoilla juttelen kuvattomien kanssa aivan normaalisti, miksi ihmeessä en juttelisi. Jos minulla olisi tulipalokiire löytää joku hiton parisuhde nyt, en varmaan tuhlaisi aikaa turhuuksiin. Nyt kun ei jaksa mitkään suhteet kiinnostaa kovinkaan paljon, niin aivan hyvin voin jutella kenelle vain. Hyvin suurella todennäköisyydellä mies ei ole alkuunkaan minun makuuni, mutta what the fuck, juttelu on juttelua.
Mee nyt jo pois hauskasta ketjusta pilaamasta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Näin asiallisena miehenä, joka ei ikinä pääse treffeille netin kautta on aina yhtä piristävää lukea näitä kokemuksia joissa tavataan täysiä urpoja.
Se on valitettava tosiasia että meillä naisilla tuntuu olevan joku ihme vietti kusipäitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...
Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D
Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.
Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️
Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)
Voi se löytyä kyllä yökerhostakin. Mitä oot kertonut missä ootte tavannu, jos joku kysyy?
Itsesän sanoisin mielummin että vaikka AA-kerhossa, kuin Tinderissä.
Sovin Tinderin kautta seksitreffit miehen luo. Ja ihan tosiaan siinä oli viikkotolkulla viestitelty, mitä kaikkea kivaa teemmekään sillä saralla ja mies oli kehuskellut taidoillaan.
Kun päästiin sitten viimein itse asiaan, miehellä oli pikkurillin kokoinen "vehje" joka ei seissyt ollenkaan. Ei sitten yhtään. Täysin pehmeä lötkö. Mies oli muuten tämän lisäksi laittanut Tinderiin 10 v vanhat kuvat, joten ei edes näyttänyt niin hyvältä kuin kuvissa.
Joku voisi sanoa, että miestähän saattoi jännittää, mutta hitto soikoon tunsin itseni kusetetuksi koska mies vielä siinä tiimellyksessä mainitsi, että hänellä on tällainen vika ettei koskaan seiso.
Yritti vielä myöhemmin uudelleen vongata mutta hyi hitto, ei voinut vähempää kiinnostaa.
Marmori kirjoitti:
Naisten on tietysti helppo naureskella kaikille "epätoivoisille" tyypeille, kun teidän ei tarvitse laittaa itseänne ollenkaan ns. likoon seuranhaussa. Kusipäät. Miehet tulee torjutuksi helposti satoja kertoja elämässään, siinä saattaa helposti turhautua ja alkaa käyttäytyä oudosti/epäkunnioittavasti, varsinkin tällasissa bullsh**-sovelluksissa.
Okei no tälle avautumiselle lienee joku toinen ketju koska täällä kysellään juurikin niistä jotka ovat käyneet tinder treffeillä ja huonoilla sellaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...
Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D
Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.
Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️
Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)
Voi se löytyä kyllä yökerhostakin. Mitä oot kertonut missä ootte tavannu, jos joku kysyy?
Itsesän sanoisin mielummin että vaikka AA-kerhossa, kuin Tinderissä.
No sanotaanko että näin 2016 luvulla siinä ei ole mitään noloa, mua itseäni hävettäisi jos olisin löytänyt AA-kerhosta äijän.
Olin kerran treffeillä jossa miehellä oli pakonomainen tarve kosketella mun tukkaa :D aluks se ei häirinnyt mut siis kun hän oli haronut hiukseni läpi jo kymmenettä kertaa ja hän kysyi mitä hoito ja muotoilutuotteita käytän aloin epäilemään tämän miehen seksuaalista suuntautumista :D en sitten tiedä että oliko tukkafetissi vai eikö vaan keksiny muuta keskusteltavaa mut en silti pystyny pistää jatkoon.
Olen käynyt pari muutakin kertaa ja ne ovat onneks olleet onnistuneet :D
Marmori kirjoitti:
Naisten on tietysti helppo naureskella kaikille "epätoivoisille" tyypeille, kun teidän ei tarvitse laittaa itseänne ollenkaan ns. likoon seuranhaussa. Kusipäät. Miehet tulee torjutuksi helposti satoja kertoja elämässään, siinä saattaa helposti turhautua ja alkaa käyttäytyä oudosti/epäkunnioittavasti, varsinkin tällasissa bullsh**-sovelluksissa.
Ei hohhoijjaa. Täällä on naureskeltu ihan yleisesti sekä miesten että naisten kanssa käydyille tindermokille. Lopeta se itsesäälissä rypeminen niin alkaa naisiakin kiinnostaa, ei kukaan halua miestä jonka asenne on valmiiksi tuollainen.
Idiootti.