Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
161/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi treffikaveri kehui koko ajan kuinka kova jätkä hän on ja hänelle ei kyllä tulla nakkikioskilla ryppyilemään tai jos joku tulee, niin turpaansa saa.

Yhdet treffit riitti.

uu mulle toi macho ;)

Terv. Jännämiehiä ihaileva wt muija

Vierailija
162/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.

Ot, mutta täytyy ihmetellä, että kuka laktoosi-intolerantikkona syö laktoosillista jäätelöä treffeillä?! Älyvapaata, kun laktoosittomia vaihtoehtojakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.

Ot, mutta täytyy ihmetellä, että kuka laktoosi-intolerantikkona syö laktoosillista jäätelöä treffeillä?! Älyvapaata, kun laktoosittomia vaihtoehtojakin on.

Hups heijjakkaa olisi pitänyt muistaa mainita että ystäväni ei tästä tiennyt aikaisemmin, mutta ei käynyt mielessä kun tuota kirjoitin että tähän tartutaan :) Hahhah tänne on tullut huisia tarinoita sitten viime käynnin :D

Vierailija
164/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se alkuperäinen festarijärjestäjän kanssa treffeillä käynyt nainen. Eli mä en nyt kuollaksenikaan muista sen tyypin etunimeä, mutta mun mielestä se oli kalju? eikä mikään kovin pitkä. Jaakko, Janne tai joku J:llä alkava nimi ehkä. Ja kyllä, pääkaupunkiseudulta olen, kundi kotoisin jostain länsisuomesta alunperin.

Oispa hassua jos oltasis käyty samantyypin kanssa treffeillä :)

Muistuu mieleeni vielä yksi tyyppi tinderistä.. Mies alkuun kirjotteli haluavansa vakituista parisuhdetta jne, ja vaikutti todella kiinnostavalta, fiksulta ja oli oikeasti älyttömän komea. käytiin 3 kertaa treffeillä ja mä ihan todella ihastuin häneen. Mä olin silloin jotain 30-vuotias, mies 37 (poikkeus siis siihen että yleensä deittailin ikäisiäni tai nuorempia). Mies ilmoitti sitten että olen hänelle liian vanha, että haluaa itseään vähintään 12 vuotta nuoremman naisen :DDD Ja selvisi että naismakunsa olikin silikonibimbo, mitä enemmän plastiikkakirurgin pakeilla käyty, sen parempi. Ja mä siis olen oikeasti nätti, hoikka ja suosittu miesten keskuudessa, mutta tälle muovimissi-diggarille ei kelvannut "liian pienet tissit" (D75). Sen jälkeen kun mies oli ilmoittanut mun olevan hänelle liian vanha, lähetti mulle whatsappissa runkkausvideon kuitenkin ja tekstin "ajattelen sua kun runkkaan". Joo kiitti morjens.

Vierailija
165/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei ((kuulemma nähneet enään.

En ihmettele etteivät nähneet enää. En jaksaisi minäkään tapailla ampiaisille kiljuvaa naista/miestä. Olen pannut merkille, että ampiaisia pakoon juoksevat ja kiljuvat tyypit, ovat muutenkin hieman pissiksen tyylisiä. Vai oletteko nähneet koskaan mummoa kiljumassa ja juoksemassa ampiaista karkuun?

Vierailija
166/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei ((kuulemma nähneet enään.

En ihmettele etteivät nähneet enää. En jaksaisi minäkään tapailla ampiaisille kiljuvaa naista/miestä. Olen pannut merkille, että ampiaisia pakoon juoksevat ja kiljuvat tyypit, ovat muutenkin hieman pissiksen tyylisiä. Vai oletteko nähneet koskaan mummoa kiljumassa ja juoksemassa ampiaista karkuun?

No et vissiin ole tapaillut ihan hirveästi naisia sitten.

Vierailija
167/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun mustiin, kuuntelen raskaampaa musiikkia ja pelkään ampiaisia. Hevi-pissis?

Vierailija
168/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeillä jossa miehellä oli pakonomainen tarve kosketella mun tukkaa :D aluks se ei häirinnyt mut siis kun hän oli haronut hiukseni läpi jo kymmenettä kertaa ja hän kysyi mitä hoito ja muotoilutuotteita käytän aloin epäilemään tämän miehen seksuaalista suuntautumista :D en sitten tiedä että oliko tukkafetissi vai eikö vaan keksiny muuta keskusteltavaa mut en silti pystyny pistää jatkoon.

Olen käynyt pari muutakin kertaa ja ne ovat onneks olleet onnistuneet :D

Mun exä selvästi. Halusi ekoilla treffeillä kammata mun hiukset.

Vierailija
169/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma, että tänne on postannut yksi ja sama tyyppi monta hauskaa tarinaa, niin monet viestit hyvin samalla tyylillä kirjoitettu ja kaikista paljastavin yksityiskohta: ENÄÄN. Lukekaapa huviksenne, miten monessa viestissä lukee "ei nähty enääN" :D Ei voi olla näin monta idioottia, jotka tuon n:n sinne loppuun tunkevat...

Eipä sillä, hyvät naurut olen monesta tarinasta saanut, mutten usko että puoletkaan ovat tosia :)

Vierailija
170/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika varma, että tänne on postannut yksi ja sama tyyppi monta hauskaa tarinaa, niin monet viestit hyvin samalla tyylillä kirjoitettu ja kaikista paljastavin yksityiskohta: ENÄÄN. Lukekaapa huviksenne, miten monessa viestissä lukee "ei nähty enääN" :D Ei voi olla näin monta idioottia, jotka tuon n:n sinne loppuun tunkevat...

Eipä sillä, hyvät naurut olen monesta tarinasta saanut, mutten usko että puoletkaan ovat tosia :)

Vähän sama kuin murre niin kirjoitustyyli tarttuu :D mitä idioottimaista on käyttää n-kirjaintat enää sanan perässä?

Vierailija
171/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa mun mielikuvaa että tätä ''festarimiestä'' ei ole olemmassa. 

Vierailija
172/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa mun mielikuvaa että tätä ''festarimiestä'' ei ole olemmassa. 

*olemassa, korjaan ennen kuin spekuloit että minä olen kirjoittanut kaikki viestit jossa kirjoitusvirhe.

Vierailija
173/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmät treffit oli vuosi sitten. Mentiin paikalliseen kuppilaan ja mies oli ottanut aika monta rohkaisevaa ennen treffejä. Koko illan puhui "meistä", ja "meillä" siis tarkoitti itseään ja ex-vaimoaan. Tunnin jälkeen mies oli jo niin kännissä että vain toljotti minua, ja kommentoi selostaen kaikkea mitä tein: "Nyt se hymyilee","nyt se miettii jotain", "nyt se kattoo kelloa". Koko tämän ajan istuin kiusaantuneena miestä vastapäätä ja mietin että miten nopeasti kehtaan häipyä.

Mää niin tiiän, mulle on käynyt samat. Tuo selostaminen on tosi ärsyttävää!!

Vierailija
174/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin murre niin kirjoitustyyli tarttuu :D mitä idioottimaista on käyttää n-kirjaintat enää sanan perässä?

Non etn kain sinän laitan ylimääräistän n-kirjaintan muidenkaann sanojenn peräänn?

Vierailija
175/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Non etn kain sinän laitan ylimääräistän n-kirjaintan muidenkaann sanojenn peräänn?

Ootko tosissas? Pissikset käyttää X-kirjainta joka sanan lopussa, isäni puhuu savon murretta, joku kirjottaa enää sanan enään muodossa. Who gives a shit?

Vierailija
176/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielikuvitusketju.

Vierailija
177/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
178/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sitten olisi halunnut, että te teette? Minä en ole ikinä keksinyt, että mitä muuta löysällä peniksellä voi tehdä kuin koettaa saada kovaksi. Jos ei kovetu, loppuu keinot kesken. Yleensä kyllä myös into.

Onhan seksissä muutakin kuin pelkkä ulos-sisään liike peniksellä. Sormella ja kielellä voi tehdä paljon!

Vierailija
179/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️

Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)

Voi se löytyä kyllä yökerhostakin. Mitä oot kertonut missä ootte tavannu, jos joku kysyy?

Itsesän sanoisin mielummin että vaikka AA-kerhossa, kuin Tinderissä.

No sanotaanko että näin 2016 luvulla siinä ei ole mitään noloa, mua itseäni hävettäisi jos olisin löytänyt AA-kerhosta äijän.

No, ei tuokaan mielestäni nyt niin häpeällistä olisi. AA-kerhossa oleminen kuitenkin kertoo jonkinlaisesta kypsyydestä ja valmiudesta kohtaamaan ja ratkaisemaan ongelmansa. Ja onhan Suomessa nyt muillakin kuin AA-kerhossa olevilla ollut ongelmia alkoholin kanssa.

Vierailija
180/513 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin kerran ihan livenä baarissa kiinnostavan miehen. Oli pukeutunut kivasti ja käyttäytyi mukavasti, vaihdettiin numerot. En tiedä kuinka humalassa olin, koska seuraavalla viikolla tapasin hänet päiväsaikaan ja koko tyyppi oli kuin eri henkilö. Pukeutui kuin pahin juntti, siis oikeasti reikäiset verkkarit jalassa ja joku hankkijalippis päässä. Ja puhui koko tapaamisen ajan traktoreista ja autoista. Ihan oikeasti. En saanut sanaa suustani. Eikä kyllä tarvinnutkaan, hänellä riitti tätä juttua runsain mitoin monien kirosanojen kera. Soitteli myöhemmin ja monologi jatkui. Lopulta sain kakaistua, että tää ei nyt toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän