TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Taitaa olla omalla kohdalla suurin osa niitä, ketkä paljastuu varatuiksi. Ja tätä tapahtuu koko ajan. Itsellä ei ole mitään moraalista ongelmaa olla varatun kanssa, mutta jotenkin ne miehet ovat vähän säälittävän olosia nyssyköitä niin se jää sitten siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.
APUA :DDDDD
Missä sä tarvit apua?
Olin kerran erään 27v naishenkilön kanssa treffeillä, mukava nainen ja juttu luisti kunnes tilasimme viinipullon pöytään ja pienessä nousuhumalassa puheenaiheeksi muuttui hänen ex-poikaystävänsä. Hän kertoi kuinka hauskaa heillä oli yhdessä yms ja miten hänen ex-miehensä oli oikea romantikko. Siinä rupesin miettimään että mitäs helvettiä mä teen tässä sitten. Hän vertaili mua siihen mieheen ja sain sellaisia viboja että hän puhui vaan siitä kuinka se mies oli parempi kuin minä. No siinä 2h kestävän terapian sai nainen. Toki pyyteli seuraavana päivä anteeksi sanomisiaan ja olisi halunnut nähdä vielä uudelleen mutta taidan odotella että pääsee yli exästään ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.
APUA :DDDDD
Missä sä tarvit apua?
Jess yksi huumorintajuton vitsiniekka saatu paikalle!
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran treffeillä jossa miehellä oli pakonomainen tarve kosketella mun tukkaa :D aluks se ei häirinnyt mut siis kun hän oli haronut hiukseni läpi jo kymmenettä kertaa ja hän kysyi mitä hoito ja muotoilutuotteita käytän aloin epäilemään tämän miehen seksuaalista suuntautumista :D en sitten tiedä että oliko tukkafetissi vai eikö vaan keksiny muuta keskusteltavaa mut en silti pystyny pistää jatkoon.
Olen käynyt pari muutakin kertaa ja ne ovat onneks olleet onnistuneet :D
Mulla oli tää sama! Tosin deitti oli nainen (oon itsekin nainen) ja otti sen siltä kannalta että "IHANA TUKKA MITEN SAA TOLLASEN". Olihan se hieman rasittavaa kun koittaa jotain järkevää keskustelua käydä ja jatkuvasti palataan hiusten pariin :D
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla omalla kohdalla suurin osa niitä, ketkä paljastuu varatuiksi. Ja tätä tapahtuu koko ajan. Itsellä ei ole mitään moraalista ongelmaa olla varatun kanssa, mutta jotenkin ne miehet ovat vähän säälittävän olosia nyssyköitä niin se jää sitten siihen.
Siis joo siellä on tosi paljon varattuja miehiä?? En itse ymmärrä sitä tai olen kahdesti vahingossa säätänyt varatun miehen kanssa tietämättömänä parisuhteesta niin olen saanut huorittelu puhelut äkäsiltä vaimoilta perään :D
Kerran vein tindermiehen kotiini seksitreffeille, siinä kesken kaiken hän nosti kädet ilmaan kuin salama kirkkaalta taivaalta ja näytti hevimerkkejä (🤘🏼). Molemmilla käsillä. Mun mood laski kuin lehmän häntä, hän tuli ja pyysin häntä poistumaan :D
Hahah illan piristys tämä ketju! :D
Jaan oman nolon tarinani. Menin erään tinder miehen luokse kun hän pyysi minut syömään, hän halusi tehdä mulle ruokaa ja mietin et vähän söpöä tottakai meen. No unohdin mainita myös tästä että mulla on laktoosi-intoleranssi. Tajusin sen vasta paikan päällä ja mietin et ei hittolainen en kehtaa olla syömättäkään. Istuin ruokapöytään ja rukoilin päässäni että mitään katastrofaalista ei tapahdu suolistossani näitten treffien aikana. No siinä syötiin ja alko tietenkin vääntämään mahaa niinku olisin alkamassa synnyttämään. Siinä keskusteltiin ja yritin esittää että kaikki on hyvin vaikka pinnan alla kyti atomipommi.
Ajattelin et kehtaanko mennä vessaan mutta sitten tulin siihen pisteeseen että on mentävä. Kaikki laktoosi-intoleranssista kärsivät tietää että kun on ns. H-hetki niin se ääni ei muistuta enkelkuoroa. No menin vessaan ja siis oikeesti en viitti ees kuvailla sitä äänimaailmaa mitä siellä vessassa kaiku. No mietin et se mies oli keittiössä niin ei se varmaan kuule. Tulin vessasta ja istuin pöytään ja siinä syötiin loppuun. Jäin juomaan teetä kun mies meni vessaan, ainoa asia mitä mietin oli että toivottavasti sillä on nenä tukossa. Ja sitten se tapahtui kun tajusin että sieltä vessasta kuuluu KAIKKI äänet ihan ku samassa huoneessa olisi......... Mua hävetti niin paljon koska ainoa syy miksei mies asiointiani olisi kuullut olisi se että hän olisi kuuro. No juteltiin hetki ja mun oli pakko lähtee menee. Ei laittanut enään viestiä.... :D
Ai vitsi! Sittenkun jos joskus eroan niin olen vähän ristiriitaisissa tunnelmissa ladatakko tinder vai ei 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun treffithän ovat olleet ihan hyviäkin, kun näitä lukee :D Talvella tuli käytyä lähinnä pupeissa kaljalla ja ne oli välillä melko kiusallisia, jos ei vaan yhteistä juurikaan löytynyt. Nyt kesällä on helpompi keksiä kaikkea rennompaa.
Ja tosiaan deittailen nyt 30-35 vuotiaita miehiä.Suurin osahan niistä on näitä aurinkolasitkylpyhuoneessaselfiemiehiä ja sitten jos mätsää jonkun normaalin oknäköisen kanssa niin tietää että sillä on varmasti niin monta (sataa) mätsiä ettei jaksa ees vaivautua.
Eivätkö miehet osaa edelleenkään ottaa kuvia ja sitten itketään netissä miten "tavallinen mies ei saa mätchejä, naiset saatanasta ja valitsevat vaan komeimpia!!1"...
Tää kuulostaa kyllä todella oudolta. Itse olen 36 v mies, 0 aurinkolasiselfiekuvaa, 2 lehtikuvaajan ottamaa, 2 harrastelijan järjestelmäkameralla ja 2 juhla/tilannekuvaa kännyllä. Kuvia esiintymistilanteista ja edustusjutuista puku päällä, juhlista ja ulkomailta. Kolmessa viikossa 14 matchia.
Ehkä oon sit susiruma tai pitäsi ottaa jotain ylävartalo vessan peilistä aruinkolaseissa -selfieitä. Ehkä niillä vois kertoa olevansa jännittävä "toiminnan" mies?
Vinkki: luonnolliset kuvat normaaleissa vaatteissa joissa näytät itseltäsi. Hymyilläkin saa. Selfiekin ok paidan kanssa, ilman aurinkolaseja. Luontevuus kaiken a ja o. Edustuskuva puku päällä, mitä se kertoo yhtään kenenkään persoonasta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.
Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.
Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.
Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.
Musta tuntuu että olen myös käynyt treffeillä tämän festarimiehen kanssa.................. :D ei nähty uudelleen..
Ei helvetti täällä sama. Ootteko pk-seudulta? 😂😂
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
Ei perse😂😂😂 Sama täällä. Blondi? (Jos osuu oikeeseen niin kuolen nauruun) haha!
KYLLÄ!!! 😂😂😂😂😂
HAHAHA! Halkeen naurusta. No mutta hei, toivottavasti sullaki oli mahtavat treffit herran kanssa. Ei juma😂😂😂 järkkääköhän se jälleen jotku festarit tai muuta jännää...
Hahahah joo vatsalihakset on tiukil 😂 Joo oli sen verran bilekuninkaan olonen kaveri et huhhu hahaha
Nyt alkoi itseäkin kiinnostaan, tuntomerkit osuu hyvin yhteen "bile-daniin" kenen kanssa kävin stadissa treffeillä. Jätkä vaan höpötti itsestään ja siitä millainen "mediamoguli" on. Kovat oli puheet erilaisista festareista/tapahtumista, toteutus vaan ei toiminut. Reppana. Etunimi alko J. Nappaako?😂
Vierailija kirjoitti:
Sovin Tinderin kautta seksitreffit miehen luo. Ja ihan tosiaan siinä oli viikkotolkulla viestitelty, mitä kaikkea kivaa teemmekään sillä saralla ja mies oli kehuskellut taidoillaan.
Kun päästiin sitten viimein itse asiaan, miehellä oli pikkurillin kokoinen "vehje" joka ei seissyt ollenkaan. Ei sitten yhtään. Täysin pehmeä lötkö. Mies oli muuten tämän lisäksi laittanut Tinderiin 10 v vanhat kuvat, joten ei edes näyttänyt niin hyvältä kuin kuvissa.
Joku voisi sanoa, että miestähän saattoi jännittää, mutta hitto soikoon tunsin itseni kusetetuksi koska mies vielä siinä tiimellyksessä mainitsi, että hänellä on tällainen vika ettei koskaan seiso.
Yritti vielä myöhemmin uudelleen vongata mutta hyi hitto, ei voinut vähempää kiinnostaa.
Mitä hän sitten olisi halunnut, että te teette? Minä en ole ikinä keksinyt, että mitä muuta löysällä peniksellä voi tehdä kuin koettaa saada kovaksi. Jos ei kovetu, loppuu keinot kesken. Yleensä kyllä myös into.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...
Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D
Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.
Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️
Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)
Voi se löytyä kyllä yökerhostakin. Mitä oot kertonut missä ootte tavannu, jos joku kysyy?
Itsesän sanoisin mielummin että vaikka AA-kerhossa, kuin Tinderissä.
Kyllä mä oon ihan rehdisti sanonu että tinderistä löyty, ihan just siks kun kaikki jotka mut tuntee, tietää että se on vihoviimenen paikka josta mä voisin kuvitella löytäväni kaltaiseni miehen :)
Vierailija kirjoitti:
Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D
Olit treffeillä Jasper Pääkkösen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ensimmäisellä (tinder) treffeillä ja mies kysyi illan päätteeksi, että haluanko polttaa pajaa hänen luonaan. En halunnut eikä koskaan puhuttu enää.
Höh. Mä oon pajauttanut ekoilla Tinder-treffeillä naisen kanssa ja harrastettiin sensiä pöllyissä. Oli mahtavaa.
Hehe, harrastitte sensiä mutta sitten ette enää jaksaneet panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.
Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.
Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.
Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.
Musta tuntuu että olen myös käynyt treffeillä tämän festarimiehen kanssa.................. :D ei nähty uudelleen..
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
KYLLÄ!!! 😂😂😂😂😂
HAHAHA! Halkeen naurusta. No mutta hei, toivottavasti sullaki oli mahtavat treffit herran kanssa. Ei juma😂😂😂 järkkääköhän se jälleen jotku festarit tai muuta jännää...
Ei oo totta, myös kaverini kertoi tällaisesta ihme festareidenjärjestäjätyypistä, jonka kanssa kirjoitteli tinderissä. Festarit = kamuja mökillä ja ehkä stereot nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu stadissa asun 😂😂😂😂
KYLLÄ!!! 😂😂😂😂😂
Ei oo totta, myös kaverini kertoi tällaisesta ihme festareidenjärjestäjätyypistä, jonka kanssa kirjoitteli tinderissä. Festarit = kamuja mökillä ja ehkä stereot nurkassa.
Hahaha tämä mysteerinen festarimies on ilmeisesti ollut hyvin ehtivä tapaus :D Mietin kanssa että festarit= jätkien kans mökille, pyydetään tinderistä muijia paikalle, pyydetään maksu ''majoituksesta ja lipuista'' koska paikalle on saatu joku kaveri esiintymään joka osaa räpätä.
Onko tällä "media-moguli"/ bile-Danilla, jonka nimi alkoi J.lla, vaaleat pitkähköt hiukset?
Alkoi myös kiinnostamaan.....
hahah tuo perhokalastus mies pelasti aamuni :D
Olen myöskin käynyt treffeillä netin kautta erään miehen kanssa. Ei mennyt niinkuin strömsössä nekään.. Näimme ensimmäistä kertaa ja tilanne oli jotenkin todella jäinen, miestä ilmeisesti jännitti niin paljon että hän ei yksinkertaisesti saanut sanaa suustaan. Olen itse tosi sosiaalinen ja pystyn pitämään keskustelua yllä vaikka männyn kävyn kanssa mutta tämä oli ihan toiselta planeetalta. Koitin kysellä kaikenlaista pitääkseni keskustelun voimissaan mutta hän vastasi aina yhdellä tai kahdella sanalla. Hän sanoi parin tunnin aikana ehkä n. 20 sanaa yhteensä. Ymmärrän jäisyyden aluksi kun tapaat uuden ihmisen mutta jos parin tunnin päästäkään et saa kakistettua sanan sanaa niin sitten kannattaa ensin reenata small talkia vaikka peilin kanssa :D Ne oli mun karmeimmat treffit, ei mitään pissa-kakka juttuja onneksi mutta jos voidaan kisata kiusallisimmista treffeistä niin otan näillä osaa.. Emme puhuneet viikkoon mutta hän sitten rohkaistui ja laittoi VIIKON päästä viestin että ''oli tosi mukavaa treffeillä pitäisikö ottaa uusiksi''. Oikeesti _viikon_ päästä. Sanoin hänelle suoraat että musta tuntuu että kemiat ei oikein kohdanneet.
Hah AP mulle on osunu kanssa "kusikimmo" kohdalle :D oltiin treffeillä ja meillä oli hauskaa ei siinä, lähdin sitten hänen ja hänen kavereiden kanssa juhlimaan. Hän oli aika tuhdissa humalassa, mutta niin oli vissiin meikäläinenkin koska olin raijannut hänet kotiini yöksi. No aamulla heräsin lätäköstä kun raukka oli kussut kännipäissään allensa. Aamulla oli aika akward mutta vahinkoja sattuu enkä usko (toivo) että hän tahalleen tuhosi sänkyni. Ei tosin tinder treffit mutta netin kautta kuitenkin.