TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Ei hubita yhtään lukea noita juttuja joissa leuhkitaan '' joo mäpä löysin sen oikean lälläslää nyt menemme naimisiin'' haistakaa paska - - __--
Haistakaa leuhkijat.... kirjoitti:
Ei hubita yhtään lukea noita juttuja joissa leuhkitaan '' joo mäpä löysin sen oikean lälläslää nyt menemme naimisiin'' haistakaa paska - - __--
Joo kauheaa kun joillain voi olla onnistumisia ja onnellisuuden tunteita elämässä, ihan karseaa!!11
Vierailija kirjoitti:
Kerroin siitä ei treffi-kokemuksesta, kun kävimme leffassa ihan vain kaverimielessä (ainakin minun puoleltani) ja joku alkoi vinkumaan minulle täällä. Ensinnäkin se tyyppi itse jankkasi yhtä minuun liittyvää asiaa koko ajan, ei ollut edes omilleen muuttanut vaikka ikää oli jo reippaasti. Tunnistaisi itsensä jos sattuisi lukemaan tämän... ;D Ja mitä helvetin väliä, vaikka pidän Tinder-deittailijoita hieman lapsellisina, mielestäni se on lapsellinen, pinnallisten ihmisten kokoontumispaikka. Tämähän taas ei kerro omasta ulkomuodostani mitään, nimenomaan en tarvitse egoboostia netissä kuvien kera, koska sitä boostia saan joka ikinen päivä kun astun ovesta ulos. Hyvin usein ihmiset kuvittelevat, että kuvaton tai somevastainen ihminen voi olla monien makuun. Ei oman naaman ja kropan tyrkyttäminen ole mikään normi. Minulla on rinnat, vaikka en näytä niitä. Minä osaan tanssia seksikkäästi, vaikka en sellaista tee. Minulla ei ole mitään lisäkkeitä itsessäni, vaikka en koe tarpeelliseksi kertoa sitä kysymättä. Jne. Poikkesin aiheesta, mutta vituttaa, kun kaikkien pitäisi olla tyrkyllä ollakseen jotain. Aina täytyy todistella. Joka ikinen kroppasi ja naamasi yksityiskohta täytyy todistaa. Kuva kehiin, sitten katsotaan oletko mitään ylipäätään. Huoh!
Voi pojat. Meinkö tunteisiin? Ymmärrän nyt miksi olet sinkku. Jaxuhalit sinne ja tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kauheaa kun joillain voi olla onnistumisia ja onnellisuuden tunteita elämässä, ihan karseaa!!11
No mutta eihän ne kuulu tähän ketjuun.
Mietin ihan noiden fb-parisuhdepäivitystenkin äärellä että miksi?
Tietty mulle sinkkuna alleviivaavat sitä omaa yksinäisyyttäni mikä ei liene tarkoitus, mutta miksi kertoa muille että meillä menee muuten tosi hyvin?
Monesti vaan käy niin että kun on hehkuttanut, niin sitten juttu hajoaa. Itsellenikin on käynyt.
Eli jos tuntee tarvetta hehkuttaa parisuhdettaan ja puolisoaan, niin tiukka katse peiliin ja pariterapiaa varaamaan 😅
Eniten ärsyttää luuserit, joiden kanssa ja ksyy treffeille, ja vaikka kuinka rautalangasta vääntää etten ole etsimässä "kevyttä" seurustelua eli panoseuraa, pakko paljastaa tämä vasta ensi treffeillä. Omassa profiiöissa ei tietenkään voi lukea millä mielellä hakee seuraa.
Löytyi se oikeakin nainen näiden panoseuraa etsivien joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää luuserit, joiden kanssa ja ksyy treffeille, ja vaikka kuinka rautalangasta vääntää etten ole etsimässä "kevyttä" seurustelua eli panoseuraa, pakko paljastaa tämä vasta ensi treffeillä. Omassa profiiöissa ei tietenkään voi lukea millä mielellä hakee seuraa.
Löytyi se oikeakin nainen näiden panoseuraa etsivien joukosta.
Kävikö mielessä että ehkä joku voi olla tosissaan ja sen lisäksi hakea hetken hupia, riippuen täysin kohtaamastaan seurasta, ehkäpä eivät vain sinusta kiinnostu, eli jäät. ns. panoksiseuraksi tai sen mahdollisuudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyi se oikeakin nainen näiden panoseuraa etsivien joukosta.Kävikö mielessä että ehkä joku voi olla tosissaan ja sen lisäksi hakea hetken hupia, riippuen täysin kohtaamastaan seurasta, ehkäpä eivät vain sinusta kiinnostu, eli jäät. ns. panoksiseuraksi tai sen mahdollisuudeksi?
No siinähän haaveilee :) ei mua kiinnosta sellainen naikkonen, jota ties kuinka moni tinderkamu on käynyt kyntämässä. olen toki sellaista pohtinut, että onko tämä juttujoku kohtelias väistö, jos en innosta, mutta voiko 40-vuotias ihminen olla niin säälittävä ettei voi suoraan kertoa että "olet kiva, mutta ei kiitos".
Eli lisäyksenä vielä, kun netissä kaikki valittavat siitä että miehet etsii tinderissä vsin panoseuraa, kyllä pettymyksekseni olen huomannut että moni nainen on ihan samanlainen. Ei vain ääneen sitä myönnä. Turhauttaa kun joutuu käymään niin monilla treffeillä ennen kuin löytää jonkun vakavissaan olevan.
No tää nyt on tosi laimea mutta kunhan ketjua nostelen, luin koko ketjun läpi :D Joku mies tuli tinderissä joskus avaamaan keskustelua. Hänellä oli kuva Jaajo Linnomaan kanssa, joten keskustelua ylläpitääkseni mainitsin asiasta ja kysäisin että missä sä ole Jaajon päässyt treffaamaan. Vastasi että "Ai.. Sä et taida kuulua niihin yli miljoonaan suomalaiseen jotka ovat nähneet mut telkkarissa". Kusi hatussa -asenne on loistava lady magnet. Urpo.. En vastannut mitään :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän ne kuulu tähän ketjuun.
Jos ne ovat mielenkiintoisia tarinoita niin antaa palaa vain, parempi nekin kuin jankata jostain sanan merkityksestä tai muusta mitä näihin aina eksyy.
Vierailija kirjoitti:
liiankiltti-kö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset tinder treffini olivat viime viikolla. Käytiin kahvilla ja jätskillä ja juteltiin. Oli mukavaa ja tultiin hyvin juttuun. Kuitenkin heti seuraavana päivänä aloin saamaan monia viestejä kuinka olen hänen päiviensä ilo, elämän valopilkku ja sellasta materiaalia mitä vois häävaloissa sanoa. Monia puhelinsoittoja jos en heti vastaa viestiin, Se vasta alkoikin ahdistaa, kuitenkin vielä täysin tuntematon tyyppi. Laitoin pelin poikki
Mulle on käynyt samalailla käytännössä. Tapasin miehen 3vkoa ennen vappua, nähtiin kahesti (vklpna yöllä pilkun jälkeen..) mutta juteltiin melkein päivittäin whatsappissa muutaman sanasen verran edes. Sitten viikko ennen vappua olimme yhdessä baarissa ja hän kysyi että ketäs meidän mökkiin on vappuna tulossa? Luettelin naispuoliset kaverini ketä siltä tunsin ja sanoin ".. Ja sitten jotain jätkiä ketä et tiedä etukäteen" voi helkkari mikä paskamyrsky siitä syttyi kun tämä mies huusi kurkkusuorana "AI MUITA MIEHIÄ?! NIINNIIN KIVA KIVA! LÄHET SITTEN MUITTEN MIESTEN MATKAAN" . Toi oli totaalinen turn off.
Aivan kuin olisi oma tinder kokemus. Muutaman kerran tavattu ja oltu öitä yhdesdä.. kunnes alkoi se kyttääminen ja vahtaaminen. Muita kavereita ei saanut olla, varsinkaan miespuolisia. Jos miespuolinen kaveri mulle laittoi viestillä vaikka erään remontin hintaa, niin jopas tää jätkä aloitti mykkäkoulun.
Tää juippi kirjottaa watsappiinkin 1-3 sanaa kerrallaan ja näitä sanaryppäitä tulee sellaset 4-9 peräkkäin.
Kirjottais ny jumalavita kaikki samaan lauseeseen/viestiin.
Ellen heti ..siiis _HETI_ vastannut, tarkoitti se, että mulla on toinen mies ja jonokin vielä oven takana.
Olisi pitänyt lähettää kuvia itsestä n.5min välein ja kertoa mitä tekee ja missä on. Myös koko ajan olisi pitänyt kertoa kuinka paljon tätä hemmoa rakastaa ja kuinka haluaa olla loppuelämän VAIN hänen kanssaan.Ilahtui jopa ideasta että sanon itseni irti töistä ja annan edellisestä pitkästä suhteesta olevan lapsen pois! O.O
Hitto mitä hulluja maa päällään kantaa.
Tää juippi ahdistelee mua vieläkin.
:"(Ja sitten ääliömiehet väittävät, että naiselle on niin helppoa tämä treffailu eikä yhtään tarvitse itseä likoon laittaa. Montakohan miestä on uhattu tappaa tai raiskattu treffeillä tai niiden jälkeen?
Kuulostaa eräältä helsinkiläiseltä sarjatinderöijältä, jota vieraspaikkakuntalaisena tinderummikkona tapailin muutaman kuukauden.. selvisi, että on sarjadeittaillut vanhoilla kuvillaan, valehteli pituutensa kymmenen senttiä alakanttiin ja lavasti about koko elämänsä joksikin muuksi. Etunimi alkaa P:llä... ikää reilu 30. Oli sairaalloisen mustasukkainen, patologinen valehtelija, mutta onneksi sen verran tollo, ettei älli riittänyt kampittamaan naisia pidemmäksi aikaa.
Voisin miehenä jakaa omatkin helmeni. Nykyisin siis olen parisuhteessa, mutta sitä ennen Tinderöinti oli kovalla käytöllä.
1. Tulin erään naisen kanssa hyvin juttuun, tapasimme kahvin merkeissä mutta sen pidemmälle ei päästy. Treffien jälkeen viestittelimme muutaman päivän ja soittelimme ehkä pari kertaa. Joulu oli lähestymässä ja hän pyysi minua viettämään joulua hänen ja lapsensa kanssa (asui vähän syrjemmässä). Kieltäydyin, koska emme juuri tunteneet vielä ja minulla oli omat joulusuunnitelmani perheen ja lapseni kanssa. Nainen pahoitti mielensä tästä ja piti viikon ajan mykkäkoulua, ja kun viimein päätti avautua niin sain kuulla miten hän on itkenyt koko joulun ja olen pilannut heidän joulunsa ym. Lopetin yhteydenpidon aikalailla siihen.
2. Matchasin Tinderissä naisen, jonka kanssa juttelin hyvin kevyesti, ei siis mitenkään edes vihjailtu treffeistä tai muusta. Hän kuitenkin selvitti ilmeisesti sosiaalisen median kautta nimeni ja sitä kautta osoitteeni ja lähetti minulle postissa kakkuja ja leivoksia, ja itse askartelemansa kissa-kortin. Voin sanoa, että säikähdin tässäkin, vaikka tavallaan olin otettukin. Mutta lopetin yhteyden tähän, sillä vaikka arvostan aloitteellisuutta, niin nyt meni vähän liikaa liian nopeasti. :D
3. Kävin treffeillä naisen, joka vihjasi treffeillä vahvasti että minun tulisi maksaa koko illallinen. Olimme siis paikallisessa ravintolassa. No toki sitten suostuin siihen, sillä hän oli varsin kivaa seuraa ja ilta oli kiva ainakin omasta mielestäni. Illallisen jälkeen tiet kuitenkin erkanivat nopeasti ja hän ghostasi minut täysin sen jälkeen. Ei enää vastannut, tai edes lukenut viestejäni. Tuli olo että hän päätti jo illallisella ettei tästä tule mitään, mutta silti aikoi hyötyä ilmaisen ruoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin pari vuotta sitten tinderissä pari vuotta vanhemman turvallisuusalalla konsulttina työskentelevän tyypin. No, haettiin kahvit huoltsikalta ja sen jälkeen mentiin rannalle. Istuttiin ja juteltiin. Paluumatkalla hän alkoi sitten lääppimään käsistä ja ihmetteli kuinka pehmeät kädet mulla onkaan. Koko sen moottoritien ajelun aikana mun teki mieli hypätä kyydistä pois ja jopa ohikulkevasta sillalta. Ahdisti siis ihan sikana.
Lopulta päädyttiin mun kodista 4-5 km erään kaupan pihalle, kun valehtelin, että piti käydä vielä kaverilla ennen kotiin menoa. Ei nähty enää, mut facetettiin, kun herra its poisti mut.Mikä tässä oli ahdistavaa?
Se kun se oli mies.
Miehen nimi oli suomalainen mutta väänsi siitä ulkomaalaisen version tyyliin Jari-Jake. En edes tajua miksi suostuin treffeille, tyyppi leikki jotain cowboyta bootseineen ja oli koko ajan lääppimässä.
Tutustuin Tinderissä mieheen, joka oli juuri ulkomaanreissulla. Sovimme,että tapaisimme,kun hän tulee takaisin Suomeen.
Treffipäivä koitti ja mies antoi minulle ison kasan tulijaisia reissultaan. Vähän ihmettelin tätä, emmehän edes tunteneet kunnolla vielä.
Treffit meni hyvin ja sovimme uudenkin tapaamisen.
Mies laitteli kokoajan viestiä ja hehkutti miten ihastunut on. Hän muuttui todella takertuvaksi ja ahdistavaksi toisien treffiemme jälkeen.
Osteli kokoajan kaikkea minulle. Sanoin asiasta,etten ota lahjoja vastaan, kun emme edes seurustelleet ja että minua ei valitettavasti voi ostaa.
Pian hän huomasi,että välttelin häntä enkä enää vastaillut viesteihin kun lyhyesti.
Olihan hän jo ehdottanut,että veisi minut vanhemmilleen näytille ym. Hieman ahdistava tapaus.
Kerran jäin hänen luo yöksikin olosuhteiden pakosta,enkä saanut nukuttua kunnolla kun mies lääppi minua koko yön. Lisäksi hän hikoili todella paljon yön aikana ja tunsin takareidessäni kuinka hänellä seisoi koko ajan. Yök.. Oli kyllä todella kiusallinen olo, varsinkin kun hän hoki kokoajan miten hyvä hänellä on olla kanssani.