TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aika varma, että tänne on postannut yksi ja sama tyyppi monta hauskaa tarinaa, niin monet viestit hyvin samalla tyylillä kirjoitettu ja kaikista paljastavin yksityiskohta: ENÄÄN. Lukekaapa huviksenne, miten monessa viestissä lukee "ei nähty enääN" :D Ei voi olla näin monta idioottia, jotka tuon n:n sinne loppuun tunkevat...
Eipä sillä, hyvät naurut olen monesta tarinasta saanut, mutten usko että puoletkaan ovat tosia :)
Murrejuttu. Usein samalla paikkakunnalla asuvat puhuvat samaa murretta.
Ei ole murrejuttu vaan yleissivistyksen ja kielitajun puutetta. Kyllä tuo kielii siitä, että tänne joku vaan tarinoi ihan omia juttujaan :)
No ollaampa sitä sitten parempia ihmisiä kuin muut.
Kyllä huolellinen kieli kertoo älyllisestä ja sivistyksellisestä paremmuudesta verrattuna henkilöön, joka kirjoittaa "ollaampa". Samat äidinkielen opit meille on kaikille tarjottu, mutta tomppeli ei omaksu. Yritä siinä sitten löytää elämäsi nainen/mies itseäsi paljon fiksummista, hah.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän käytin puol vuotta tinderiä ja se johti ootas kun lasken moniin treffeihin... . ..hmmmm... ...ootas... ...ei yhteenkään. Mutta sehän johtuikin siitä, että olin mies ja sain jopa 14 matchiä josta 1 laitto viestiä ja ne kelle laittoin viestiä vastasi yksi. Tinder on perseestä.
Sinä olet sieltä.
liiankiltti-kö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset tinder treffini olivat viime viikolla. Käytiin kahvilla ja jätskillä ja juteltiin. Oli mukavaa ja tultiin hyvin juttuun. Kuitenkin heti seuraavana päivänä aloin saamaan monia viestejä kuinka olen hänen päiviensä ilo, elämän valopilkku ja sellasta materiaalia mitä vois häävaloissa sanoa. Monia puhelinsoittoja jos en heti vastaa viestiin, Se vasta alkoikin ahdistaa, kuitenkin vielä täysin tuntematon tyyppi. Laitoin pelin poikki
Mulle on käynyt samalailla käytännössä. Tapasin miehen 3vkoa ennen vappua, nähtiin kahesti (vklpna yöllä pilkun jälkeen..) mutta juteltiin melkein päivittäin whatsappissa muutaman sanasen verran edes. Sitten viikko ennen vappua olimme yhdessä baarissa ja hän kysyi että ketäs meidän mökkiin on vappuna tulossa? Luettelin naispuoliset kaverini ketä siltä tunsin ja sanoin ".. Ja sitten jotain jätkiä ketä et tiedä etukäteen" voi helkkari mikä paskamyrsky siitä syttyi kun tämä mies huusi kurkkusuorana "AI MUITA MIEHIÄ?! NIINNIIN KIVA KIVA! LÄHET SITTEN MUITTEN MIESTEN MATKAAN" . Toi oli totaalinen turn off.
Aivan kuin olisi oma tinder kokemus. Muutaman kerran tavattu ja oltu öitä yhdesdä.. kunnes alkoi se kyttääminen ja vahtaaminen. Muita kavereita ei saanut olla, varsinkaan miespuolisia. Jos miespuolinen kaveri mulle laittoi viestillä vaikka erään remontin hintaa, niin jopas tää jätkä aloitti mykkäkoulun.
Tää juippi kirjottaa watsappiinkin 1-3 sanaa kerrallaan ja näitä sanaryppäitä tulee sellaset 4-9 peräkkäin.
Kirjottais ny jumalavita kaikki samaan lauseeseen/viestiin.
Ellen heti ..siiis _HETI_ vastannut, tarkoitti se, että mulla on toinen mies ja jonokin vielä oven takana.
Olisi pitänyt lähettää kuvia itsestä n.5min välein ja kertoa mitä tekee ja missä on. Myös koko ajan olisi pitänyt kertoa kuinka paljon tätä hemmoa rakastaa ja kuinka haluaa olla loppuelämän VAIN hänen kanssaan.Ilahtui jopa ideasta että sanon itseni irti töistä ja annan edellisestä pitkästä suhteesta olevan lapsen pois! O.O
Hitto mitä hulluja maa päällään kantaa.
Tää juippi ahdistelee mua vieläkin.
:"(
Ja sitten ääliömiehet väittävät, että naiselle on niin helppoa tämä treffailu eikä yhtään tarvitse itseä likoon laittaa. Montakohan miestä on uhattu tappaa tai raiskattu treffeillä tai niiden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin viikonloppuna tinder treffeillä joista voinkin sopivasti avautua tänne ketjun jatkoksi :D
Elikkäs niin olen jutellut pari vkoa erään miehen kanssa jonka kanssa lupauduin treffeille lauantaina. Olimme sopineet että mennään johonkin kuppilaan viinilasilliselle, no mies sai päättää paikan niin hän halusi mennä erääseen Helsingin keskustassa sijaitsevaan kuppilaan joka sisälle mentäessä paljastui sporttibaariksi. No olin ihan sujut asian kanssa, viihdyn myös sporttibaareissa ja mies perusteli että siellä on ''rennompi meininki''. Todellinen tarkoitusperä tälle baari valinnalle selvisi kuitenkin aika nopeata, mies halusi nähdä matsin joka tuli samaan aikaan kun sovitut treffit oli. No siinä sitten lähinnä istuimme vastakkain kun mies katsoi takana olevasta ruudusta peliä. Sain selville hänestä että hän tykkää ilmeisesti jalkapallosta ja karhun nelos oluesta, muuta emme juuri keskustelleetkaan koska hän tapitti peliä. Lähdin ennen viimeistä erää ''asioille''.
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi hurmata itseään täynnä olevan idiootin?
Yksi matsoili, yksi puhuin perhokalastuksesta, yksi katsoi futista, jne... mikä näitä asioita yhdistää? Nainen, joka ei saa suutaan auki ja ota tilannetta haltuun, kuin poistumalla paikalta ja jättämällä yhteydenpidon. Mieskö on yksin vastuussa treffeistä ja niiden sujuvuudesta?
Naisena on huomannut, että miehet helposti dominoivat keskustelua. Halutaan puhua itsestä, työstä, harrastuksista, mistä vaan. Ei vastakysymyksiä ja kaiken huipuksi mies voi puhua päälle kun minäkin haluaisin jutella jossain välissä. Sanomattakin selvää, että tuollaisten miesten kanssa treffit jäävät yksiin.
Toisaalta tällainen mies on erittäin helppo hurmata. Kaikkihan sen tietää miten: hymyillään, kallistetaan päätä, nyökkäillään, kysellään lisää niistä asioista, joista jauhaa koko ajan, kysellään vähän tyhmänä, huudahdetaan "ai että nyt mä tajuun" eli kuinka nyt tyhmä nainenkin tajusi jonkun pikkujutun, ollaan ihailevia, kuunnellaan, ei häiritä muilla asioilla. Tätä kun tekee miehen kuin miehen kanssa niin se on siinä. Toimii.
Tyhmä kysymys: miksi kukaan haluaisi hurmata narsistisen idiootin? Ei kai moiselta saa edes kunnon seksiä.
Ihan ok kaveri, mutta kävi puolen tunnin saarikävely treffeillä n. 7 kertaa puskapissalla. Kannattais hoitaa ne eturauhasvaivat pois ennen kuin alkaa juosta treffeillä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin Tinder-deitti oli aika kamala. Oli profiilissaan ja viesteissään oikein asiallisen oloinen tyyppi ja päätettiin sitten käydä yhdessä kävelyllä. Käveltiin hetki ja ostettiin sitten jäätelöt ja mentiin yhden puiston penkille istumaan. Mies alkoi heti tekemään vähän liian läheistä tuttavuutta; Yritti suudella ja alkoi hivellä reittäni. Työnsin käden pois ja seuraavaksi mies kysyi, että lähdenkö hänen kanssaan iltapäiväpanolle. Joo, en lähtenyt vaan läksin karkuun.
No mitä odotit? Sen takiahan sitä mistä etsit?
Niinhän te raiskaajat luulette.
Aika huvittaava kun näissä naisten kertomuksissa nainen on aina se täysjärkinen ja sosiaalinen.
Varmaan 95% tinderjutuista menee niin että mies on se joka aktiivisesti juttelee, suunnittelee treffit ja muutenkin panostaa ihan sikana. Nainen on sitten se passiivinen lahna joka tinderissä vastaa kaikkeen sanalla tai parilla, jos ollenkaan. Sitten jos mies on suunnitellut jotain hupaisaa tekemisestä niin akka *ehkä* tulee paikalle ja silloinkin myöhässä. Jos se aikoo jättää tulematta niin mitä sitä turhaan edes siitä ilmoittamaan. Antaa sen hölmön vaan odotella siellä turhaan tunti pari.
Nainen ei sitten yhtään panosta hyvän kuvan antamiseen itsestään treffien aikana. Sen sijaan tinderin kuviin kyllä panostavat niin että heitä on vaikeata tunnistaa niistä.
Kun naisella on jo kolmannet treffit tällä viikolla niin eipä jaksa innostua ja jos ei miehelle kelpaa niin on niitä 10 muutakin halukkaita jonossa. Treffeilläkin akka räplää puhelinta ja jotkut käy jopa tinderissä vilkaisemassa löytyiskö sitä jotain vieläkin jännempää.
Vierailija kirjoitti:
Nirsoille naisille tiedoksi, että ei Tinder ole mikään ihmepaikka josta löytyy kohtelias ja fiksu malliposki kaikille naisille. Tasoteoria pätee sielläkin. Jos nirsoilet ja mätsäät malliposken kanssa, niin varaudu siihen ettet ole ainoa elli tyypin jonossa.
Eikös kohteliaisuus ole edellytys kaikissa sosiaalisissa tilanteissa? En ole koskaan tavannut prinssin/prinsessan etsijöitä, vaan tuntemani taviksia ovat ihan hyvin löytäneet seuraa. Tässä ketjussa kirjoittajien turn-offeja ovat olleet lähinnä päihdeongelmat, yleisen hygienian tai käytöstapojen puute ja tungetteleva lähentely.
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittaava kun näissä naisten kertomuksissa nainen on aina se täysjärkinen ja sosiaalinen.
Mitä odotit? Miten olisi edes mahdollista, että naisten kertomissa kauhutreffikertomuksissa nainen olisi se outo tapaus?
"Arvatkaa hei, kävin toissaviikolla tindertreffeillä ja se oli ihan painajaismainen ilta! Mä olin niin outo etten kestä, haisin pahalta ja juttelin koko 2 h pelkästään porkkanankasvatuksesta. En tajua mitä mun päässä liikkui, miten tällanen ihminen voi edes olla elossa! Sen lisäksi koitin kokoajan vongata persekuvia treffikumppaniltani ja lähettelin hänelle vielä viikko tapaamisen jälkeen pimppikuvia. En tajua miten näin pieleen voi mennä!"
Loppua tuosta typerästä viestistäsi en viitsi edes lainata, sillä olet se sama rassukka joka latelee paikkaansapitämättömiä "faktoja" treffailun sukupuolieroista av:lla päivittäin.
Pyysin kämpille. Nainen kertoi että sairastaa vaginatoosia.
Oli pettynyt kun en kokeillut.
Ei nähty enää.
Tämä ei ole kauhukokemus, mutta usein toistuva ihmetys.
Profiilissani selvästi itsellä luki "ei yhden illan jutuille" miehet kysyvät sitten treffeillä tai ainakin joka toinen kysyy että " eikös tinderi ole yhden illan jutuille tarkoitettu sovellus ". Luetun ymmärtäminen ei ilmeisesti ole monenkaan siellä olevan taito...
Voi myös olla, että olen vielä tinderissä keskustellessa tehnyt selväksi, että en etsi pelkkää "panoa", niin silti sama toistuu.
Mikä ihme osan ongelma on?!
Ihan hukkaan heitettyä aikaa molemmilta.
Tinderhän on just sellainen sovellus tai sitä varten miksi sitä itse haluaa käyttää.
Kuvassa miehellä oli tuuheat, pitkät mustat hiukset ja vähän mahaa mutta oli muuten hoikka, semmoinen rokkari eli tyyppiäni ja lisäksi hauska, joten sovimme sitten treffit. Paikalle saapui tukeva mies jolla oli järkyttävä, melkein kaulaa yltävä jättivatsa ja kaljun päälaen ympärillä liehui mustia hiuksia, tajusin heti että tyyppi oli laittanut itsestään vanhan kuvan! Oli varmasti vanhempikin mitä väitti, piti olla 31...
Ehdotin kahville menoa mutta halusi kaljan, menimme baariin jossa tilasin sen kahvin ja mies alkoi kuittailla että "mikäs rokkari se on joka ei pysty juomaan kaljaa aamupäivällä! " Netissä niin hauska mies olikin hissukka, joka kaljan voimalla aukoi päätään. Kaiken huipuksi mies sekosi ,kun hoksasi korvani takana vanhan heartagram-tatuointini ja tuli mustasukkaiseksi Ville Valosta! Kun mies meni vessaan, poistuin ja laitoin viestin jossa ilmoitin etten kestänyt mustasukkaisia miehiä. Pommitti kuitenkin pitkään viesteillä ja kertoi ,miten oli rakastunut minuun heti .
Tindermies päätti muutamien treffien jälkeen pakit saatuaan yksipuolisesti asennoitua "ystäväkseni", minun vastusteluistani viis. Pakit annoin siis sen takia, että mies oli selittämättömällä tavalla ahdistava ja omistushaluisen oloinen, potentiaalinen mustasukkainen kumppani jos pidemmälle olisin mennyt, enkä sitten kai niin väärässä ollutkaan. Yhä edelleen 6kk jälkeen saan häneltä tekstareita siitä, kuinka kaipaa minua, ja kuinka olisi kiva lähteä syömään ja vaihtamaan kuulumisia joku päivä. Tai siitä, kuinka näki minut paikassa x tai kuinka näki ohi kulkiessaan, että henkilö y kävi luonani kylässä. Minulla on nykyään mieskin, mutta hän ei taida siitä olla vielä tietoinen, onneksi kohta muutan tästä pois. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole kauhukokemus, mutta usein toistuva ihmetys.
Profiilissani selvästi itsellä luki "ei yhden illan jutuille" miehet kysyvät sitten treffeillä tai ainakin joka toinen kysyy että " eikös tinderi ole yhden illan jutuille tarkoitettu sovellus ". Luetun ymmärtäminen ei ilmeisesti ole monenkaan siellä olevan taito...
Voi myös olla, että olen vielä tinderissä keskustellessa tehnyt selväksi, että en etsi pelkkää "panoa", niin silti sama toistuu.
Mikä ihme osan ongelma on?!
Ihan hukkaan heitettyä aikaa molemmilta.Tinderhän on just sellainen sovellus tai sitä varten miksi sitä itse haluaa käyttää.
Miksi alapeukut? Jos on selvästi ilmaistu että panoa ei etsi ja miehet siitä vihjailevat heti ekoilla treffeillä, niin ei se varsinaisesti kovin onnistunut tinder kokemus ole ollut.
Miehellä oli kova tarve nähdä nytjustheti, treffipaikalla odotti kaljuuntuva, huonoryhtinen kokovartalodenimeissä oleva keski-ikäinen hajuton ja mauton miesihminen. Sovittiin että mennään drinkeille ja mies kertoi vasta sitten että on absolutisti...
Pälyili ympärilleen ja huokaili hermostuneesti :D Laitteli viestiä perään ja totesin että ei jatkoon, hän sanoi että "niin minä aattelinkin.." Huoohh!
Mies tahtoi väkisin nähdä samana iltana" mä tuun siihen sun parkkikselle", ulkona odotti pienikokonen ja kasvonpiirteiltään jonkun tontun mieleen tuova mieshenkilö Matti Nykäs-nahkatakissa ja "Bad hair day"-pipossa. Mussutti siinä hampurilaista, tarjosi haukkua ja alkoi sitten kysellä että missäs sitä pannaan, luonani vai autossa? Kieltäydyttyäni tarjouksesta raivosi niin että parkkipaikka raikui ja lähetti perään viestejä joissa haukkui pihtariksi, nunnaksi, ämmäksi.... Huh huh ! Aikamoinen itsetunto täytyy olla, jos kuvittelee tuolla tavoin saavansa naisen heti heittämään haarat levälleen.
Mies oli profiilinsa mukaan "timanginen seuramies" mutta häntä sai jututtaa kuin ujoa ekaluokkalaista koko parituntisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ensimmäisellä (tinder) treffeillä ja mies kysyi illan päätteeksi, että haluanko polttaa pajaa hänen luonaan. En halunnut eikä koskaan puhuttu enää.
Höh. Mä oon pajauttanut ekoilla Tinder-treffeillä naisen kanssa ja harrastettiin sensiä pöllyissä. Oli mahtavaa.
Kanbabis-ihmiset harrastaa sensiä keskenään. Mitähän mun kirjoitustaidoille tapahtuis jos alkaisin sieniä syömään.
Kanbabis vai? Jotainhan tuota oot näköjään vetäny jo😂
Ei herranjumala oon kyllä itse varmasti ollut se sekopää tinder-muija. Ihan hävettää miettiä niitä juttuja nyt ja tekis mieli vaan pyytää anteeksi kaikilta :D onneksi on terapia!
Miten niin ei tarvitse laittaa itseään likoon? Et taida osata lukea ollenkaan tai lähimuistissasi on vikaa.
Huoritellaanko miehiä useinkin? Tuleeko uhkausviestejä? Käydäänkö käsiksi isomman toimesta?