Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
421/513 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mimmi otti Tinder-treffien aikana kännykkänsä esiin ja näppäili jotain viestiä. Hetken päästä hän totesi että "mitäs tää nyt sekoilee, uus kännykkä" ja kuului kuuluva Sirin ääni joka luki: "siis oo äm gee oon nyt tääl tinder treffeillä ja tää mies on tosi kuuma ja toivottavasti pyytää mua..." ja sitten hän paniikissa sai katkaistua viestin luvun.

Mimmi oli niin söpö, ja niin punanen :D Laupiaana samarialaisena kerroin jo etukäteen että aion pyytää häntä kotiini yöksi, niin rentoutui sit siitä :D

Vierailija
422/513 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset tinder treffini olivat viime viikolla. Käytiin kahvilla ja jätskillä ja juteltiin. Oli mukavaa ja tultiin hyvin juttuun. Kuitenkin heti seuraavana päivänä aloin saamaan monia viestejä kuinka olen hänen päiviensä ilo, elämän valopilkku ja sellasta materiaalia mitä vois häävaloissa sanoa. Monia puhelinsoittoja jos en heti vastaa viestiin, Se vasta alkoikin ahdistaa, kuitenkin vielä täysin tuntematon tyyppi. Laitoin pelin poikki

Eikä? Oiskohan sama, jonka kanssa olin tinder-treffeillä? 20min treffeijä mennyt ja oltiin jo muutettu yhdessä Aasiaan ja hankittu lapsiakin. Taloanikin oli jo kovasti avustamassa myymään! Keksi heti minulle lempinimen, joka oli ällöttävän siirappinen ja viestitteli/koitti soittaa taukoamatta. Ilmoitin, että ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/513 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Mä olisin voinut olla tuon kirjoittaja...

Tinder deitti nro. 30 vei voiton. Meillä synkkasi heti alusta lähtien. Mies ilmaisi sitoutumishalunsa pari viikkoa ensitapaamisensa jälkeen ja poistettiin Tinder. Nyt ollaa seurusteltu 8 kuukautta ja toivottavasti tämä suhde kestää aina.

Vierailija
424/513 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
425/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämäni aikana käynyt kaksilla tindertreffeillä. Molemmat tuottivat pettymyksen.

Ensimmäinen mies vaikutti mukavalta ja fiksulta,melko pian hän ehdottikin tapaamista.

Viikon päästä hän ajoikin luokseni noin 200 km päästä. Minua jännitti kamalasti. Kun avasin oven, siellä olikin minua päätä lyhyempi mies, hän oli valehdellut minulle pituutensa. Kasvoiltani varmasti näkyi se pettymys. Istuimme hetken kämpilläni ja minä olin se,joka keksi puheenaiheita ja piti keskustelua yllä. Tämä mies puhui erittäin hiljaisella äänellä, sekä todella hitaasti.

Kävimme syömässä ja hän tarjosi ruuat, vaikka sanoin että minä voin maksaa omani.

Haimme muutaman alkoholijuoman kaupasta ja tulimme takaisin asunnolleni. Juttelimme monta tuntia,kunnes puolilta öin menimme nukkumaan. Olimme etukäteen sopineet,että hän voi jäädä yöksi. Olin kumminkin tehnyt jo viesteissä täysin selväksi sen, etten harrasta seksiä tuntemattomien kanssa ja hän sanoi tämän olevan ok.

Sängyssä makoillessamme hän vaikutti hyvin tuohtuneelta,kun hän oli tullut niin pitkän matkan päästä, eikä saanutkaan fyysistä läheisyyttä ja huomiota minulta.

Toistin hänelle,etten pane tuntemattomien kanssa. Siihen mies tokaisi, että tuolla menolla tulet olemaan loppuelämäsi yksin.

Anteeksi mitä? Ai jos en anna heti pillua, niin miehet eivät kiinnostu vai? Ajattelin.

Jäädyin täysin ja nukahdin. Aikaisin aamulla hän kertoi lähtevänsä. Esitin nukkuvaa ja hän häipyi. Tämän jälkeen emme ole puhuneet.

Vierailija
426/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tindertreffit kirjoitti:

Minä olen elämäni aikana käynyt kaksilla tindertreffeillä. Molemmat tuottivat pettymyksen.

Ensimmäinen mies vaikutti mukavalta ja fiksulta,melko pian hän ehdottikin tapaamista.

Viikon päästä hän ajoikin luokseni noin 200 km päästä. Minua jännitti kamalasti. Kun avasin oven, siellä olikin minua päätä lyhyempi mies, hän oli valehdellut minulle pituutensa. Kasvoiltani varmasti näkyi se pettymys. Istuimme hetken kämpilläni ja minä olin se,joka keksi puheenaiheita ja piti keskustelua yllä. Tämä mies puhui erittäin hiljaisella äänellä, sekä todella hitaasti.

Kävimme syömässä ja hän tarjosi ruuat, vaikka sanoin että minä voin maksaa omani.

Haimme muutaman alkoholijuoman kaupasta ja tulimme takaisin asunnolleni. Juttelimme monta tuntia,kunnes puolilta öin menimme nukkumaan. Olimme etukäteen sopineet,että hän voi jäädä yöksi. Olin kumminkin tehnyt jo viesteissä täysin selväksi sen, etten harrasta seksiä tuntemattomien kanssa ja hän sanoi tämän olevan ok.

Sängyssä makoillessamme hän vaikutti hyvin tuohtuneelta,kun hän oli tullut niin pitkän matkan päästä, eikä saanutkaan fyysistä läheisyyttä ja huomiota minulta.

Toistin hänelle,etten pane tuntemattomien kanssa. Siihen mies tokaisi, että tuolla menolla tulet olemaan loppuelämäsi yksin.

Anteeksi mitä? Ai jos en anna heti pillua, niin miehet eivät kiinnostu vai? Ajattelin.

Jäädyin täysin ja nukahdin. Aikaisin aamulla hän kertoi lähtevänsä. Esitin nukkuvaa ja hän häipyi. Tämän jälkeen emme ole puhuneet.

Toivottavasti opit, ettei KOSKAAN ensitreffejä kotiin. Tällä kertaa oli vain kiusallista mutta olisi voinut päättyä paljon pahemminkin.

Vierailija
427/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi ajoi työkseen taksia ja kurvasi hakemaan mut sillä kahville,ei ollut kertonut mulle duunistaan ja hekotteli ja hoki koko 5 km matkan ostarille”et hekoheko enkö mä yllättänyt sut,enkö yllätänytkin?”Kun en ees ollut erityisen yllättynyt.Kahveilla tyyppi rupesi puhumaan parrankasvatus-harrastuksestaan,partasaippuasta,partavahasta,parranhoidosta ja parrankasvatuksen EM-kisoista.Lisäksi sain kuulla että hän on ollut 8kk:n ajan 150:llä Tindertreffeillä🤣👍🏻!!ja tunnin paasauksen kuinka hän ei jaksa seksuaalisesti suppeita ihmisiä,kuinka tavallinen seksi on tylsää ja SM-hommatkin aikalailla nähty...mutta kuulemma hän haluaa niin rajuja juttuja ettei”moni niihin pysty”...Tässä vaiheessa mietin o i k e a s t i pakenemista...Onneksi tyyppi totesi monologinsa päätteeksi että mä en ole hänen makuunsa..heitti mut sentään mun kaverille treffien jälkeen.Mainitsinko muuten että kehui viellä joka väliin että rahaa riittää ja hänen ei k o s k a a n tarvitse miettiä raha-asioita..

Alkoiko nimi J:llä?

Tre ja Je..e? Omg

Vierailija
428/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D

AI saakeli! Aivan saletisti yks mun tuttu ollu tää! Ollaa kavereitten kans yritetty sanoo sille et juttelis deiteilleen mieluummin vaik säästä eikä aina ja ikuisesti noita kalajuttujaan. Se karkottaa ihan kaikki naiset noilla perhokalastushommillaan😁

Vierailija
429/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vuosi 2014, kun olin tavannut yhden minua pari vuotta vanhemman miehen ja menin sitten ensimmäisiä kertoja käymään hänen asunnossaan. Asuimme noin 100 km päässä toisistaan. Asunto oli iso kaksio, jossa oli eteisessä peili, makuuhuoneessa oli sänky, olohuoneessa sohva, tv-taso ja pieni kirjahylly. Keittiössä ei ollut lainkaan pöytää. Tosi niukasti kalustettu. Mies vaikutti normaalilta ja katsottiin urheilua tv:stä, mutta hänen oli pakko koko ajan korostaa, kuinka erikoinen on eli kuinka hän ei kuuntele mitään cheekkiä, vaan punkkia ja lukee valtavirrasta poikkeavia kirjoja. Selvisi myös, että hän on kasvissyöjä ja valisti tarkkaan minuakin asioista. Toin mukanani tonkan valmissangriaa yhteiseksi juomaksi ja mies tarjosi minulle yhden siiderin ja loppuillasta vallitti, kun siideritkin loppui, että minä join sen. :D Tarjoamani sangria kyllä maistui. Illalla selitti, miten vain kaikki sekopäät kiinnostuvat hänestä. Nukkumaan mennessä alkoi vongata seksiä ja kertoi, että hänellä on pieni ja keräsi sääliä. En suostunut. Lähdin aamulla kotiin ja vietimme seuraavan viikonlopun yhdessä. Viikon aikana tältä tyypiltä tuli viestejä, että kuka hänen kavereistaan on kuumin ja ketä heistä panisin.  Viikonloppuna minä ehdotin kaupassa käymistä ja oli selvää, että ostamme omat ruuat. Lisäksi mies pyysi, jos ostaisin hänelle pullon terävää Alkosta, koska hänen henkilökortti on mennyt vanhaksi (!) ja ajokortin 2. vaihetta hän ei ole suorittanut. Eikä henkilöllisyystodistuksen hankkimisella näyttänyt olevan kiire.

Illalla mies kyseli, että haluanko seurustella hänen kanssaan ja sanoin, että tutustutaan aivan rauhassa. Vodka maistui, mutta lantringit olivat jääneet kauppaan, joten hän joi minun mehuni. No ei siinä...Myöhemmin illalla hän keksi, että voisimme lähteä baariin katsomaan hänen kavereitansa, mutta minä en ollut innostunut. Sanoin, että hän voi mennä yksin. Myöhemmin illalla, kun menin nukkumaan tyyppi halusi pitsaa lähiravintolasta ja kärtti pitkään mitä syön ja sanoin, etten halua mitään. Hän oli kuitenkin ostanut minulle "salaatin" ravintolasta ja ranskalaisia - salaatti sisälsi porkkanaraastetta ja ananasrenkaan. Omaa annostaan hän ei kokonaan syönyt ja aamulla valitteli, kun meni 20e hukkaan. Tein itselleni aamiaista, koska hän nukkui iltapäivään ja keittiön kaapeissa ei ihan oikeasti ollut mitään muuta kuin pippuria ja suolaa ja ainiin, psyykelääkkeitä. Kyselin lääkkeistä ja hoitosuhde oli kuulemma jo loppunut, mutta pitkä.

Herättyäni päiväunilta huomaan miehen selaavan kännykkääni eikä edes säikähtänyt, kun jäi kiinni. Hermostui selvästi, kun vaihdoin koodin ja oli kuulemma katsonut vain kelloa. Minulle riitti ja lähdin. Lähetteli perään pahoittelevia viestejä, mutta en kokenut, että haluaisin ryhtyä jonkun hoitajaksi.

Vierailija
430/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa lääkemiehen naiselle...

Viime syksynä tapasin insinöörimiehen, jolla oli todella kiire tavata eikä hän kertonut juuri mitään itsestään, kunhan vastaili viesteihin tyyliin "tuollaisesta vastauksesta saat pisteet, hyvä!" jne. Minua vähän arvelutti tapaaminen, koska usein nämä ovat olleet niitä hiljaisimpia tapauksia. Ja niin oli tämäkin yritin pitää keskustelua yllä jutellen mukavia. Ensimmäinen asia, jonka hän halusi tietää oli millainen perheeni on ja onko minulla lapsia. Sen jälkeen hän halusi todella tarkkaan tietää, mitä vanhempani tekevät työkseen ja mitä sisarukseni opiskelevat. Treffien lopuksi mies kommentoi, että kiva, kun näytän kuviltani. Tapaamisen jälkeen mies laittoi heti viestin, jossa halusi nähdä uudelleen. Parin päivän päästä mies otti yhteyttä ja halusi sopia uuden tapaamiseen; hän tulisi luokseni kahville ja kieltäydyin. Vaadin tavata julkisella paikalla. Nyt mies oli selkeästi vapautuneempi ja kertoi, että haluaa rakentaa omakotitalon sinne ja sinne eikä se maksa kuin summan x (summa oli reilusti alakanttiin). Lisäksi hän kertoi tykkäävänsä matkustaa paljon ja tekevänsä jatkuvasti viikonloppureissuja. Harrastukset olivat _todella_ kalliita ja lemmikkikoiran pitäisi olla tietyn rotuinen. Myöskään mikään muu kuin omakotitalo ei käy. Ja ainiin nämä kaikki reissut, harrastukset ja talot voi rahoittaa asuntolainalla. Hän oli myös erittäin kiinnostunut, minkä merkkisellä ja mallisella autolla ajan. Emme tavanneet enää. Tuli aika vahva tunne, että tuossa etsittiin maksajaa, kun kartoitettiin sukulaistenkin omaisuus samalla - lisäksi naisen tuli olla hyvännäköinen ja riittävän tyhmä.  Mies itse oli 170cm, keskituloinen eikä rikkaasta suvusta, mutta toiveet (tai vaatimukset) sitäkin suuremmat. 

Toinen syksyllä tapaamani mies piti maatilaa ja halusi kiireesti tavata. Hän halusi viedä minut syömään ja viikon aikana kommunikointi sujui lähinnä GIF-kuvien kautta. En ollut aivan vakuuttunut ruokatreffeistä. Oli lauantai-ilta eikä pöytää varattu mistään, joten paikan etsiminen tuotti harmaita hiuksia. Lisäksi mies oli täysin ruotsinkielinen, joka puhui vahvalla murteella. Olen itse kaksikielinen ja minun oli vaikea ymmärtää miestä ja ainiin, hän halusi puhua väkisin suomea. Mies tilasi ravintolassa ison oluen, joka oikeasti oli sellainen kolpakko - melkein sanko. Olut röyhtätti häntä eikä edes yrittänyt peitellä sitä. Ruuasta hän valitti, kun se oli liian mietoa, muttei maininnut siitä tarjoilijalle. Loppuvaiheessa alkoi vilkuilla puhelintaan. Kun laskun aika tuli hän istui hiljaa ja sanoin, että lasku puoliksi kiitos. Hänellä oli todella kiire pois ravintolasta ja ajattelin kohteliaasti saattaa hänet autolleen, mutta mies tokaisikin, että "miksi tulet? Tarvitsetko kyydin?". :D Sanoin hänelle heipat ja lähdin kohti omaa autoani - emme enää tavanneet. Poistin koko Tinderin.

Jotain hyvääkin, sillä toisen Tindermiehen kanssa seurustelin useamman vuoden, joten hän ei tähän tarinaan päässyt. :D

Vierailija
431/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus ennen Tinder-aikoja nettitreffeillä erään triathlonistin kanssa. Ilmeisesti hän tykästyi minuun, koska tuijotteli hieman likaisesti c-kupin poveani. Itse en ollut mitenkään liikunnallinen niihin aikoihin, mutta se ei tätä haitannut. Toisia treffejä ei tullut. Näin hänet kerran ympäripäissään keskustassa, yritti jutella minulle jotain.

Vuosia myöhemmin olin lenkillä ja päätin jäädä ihailemaan hetkeksi ilta-aurinkoa järven rannalle. Seuraani tulikin täysin puskista tämä samainen herrasmies pussikaljojen kanssa. Oli voittanut jotkut kisat, yritti saada minuakin innostumaan triathlonista ja oli selvästi juhlatuulella. Päätin kuitenkin lähteä jatkamaan lenkkiäni, ja tämä urheilusankari lähti liitävää munaravia parin lenkkeilijätytön perään. Sori tytöt...

Vierailija
432/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Minusta aika eri onko huonot treffit vai hyvät treffit sekä onko romanttisesti kiinnostunut toisesta. Minulla ainekin ollut monia treffejä ja hauskaa ilman kiinnostustasuhteeseen tuon ihmisen kanssa.

Vierailija
433/513 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies kehuu Tinderissä olevansa fantastic lover??? Sain päivän naurut!

Vierailija
434/513 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindertreffini part2:

Mies oli komea ja vastasi samaa kuin kuvissa.

Haki minut paikkakunnalleen sovitusti ja joimme muutamat hänen luonaan.Sanoi jo alussa,kun kirjoiteltiin, haluavansa oikeasti tutustua minuun, ei etsi mitään panoa.

No heti kun pääsimme hänen kämpilleen täräytti että "Kai ymmärrät ettei tästä sitten synny yhtään mitään vakavaa?"

Häkellyin täysin tästä.

Muutenkin hän paljastui täydeksi ylimieliseksi idiootiksi keskustelun lomassa. Kehui pettäneensä lastensa äitiä ainakin yli 50 naisen kanssa..

Hän sitten ehdotti,että menisimme lähipubiin juomaan muutamat.

Pöydässä oli kolmen naisen seurue, ilmeisesti tämän miehen tuttuja. Mies meni heidän pöytäänsä,minä myös ja tunsin oloni heti vaivautuneeksi ja kiusalliseksi.

Pyysin miestä mukaani tupakalle, ei tullut. Meni kuitenkin myöhemmin röökille yhden näistä naisista kanssa. Laitoin ystävälleni viestiä,että tulee hakemaan minut pois. Kotiini oli noin 45km matka.

Kulutin aikaani välillä pöydässä, tiskillä, röökikopissa ja vessassa. Viimeinen niitti oli,kun yksi pöydän naisista huutaa minulle kännisellä äänellään että: "Painu sinä nyt v*ttuun täältä, etkö sinä tajua että noilla kahdella synkkaa!?" Ja osoitti treffikumppaniani ja kaveriaan. Mies ei reagoinut tähän mitenkään.

Menin vessaan ja soitin kaverilleni että tule nyt heti hakemaan minut. Hän lupasi,että olisi baarin edessä noin tunnin päästä.

Istuin lukittautuneena vessakopissa,nöyryytettynä ja loukattuna vieraalla paikkakunnalla.

Sitten kuulin kun tämä pöytämme naisseurue tulee metelin saattelemana vessaan,pujuen tästä miehestä kovaan ääneen. Odotin että he menivät koppeihin ja sitten poistuin itse koko baarista taakseni katsomatta. En kestänyt enää hetkeäkään.

Pyörin ympyrää ulkona vieraassa kaupungissa ja vihdoin ystäväni tuli ja haki minut.

Olin todella pettynyt treffeihin, jos niitä voi edes niiksi kutsua. Aamulla tältä mieheltä oli tullut viesti, että mihin sinä katosit ja kuva peniksestään. Yök mikä tyyppi. Vastasin hänelle suoraan,miten kuvottavaa hänen käytöksensä oli minua kohtaan eilen, enkä todellakaan halua enää ikinä tavata häntä. Sitten estin hänet.

Oli todellakin paska koko reissu. Olin monta päivää aika maassa tästä koko tapahtumasta ja olo oli vieläkin nöyryytetty ja kiukkuinen. Sillä miehellä ei todellakaan ollut mitään käytöstapoja.

Vierailija
435/513 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään tähän vielä, että tämä mies ruinasi minua treffeille usean viikon ajan. Vihdoin kun suostuin, niin kävikin näin.Juuri niinkuin pelkäsinkin,että jään yksin vieraassa kaupungissa soitellen ympäriinsä kyytiä,että pääsisin kotiin.

Kertakaikkisen paska reissu. Tämä ukko vielä varmisteli moneen otteeseen, että kai treffimme sitten toteutuvat,kun hän tottunut siihen että pidetään sopimuksista kiinni. Hahhah!

Melkoinen ylimielinen hapentuhlaaja koko mies. Kertoi myös melkein heti kun tavattiin,että millaisesta seksistä hän pitää. Itse olin tehnyt jo viesteissä selväksi etten pane tuntemattomien kanssa.

Nauratti myös treffeistä seuraavana iltana, että tämän miehen instagram storyssa oli videopätkä siitä eilisestä naisesta,jonka vuoksi hän ignoorasi minut :D

Estin hänet sitten instagrammissakin ja toivottelin hyvää jatkoa.

Vierailija
436/513 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaveri sai lompakkoloisimis-oletuksilleen hienon näpäytyksen. Naurahdin.

Toi kuulosti enemmänkin että tämä mies oli lompakkoloisimis-kierroksella :D

Siltikin naurahdan. Lompakkoloisille oiva opetus. Täytyykin alkaa itse miettimään josko käyttäisin samaa taktiikkaa.

Mitä ihmettä? Sinäkö luulet, että se on "oiva opetus" jos jompi kumpi kutsuu syömään ja haluaa tarjota, ja sitten ei maksakaan? Ehkä valehtelee lompakon jääneen kotiin?

Minulle tämä opettaisi vain, että kaikenlaisia epäluotettavia hulluja on liikenteessä.

Jos minä sanon maksavani, minä maksan. Olisipa junttia laittaa toinen siinä kohtaa maksamaan. Miksei sitten etukäteen sovita, että molemmat maksaa omansa? Miten on "lompakkoloisimista" vaikkapa naiselta, jos mies kutsuu ja vaatii saada tarjota?? Eikö juurikin tuo ollut loisimista, että nainen joutui maksamaan molemmat?

Kuulostat erittäin epämiellyttävältä ihmiseltä. Koko sana lompakkoloisiminen, yök. Täällä palstalla kuulee asioita, joiden olemassaolosta ei ole edes tiennyt eikä olisi väliksikään. Täällä elämä on paljon rumempaa kuin todellisuudessa.

Ja p.s. minä haluan AINA maksaa itse omat syömiseni ja juomiseni. Ei ole iso vaiva puhua tästä ennen kuin mennään ravintolaan tai mihin nyt mennäänkin. Viimeksi pyysin miesystäväni elokuviin ja maksoin liput, koska minä pyysin häntä. N

Vierailija
437/513 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus 1. Mies lipitteli oluttaan hitaasti ja ryntäsi äkkiä vessaan, muttei ehtinyt vaan oksensi baarin lattialle.  Ei ollut humalassa vaan kuulemma oli koko päivän ollut huono olo mahassa ja vaikea syödä mitään.  Kehtasi vielä kysyä tulisinko luokseen yöksi, ai oksennusämpäriä pitelemään?

Tapaus 2. Miehellä ei yllättäen luottokortti toiminutkaan , joten minä maksoin molempien ruuat. Olisi vielä halunnut elokuviin, jonka minä olisin tietenkin  "tarjonnut".

Ja tapaus 3. Kuvissa ei näkynyt miehen karvaisuus eikä valtava kaljamaha, oli ottanut pohjia jo saapuessa ja kahvilassa tilasi lisää, minä join teetä mutta mies veti olutta ja naama kävi koko ajan punaisemmaksi ja punaisemmaksi.  Alkoi hihitellä kuin teinityttö siideripäissään ja lopulta  nousi muka vessaan, mutta tarrasikin kasvoihini ja tunki limaisen kielen kurkkuuni.

Vierailija
438/513 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tindertreffit kirjoitti:

Tindertreffini part2:

Mies oli komea ja vastasi samaa kuin kuvissa.

Haki minut paikkakunnalleen sovitusti ja joimme muutamat hänen luonaan.Sanoi jo alussa,kun kirjoiteltiin, haluavansa oikeasti tutustua minuun, ei etsi mitään panoa.

No heti kun pääsimme hänen kämpilleen täräytti että "Kai ymmärrät ettei tästä sitten synny yhtään mitään vakavaa?"

Häkellyin täysin tästä.

Muutenkin hän paljastui täydeksi ylimieliseksi idiootiksi keskustelun lomassa. Kehui pettäneensä lastensa äitiä ainakin yli 50 naisen kanssa..

Hän sitten ehdotti,että menisimme lähipubiin juomaan muutamat.

Pöydässä oli kolmen naisen seurue, ilmeisesti tämän miehen tuttuja. Mies meni heidän pöytäänsä,minä myös ja tunsin oloni heti vaivautuneeksi ja kiusalliseksi.

Pyysin miestä mukaani tupakalle, ei tullut. Meni kuitenkin myöhemmin röökille yhden näistä naisista kanssa. Laitoin ystävälleni viestiä,että tulee hakemaan minut pois. Kotiini oli noin 45km matka.

Kulutin aikaani välillä pöydässä, tiskillä, röökikopissa ja vessassa. Viimeinen niitti oli,kun yksi pöydän naisista huutaa minulle kännisellä äänellään että: "Painu sinä nyt v*ttuun täältä, etkö sinä tajua että noilla kahdella synkkaa!?" Ja osoitti treffikumppaniani ja kaveriaan. Mies ei reagoinut tähän mitenkään.

Menin vessaan ja soitin kaverilleni että tule nyt heti hakemaan minut. Hän lupasi,että olisi baarin edessä noin tunnin päästä.

Istuin lukittautuneena vessakopissa,nöyryytettynä ja loukattuna vieraalla paikkakunnalla.

Sitten kuulin kun tämä pöytämme naisseurue tulee metelin saattelemana vessaan,pujuen tästä miehestä kovaan ääneen. Odotin että he menivät koppeihin ja sitten poistuin itse koko baarista taakseni katsomatta. En kestänyt enää hetkeäkään.

Pyörin ympyrää ulkona vieraassa kaupungissa ja vihdoin ystäväni tuli ja haki minut.

Olin todella pettynyt treffeihin, jos niitä voi edes niiksi kutsua. Aamulla tältä mieheltä oli tullut viesti, että mihin sinä katosit ja kuva peniksestään. Yök mikä tyyppi. Vastasin hänelle suoraan,miten kuvottavaa hänen käytöksensä oli minua kohtaan eilen, enkä todellakaan halua enää ikinä tavata häntä. Sitten estin hänet.

Oli todellakin paska koko reissu. Olin monta päivää aika maassa tästä koko tapahtumasta ja olo oli vieläkin nöyryytetty ja kiukkuinen. Sillä miehellä ei todellakaan ollut mitään käytöstapoja.

Kuulostaa todella kammottavalta tyypiltä! Toisaalta hyvä, ettei teidän välille ehtinyt kehittyä mitään enempää.

Mulla oli myös tinder-kokemus, jonka koen jollain tavalla todella nöyryyttävänä. Tapasin miehen tämän aloitteesta eräässä kuppilassa. Viesteissä hän oli hyvinkin innokas tapaamaan minut, mutta odotutti itseään yli tunnin. Olin jo aikeissa lähteä, kun saapui paikalle lopulta. (Jälkeenpäin ajatellen olisi todellakin pitänyt vain lähteä!) Tavatessa vaikutti hyvin kiinnostuneelta myös, mutta ekan puolen tunnin jälkeen oli jo puhelin kädessä! Näpräsi joka välissä viestejä - sopi uusia treffejä?? Huokaili, puhalteli ja vaikutti kyllästyneeltä. Kysyin, että onko kaikki hyvin, niin valitti vilua (oltiin terassilla). Sanoin, että voidaan mun puolesta lähteä ja noustiin ylös.

Olin myös vieraassa kaupungissa, joten hän lupautui saattamaan minut ystäväni luo. Se oli elämäni vaivaannuttavin ja nöyryyttävin kävelymatka. Mies tuijotti lähes koko matkan puhelinta, huokaili ja näytti kyllästyneeltä. Emme juuri puhuneet mitään. TODELLA paska reissu ja inhottava, nöyryytetty olo jäi itselle. Kunpa tuota tapahtumaa ei olisi elämässäni ollutkaan.

Eli I feel u - toivottavasti seuraavat treffit on meille kummallekin ihan jotain muuta :)

Vierailija
439/513 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffisivustolla tavattu mies. Vaikutti ihan mukavalta aluksi, treffien jälkeen kuitenkin tuli viestiä, että olisi kiva ollut pusu saada tai että olisi ollut kiva jos olisin tullut viereen nukkumaan. Toisten treffien jälkeen mies oli turhautunut, kun en antanut pusua ja sanoi, että tutustumiseen kuuluu läheisyys ja että eihän ilman sitä voi deittailla. Sanoin miehelle, että suudelmat tulevat sitten, kun/jos tunnen jotain, pitäisikö suudella jos ei tunne mitään, hänen mielestä pitäisi. Sanoin sitten, että meidän näkemyksemme deittailusta ovat niin erilaiset, että annetaan olla. Jankutti, että enkö haluaisi edes kokeilla seksuaalisia juttuja, voisin alkaa pitää niistä, on se kummallista jos 20 kertaa tiukka ’en todellakaan’ ei riitä. Tuli paljon viestiä että tämä johtuu siitä, että hän on lihava ja ”eti sit muuta seuraa jos ei kiinnosta”, tuon tyylistä tekstiä tuli paljon. Lopulta hirveiden jankkailuiden jälkeen kysyi, että enkö voisi harrastaa seksiä edes säälistä. :D joo, ei saanut säälistä, puistattaa kun edes mietin kyseistä miestä. Pyörii muuten edelleenkin myös Tinderissä, en tiedä onko nettitreffisivustolla enää.

Vierailija
440/513 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän