Mitä mieltä uuden miesystäväni käytöksestä?
Olemme tapailleet n. 4kk. En ole vielä esitellyt häntä pojalleni (16v) enkä taida esitelläkään. Olin viemässä poikaani harrastukseen ja hän sattui liikennevaloihin viereiselle kaistalle. Nostin kättä hymyillen, tää vaan heilautti kättä tyrmistyneen näköisenä.
Kohta tulee viestiä että jaa minnes sitä oot menossa ja kenen kanssa!!??
Kotiin palattua vastasin miten asia on. Poika on 190cmn kolli, tää mies 175cm. Luuli siis selvästi että oon jonkun toisen miehen kanssa. Mua alko jotenkin ahdistamaan. Exäni oli tosi mustasukkainen, ei kai vaan tämäkin? Mitä mieltä on av raati?
Kommentit (37)
Ehkä oikeasti kannattaa miettiä onko tämä suhde se oikea teille kummallekkaan..
Totuus on, ettei entisen suhteen haamuja voi seuraavaan siirtää. On saatava korvien väli kuntoon ja sen jälkeen aloitettava puhtaalta pöydältä.
Nyt laitto viestiä, että voinko laittaa kuvia pojasta. On nähnyt kyllä kotona seinällä olevat. Mistä kuvasta nyt pituus edes näkyisi paitsi meidän yhteiskuvasta jossa olen päätä lyhyempi. Kyllä tää oli nyt tässä 😒. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt laitto viestiä, että voinko laittaa kuvia pojasta. On nähnyt kyllä kotona seinällä olevat. Mistä kuvasta nyt pituus edes näkyisi paitsi meidän yhteiskuvasta jossa olen päätä lyhyempi. Kyllä tää oli nyt tässä 😒. Ap
Huh, ei ole tervettä mieheltä tuo.
Väidtit juuri luodin, kun kävi ilmi näin aikaisin!
0/0
Niin surkea että et saa edes0/5
Minua on joskus uskottu isäni nuoreksi naisystäväksi. Oli oikein kunnon kohina naapurissa ja sitten joku hoksasi, että autossa olikin vanhin lapsista..
Olisin vastannut jotain älytöntä vitsillä ja testannut irtoaako yhtään huumoria miehestä. Esim. Etkö nyt isotäti Selmaa tunnista, lähdin viemään seniorikerhoon.
Aggressiivinen viesti. Voihan kyydissä olla ketä tahansa perheenjäsen, sukulainen tai kaveri, ja se on ihan ok. Taitaa olla ylimustasukkainen.
Onko miehellänpuhtaat jauhot pussissa, jos heti epäilee toista?
Kysy suoraan miksi pitäisi laittaa kuva ja todistaa ja mitä jos kyydissä olisikin ollut joku muu, olisiko se ongelma? Eiköhän vastauksesta selviä homman nimi.
Ikävää, jos mies on muuten vaikuttanut mukavalta ja tuossa ajassa ehtii jo ihastuakin, mutta järjellä ajatellen kannattaisi todellakin poistaa ko. henkilö elämästä.
Kysyminen ylipäätään ois osoitus mustasukkaisuudesta, mutta koska ihminen on utelias, niin sen nyt vielä kestäisi, jos kysyttäisiin tosi varovaisesti esim. vitsin muodossa asiasta, mutta tuohon tyyliin ja vielå ne kuvat... Juokse nainen, juokse!
Lopeta hyvän sään ajoissa. Saat kohta perääsi kyttääjän, joka stalkkaa menojasi ja vakoilee ikkunojesi alla.
Laitoin viestin, että vaikutat kyllä todella mustasukkaiselta, tiedät etten siitä pidä. Poikani kuvia olet kyllä nähnyt täällä käydessäsi enkä niitä lähetä sinulle.
Kohta tuli vastaus "heh, vitsillähän minä, etkö leikkiä ymmärrä"
Vastasin: En.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestin, että vaikutat kyllä todella mustasukkaiselta, tiedät etten siitä pidä. Poikani kuvia olet kyllä nähnyt täällä käydessäsi enkä niitä lähetä sinulle.
Ap
Oikein tehty!!
Nyt jos mies pelaa korttinsa oikein, niin harkitse suhteen jatkamista. Jos mies ei tajua suurin piirtein ryömiä edessäsi myöntäen mokaansa, anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOikein tehty!!
Nyt jos mies pelaa korttinsa oikein, niin harkitse suhteen jatkamista. Jos mies ei tajua suurin piirtein ryömiä edessäsi myöntäen mokaansa, anna mennä.
Mulle se on sama vaikka kiikkuis jalat edellä puuhun, meni kiinnostus koko ihmiseen. Ap
Teet viisaasti, kun jätät miehen. Jos jatkaisit hänen kanssaan, niin todennäköisesti ongelma vain pahenee. Ajan myötä hän alkaisi haukkumaan poikaasi ja alistamaan sinua. Joten suojele herkässä iässä olevaa lastasi ja sulje mies pois elämästäsi.
Minä en jatkaisi suhdetta. Ensin tivaa mustasukkaisena, ja kun huomaa olleensa väärässä ei osoita pilkahdustakaan itseironiaa tai huumoria. En jaksaisi (enkä jaksanut vaan jätin) mustasukkaista tosikkoa. Anteeksipyyntökin olisi edes vähän pehmentynyt miehen imagoa, mutta ei.
Paras kun tuo mies jättäisi sinut.