Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä uuden miesystäväni käytöksestä?

Vierailija
14.06.2016 |

Olemme tapailleet n. 4kk. En ole vielä esitellyt häntä pojalleni (16v) enkä taida esitelläkään. Olin viemässä poikaani harrastukseen ja hän sattui liikennevaloihin viereiselle kaistalle. Nostin kättä hymyillen, tää vaan heilautti kättä tyrmistyneen näköisenä.

Kohta tulee viestiä että jaa minnes sitä oot menossa ja kenen kanssa!!??

Kotiin palattua vastasin miten asia on. Poika on 190cmn kolli, tää mies 175cm. Luuli siis selvästi että oon jonkun toisen miehen kanssa. Mua alko jotenkin ahdistamaan. Exäni oli tosi mustasukkainen, ei kai vaan tämäkin? Mitä mieltä on av raati?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo peukuttaminen tietysti kivaa, mutta toivoisin mielipiteitä, keskustelua. Miten itse ajattelisitte minun asemassani. Ap

Vierailija
2/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö mies, että sinulla on lapsi?  Jotkut miehet on niin outoja että tieto lapsesta saattaa säikyttää. 

Minusta tuosta kannattaa jutella suoraan miehen kanssa jos vaikka teidän välille jotain kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit asiallisesti siitä pojastasi, etkä olisi lapsellinen väärin tulkitsija.

Vierailija
4/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis...mies ilmeisesti uskoi, että olet jonkun toisen aikuisen miehen kanssa autossa, ja reagoi yllättyneesti ja epäluuloisesti.  Sinua ilmeisesti huolestuttaa, että mies on mustasukkainen luonteeltaan. Mielestäni tämä yksittäinen reaktio ei vielä kerro, että mies olisi sairaalloisen mustasukkainen. Katselisin vähän aikaa, jos miehestä muuten tykkäät.

Vierailija
5/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä ole kovin normaalia. ei ole hyvä mies tämä.

Vierailija
6/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia ja luulisi että 4kk aikana olisit edes jotenkin selvillä miehen luonteesta, mikäli et ole säästä mies itseltäsi

Vierailija
7/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasiko mitään viestiisi? Tiesikö lapsestasi etukäteen? Ei kovin hyvä merkki, että tivaa perästä kenen kanssa liikut ja näin varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
8/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse tekisit jos näkisit miehen toisen naisen kanssa?

Vierailija
9/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo on tiennyt alusta asti pojastani ei ole siitä kyse. Koosta nyt ei ole ollut mitään puhetta. Joskus alussa juttelimme nämä lapsiasiat ja sanoin hälle etten enää halua lapsia kun omanikin on jo niin iso. Se oli ok, mies ei halua myöskään lapsia eikä hänellä ole lapsia. Ap

Vierailija
10/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa väärin tulkita ja reagoida kiukutellen, mutta nainen ei saisi aristella tuollaisen viestin jälkeen?

Ehkä keskustelu olisi hyvä juttu tässä tilanteessa. Itse käyttäytyisin miestä kohtaan todella varautuneesti. Vaikka olisin ollut työkaverin kanssa liikenteessä, ei miehellä ole oikeutta noin tylysti toimia.

Mustasukkaisuus haiskahtaa pitkälle ja siten unohtaisin koko jätkän.

Vierailija
11/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on todellakin suora lainaus miehen viestistä loppumerkkeineen kaikkineen, niin en kyllä kovin positiivisena kertomana miehen luonteesta tätä pitäisi. Jos taas viesti olikin oikeasti tyyliin "Huomasin sinut liikennevaloissa, minnepä olit matkalla ja kuka sulla oli kyydissä :)" olisi asia taas ihan eri.

Vierailija
12/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasiko mitään viestiisi? Tiesikö lapsestasi etukäteen? Ei kovin hyvä merkki, että tivaa perästä kenen kanssa liikut ja näin varhaisessa vaiheessa.

Ei ole vastannut mitään viestiini. Ja samalla vastaan toiseenkin kysymykseen kun joku kysyi mitä jos näkisin hänet toisen naisen kanssa niin en nyt ainakaan alkaisi heti kyselemään mikä juttu tää nyt on. Onhan hänellä siskoja ja työkavereita yms. Ap

Vierailija
13/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on todellakin suora lainaus miehen viestistä loppumerkkeineen kaikkineen, niin en kyllä kovin positiivisena kertomana miehen luonteesta tätä pitäisi. Jos taas viesti olikin oikeasti tyyliin "Huomasin sinut liikennevaloissa, minnepä olit matkalla ja kuka sulla oli kyydissä :)" olisi asia taas ihan eri.

Suora lainaus oli, mutta kysymysmerkkejä oli enemmän. Ap

Vierailija
14/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä olisi huolissaan, koska on tavattu niin vähän aikaa. Ei toista tunne, ja vanhat möröt voi nostaa päätään. Luottamus ansaitaan, eikä sitä vielä ole ansaittu.

Eli yhden tapauksen johdosta en tekisi päätelmiä.

Olen minäkin mustasukkainen, mies ei taida sitä edes tietää. Minullakin jotain liikahtaisi vastaavassa tilanteessa. Mutta ei se tee minusta neuroottista ihmistä.

Vierailija
15/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, mutta varmaan säikähti jotain hujoppia kyydissäsi. Jos ei ole omia lapsia, niin saattaa kuvitella 16v:n vielä lapsen näköiseksi, eikä siksi osannut yhdistää. Selvittäisin ihan kahden kesken puhumalla, enkä tuomitsisi noin nopeasti. Ei tosta viestitä voi tätä kautta edes tietää oliko siinä huumoria vai mitä taustalla.

Voit kysyä esim, miten mies reagoi, jos liikut yhdessä vaikka miespuolisen työkaverin kanssa.

Vierailija
16/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis jo ihan aikuisia.  

Minulla on myös miesystävä, mutta kun  olemme alkututustelun jälkeen todenneet, että olemme vakavissamme molemmat liikkeellä niin tapasi myös lapseni. En pantannut heidän tapaamistaan, koska tunne oli jo alussa sen verran vahva. 

Ei meillä tarvi miettiä tuollasia juttuja lainkaan, ja jotenkin tuo miehen reaktio tuntuu ihan normaalilta.  Miksi et ole esitellyt poikaasi hänelle jo aiemmin?? Pidätkö sinä poikaa kellarissa miehen vierailujen ajan?? 

Meillä on sen verran kurja kellari, ettei lapsia sinne voi pönkätä ja pitkäksikin aika tulisi jos mies useamman päivän on talossa. 

Helpointa pelailla avoimilla korteilla.

Vierailija
17/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vastasi viestiini "vai niin". Mitä tuostakin nyt pitäisi ajatella? Ap

Vierailija
18/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mun miesystävälle pakannut jonkun muun paidan ja boxerit reppuun. Emme asu siis yhdessä. Laittoi vaan viestin, että kenenhän nää on ja kuvan mukaan. Naurettiin yhdessä ja sanoin, että täytyy selvittää... Joten unohda tommonen mies.

Ja ne olis siis loppujenlopuksi mun esikoisen poikaystävän vaatteita ja niitä ei meillä yleensä pestä, mutta tällä kertaa olivat eksyneet pyykin joukkoon ja oletin tietty, että ovat miesystäväni.

Vierailija
19/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan siis jo ihan aikuisia.  

Minulla on myös miesystävä, mutta kun  olemme alkututustelun jälkeen todenneet, että olemme vakavissamme molemmat liikkeellä niin tapasi myös lapseni. En pantannut heidän tapaamistaan, koska tunne oli jo alussa sen verran vahva. 

Ei meillä tarvi miettiä tuollasia juttuja lainkaan, ja jotenkin tuo miehen reaktio tuntuu ihan normaalilta.  Miksi et ole esitellyt poikaasi hänelle jo aiemmin?? Pidätkö sinä poikaa kellarissa miehen vierailujen ajan?? 

Meillä on sen verran kurja kellari, ettei lapsia sinne voi pönkätä ja pitkäksikin aika tulisi jos mies useamman päivän on talossa. 

Helpointa pelailla avoimilla korteilla.

Niinno, minä olen hitaasti lämpeävää sorttia ja varsinkin exäni käytöksen vuoksi haluan edetä hitaasti minun ja lapseni vuoksi. Nyt kyllä tuntuu siltä, että kannatti. Ap

Vierailija
20/37 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain suhteessa juuri samanlaisia viestejä ja mies oli aivan liian mustasukkainen, jopa vainoharhainen. Kuulostaa omaan korvaan todella pahalta, vaikka saattaa olla vain sattumaa. "Vai niin." Ja epäilys hälvenee vasta, kun tapaa poikasi. Jos edes silloinkaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi