Mitä mieltä, jos 1,5km patikkareissu
kestää tunnin, pistää jalat hapoille ja vaatii evästauon?
Kommentit (101)
Mitä tapahtui katumiselle ja anteeksipyynnöille?
Onhan tuo aika lyhyt matka, mutta ottakaa huomioon kymmenien kilojen ylipaino, joka oikeasti vaikuttaa tosi paljon epätasaisessa maastossa liikkumiseen.
Riippuu maastosta, vuorikiipeilyssä ei ollenkaan epätavallista. Päinvastoin.
Tuollaisia meidän reissut on aina. Mukana on 4- ja 1-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vuorelleko kiipesit?
Ei Porissa ole vuoria. Eikä Pinkjärvellä.
Kuulostaa ihan normaalilta, jos korkeuseroa tulee 500 metriä.
Kuntio kohdallaan. Eikä sillä mitään rinkkaa ollut.
Häh? Ei Suomessa noin vaikeeta maastoa ole missään.
No kyllä tosta pitäisi alle tunnissa selvitä kenen tahansa ylipainoisenkin. Toki voi olla että evästauko on ollut pitemmän kaavan mukaan =D
Kun ei se kuitenkaan mitään kunnon maastoa ole ollut...
Missä päin Satakuntaa on muka noin vaihtelevaa maastoa? Eikös Länsi-Suomi ole nimeomaan tunnettu laakeudestaan?
Ei katumus kauan kestä, kun "katuja" on niin syvällä ilkeydessään. Pientä omatunnon puhdistelua välillä ja sitten hyökätään taas entiseen tapaan :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui katumiselle ja anteeksipyynnöille?
Onhan tuo aika lyhyt matka, mutta ottakaa huomioon kymmenien kilojen ylipaino, joka oikeasti vaikuttaa tosi paljon epätasaisessa maastossa liikkumiseen.
Kaiken muun yllä voin jopa ymmärtääkin, mutta evästaukoa en. Sillä vaikka olisi minkälainen lahtivalas kyseessä, niin energiaa tuossa tunnin aikana ei kulu niin paljoa että sitä pitäisi ruualla täydentää.
Huh, tuon jälkeen oli varmaan tarvetta KingSize-burgerille.
Kateus, se kateus. Luulen, että mammat raivostuivat siitä, kun tuo mies on niin ihana avovaimoaan kohtaan. Se tässä on se pahin juttu, kun av-mamman oma mies ei kannusta, eikä lähde edes retkelle.
1½km ei ole patikointia, mina miellän patikoinniksi huomattavasti pidemmän taipaleen.
Vierailija kirjoitti:
Kateus, se kateus. Luulen, että mammat raivostuivat siitä, kun tuo mies on niin ihana avovaimoaan kohtaan. Se tässä on se pahin juttu, kun av-mamman oma mies ei kannusta, eikä lähde edes retkelle.
Hei pliis.
Tässä naisessa ei ole mitään kadehdittavaa. Ja jos kiinnostaa, niin tämän mamman mies kyllä lähtee mielellään retkelle eikä se ole mikään 1,5km sunnuntaikävely sitten.
Oudointa mun mielestä on se, että ennen tuota massiivista painonpudotustaan tämä huomattavan ylipainoinen henkilö kuitenkin viiletti polkupyörällä pitkiä lenkkejä niin että avomies ei perässä pysynyt ja kävi hölkkälenkeillä. Että näköjään se painonpudotus on sitten huonontanut kuntoa aika merkittävästi.
Kappas kateuskorttikin pelattiin jo. Mä en halua haukkua, mua vain ihan rehellisesti ihmetyttää että miten ihmiseessä tuo on mahdollista!?
Vierailija kirjoitti:
Kappas kateuskorttikin pelattiin jo. Mä en halua haukkua, mua vain ihan rehellisesti ihmetyttää että miten ihmiseessä tuo on mahdollista!?
Ai se että 1,5 km:n kävelyretkeen menee puolitoistatuntia? No helposti, riippuu mitä sillä kävelyretkellä tekee. Mulla saattaa mennä puoli päivääkin jos sattuu paljon kuvattavaa matkan varrelle.
Että onpas melkoiset maastot! Ja kaikenlisäksi liian painava rinkka selässä.