Voiko rippijuhliin laittaa vaalean mekon ja valkoiset puukengät?
Ei huvittaisi ostaa mitään uutta, kun kyseessä ei kuitenkaan ole ihan lähisukulainen.
Kommentit (28)
Mietin vaan, kun vähän arkinen asuhan se olisi
Ei puukenkiä!
Laita jotkut muut, tuon vaalean mekon kanssa käy väri kuin väri. Yritä saada kengillä ja laukulla vähän juhlavuutta asuusi. Onko sinulla mitään avokkaita?
Puukengät vaan mukavuuden takia. Et sä niillä koko päivää pysty klopsottamaan... vai pystytkö?
Mä en ole tuota käsittänyt, että vain läheisten takia pukeudutaan. Juhla on juhla ja juhlakalua kunnioitetaan oli läheinen tai ei. Tai sitten jäädään pois.
Siis hollannikkaat juhliin? Vai minkälaisista puukengistä nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Puukengät vaan mukavuuden takia. Et sä niillä koko päivää pysty klopsottamaan... vai pystytkö?
Mä en ole tuota käsittänyt, että vain läheisten takia pukeudutaan. Juhla on juhla ja juhlakalua kunnioitetaan oli läheinen tai ei. Tai sitten jäädään pois.
Kyllä varmasti pystyn olemaan. Tottahan se on, ettei ne nyt kauhean juhlavat ole, mutta mekon kanssa ovat kyllä mielestäni ihan kivat ja kesäiset. Ei ole kyse siitä, että en halua kunniottaa. En vaan halua aina ostaa uutta vaatetta, jota sitten käyttää muutaman kerran. Ainakin, jos jotain sopivaa valmiina on, kun yhdistelee.
No ei voi ja piste. Mekko varmaan ok, mutta puukengät ei. Ne jalassa klomssutellaan lähikauppaan ja pyykkitupaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis hollannikkaat juhliin? Vai minkälaisista puukengistä nyt puhutaan?
Ihan tavalliset puukengät siis, mutta toki siistit, kun lähes käyttämättömät ovat
No mä oon nähnyt tosi hienoja puukenkiä, että jos on sellaiset niin mikä ettei. Rippijuhlat on perhejuhlat ja etiketti vapaampi. Kunhan et crocseja laita...
Vierailija kirjoitti:
Huutonauru puukengille
Mikä niissä niin hauskaa on :o
Mulle tulee kanssa puukengistä ekana mielleyhtymänä hollannikkaat. :D Tai sellaiset valkoiset, kärjestä umpinaiset, kantapäästä avonaiset mökkikengät. En ihan ekaksi yhdistäisi juhla-asuun.
Eikö sulla nyt mitään avokkaita ole? Tai edes siistejä balleriinoja.
Kukaaan ei katsele kenenkään kenkiä missään juhlissa ja jos katselee ja ahdistuu niin se on ihan ahdistujan oma moka.
Puukengät siis jalkaan ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee kanssa puukengistä ekana mielleyhtymänä hollannikkaat. :D Tai sellaiset valkoiset, kärjestä umpinaiset, kantapäästä avonaiset mökkikengät. En ihan ekaksi yhdistäisi juhla-asuun.
Eikö sulla nyt mitään avokkaita ole? Tai edes siistejä balleriinoja.
Valkoiset hollannikkaat on enemmänkin Sairaanhoitajan asuun kuuluva juttu. Lisää vielä valkoiset sukkahousut, kaulakello ja rintataskuun mainoskyniä...
Katsokaa Swedish Hasbeensin kenkiä, mulla on kahdet ja moni ei edes puukengiksi tajua. Älkää olko niin ahdasmielisiä.
No ei kai kukaan hollannikkaista ole puhunut. Puukenkiä on ollut jo useiden vuosien ajan upeita myynnissä. Esim. just em. Swedish Hasbeensilla, Caloulla jne.
Kauniit korolliset sandaalit vrt jotkut balleriinat, niin hakkaa Mennen tullen. Ja hintakin parisataa.
Joo. Miksi ei?