Oletteko te kesäisin asunnossa aina verhot auki niin että asunnossa on kirkasta?
Mietin kun itse en pysty olla näin ja pidän verhot kiinni
Kommentit (34)
Minulta löytyy asunnosta aina kirkasta, oli kesä tai talvi.
En. Aurinko lämmittäisi asunnon pätsiksi. Pakko pitää verhot kiinni. Keväällä voi vähän aikaa pitää verhot pois ikkunoista.
Verhot ja kaihtimet kiinni. Tulee muuten kuuma.
Verhot kiinni.Pysyy kämppä viileänä.
Osan päivästä auki, mutta iltapäivällä aina kiinni.
Oleskelutiloissa on paljaat ikkunat, makuuhuoneissa pimentävät verhot, jotka pidän auki tai kiinni tarpeen mukaan. Ei ole naapureita, eikä kuumaa.
On kyllä harvinaisen idioottimainen kysymys aikuiselta ihmkseltä.
silmät ei kestä kirkasta valoa,mulla usein kaihtimet kii.asunto myös kuumenee liikaa. maisemat olis suht ok ja nätit ikkunat,ei voi mitään 24/7 kii kaihtimet.
Verhot. Välistä sivusta aurinkoa vähän.
Kyllä. Asun kolmannessa kerroksessa ja ikkunoista näkyy maisemia, ei naapuritalon seinä
Verhot kiinni. Muuten asunnosta tulee kuin pätsi. Verhojen ollessa kiinni asunto on vain kuuma.
Vierailija kirjoitti:
En. Aurinko lämmittäisi asunnon pätsiksi. Pakko pitää verhot kiinni. Keväällä voi vähän aikaa pitää verhot pois ikkunoista.
Ihana 12 m2 sTuDIoAsUnTo?🤣
Istun alasti tietokoneen äärellä niin verhot on kiinni.
M41
Tottakai on. Ihmiset jota pitävät valosta ja avarista maisemista, ovat henkisesti vahvimpia ja terveimpiä.
Vierailija kirjoitti:
silmät ei kestä kirkasta valoa,mulla usein kaihtimet kii.asunto myös kuumenee liikaa. maisemat olis suht ok ja nätit ikkunat,ei voi mitään 24/7 kii kaihtimet.
Olet vammainen.
Ei ole verhoja eli tervetuloa suoraan lähetykseen,klo 20.00 alkaa runkkulähetysmaratooni.
Vierailija kirjoitti:
Istun alasti tietokoneen äärellä niin verhot on kiinni.
M41
Niin minäkin, mutta verhoja ei ole ollenkaan
n47
Jos on asunto avaruudessa niin ei siinä verhot auta