Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24v nainen, jolla on kaverina 16v poika

Vierailija
13.06.2016 |

Tai ainakin tavallaan. Tapasimme online pelin yhteydessä reilu puoli vuotta sitten ja alunperin en edes tiennyt hänen ikäänsä. Ja aluksi hän valehtelikin sen hieman ylöspäin minun ikäni vuoksi. No tässä lyhyessä ajassa hän on uskoutunut minulle aika monista asioistaan ja saatan olla jopa ainoa joka tietää näin paljon. Hänellä on selkeitä perheongelmia, äitinsä lyö ja poika on myös väkivaltainen itseään kohtaan. Pojan elämäntyyli on myös ... joku voisi kuvailla nuorelle tyypillinen, mutta minun arvomaailmaani vastaan. Hän polttaa tupakkaa sekä kannabista (laillista hänen kotimaassaan, mutta vain yli 18v) ja käyttää alkoholia. Maailmankatsomus ja ystäväpiiri tuntuu olevan hyvin seksi ja ulkonäkökeskeistä. Hän on esimerkiksi vehdannut varattujen kanssa ja omaa jo monta exää itse. Siis 16vuotias. Hän tosin vaikuttaa enemmän naiviilta kuin turhamaiselta. No, minä taas koen että tällaiset jutut ei oikein sovi minun maailmaani. Kuitenkin pelkään että hän päätyy johonkin epätoivoiseen ratkaisuun jos lopetan yhteydenpidon. Hänellä itsetuhoisia ajatuksia silloin tällöin sekä neurologinen häiriö, joka johtaa äkkipikaisiin tekoihin (selittänee elämäntyyliä). Olen muutamaan otteeseen vihjaillut että hän voisi hakea apua, mutta sitä hän toistaiseksi ei ole tehnyt. Uskollinen yhä äitiään kohtaan, eipä voi syyttää. Ajatuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole velvollinen kannattelemaan ketään toista ihmistä. Pelko tai velvollisuus ei ole oikea lähtökohta ihmissuhteelle.

Vierailija
2/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole velvollinen kannattelemaan ketään toista ihmistä. Pelko tai velvollisuus ei ole oikea lähtökohta ihmissuhteelle.

Niin. Ajattelen vain kokoajan että hän elämänsä kanssa hukassa oleva lapsi ja minä taas olen aikuinen joka näkee sen kaiken lävitse. Hankala asia todella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katkaiset yhteydenpidon niin voisit edes kertoa syyn tälle miksi näin teet, ettet tuosta vain katkaise ja jätä arvailujen varaan. Minusta et ole velvollinen pitämään hänestä huolta tai kantamaan vastuuta se kuuluisi tämän vanhemmille. Itse en ainakaan pystyisi olemaan ystävä noin epävakaan ihmisen kanssa, jolla on liian erilainen elämäntapa. Pelkäisin, että tympääntyisin ja lopussa alkaisin ikävästi tiuskia hänelle turhautuneena asioista kun sietoraja ylittyy.

Vierailija
4/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!

Vierailija
5/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin semmone pedari ja maaaamupatja taas siellä. Jätä se poika rauhaan.

Vierailija
6/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin semmone pedari ja maaaamupatja taas siellä. Jätä se poika rauhaan.

Jos et viestistä ymmärtänyt niin hän asuu ulkomailla eikä täällä Suomessa. Siksi en suoranaisesti voi tehdä "lasuakaan" kun en tiedä miten samat asiat toimii siellä.

Vierailija
7/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes miettiä tuollaista? Taidat olla rakastunut poikaan.

Vierailija
8/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes miettiä tuollaista? Taidat olla rakastunut poikaan.

Koska olen itse huonoista oloista ja se tuntuisi musertavalta jos ainoa aikuinen johon luottaa jättää yksin. Eli oma menneisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän