Voiko rippijuhliin laittaa vaalean mekon ja valkoiset puukengät?
Ei huvittaisi ostaa mitään uutta, kun kyseessä ei kuitenkaan ole ihan lähisukulainen.
Kommentit (28)
Rippijuhlat nyt ei ole niin tärkeät ettei siellä puukengät menisi. Kotonahan ne monesti pidetään niin voi vaikka heittää oven pieleen ja kulkea avojaloin. Miksi pitäisi ostaa tarpeettomat kengät parin tunnin pönötystä varten?
Vierailija kirjoitti:
No on joo söpöjä puukenkiä vaikka itse kuninkaanlinnaan laitettavaksi, mutta mitä ap mahtaa tarkoittaa puukengillä nyt tässä keississä, on se pointti. Jos hollannikkaita niin ei oikein hyvä valinta juhlaan.
Paitti jos on siistikuntoiset, kuten AP sanoo. Silloin menee kesäjuhlissa oikeinkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee kanssa puukengistä ekana mielleyhtymänä hollannikkaat. :D Tai sellaiset valkoiset, kärjestä umpinaiset, kantapäästä avonaiset mökkikengät. En ihan ekaksi yhdistäisi juhla-asuun.
Eikö sulla nyt mitään avokkaita ole? Tai edes siistejä balleriinoja.
Valkoiset hollannikkaat on enemmänkin Sairaanhoitajan asuun kuuluva juttu. Lisää vielä valkoiset sukkahousut, kaulakello ja rintataskuun mainoskyniä...
Kokonaisuus se on, joka ratkaisee, kuten juuri sanot. Kesämekko on eri asia, kuin sairaanhoitajan hame. Hollannikkaat käy molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee kanssa puukengistä ekana mielleyhtymänä hollannikkaat. :D Tai sellaiset valkoiset, kärjestä umpinaiset, kantapäästä avonaiset mökkikengät. En ihan ekaksi yhdistäisi juhla-asuun.
Eikö sulla nyt mitään avokkaita ole? Tai edes siistejä balleriinoja.
Valkoiset hollannikkaat on enemmänkin Sairaanhoitajan asuun kuuluva juttu. Lisää vielä valkoiset sukkahousut, kaulakello ja rintataskuun mainoskyniä...
En tiedä yhtäkään hoitajaa, joka käyttäisi hollannikkaita...olen kuitenkin hoitaja itsekin.
Puukengät on mahtavia. Mullakin on swedish has beenisit ja kautan niita tosi usein juhlissa, muitakin kivoja puukenkia on vaikka milla mitalla,
Vierailija kirjoitti:
Puukengät on mahtavia. Mullakin on swedish has beenisit ja kautan niita tosi usein juhlissa, muitakin kivoja puukenkia on vaikka milla mitalla,
Olisikin juhlia usein, vaan kun ei ole kuin ehkä kerran vuoteen jotkin pönötysjuhlat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin juhlia usein, vaan kun ei ole kuin ehkä kerran vuoteen jotkin pönötysjuhlat
Niin, onhan se kamalaa, kun verran vuodessa joutuu pari tuntia pönöttämään ja näkemään vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen. Olisi niin paljon kivempaa vain maata sohvalla tukka paskaisena, verkkarit tai kollarit jalassa ja huppari päällä. Crocsitkin on niin mukavat ja kätevät, nehän käyvät joka tilaisuuteen. Ja kun se juhlakalukin on vain joku tutun tuttu, niin onko sillä nyt niin väliä. Leggingsit ja tunika ovat ihan tarpeeksi hienoja. Etiketti on vanhentunut ja turha keksintö, ja hyvät käytöstavat ovat kermaperseiden hienopieruilua ja esittämistä.
Jos nyt ihan tosissaan ollaan, niin etenkin kengät kertovat paljon käyttäjästään, vaikka joku rento antipönöttäjä tuolla sanoikin, ettei kukaan kiinnitä niihin huomiota.
No on joo söpöjä puukenkiä vaikka itse kuninkaanlinnaan laitettavaksi, mutta mitä ap mahtaa tarkoittaa puukengillä nyt tässä keississä, on se pointti. Jos hollannikkaita niin ei oikein hyvä valinta juhlaan.