Mistä löydätte niitä kalsarimallin näköisiä miehiä?
Kommentit (43)
Ei ne mistään löydä. Kunhan sanovat. Ei ole mahdollista. Tai tietysti aina joku löytää, mutta pidän epätodennäköisenä, että ne kaikki olisivat tänne eksyneet.
Vierailija kirjoitti:
TInderistä
Käytät ilmeisesti eri tinderiä kuin minä :D
Kalsarimallin näköinen? Mitähän se tarkoittaa? Vai tarkoitatko kasarimallia? Vai onko jotain mennyt multa ohi?
Niitä kävelee Dressmannin edessä, hitaasti ja rennon itsevarmasti huojuen - tietenkin. Aukioloaikana kannattaa parkkeerata istumaan liikkeen lähelle ja alkaa kysellä ulos.
Baarista. Tosin vaikka omallani on ulkonäkö todella hyvä, niin itsetunto on aika olematon.
hehee tinderissä vaan jotaa mammanpojan näkösii :D
Vierailija kirjoitti:
Baarista. Tosin vaikka omallani on ulkonäkö todella hyvä, niin itsetunto on aika olematon.
Yleensä nuo paskaisen itsetunnon omaavat päätyvät yhteen tavisnaisten kanssa.
Kuka löytää?
Edes julkkisnaisilla ei ole sellaisia.
Jo pelkästään siitä syystä, että monet tuollaiset miehet ovat aika feminiinisiä livenä. Katsoin joskus jotain kalsarimallivideota netistä ja kun esitys loppui, siinä näytettiin niitä hengaamassa backstagella... voi vittu mitä kihitystä. Liian homoa omaankin makuuni, vaikka homo olenkin.
Työpaikalta. Kuntosaleilta ja lenkkipoluilta ainakin oman mieheni tavoittaisi myös, eli suosittelen sieltä koittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarimallin näköinen? Mitähän se tarkoittaa? Vai tarkoitatko kasarimallia? Vai onko jotain mennyt multa ohi?
Ai te tarkoitatte konkreettisesti alusvaatemallin näköistä miestä. Juu, oon mä kyllä aika tyhmä, kun en heti tajunnut.
HEL-NYC kirjoitti:
Työpaikalta. Kuntosaleilta ja lenkkipoluilta ainakin oman mieheni tavoittaisi myös, eli suosittelen sieltä koittamaan.
Tuo lenkkipolkuläppä on ihan klassikko tätykkäkommentti. Kuka helvetti jossain juostessa alkaa ketään iskemään?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Tuo lenkkipolkuläppä on ihan klassikko tätykkäkommentti. Kuka helvetti jossain juostessa alkaa ketään iskemään?
:D no vaikka sellainen, joka näkee miellyttävän näköisen ihmisen. Tiedän faktaksi, että oma mieheni on pokannut muutamankin naisen lenkkipolulta. Miksei sama onnistuisi naisille? En tiedä yhtään miestä, joka olisi sitä mieltä, ettei lenkkipolulla sovi iskeä...
Viimeksi perjantaina sellainen pokasi mut, baarista.
Tinderistä on löytynyt myös.
Luin ensin, että kalsarimällin
:D
Mun oma löytyi futiskentältä.