Mistä löydätte niitä kalsarimallin näköisiä miehiä?
Kommentit (43)
Baarista 17 vuotta sitten. Näyttää yhä kalsarimallilta mutta eipä siinä kropan trimmaamiselta ehtinyt lastenhoitoon ja kotitöihin osallistumaan ja kun oli niin ilkeä luonnekin niin otin eron. Notta yksi olisi ainakin vapaana Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Baarista 17 vuotta sitten. Näyttää yhä kalsarimallilta mutta eipä siinä kropan trimmaamiselta ehtinyt lastenhoitoon ja kotitöihin osallistumaan ja kun oli niin ilkeä luonnekin niin otin eron. Notta yksi olisi ainakin vapaana Vantaalla.
J?
Uimahallilta löysin omani. Kymmenen yhteisen vuoden jälkeen miehellä edelleen ihan timmi kroppa, omani vähän rupsahtanut lasten myötä...
Kotoani, sängystä.
Sitä aiemmin baarista. On perse, hartiat ja pyykkilauta kohdillaan, kyllä sen huomaa vaatteetkin päällä.
Olen extra tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Työpaikalta. Kuntosaleilta ja lenkkipoluilta ainakin oman mieheni tavoittaisi myös, eli suosittelen sieltä koittamaan.
Tuo lenkkipolkuläppä on ihan klassikko tätykkäkommentti. Kuka helvetti jossain juostessa alkaa ketään iskemään?
:D no vaikka sellainen, joka näkee miellyttävän näköisen ihmisen. Tiedän faktaksi, että oma mieheni on pokannut muutamankin naisen lenkkipolulta. Miksei sama onnistuisi naisille? En tiedä yhtään miestä, joka olisi sitä mieltä, ettei lenkkipolulla sovi iskeä...
Onko jättikullinen nekke soutanut vieraita vittuja lenkkipolullakin, on se melkoinen.
Varmaan kyrpii juosta aina piikkareilla, kun se alkuräjähdyksessä syntynyt kärsä suihkuttaa jatkuvasti spermaa lenkkipolulle juuri siihen kohtaan, johon pitäisi seuraavaksi astua.
Suomi24:n treffipalstalta. Ei tuo nyt ihan niin tikissä ole kuin nuo mainosten miehet, mutta voisi kuvailla sanalla "kalsarimalli".
Naisethan eivät mitään löydä, vaan kyllä ne miehet löytävät naiset. Ihan turha väittää että nainen tekee jonkun aloitteen lenkkipolulla, baarissa, tinderissä, mitä näitä paikkoja nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kalsarimallin näköinen? Mitähän se tarkoittaa? Vai tarkoitatko kasarimallia? Vai onko jotain mennyt multa ohi?
The Other Danish Guy mainoksissa esiintyviä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalsarimallin näköinen? Mitähän se tarkoittaa? Vai tarkoitatko kasarimallia? Vai onko jotain mennyt multa ohi?
Miehenä vähän ihmetellyt, että miksi noissa mainoksissa näytetään niin pienikaluisia miehiä, vai eikö housuissa ole ollenkaan kalukukkaroa. Ahtaan näköiset, ei näytä hyvällle, eikä kävisi itselle kun on lepotilassakin jo 15cm ja isot kassit. Siksikin jalassa hyvin edestä muotoillut ja tilavat Sloggyt. Pysy paketti hyvin kasassa.
Baarista löysin minäkin. Mutta vain yksi kolmesta oli oikeasti miesmalli, muut eivät olleet moisesta kiinnostuneita, vaikka ulkoiset edellytykset täyttyivät. Viimeisimmän kanssa olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska mainos, oikein piristävä. Ihme, ettei tuota ole keksitty aikaisemmin.
Omani näyttää vähän siltä hieman pullealta The Other Danish Guyn mainoksessa olevalta! Eli juuri sopivalta siis! 😍
Mulla oli tällainen mutta hänellä oli loppujen lopuksi surkea itsetunto. Otti ihan tavisnaisen lopulta ja sanoi sen itsekin että haluaa ihan tavallista. Nykyisellä naisella tuskin on aavistustakaan tästä ja varmaan ihan hyvä niin.
Mihin sellaista tarvii? Otin tynnyrimallisen ja on muuten paras mies ikinä.
Sellaisen voi myös valmistaa itse. Minulla on keskiajalta peräisin oleva opas tähän. Ei siihen tarvita kuin iso kattila, jonkin verran hyvännäköisen miehen verta ja joitain muita ei-yhtään-epäilyttäviä raaka-aineita.
Ja perunajauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Niitä kävelee Dressmannin edessä, hitaasti ja rennon itsevarmasti huojuen - tietenkin. Aukioloaikana kannattaa parkkeerata istumaan liikkeen lähelle ja alkaa kysellä ulos.
Aikoinaan kun Dressman tuli Suomeen lähdin ja kävin housuja sovittamaan ko liikkeeseen.
Todettiin siinä myyjän kaa et heidän housut ei vaan istu minulle. Ensimmäinen kerta kun housut vaan istui jotenkin hassusti. Ja minä siis olen aika timmi kuntoinen "malli"n mitoissa.
Jotenka, jos me satumme Dressmannin kohdalle niin se kävelyvauhti on aikasen nopee..
Bodareita ne on, mallihommat tulee siinä sivussa. Ja siellä salilla kun bongailet komistuksia, kantsii hiukan nostella jotain samalla, niin tsäänssisi moninkertaistuvat.
Työpaikalta löysin, ei se muualla käynytkään kuin töissä, kaupassa ja urheilemassa.