Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydätte niitä kalsarimallin näköisiä miehiä?

Vierailija
12.06.2016 |

Ihmetyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalsarimallin näköinen? Mitähän se tarkoittaa? Vai tarkoitatko kasarimallia? Vai onko jotain mennyt multa ohi?

The Other Danish Guy mainoksissa esiintyviä miehiä

Minulle kelpais tällainen oikein mielellään, vaikka ei tässä kyllä noita tarkoitettu vaan niitä Dressmannin geneerisiä kiiltokuvamiehiä, jotka on kuin se tekoälyllä luotu "täydellinen nainen", eli pitäisi miellyttää kaikkien silmää.

Mieluummin kyllä ottaisin sellaisen vähän normaalimpaa sorttia olevan kaverin, joka vilauttelisi minulle helikopteria The Other Danish Guyn commando-boksereissa :D

Ja joo, on minulla siis mies, joka on lähempänä noita Dressmannin malleja aina silloin kun hurahtaa liikuntaan, mutta tykkäisin enemmän hänestä vaikka 5kg painavampana ja huumorintajuisena kuin vähän väliä hölmöin keinoin laihduttavana junttina, vaikka ei ole mitään laihdutettavaa (185cm/80kg mies). No, eipä niillä ulkoisilla avuilla niin väliä, kun sisältä ei ole mitään priimaa.

Vierailija
42/43 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen alun vuosina

oli vielä paikallislehdissäkin "kontaktipalstoja" m & m osastoineen. Sieltä löytyi ihan kalsarimallitason kolleja kunhan tarpeeksi haravoi. Nyt ollaan nelikymppisinä vielä kimpassa. - Mikko & Riku