Pelimiehen tunnistusopas
Voisitteko kirjoittaa tähän ketjuun miten pelimiehet ovat lähestyneet teitä. Kootaan anti-gamer-opas, jotta naiset osaatte erottaa jyvät pelimiehistä.
Aloitan:
1. mies näplää jätkuvasti kännykkää salailevasti
2. Kehuu muuta naisia
3. Feidaa tapaamisia, mutta ottaa myöhemmin taas yhteyttä
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ettei vaimo ymmärrä ja on pian eroamassa.
Antaa ymmärtää olevansa sinkku, vaikka on varattu.Onkohan kukaan tehnyt rikosilmoitusta siitä, että deittikumppani on valehdellut siviilisäädyn siten, että on kertonut olevansa joko eronnut tai sinkku, vaikka on naimisissa? Rikosnimikkeenä voisi tässä tapauksessa olla petos.
Itselläni takana tosi härski juttu, jossa mies tanakasti naimisissa, mutta kertoi minulle aivan vuodenkin milloin muka on eronnut. Huomasi tietenkin, että minulle on erittäin tärkeää, että mies on vapaa.
Petos? Mitä taloudellista vahinkoa siitä aiheutui esimerkiksi sinun tapauksessasi?
Joo, olen jo aikaisemmin todennut, että käytin väärää rikosnimikettä. En tunne lainsäädäntöä. Mutta siviilisäädyn valehteleminen on joka tapauksessa rikos mielestäni. Pitää vain miettiä, mikä on oikea rikostyyppi. Ja jos se ei nyt sovellu minkään nimikkeen alle, niin lainsäädännöllä olisi tekemistä tässä asiassa. Ihmisethän lait laativat, ei se ole sen kummempaa.
Toisaalta jos ollaan tarkkoina, niin kyllä siviilisäädyn valehtelemisesta aiheutuu myös taloudellista vahinkoa jos tutustuminen jatkuu. Kaikki ne kustannukset, joita treffeistä seuraa, plus hinta menetetylle ajalle.
Ja sitten on vielä se mahdollisuus, että huijattu rakastuu huijariin. Rakastuminen on vakava tila, joka saa rakastuneen käyttäytymään sivullisen silmin jopa naurettavan typerästi. Tässä tilassa huijarin on helppo hyötyä toisesta monin tavoin.
Tunteiden hyväksikäyttämisestä ajatellaan nykyään vielä samoin kuin ennen vanhaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Että jos ihminen on niin heikko ja antaa sen tapahtua, niin oma syy. Uhri on siis syyllinen.
Toisaalta olisi vaikea vetää raja, milloin selvästi on hyväksikäytetty ja riistetty tunteiden avulla. Tunteita on vaikea näyttää toteen jälkikäteen, vaikka rakastunut uhri olisikin aivan yhtä puolustuskyvytön kuin lapsi pedofiilin käsissä. Tämän vaikeuden vuoksi järjestelmämme on edelleen sellainen, että se toimii tunteettomien ja valehtelijoiden hyväksi tunteita kokevien ja rehellisten kustannuksella.
Noin tietysti on. Neurotieteet tuovat koko ajan uutta tietoa ihmisen käyttäytymisen neurokemiallisista taustoista, kuten siitä, mitä rakastumisessa tapahtuu. Ehkäpä se saa ainakin jonkun joka ajattelee käyttäytymään vastuullisemmin. Rakastunut vertautuu monesti täysin täyttä ymmärrystä vailla toimivaan. Voisihan ajatella, että se, joka aiheuttaa ko. henkilölle tällaisen tilan valheellisin perustein, joutuisi jonkinlaiseen vastuuseen. Tässä keississä moni asia voidaan varmuudella todistaa: ihmisen siviilisääty, viestittely ja tapailu rakastuneen kanssa, se keneen rakastunut on rakastunut. Lopputulos olisi, että rakastunut on rakastunut naimisissa olevaan tämän naimisissa olevan aktiivisen toimminnan tuloksena ja tästä aktiivisesta toiminnasta ovat todisteena esimerkiksi viestit ja tietysti rakastuneen kertomukset.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut naisen kutsuvat panoaan pelimieheksi. Ne ovat aina "ihania miehiä" tai "kivoja miehiä". Pelimiehiä on ne joille annettiin pakit vaikka todellisuudessa he ovat vain vonkaajia.
Jos tapaisit minun kavereitani, et erottaisi niitä kahta yli sadan panon miestä muista ulkonäöltään ehkä kasin/ysin miehistä. Illan aikana vain "sattumalta" päätyisit jossain vaiheessa jomman kumman kanssa juttelemaan, sitten huomaisitte olevanne lähekkäin, pian tanssimassa ja hupsistakeikkaa kaikki vain tapahtui. Taidoissa ja kokemuksessa on ero.
Tää tuhannen auringon voimalla. Sitten ihmetellään miksi kaikki miehet, eli siis ne tavallisetkin miehet, ovat sikoja. Vaikka todellisuudessa nämä makuuhuoneen ammattilaiset ovat pieni vähemmistä.
Tuntemani pelimies on nykyään aika raasun näköinen. Monenlaista vaivaa ja murhetta tuntuu olevan, vaikka varallisuudesta ei ole pulaa. Taisi unohtua äitin ja isän antamat hyvät ohjeet elämän varrella ja omat valinnat kostautuivat ajastaan. Kyseessä entinen naapuri, kaukaista sukua.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut naisen kutsuvat panoaan pelimieheksi. Ne ovat aina "ihania miehiä" tai "kivoja miehiä". Pelimiehiä on ne joille annettiin pakit vaikka todellisuudessa he ovat vain vonkaajia.
Jos tapaisit minun kavereitani, et erottaisi niitä kahta yli sadan panon miestä muista ulkonäöltään ehkä kasin/ysin miehistä. Illan aikana vain "sattumalta" päätyisit jossain vaiheessa jomman kumman kanssa juttelemaan, sitten huomaisitte olevanne lähekkäin, pian tanssimassa ja hupsistakeikkaa kaikki vain tapahtui. Taidoissa ja kokemuksessa on ero.
Kaikki siis vain vonkaavat. Pieni prosentti onnistuu. Neuvosi miehenä naisille on siis välttele kaikkia miehiä aina.
Uutisia sinulle.
Miehetkin rakastuvat ja suurin osa pariutuu. Ehkä ap:n olisi pitänyt kirjoittaa miten erotat kelpaatko miehen mielestä parisuhteeseen. Tai Milloin tiedät, että mies vain vonkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä eroa on vonkaajalla ja pelimiehellä? Molemmilla on sama tavoite, vaikka keinot eroavat. Missä ne kunnolliset miehet piileksivät?
Katteettomat lupaukset.
Sopi ja perui yhtenään tapaamisia.
Sai tutustuessa tuntemaan maailman ihanimmaksi naiseksi. Osasi suitsuttaa juuri sopivasti.
Paljasti itsestään vain vähän.
Kyseli ja oli kiinnostunut nimenomaan minun harrastuksistani ja tekemisistä. Kiinnostuksen lopahtaessa oli vain väsähtänyt, poissaoleva ja kertoi samoja ulkoa opeteltuja juttuja. Onhan se rankkaa muistaa eri naisten jutut ja kenelle sanot mitäkin. Kuulin myöhemmin ohimennen eräissä kekkereissä, kun kertoi niitä samoja tarinoitaan uudelle uhrille.
Vierailija kirjoitti:
Kyseli ja oli kiinnostunut nimenomaan minun harrastuksistani ja tekemisistä. Kiinnostuksen lopahtaessa oli vain väsähtänyt, poissaoleva ja kertoi samoja ulkoa opeteltuja juttuja. Onhan se rankkaa muistaa eri naisten jutut ja kenelle sanot mitäkin. Kuulin myöhemmin ohimennen eräissä kekkereissä, kun kertoi niitä samoja tarinoitaan uudelle uhrille.
Pelimies saattaa myös kertoa sinulle omanaan tai omana kokemuksenaan jutun, jonka kuuli sinulta. Ei voi muistaa keneltä mitäkin on kuullut, kun on niin paljon kaikenlaista hässäkkää.
Pelimies on myös usein työmatkoilla, kovassa kuumeessa, talkoissa, rempassa, joutuu onnettomuuksiin tai muutoin tilanteisiin, ettei millään pääse vastailemaan viesteihin.
Oiva opas taktiikoiden hiomista varten. :D T: Pelimies
Vierailija kirjoitti:
Oiva opas taktiikoiden hiomista varten. :D T: Pelimies
Älä unohda ripulia! Se voi iskeä milloin tahansa, jos tilanne vaikuttaa uhkaavalta. Aina voi paeta vessaan - yleensä niissä on lukot.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko kyseessä pelimies vai vaan epätoivoinen:
mulla oli juttua hänen kaverinsa kanssa, molemmat olivat musta olleet kiinnostuneita jo aiemmin.
Tämä tyyppi oli tosi hyvä puhumaan ja kirjottamaan asioita, jopa mulle joka ei imarteluihin ja lirkutteluihin yleensä usko, naispuoliset kaverinikin sai vakuuttumaan että on hyvä tyyppi. Ehdotin tapaamista kaverimielessä, koska halusin kaverin näkökulmasta tietoja hänen kaveristaan josta olin kiinnostunut, hän oli ihan innoissaan mutta alkoi jo sillä kerralla heittää flirttiä/juttua meistä yhdessä. En lämmennyt hänelle ja muutenkin toin ilmi että jos jonkun kanssa suhteeseen alan, niin haluan edetä rauhassa ja tutustua kunnolla. Myöhemmin ehdotin uutta näkemistä, mutta enää ei sopinutkaan koska oli löytänyt jostain yksinhuoltajan, joka päästi hänet samantien sänkyynsä.Kuulin yhteisten tuttujen kautta että oli jo edellisessä suhteessaan vikitellyt ja treffaillut toisia kun seksielämä ym oli alkanut hiipumaan vaimon kanssa. No nyt tuo yh on jo raskaana ja olen todella kiitollinen etten tuolle tyypille lämmennyt! Toivottavasti nykyinen muistaa raskaana ja vauva-arjessakin ottaa ukon huomioon ettei historia toista itseään... huhhuh.
Ja niinhän se toisti...huoh.
Pahin kohtaamani pelimies oli aika taitava. Hän oli siis naimisissa, ja samalla pyöritti useampaa naista, oli näin tehnyt jo vuosia ilmeisesti. Minulle esiintyi eronneena sinkkuna. Tapasin häntä ensin monta kertaa julkisella paikalla, kävimme syömässä hänen golf-kerholla, kävelyllä kaupungilla jne tavallista. Törmäsimme joihinkin hänen golf-kavereihin, joita hän moikkasi täysin neutraalisti. Olin monta kertaa viettämässä iltaa hänen kotonaan. Näytti minulle lastensa valokuvia ja kertoili lapsistaan paljonkin ja muutenkin itsestään ja suvustaan sellaisia hyvin tavallisia ja arkisia asioita. Hän ei liehitellyt minua kuin auervaara eikä toisaalta vältellytkään, vastaili aina viesteihin ihan normaalisti. Ei todellakaan mitenkään negannut minua tai muuta lapsellisen typerää pelaamiskäytöstä, vaan oli tavallisen kohtelias ja kiva. Naisten shampoo kylpyhuoneessa meni tietenkin teinitytön piikkiin.
Olen aika paljon kokenut elämää, ja kuukauden tuttavuuden jälkeen häneltä väsyneenä lipsahti yksi lause, joka oli hieman ristiriidassa erään aiemmin sanomansa kanssa, ja epäilykseni hieman heräsi, olen nimittäin nähnyt pelimiehiä ennenkin, tosin aika huonoja pelimiehiä, mutta osasin varoa. Aloin salapoliisityön, ja totuus tästä miehestä paljastui. Naimisissa hän oli, ja asui tietenkin vaimonsa ja lastensa kanssa siellä kodissaan, jossa olin viettänyt iltoja. Ehdotin tapaamista ja sanoin suoraan että tiedän kaiken. Pitkään hän väisteli ja väitti että luulen harhoja, mutta lopuksi tunnusti, ja tunnusti myös että on pari muutakin naista. Lasten kuvat oli olleet hänen oikeat lapset, mutta vaimo ja teinit olivat olleet aina jossain mummolassa tai kylässä tai leffassa kun olin ollut heillä.
Hänet paljasti se, että hän oli yhtenä iltana kanssani vähän liian väsyneenä, niin hänen keskittyminen hieman herpaantui, ja hän puhui vähän ohi suunsa. Mutta niin vähän, että luulen että moni nainen ei olisi sitä huomannut. Minä huomasin siksi, että en ollut häneen niin hirveän ihastunut, viihdyin seurassa, mutta en ollut rakastunut. Väitän, että rakastuneelle naiselle olisi käynyt hänen kanssaan aika ikävästi.
Mutta tuolla kokemuksella sanoisin, että huonot pelimiehet on helppo havaita ja wannabe-pelimiehet ja pelimiesoppaita lukeneet. Mutta tuollainen patologinen valehtelija, joka käyttäytyy kuin kuka tahansa normaali deittikumppani, hänet on vaikea käräyttää. Hän saattaa jopa kai itse vähän uskoa niihin omiin valheisiinsa.