Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelimiehen tunnistusopas

Vierailija
12.06.2016 |

Voisitteko kirjoittaa tähän ketjuun miten pelimiehet ovat lähestyneet teitä. Kootaan anti-gamer-opas, jotta naiset osaatte erottaa jyvät pelimiehistä.

Aloitan:
1. mies näplää jätkuvasti kännykkää salailevasti
2. Kehuu muuta naisia
3. Feidaa tapaamisia, mutta ottaa myöhemmin taas yhteyttä

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ettei vaimo ymmärrä ja on pian eroamassa.

Antaa ymmärtää olevansa sinkku, vaikka on varattu.

Vierailija
2/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan tehnyt rikosilmoitusta siitä, että deittikumppani on valehdellut siviilisäädyn siten, että on kertonut olevansa joko eronnut tai sinkku, vaikka on naimisissa? Rikosnimikkeenä voisi tässä tapauksessa olla petos. 

Itselläni takana tosi härski juttu, jossa mies tanakasti naimisissa, mutta kertoi minulle aivan vuodenkin milloin muka on eronnut. Huomasi tietenkin, että minulle on erittäin tärkeää, että mies on vapaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tosi huonoja tässä. Itse sinkkumiehenä olin kotona kissan kanssa ja nainen raivosi puhelimessa, että valehtelen ja kuinka taatusti pyörittelen useampaa naista.

Vierailija
4/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kaksi perheenisää valehdellut ensin olevansa sinkkuja, sitten eronneensa ja lopulta asuvansa vaimon kanssa, mutta kämppiksinä. Tuo ainakin kannattaa selvittää ensin.

Rehellinen mies kertoo paljon myös itsestään. Pelimies kyselee vain naisesta ja vaikuttaa kiinnostuneelta. Ei koskaan sano, että jutut ovat tyhmiä iskutilanteessa.

Vierailija
5/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse ikinä tapaamaan miehen kavereita tai perhettä. Mies haluaa pitää suhteenne epävirallisena tai salassa.

Vierailija
6/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa on kameran näköinen laite.

Vierailija
7/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tässä juuri päästää irti vihasta ja katkeruudesta miehiä kohtaan. Ei olisi pitänyt avata tätä ketjua.

Vierailija
8/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan tehnyt rikosilmoitusta siitä, että deittikumppani on valehdellut siviilisäädyn siten, että on kertonut olevansa joko eronnut tai sinkku, vaikka on naimisissa? Rikosnimikkeenä voisi tässä tapauksessa olla petos. 

Itselläni takana tosi härski juttu, jossa mies tanakasti naimisissa, mutta kertoi minulle aivan vuodenkin milloin muka on eronnut. Huomasi tietenkin, että minulle on erittäin tärkeää, että mies on vapaa. 

Amerikassa ei varmaan uskaltaisi valehdella noin härskisti. Huijattu voisi hankkia taitavan juristin ja huijari olisi liemessä. Tai voisi kai onnistua Suomessakin. Olisi kiva saada tästä ennakkotapaus.

Vierailija
9/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa puhelimeen, soittaa itse jonkin ajan kuluttua takaisin.

Puheluita ja viestejä alkaa tulemaan viikonloppuna puolenyön aikaan (ei ilmeisesti ole löytänyt parempaa ja pimppiä tekisi mieli).

Vierailija
10/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheluita ja viestejä alkaa tulemaan viikonloppuna puolenyön aikaan (ei ilmeisesti ole löytänyt parempaa ja pimppiä tekisi mieli).

No eihän se ole truepelimies jos jää baarissa ilman pimpppiä....

Vierailija
11/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pidetään suhde toistaiseksi omana tietonamme

-olen sinkku (tapaili kuitenkin muita samalla ja pani eksäänsä)

-se jokin puuttuu väliltämme

-ottaa yhteyttä kuukausien päästä tyyliin aiemmat tapailut eivät johtaneet mihinkään

-peruu/ siirtää tapaamisia tyyliin väsyttää, tysöstressiä, en saanut nukuttua yöllä, mahatautia (joka toinen viikko), kaveri tuli käymään, setä soitti jne.

Nämä kaikki oli samalta mieheltä

Toinen tapailu:

-sovitaan tapaaminen ja se perutaan toistuvasti

-puhuu entisistään ja etenkin heidän ex-miehistään ikävään sävyyn

Arvatenkin olen mieluummin sinkku.

Vierailija
12/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikäli henkilö hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, joko erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, katsotaan hänen syyllistyvän petokseen."

Ei pelkkä valehtelu riitä petos-syytteen nostamiseen. Jos huijasi sinulta myös rahat, niin sitten kannattaa käydä tekemässä ilmoitus poliisille.

Vierailija
13/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette käy kunnon treffeillä. Näette aina jomman kumman kotona.

Vierailija
14/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin viisi kertaa miehen kanssa jutellen ja hän puhui joka kerralla nettideittailusta ja mistä päin Suomea on ehdokkaita ja kuinka olisi mukava löytää nainen rinnalleen. Sellainen tavallinen suomalainen nainen. Tyttären kanssa katsellaan profiilikuvia ja tytär sanoo, että ei tuollaista.

Juu-u. Oikein mieltä ylentävää argumentointia.

Vierailija
15/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahtonut halata julkisella paikalla. Pari kuukautta myöhemmin jätkän facebook-seinällä oli onnittelut tuoreelle isälle.

Vierailija
16/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ainoastaan kohtasi 3 pitää pelimies-teoriassa paikkaansa. Pelimies nimenomaan osaa peittää sivu/pääsäätönsä niin että luulet olevasi ainoa nainen kuvioissa vaikka hän kovin kiireiseltä vaikuttaakin...

Mutta:

-osaa olla sopivasti vaikeasti tavoiteltava mutta antaa naiselle köyttä niin että pääsee sänkyyn hänen kanssa

-ei pysty tapaamaan viikonloppuisin. Aina on töitä tai palavereja....

Vierailija
17/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaatte, mutta ei kerro tunteistaan mitään. Jättää kohta.

Vierailija
18/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteluhan ihmiseten keskinäisessä kanssakäymisessä ei ole minkään sortin rikos ja petos edellyttää taloudellisen hyödyn tavoittelua tai taloudellisen vahinton aihettamista.

1 § (24.8.1990/769)

Petos

Joka, hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Petoksesta tuomitaan myös se, joka 1 momentissa mainitussa tarkoituksessa dataa syöttämällä, muuttamalla, tuhoamalla tai poistamalla taikka tietojärjestelmän toimintaan muuten puuttumalla saa aikaan tietojenkäsittelyn lopputuloksen vääristymisen ja siten aiheuttaa toiselle taloudellista vahinkoa. (13.6.2003/514)

Yritys on rangaistava.

Vierailija
19/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-pidetään suhde toistaiseksi omana tietonamme

-olen sinkku (tapaili kuitenkin muita samalla ja pani eksäänsä)

-se jokin puuttuu väliltämme

-ottaa yhteyttä kuukausien päästä tyyliin aiemmat tapailut eivät johtaneet mihinkään

-peruu/ siirtää tapaamisia tyyliin väsyttää, tysöstressiä, en saanut nukuttua yöllä, mahatautia (joka toinen viikko), kaveri tuli käymään, setä soitti jne.

Nämä kaikki oli samalta mieheltä

Toinen tapailu:

-sovitaan tapaaminen ja se perutaan toistuvasti

-puhuu entisistään ja etenkin heidän ex-miehistään ikävään sävyyn

Arvatenkin olen mieluummin sinkku.

Sopii täydellisesti omiin kokemuksiini.

Lisäksi:

ei vastaa, mutta soittaa sitten kohta itse, väittää, että on ollut viemässä roskapussia tms.

lopettaa yhtäkkiä puhelun

soittaa hyvin myöhään

valehtelee aivan selvästikin

puheet epäjohdonmukaisia

puheessa pieniä katkoja, ilmeisesti johtuivat siitä, että olikin sanomaisillaan jotain sellaista, joka ei olisi sopinut sinkkutarinaan

Vierailija
20/74 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ole truepelimies jos jää baarissa ilman pimpppiä....

Eihän pelimies ilman jäämään kuin harvoin, mutta jos parempaa ei oo tarjolla niin mieluummin koittaa sitä tuttua hyväksi havaittua kuin jotain rumilusta...