Lue keskustelun säännöt.
Joudut käymään kaverisi luona vessasa ja vahingossa tuleekin iso kakkaraita reunalle eikä vessassa wc-harjaa. Mitä teet?
11.06.2016 |
Annat sen olla vaiko alat vessapaperilla hinkkaamaan?
Kommentit (24)
Huuhtelisin pytyn toisenkin kerran ja vaikka kolmannenkin, jos tarvis. Jos siis suihkua ei olisi saatavilla.
En kyllä A, käy kylässä paskalla, B, osaisin paskoa keskelle pönttöä paperin päälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi vastaatte näihin pissakakkapervon luomiin ketjuihin? Nytkin koko etusivu täynnä...
Minä niin kerran yritin. Perjantai illasta sunnuntaihin. Vähän jo meni tanssimiseksi sunnuntaina puolilta päivin. Pääsin talosta ulos ja heilutin hyvästiksi ja silloin se pahin tapahtui. Ulostin housuihini. Olin valitettavasti melkein kolmenkymmenen kilometrin päässä kotoani, ja liikkeellä julkisilla. No pitkä kävelyhän siitä tuli, koska enhän nyt bussiin voinut nousta penkkejä tuhrimaan. Ystävyyskin meni katkolle, luonnollisesti, en kehdannut ystävän soittaessa edes puhelimeen vastata.