Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihme on tapahtunut!
11.06.2016 |
Mulla on lapsi joka on syntynyt 2006. Tömän jälkeen lasta on yritetty usein... tuloksena neljä kohdunulkoista raskautta peräkkäin. Oikea munatorvi poistettu ja vasen täysin hajalla.
Sanottiin että en tarvitse edes ehkäisyä koska en voi tulla raskaaksi.
Kas kummaa minulla alkoi olla raskausoireita ja tein huvikseni testin. Näytti vahvaa plussaa, valmistauduin jo leikkaukseen koska pakkohan sen on olla kohdunulkoinen.
Tänään ultrassa lähes yhdeksän vuoden toivomisen, epätoivon ja toivon menettämisen jälkeen nähtiin hentoinen syke ja vieläpä oikeassa paikassa. Sekoan...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa