Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudut käymään kaverisi luona vessasa ja vahingossa tuleekin iso kakkaraita reunalle eikä vessassa wc-harjaa. Mitä teet?

Vierailija
11.06.2016 |

Annat sen olla vaiko alat vessapaperilla hinkkaamaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen kaverin lattialle ettei se huomaa paskaraitaa

Vierailija
2/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihku? En todellskaan hinkkaa vessapaperilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän siihen. Siivotkoon ite, jollei kerran välineitä järjestä.

Vierailija
4/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisuihku.

Jos ei ole niin kai pyyhkisin vessapaperilla ja sitten tehokuuraus-käsipesu. En ole vielä paskonut mitään kakkaraitoja kavereiden pyttyyn...

Vierailija
5/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinkkaan vessaparerilla tai sormilla, todella noloa jättää rantu.

Vierailija
6/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä onnistut paskomaan vessanpytyn reunalle? Kyykitkö pytyn reunalla niin kuin venäläiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihkaisen Reiskalle, et sulle jää nyt jarrutusjäljet muistoksi kun et paskapihi ole edes vessaharjaa jaksanut hankkia.

Vierailija
8/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaan ensimmäisen näkemäni hammasharjan...no ei, kyllä se veskipaperi ois varmaan ainoa vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolkkaan toverin hämysti, paskon oven ja kun toveri tulee tajuihinsa, niin totean että joku murtautui kämppään ja kävi ilmeisesti paskomassa pöntön reunalle.

Idioottivarma suunnitelma. Eikä tarvi ite siivota.

Vierailija
10/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi. Muutenkin yleensä otan sormella pyllystä vähän kakkaa ja kirjoitan pytyn sisäreunaan ">nimeni< was here".

Ei kukaan ole siitä minulle mitään koskaan maininnut, eikä minua kovin usein edes kutsuta kylään, mikä on tosin hieman harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä elämässäni kakannut kaverini kotona? Ettekö voi mennä kotiinne paskomaan? 

Vierailija
12/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi kysyisin neuvoa Vauva-lehden av-palstallaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sen olla vaiko alat vessapaperilla hinkkaamaan?

Koitan huuhdella käsisuihkulla. Jos ei ole sitäkään, annan olla.

Vierailija
14/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa kakkaa toisten ihmisten kotona! Huh ajatustakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kotonakin aina käsisuihkulla. Miksi se harja pitää paikassa uittaa?

Vierailija
16/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa kakkaa toisten ihmisten kotona! Huh ajatustakin!

Etkö oo koskaan kellään pitempään kylässä, et olisit muutaman yönkin?

Vierailija
17/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperilla pyyhkisin. Pyyhitäähän sitä kakkaa omasta takapuolestakin.

Vierailija
18/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamatonsääntö: koskaan, ei siis koskaan paskota toisten kotona, ei vaikuta asiaan vaikka olisi muutaman päivän kylässä

ei vaikka olisit viikon kylässä, ei kuulu paskoa toisten vessaan. ällöä!

Vierailija
19/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa kakkaa toisten ihmisten kotona! Huh ajatustakin!

Etkö oo koskaan kellään pitempään kylässä, et olisit muutaman yönkin?

mitäs se muutama yö tuohon vaikuttaa, ei kuulu kakata toisten luona, ei todellakaan!

mielummin sitten jos olisi pakko käydä kakalla, niin jonkun kaupan vessa, tai huoltamon vessa, ei kaverille mennä haisemaan. mitä kaverikin ajattelisi jos jättäisit kiitokseksi kakkatahran!?!

Vierailija
20/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pakko edes kakata! oo vaan kakkaamatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä