Lue keskustelun säännöt.
USAssa myydään nyt Jeesus ja Yahweh -energiajuomia!
28.06.2026 |
Kommentit (6)
tilaisin noita 1000 kpl ja jakaisin nuorille jos olisi mahdollista
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kiitos Jeesus amen
nyt kivetkin jo huutavat että Rapture on ovella
jenkeissä raja uskonnon ja bisneksen välillä on sina ollut häilyvä. Jeesuksen nimissä palvotaan rahaa ja uskovaiset nauttivat taivaan lahjoista maan päällä lahkojohtajien ja muiden markkinamiesten kautta.
Jeesuksen Kristuksen veren voi nauttia ehtoollisviinin sijaan nykyään energiajuomana.
ois kiva saada Suomeen noita, harmi että tuskin saa myydä kun joku homoseksualisti suwakki ateisti loukkaantuu