Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen koko?

Nainen 28
07.06.2016 |

Kuten otsikossa kysytään niin mikä on teidän muiden naisten mielestä sopivan kokoinen penis?
Oman poikaystävän mitta on noin 12,5cm mikä on muistaakseni vähän keskivertoa pienempi. Olemme seurustelleet noin kaksi kuukautta mutta useamman kerran jälkeen se tuntuu paremmalta kuin esim. exani 17cm penis.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen penis oli alhaalta mitattuna 18cm :D ja mittasin sen tarkoituksella alapuolelta, jotta saatiin lukemaan ne lisäsentit. :P

Sillä lukemalla se sitten elvisteli koko liittomme ajan (ja varmaan edelleenkin), pitää itseään oikeana jättikullin omistajana! :D

En koskaan tohtinut hänelle kertoa, että ensimäisellä poikaystävälläni oli ihan jäätävä mela, se oli oikeasti ylhäältä mitattuna 25cm!!!! :O Ja aivan sairaan paksukin! Kuvittelin sitten raukka että sellaisia niiden tulisi kaikilla miehillä olla. :P

Yhdenillan hoidollani oli myös kerran aivan jäätävän suuri, en ollut ikinä nähnyt niin suurta. Ja minä olen sitten varmaan se norsupillu kamasutran mukaan, sillä noista isoista olen saanut ne parhaat kyydit. Pienet ei ole minun mieleen sitten millään.

(Ja tälle exälle en ikinä kertonut näistä jättikulleista, sillä halusi elää siinä uskossa että hänen munansa on suurin mitä olen koskaan saanut. :D Mutta kyllä siis hänenkin munastaan hyvät kyydit sai, en minä sillä. ;) )

Vierailija
22/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies saa hyvällä mielikuvituksella itsensä tulemaan vaikka saappaan varteen. Taitaa olla aika yleistä että sitä kumppania kehutaan puolin ja toisin vaikka ei niin oikeasti aihetta olisikaan. Parempi se on kuitenkin saada vaikka ei nii unelmaistakaan kuin jäädä ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi kokoinen muna passaa mutta ne pitkät ja ohuet tikut ei oo kyllä mistään kotoisin

Vierailija
24/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin haluaa tulla ominaisuuksiensa puolesta kumppaninsa mitätöimäksi. Joskushan nämä asiat käyvät ilmi vaikka ei varsinaisesti mitään sellaista sanokkaan. Ja joskus kun toinen ei sano mitään eikä selvästi nää toisen nauttivan estottomasti. Se tulkitaan omaksi huonoudeksi ja tämmöinen riittämättömyyden kokemus laskee seksuaalista itsetuntoa. Ja tekee ennen pitkää ihmisestä entistä huonomman petikumppanin.

Vierailija
25/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on pitkä ohut tikku?

Vierailija
26/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä mitat vai viivotin tatuoitu siihen penikseen yleisestikin? Vai mistä johtuu, että mammat tuntee kumppaniensa mitat näinkin yleisesti sentin tarkkuudella? Osaatteko arvioida haarukoidn ja veitsienkin pituudet yhtä hyvin?

Ei kun kyse on siitä että mammat on aina oikeassa. Riippumatta siitä mikä pituinen on sentti tai mikä ero on tuumalla tai sentillä.

Vierailija
27/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan n 1%lla miehistä penis on yli 16cm pitkä.

Tuota en usko. En ole ollut yhdenkään miehen kanssa jolta löytyisi alle 15-senttinen tynkäpenis, otantani perusteella keskiarvo on jossakin 17 sentin paikkeilla.

Vierailija
28/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se taida mikään uskonasia ollakaan.

Vierailija
29/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan n 1%lla miehistä penis on yli 16cm pitkä.

Tuota en usko. En ole ollut yhdenkään miehen kanssa jolta löytyisi alle 15-senttinen tynkäpenis, otantani perusteella keskiarvo on jossakin 17 sentin paikkeilla.

Vain Equadorissa on mitattu noin suuri keskiarvo peniksille (1000 miehen tutkimus, ka. 17.77 cm). Ei missään muualla (kyselytutkimuksia ei todellakaan kannata huomioida penisten kokoa määritettäessä).

Vierailija
30/87 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin 17-18 cm, vähän riippuen miten kiihottunut olen. Olemme rakastelleet vaimon kanssa yhdessä 35 vuotta ja kovasti on hänelle kuulemma riittänyt. Nykyisin hän saa sitä noin kaksi kertaa viikossa  noin vartin kerrallaan, joka riittää hänelle  ja ( kuulemma) hyvä orgasmi tuleekin käytännössä aina. Jos teen kielellä hänelle yhden huipun ensin, sitten hänelle tulee kaksi.  Jälkimmäinen on kuulemma parempi kun olen sisällä. Kolmatta ei tule.

Vierailija
31/87 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla sit aikamoinen jytky, kun pituus hipoo 17cm

Vierailija
32/87 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tuo on sun otanta. Tosi miehisesti aseteltu kysymys, koska nainen tietää vastauksen :)

Mutta pelkkä peniksen pituus ei ole ratkaiseva tekijä. Ennen kaikkea käyttäjän pitää tietää, mitä sillä tehdään. Lisäksi mahdolliset käyryydet tai kallistuskulmat vaikuttavat asiaan, paksuudesta puhumattakaan.

Muotoja on myös monia. Itse tykkään sellaisista puikeista malleista, joissa keskikohta on paksuin, tyvi ja pää soukemmat.

Ööööh... työnnetään sisään ja vedetään hieman ulos? Toistetaan tarvittaessa. Saat toki korjata, mikäli arvaukseni oli aivan väärin.

- jonne

Joka mies osaa vehjettään käyttää. Ainoa ero tulee koosta.

Vierailija
33/87 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14cm pitkä ympärysmitta 13cm, herkkua.

Vierailija
34/87 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isoa en ole koskaan saanut. Exilläni on ollut 16-23 cm kulleja, eli pienimunaisen kanssa en ole suhteeseen ryhtynyt.

Paksuus on kuitenkin tärkeintä eli joku 12-15 senttinen riittää vallan mainiosti, jos se on paksu!

Vierailija
35/87 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas keskustelu keskittyy pituuteen, vaikka ympärysmitta on paljon olennaisempi asia. Minulla on 15-16cm pitkä penis, enkä tällä  ympärysmitalla haluaisi kyllä yhtään pidempää. Itseasiassa en muutenkaan haluaisi pidempää paitsi ehkä ulkonäöllisten seikkojen takia. Sen sijaan ympärysmitta on 12,5-13,5. Pienin mitta on se minimimitta, jonka olen erektion aikana saanut ja alaspäin painamalla olen saanut lähemmäs 13cm lukemiakin. Penisrenkaan kanssa lähemmäs13,5cm. Penispumppua en ole kokeillut.  Sanoisin seksin aikana paksuuden kuitenkin olevan tuossa 12,5-13cm välimaastossa. Tuohon toivoisin saavani ainakin sentin lisää, koska penis tuntuu käteen aika ohuelta etenkin sillon, kun ei paina juuresta. Jos panee vain suoraan kulmia käyttämättä, niin naisen ollessa erittäin kiihottunut tunne on aika vähäinen. Penikseni on ympäryysmitaltaan keskiverto, mutta uskon naisten suosivan aika paljon keskivertoa paksumpia. Sanoisin, että 14-16cm olisi ihanteen vaihteluväli ympärysmitassa, jonka sisään mahtuisi melkein kaikki naiset.

Vierailija
36/87 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pumppuakin voi homman hoitaa tai ainakin kokeilla, aikaa kuluu paksuutta ei heti tule.

Etusormi ja peukalo tiukasti peniksen juureen siitä liutat kärkeä kohti puristaen, liuku- tai joku muu voide helpottaa hommaa, lopetat siinä vaiheessa kun penis on kova.

10-15 minuuttia päivässä tai jos kipua tuntuu lopetat siihen.

Tähän käsipelihommaan on muistakin ohjeita mutta periaate lähes samanlainen.

Vierailija
37/87 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tosi pitkä ainankin 14 cm mutta aika ohut ehkä 2cm

Vierailija
38/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Isot Munat, saunassa et katson sinast miten Isot munsta miehestä on minkaslainet munast sellaslainen mies on. Kusellas näkee aias minkaslainen munat kaverille as on. En haluis käydä Kusellas pienimunaiset miehis. Minäs pasen isonn musnas naiwen perssweseen

Vierailija
39/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehen penis oli alhaalta mitattuna 18cm :D ja mittasin sen tarkoituksella alapuolelta, jotta saatiin lukemaan ne lisäsentit. :P

Sillä lukemalla se sitten elvisteli koko liittomme ajan (ja varmaan edelleenkin), pitää itseään oikeana jättikullin omistajana! :D

En koskaan tohtinut hänelle kertoa, että ensimäisellä poikaystävälläni oli ihan jäätävä mela, se oli oikeasti ylhäältä mitattuna 25cm!!!! :O Ja aivan sairaan paksukin! Kuvittelin sitten raukka että sellaisia niiden tulisi kaikilla miehillä olla. :P

Yhdenillan hoidollani oli myös kerran aivan jäätävän suuri, en ollut ikinä nähnyt niin suurta. Ja minä olen sitten varmaan se norsupillu kamasutran mukaan, sillä noista isoista olen saanut ne parhaat kyydit. Pienet ei ole minun mieleen sitten millään.

(Ja tälle exälle en ikinä kertonut näistä jättikulleista, sillä halusi elää siinä uskossa että hänen munansa on suurin mitä olen koskaan saanut. :D Mutta ky

Omalla miehellä myös 19cm mikä on ihan sopiva. Nuorempana vastaan tullut myös muutama isompi joista yksi oikea jättikulli. Kokoa en kysynyt, mutta iso se oli ja paksu kuin mikä. Kyllähän se tuntui, mutten ehkä niin isoa kumppanilleni haluaisi. 

Minulle ihanne koko olisi varmaan joku 22cm ja HK:n sinisen paksuinen, mutta olen myös tyytyväinen mieheni kokoon :)

Vierailija
40/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luvitella, että omani olisi monille, muillekin kuin vaimolle,  täydellinen koko. Tasapaksu, pyöreähkö ympärysmitta, varresta 15cm, terska vähän ohuempi 14cm ympärysmitta, aivan tyvestä lähelle 16cm. Seisoo kovana suorana vähän yläviistoon ja vasemmalle hieman kaartuen, pituutta 19,5-20cm seisokista riippuen. Seisokissa  kova ja taipumaton aisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi