Mitä tämän foorumin hokemat rakasti, rikasti ja pelihetket tarkoittavat?
Voisiko joku valistaa. En tajua, mistä kirjoitetaan. Ovat liian sisäpiirijuttuja.
Kommentit (43)
En tiedä mitä muut on mutta rikasti on ra skaus
Tarkoittavat kiertoilmauksella r a i s k a u k s i a, joita tietyt u l k o m a a l a i s r y h m ä t harjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mestari!
Nasse-setien ja persujen koodikieltä, kun raukat kuvittelevat, ettei heidän öyhötystään noilla koodeilla sensuroida.
Älkääkä kukaan unohtako "hassuttelua."
En tiedä pitäisikö nyt antaa raukka parkojen öyhöttää, kunnes paljastuu, että ihan kotoperäistä väkivaltaa oli tämäkin, vai jaksaisiko noiden kanssa väitellä?
Ne ovat osoituksia Suomalaisen yhteiskunnan rappiotilasta jonka sosialismi on aiheuttanut. Itse en enää käytä koska tämän kaiken ympärillämme vellovan paskan ja maamme alasajon seuraaminen on liian kuluttavaa.
"Keppostella". Seppo teki kepposen ja...
Vaihda Sepon tilalle nimi Abdul B.
Vierailija kirjoitti:
Nasse-setien ja persujen koodikieltä, kun raukat kuvittelevat, ettei heidän öyhötystään noilla koodeilla sensuroida.
Älkääkä kukaan unohtako "hassuttelua."
En tiedä pitäisikö nyt antaa raukka parkojen öyhöttää, kunnes paljastuu, että ihan kotoperäistä väkivaltaa oli tämäkin, vai jaksaisiko noiden kanssa väitellä?
Nuo ilmaisut on kylläkin lainattu suoraan vasemmistolta ja vihreiltä.
Rais kausta se tarkoittaa. Maamut rais kaa.
Apeat verhot johtavat pelihetkiin.
Äärioikeiston hekumointia sillä, mitä itse haluaisivat tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat vihapuhetta.
Ihan vihvassun itse keksimiä termejä. Kaada kuule vaan itsellesi, vassu.
Tiedän nuo muut, mutta mikä homma on tuo rakasti?
Nimenomaan foorumilaisten hokemia eli Ylilaudalta ja Hommafoorumilta lähtöisin.
Kuinkahan muuten ihmiset, jotka aikoinaan lanseerasivat hölmöinä nämä "kultamuna", "insinööri, lääkäri, kirurgi", "pelisääntöjen kertaus", "pojat on poikia", "rikkaus" miettivät nyt sanomisistaan, kun ne ovat neutraalimminkin ajateltuna melkoista höttöä. Ehkä ihmiset eivät opi, että sanomiset eivät unohdu digitaalisella aikakaudella.
Joo, taidat olla tosiaan tynnyrissä kasvanut.
Tiedätkö muuten Apeat verhot??