Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras peniksen koko?

Nainen 28
07.06.2016 |

Kuten otsikossa kysytään niin mikä on teidän muiden naisten mielestä sopivan kokoinen penis?
Oman poikaystävän mitta on noin 12,5cm mikä on muistaakseni vähän keskivertoa pienempi. Olemme seurustelleet noin kaksi kuukautta mutta useamman kerran jälkeen se tuntuu paremmalta kuin esim. exani 17cm penis.

Millaisia kokemuksia teillä muilla on?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tasan HK:n sinisen kokoinen, (ilmeisesti?) 18/ 14,5. Se onkin ainoa mitä olen saanut enkä muuta toivo, täydelliset seksikkäät 35v oltu yhdessä.

Vierailija
42/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on tasan HK:n sinisen kokoinen, (ilmeisesti?) 18/ 14,5. Se onkin ainoa mitä olen saanut enkä muuta toivo, täydelliset seksikkäät 35v oltu yhdessä.

Mulla lähes sama koko, aavistuksen isompi, mutta naiset ei tykkää, kun olen liian aktiivinen. Päälle viisikymppisenä harva nainen haluaa seksiä lähes päivittäin. Kädet toimii kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista kirjoitti:

http://www.hs.fi/tiede/a1425296301068

"Yli 15 000 miehen aineistosta selviää, että jäykistyneen peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 senttimetriä"

Kolme teitä kymmensenttisiä saa mun kanssa aikaan juuri sen keskiarvon.

Vierailija
44/87 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva, ei liian iso. En oo kumppanin melaa vaivautunut mittailemaan kun yleensä muuta tekemistä etusijalla kun housut on vex

Vierailija
45/87 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hk-n sininen on 21/13,5 cm. Eli pidempi ja ohuempi. Talouspaperin hylsy on vasta 14,5cm ymp. Paksu.

Vierailija
46/87 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot penikset ovat visuaalisesti näyttäviä ja sitä kautta puoleensavetäviä. Itse penetraatiossa taas muut tekijät vaikuttavat myös ja tietysti voi olla oikeasti liian iso. Himoitaanhan naisiakin seksiin ulkonäköseikkojen vuoksi, joilla ei viime kädessä ole merkitystä fyysisenä asiana nautinnon kanssa. Osa kuolaa timmejä salipakaroita, mutta varmaan harvemmin hieroo penistään niihin.

Vierailija
47/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaravertaus. Vaikkka palstoilla näitä on kaikilla, en ole montaa kertaa HK:n sinisen kokoiseen törmännyt, vaikka ikävä kyllä seksikumppaneita on ollut noin sata. Eli se siitä. Paras koko minulle on kuitenkin sellainen perus grillimakkaran koko, kunhan on kova.

Vierailija
48/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen normaali 18 cm on paras.

Vierailija
49/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkaravertaus. Vaikkka palstoilla näitä on kaikilla, en ole montaa kertaa HK:n sinisen kokoiseen törmännyt, vaikka ikävä kyllä seksikumppaneita on ollut noin sata. Eli se siitä. Paras koko minulle on kuitenkin sellainen perus grillimakkaran koko, kunhan on kova.

Huonoa tuuria (jos siis paksummasta olisit tykännyt). Sataan pitäisi mahtua kymmenkunta yli 14 cm ympäryksellä länsimaissa.

Vierailija
50/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa tuuria (jos siis paksummasta olisit tykännyt). Sataan pitäisi mahtua kymmenkunta yli 14 cm ympäryksellä länsimaissa.

Paksuudella ei ole juuri mitään merkitystä. En senteistä tiedä, mikä on 14cm ja mikä jotain muuta. Grillimakkara on hyvä, mutta voin ihan käytännössä sanoa, että kyllä tosielämä on aivan erilaista kuin mitä palstat ja tilastot kertovat. Ihan kaikessa.

Vierailija
51/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksuudella ei ole juuri mitään merkitystä. En senteistä tiedä, mikä on 14cm ja mikä jotain muuta. Grillimakkara on hyvä, mutta voin ihan käytännössä sanoa, että kyllä tosielämä on aivan erilaista kuin mitä palstat ja tilastot kertovat. Ihan kaikessa.

Tilastot kertoo, että grillimakkaroita on eniten, kuten olet huomannut. 

Vierailija
52/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, lopettakaa penisten mittaaminen! Ei ole isompaa turnoffia! Jokaisella on sen kokoinen mitä on.

Vierailija
53/87 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset, lopettakaa penisten mittaaminen! Ei ole isompaa turnoffia! Jokaisella on sen kokoinen mitä on.

On isompi turnoff. Pieni penis.

Vierailija
54/87 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On isompi turnoff. Pieni penis.

Eikä edes ole, ainakin minulle. 

Vierailija
55/87 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakio std mittainen antaa parhaat kyydit ja pysyy kovana pitempään. Oikeeseen ukkoon kytkettynä parasta !

Vierailija
56/87 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Mun nuoruuskaverilla oli velttona iso kulli. Sanottiinkin verikulliksi. Mulla taas velttona semmoinen sormen mittainen ja aina kun oltiin porukalla saunassa mua hävetti. Sitten kerran yhden ravintolaillan jälkeen kun kaveri sammui ja sen nuori vaimo itki pettyneenä (olivat olleet neljä viikkoa erossa). Yritin lohdutella ihan viattomasti, mutta se nuorikko otti minut varamieheksi. Yhdessä vaiheessa, kun oli eka kerta jo pantu ja lämmiteltiin vehkeitä 69 asennossa se vaimo sanoi, että eihän sulla ookkaan mikään pieni kalu (oli kuullut kun leikillään puhuttiin kalujen koosta). Nuorikko naureskeli vielä, että mun kulli suussa ei pysty puhumaan tai ainakaan sanoista ei saa selvää. Mulla oli 20,5 cm jönkössä ja se oli vähän vasemmalle kaartuva, teki kuulemma pillussa isomman vaikutuksen. Nuorikko tykkäsi, panimme myöhemminkin ja kerran ravintolaillan jälkeen hän sammui kulli suussa (miehensä oli silloin taas reissussa). Minusta tuntuu, että kullini on sopivan kokoinen, aika moni nainen on siitä tykännyt ja samoin minä olen hyvin tyytyväinen siihen. Paras anti on kuitenkin se, että se seisoo ensimmäisen kerran tultuaan muutaman tunnin, jos vain pillu kestää.

Vierailija
57/87 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi tilastot perustuvat asetelmaan, jossa kysytään: "Haluatko, että peniksesi koko mitataan tutkimustietoa varten?" Aika helppo uskoa, että jo tuossa kohtaa tulee vinoumaa tilaston ja todellisuuden välillä. Vähän sama kuin jos kysytään: "Haluatko näyttää monta leukaa jaksat vetää?" Ne, jotka jaksavat vetää useita osallistuvat halukkaammin kuin ne, jotka eivät saa yhtään tai hädn tuskin 1-2. Leuanvetoon voidaan koululaisia ja varusmiehiä "pakottaa" ja saadaan joten kuten luotettava tilasto. Peniksen mittaukseen ei voida tutkimuksessa painostaa. Aika varmaa, että jos tutkimus sanoo, että keskipituus tai paksuus on X senttiä, niin elävässä elämässä mitat ovat keskimäärin pienemmät. Eli jos olet tilastojen keskiarvossa, niin tosielämässä olet varmaan niiden yläpuolella.

Vierailija
58/87 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen alapeukuttajat siis uskovat, että penikset ovat elävässä elämässä isompia kuin tilastojen mukaan, koska ns pienimunaiset ovat kaikkein innokkaimpia virallisiin mittauksiin osallistujia. Sehän olisi ainoa mahdollinen selitys, ei tarv suorittaa tilastotieteen aproa tämän ymmärtääkseen. Jotenkin epäilen pienimunaisten näyttämisen halua tutkimuksissa, kun täällä jo kaverien kanssa saunaporukassa voi hävettää monien mukaan.

Vierailija
59/87 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista kirjoitti:

http://www.hs.fi/tiede/a1425296301068

"Yli 15 000 miehen aineistosta selviää, että jäykistyneen peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 senttimetriä"

Niin siis 15 000 miehellä on noin pieni penis.

Todellinen keskikoko on noin 15cm ja nykyisin tolla monella miehellä on erektio pituus siellä 17-20cm suunnilla. Yli 20senttiset harvinaisempia.

Ja mitä tutkimuksiin tulee, niin harvalla penis on suurimmillaa mittaustilanteessa. Tuskin kukaan on niin kiimassa tuollaisessa tilanteessa. Oma mulkkuni, noin 16-17cm, takuulla jäisi alle 15 sentin, jos se pitäisi väkisin yrittää saada mittaus kuntoon. Joten tilastoihin se varmaan jäisi 14 senttisenä.

Vierailija
60/87 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen alapeukuttajat siis uskovat, että penikset ovat elävässä elämässä isompia kuin tilastojen mukaan, koska ns pienimunaiset ovat kaikkein innokkaimpia virallisiin mittauksiin osallistujia. Sehän olisi ainoa mahdollinen selitys, ei tarv suorittaa tilastotieteen aproa tämän ymmärtääkseen. Jotenkin epäilen pienimunaisten näyttämisen halua tutkimuksissa, kun täällä jo kaverien kanssa saunaporukassa voi hävettää monien mukaan.

Täyttä faktaahan se on, että tilastot valehtelevat juurikin isompaan suuntaan, koska mittaukset perustuvat puhtaasti vapaaehtoisuuten. Myöskin nämä missä maassa on suurin penis jutut ovat täyttä huuhaata. Molemmista aiheista löytyy runsaasti urologien videoita vaikkapa youtubesta.