Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1347)

Vierailija
181/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainoa, jonka mielestä on hyvä jos myyjä ei tule juttelemaan oma-alotteisesti mitään? Mulla on toimiva suu ja osaan käyttää sitä jos jotain tarvitsen.

Vierailija
182/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huono kokemus Itiksen Iittala-liikkeestä, olin toivonut 40v-lahjaksi avomieheltä Toikan lasilintua ja liikkeen ohi kulkiessani päätin mennä tutkimaan lähempää mikä olisi sopiva lintu.

Olin liikkeen ainoa asiakas, myyjä teki paperihommia kassalla eikä nostanut katsetta kertaakaan vaikka kiersin koko liikkeen ennen kuin paikansin lintuvitriinin.

Yleensä näissä liikkeissä myyjät hyökkäävät heti kimppuun, mutta tämä ei edes tervehtinyt.

Vietin pitkän tovin liikkeessä kun katsoin muitakin tuotteita ja lähtiessä teki mieli huikata, että tuollaista lintua olin vaan ostamassa mutta saa niitä Anttilastakin.

Muutaman sadan euron lintu ostettiin sitten tosiaan muualta.

Miksi ei voi vain pyytää apua jos sitä tarvitsee? 

Asiakkaasta ei voi mitenkään nähdä päällepäin, haluaako apua vai katselurauhaa. Asiakas voi suuttua siitä että palvellaan (siis ihan vaan kysytään, voiko auttaa, kun asiakas haluisi vaan katsella) tai siitä että ei palvella (vaikka asiakas ei ole pyytänytkään). 

Tulee sellanen fiilis että halutaan vain uhriutua ja draamailla, kun suututaan siitä, ettei myyjä lue ajatuksia.

Olisiko myyjältä liikaa pyydetty ottaa katsekontakti ja iloisesti hymyillen huikata, että voinko auttaa jotenkin?

Näin palvelutilanteessa opetettiin vähintäänkin käyttäytymään ainakin jo -80 luvun alussa. Myyjän ja asiakaspalvelussa olevan tulee olla aloitteellinen, tilaisuuden tullen ehdottaa kauppaa, eikä jäädä passiivisena odottamaan liikettä asiakkaan puolelta. Nämä ovat myyntityötä tekevälle aivan ensimmäisiä opittavia perusasioita.

t. respatyöllä opintojaan aikanaan rahoittanut ja Kauppista silloin käynyt, sittemmin alaa vaihtanut ja vuosikymmenet jo teknisenä asiantuntijana leipänsä ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se American Diner Jumbossa on jotain aivan käsittämätöntä. Ensin sai odottaa puoli tuntia, että joku tulee edes ohjaamaan puolityhjään ravintolaan sisään ja vaikka tarjoilijat puuhastelevat odottavien asiakkaiden edessä (siivoten ja jo istuvia asiakkaita "palvellen"), ei kukaan vaivaudu pahoittelemaan odottaville odotusta tai kerro milloin olisi pääsemässä istumaan. Kyseessä aivan tavallinen arki-ilta ja ravintolassa istuu vain muutamassa pöydässä asiakkaita ja jonottamassa on ainakin reilu tusina. Jostain syystä jaksoimme kuitenkin kärsivällisesti odottaa, kunnes vihdoin meidät ohjattiin pöytään ja kylmät ruuat paiskattiin pöytään ilman mitään puhetta saati katsekontaktia. Facebookista heidän sivuiltaan löytyy paljon samanlaista palautetta ja ihmettelen kyllä suuresti kuka nekin mimmit on sinne palkannut. Sanomattakin selvää, että uudelleen ei olla menossa.

Yleisesti minusta huonoa palvelua on sellainen, jossa asiakaspalvelija rupeaa nälvimään tai käyttäytyy ylimielisesti. Esimerkiksi eräillä messuilla asiakaspalvelija ei ymmärtänyt/kuullut mitä sanoin ja teki ennakko-oletuksen ja saimme väärän tuotteen sen takia. Kun kommentoin asiaa ja pyysin saada oikean tuotteen niin kommentoi hän: "Ihmiset hei, älkää olko noin vaikeita niin on meilläkin helpompaa". 

Vierailija
184/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei ole yhtään niin pahoja kuin jollain mutta kerron nyt kuitenkin. Minulle on picnic kahvilassa sanottu kun tilasin täytettyä perunaa että ei ole perunaa ja näin kuinka niitä pyöri jossain lämpökaapissa myyjän selän takana. Kummallista.

Sitten toinen juttu kun olin baaritiskillä mieheni kanssa vierekkäin (ja hän aina maksaa kummankin juomat) niin mieheni sanoi ensin mitä ottaa ja minä aukaisin suuni ja aloitin kertomaan omaa valintaani niin neiti baarimikko keskeytti minut 'odota omaa vuoroasi!'

Ja hän lähti valmistamaan mieheni juomaa. Jäimme suu auki ihmettelemään. Pöljä mieheni sitten maksoi oman juomansa kun sai sen eteensä eikä sanonut neidille että 'teeppä muijallekin sen juoma', vaan jäi siihen kassan viereen. Baarimikko neiti sit katsoi minua tylysti ja sanoin minkä juoman halusin, hän teki sen ja kun tartti maksaa niin mieheni sitten maksoi sen ja baarimikko neiti näytti hämmentyneeltä ja nololta, mutta ei sanonut mitään. En tiedä mitä hän oli luullut? Että emme ole pari? Ei mieheni ole eri tasoa ainakaan ja juttelimme siinä ennen kuin oli vuoromme toisillemme. Miksi ihmeessä yrittäisin ihan tuntemattoman miehen tilatessa juomaa huudella omaa drinksuani baarimikolle? Eikö mies saa tarjota juomia? En ymmärrä, mutta omaa aikaansa se neiti siinä eniten tuhlasi kuin teki ihan erikseen juomat ja laskutukset.

Joskus tosiaan tapaa ihmisiä, joiden kyky käsitellä kahta asiaa samanaikaisesti on hyvin rajoittunut.

Vanha vitsi aikanaan oli: Mistä, tuntee kauppaopiston naiset?

Siitä, että ne pysähtyy kadulla jauhamaan purkkaa kun eivät osaa tehdä kahta asiaa samalla kertaa -- jauhaa purkkaa ja kävellä.

Nykyisin kun ei ole enää kauppaopistoja, niin kai niitä päätyy muihinkin oppilaitoksiin ja tiskin taakse baareissakin.

ps. itsekin olen kauppaopiston joskus kauan sitten nuorena käynyt, oli paljon mainettaan parempi oppilaitos :)

Vierailija
185/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenkien ostaminen on muutenkin ikävää puuhaa näin isojalkaisena, saati sitten silloin, jos palvelu on tuota tasoa. Ehkä tulkitsin väärin, mutta tuntui melkein siltä kuin myyjä olisi tahallaan halunnut osoittaa, ettei mun jättijaloille löydy riittävän isoja kenkiä.

No lol "Iso jalka"! :DD:DD tuota kokoahan on melkein joka merkeillä nykyään. Yritäppä löytää naisten kenkiä koossa 45-46

Vierailija
186/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muslimi ja käytän hiukset, kaulan ja niskan peittävää huivia, mutta olen täysin suomalainen (=hyvin vaaleaihoinen). Asun ulkomailla ja olin tulossa käymään Suomessa, kun jouduin yllättäen pistotarkastukseen. Tää tullinainen oli tosi mukava ja rento tyyppi, eikä myöskään sanonut mitään siitä että mulla oli pari ylimäärästä askia tupakkaa.

Se mikä tilanteesta teki hieman jos ei nyt törkeän mutta huvittavan, oli se että olen lentänyt elämäni aikana monia monia kertoja, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun käytin huivia tullessani Suomeen, ja jouduin "satunnaiseen pistotarkastukseen" :D Mutta niin kuin sanoin, nainen oli tosi mukava ja ystävällinen, mutta tilanteesta jäi sellanen "mitäs tähän nyt sanois"- fiilis. Saas nähä joudunko pistotarkastukseen seuraavallakin kerralla :D

Häh? Olen lentänyt paljonkin, ja viime kesänä ensimmäistä kertaa Lontooseen. Ja jostain syystä MINUT kiskaistiin siellä päässä satunnaiseen pistotarkastukseen. Ja minäkin olen ihan täysin suomalainen, en kylläkään muslimi. Jessus, en tajunnutkaan että se oli rasismia? Mikähän minussa oli vikana? Liian vaalea ja sinisilmäinen? Liian "suomalaisen näköinen"? Näkivät passista, että täältä tulee joku ulkomaalainen, pakkohan tuolla on olla jotain häikkää matkatavaroissa ja/tai pahat mielessä?

No, mitään ei tietenkään löytynyt. Itse en edes ajatellut asiaa jälkeenpäin. Että eiköhän ne satunnaiset pistotarkastukset ole ihan normaali käytäntö johon joka ikinen voi joutua. Ja minusta ihan hyvä että tällaisia tehdään, en ottanut mitenkään nokkiini. Vai saisiko niitä suorittaa vain tällaisille harmaan tasapaksun massan edustajille?

Ne satunnaiset tarkastukset on luultavasti ihan oikeasti satunnaisia: joka kahdeksas matkustaja tänään, huomenna joka seitsemäs ... Mutta totta kai muslimi vetää herneen nenään, jännä juttu. 

No jos joka kerta huivitettu nainen taikka tummempi mies/nainen joutuu "satunnaiseen" tarkastukseen niin se tuskin on satunnainen...

Vierailija
187/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkoi muistumaan kun lukee toisten vastauksia.

Pikaruokapaikoista poistun, jos olen odottanut annosta 30 minuuttia ja näen, että muiden annoksia viedään jo kymmeniä siinä välissä. Ihmetelkööt sitten purilaisensa kanssa, että missä pöydässä se asiakas istuu. Elämäni ei ole muutamasta eurosta kiinni. Olisi joskus kiva olla kärpäsenä katossa ja nähdä kun se myyjä etsii asiakasta ;)

Sinkkumies

Sehän onkin sen typerän kassatyöntekijän vika, ettei voi tuoda ruokaasi. Siinä se odottaa valmiina, mutta se ei vaan jaksa heti lähteä viemään, kun on niin vajaa?

Kannattaa ehkä ennemmin laittaa palautetta, niin vuorojen tekijä laittaisi enempi ihmisiä töihin..

Vierailija
188/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, mutta neuvostoaikana Moskovassa ei voinut sanoa tulleensa huonosti palvelluksi - siellä kun ei palveltu millään tavalla: turistia ei aina noteerattu mitenkään... Ja 70-luvun viinakaupassa (Suomessa) nuorena pitkätukkaisena miehenä jäin usein ilman punkkupulloa, kun punaniskaviinanmyyjä ei tykännyt "hipeistä". Ja entisajan katsastusinsinöörit olivat luku sinänsä! 

189/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina saanu hyvää palvelua. Jos myyjä ei heti huomioi mua, menen kyllä rohkeasti pyytämään apua enkä ala vittuilemaan. Uskon että niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan. Jos pikaruokalassa hampparia ei kuulu, menen rohkeesti kysymään, luultavasti kyseessä on ollut inhimillinen erehdys ja melkein aina oon saanu jälkkärin tms hyvitykseksi unohduksesta. Ärrän tätejä säälin, hirveä kiire, pieni palkka ja asiakkaat köyhiä ja vittumaisia. Ei ihme jos ei jaksa olla syy korvissa koko päivää...

Just näin. Olen aina ystävällinen myyjille ja saan hyvää palvelua. Keljua odottaa myyjän hymyilevän pirtsakasti 8h, kun asiakkaat kohtelevat kuin torakkaa. Lähes aina nuutuneinkin kassa vastaa ystävällisyyteen ystävällisyydellä.

Olen eri mieltä. Kyllä, niin metsä toki usein vastaa kuin sinne huudetaan, mutta omalla ystävällisyydelläni ja hymyllä olen silti saanut välillä huonoa palvelua. Erään suuren kaupan infossa esimerkiksi on sellainen apaattinen nainen (ollut niin kauan kuin muistan) jonka kanssa en enää halua asioida ollenkaan. Kerrankin vain läiskäytti ostamani lottokupongin ja kuitin pöydälle (pitäisi antaa asiakkaan käteen) ja lähti pois sanomatta sanaakaan minulle. Hämmentyneenä kiitin ja keräsin paperit mukaan...

Toinen muistamani tapahtuma on Halosen vaateliikkeessä, joka oli hiljattain avattu. Menin ensimmäistä kertaa ja myyjä tuli tympeän näköisenä vastaan. Tervehdin iloisesti kuitenkin, hyvät käytöstavat jne. vaikka mielestäni myyjä on yleensä se joka ensimmäisenä huomioi asiakkaan. Sain päälleni vain oikein veemäisen katseen ja myyjä viiletti ohitseni... Hyvä mielikuva tuli siitäkin paikasta!

Kolmantena vielä täytynee mainita ihana puhelinmyyjä. Olin ehkä parinkymmenen kun sain puhelun jossa nuori neiti kyseli millainen liittymä on jne. Silloin en maksanut itse vielä puhelinlaskuani, joten totesin vain etten tiedä liittymästäni oikeastaan mitään kun en maksa enkä aio toki vaihtaakaan. Neidin äänestä suorastaan huokui v*tutus, kun hän totesi kuivasti: "No, hyvä että *jollakin* on noinkin hyvin asiat" ja lopetti puhelun. Taisi itsellä olla aika kovat puhelinlaskut..? :D

Vierailija
190/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Emotion-liikkeeseen ostamaan miehelleni partavettä. Kaksi myyjää jutteli niin keskittyneesti, ettei huomanneet mua vaikka tahallaan aika lähelle tulinkin. Alko vituttaa, poistuin ja ovella huikkasin: Kiitos avusta! Katsoivat pitkään ja hiljenivät.

Ja sitten kun myyjä tulee tarjoamaan apuaan niin luikitaan pois ja itketään myöhemmin täällä palstalla "ai että ärsyttää myymälät joissa myyjät tyrkyttävät apua! Kyllä mä pyydän sitä itse jos tarvitsen!"

Onko näin, että naiset eivät huomaa näiden seikkojen täydellistä eroavaisuutta?

On aivan eriasia seistä tiskillä kuin Juntti McUrpo kun myyjät eivät viitsi tehdä työtään, kuin se ettei asiakas saa tutustua tuotteisiin rauhassa.

Varsinkin jos ei raha meinaa kelvata myyjälle, kuten keskon maalikauppa.

Seisoin siellä 30min ja kaikki olivat puhelimessa. Yritin kyllä.

Hain tavarani viereisestä liikkeestä, jossa sai heti palvelua ja PALJON halvemmalla.

Tervesii korsost!

Vierailija
191/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin remontoitavaan kohteeseen uudet wc-istuimes K-raudasta maksoin ne asennusten kera ja entisten pyttyjen pois viemisestä myös.

Joku 18 v. nuorukainen toi pytyt, jätti ne ulos ja melkein juoksi karkuun kun näki minut. Kysyin asennuksesta. Hän tokaisi "asenna ite!" ja kaasutti pois. 

Kävin liikkeessä tuloksetta. Kävi ilmi että olin ostanut viimeiset kappaleet sitä mallia wc-pyttyjä ja heillä ei ole ammattitaitoa asentaa näitä. Koskaan en saanut korvausta ylihinnasta ja jouduin toisesta firmasta tilaamaan asennuksen.

Soneran 24h internet palvelu oli poikkeuksetta vuorokausia, välillä viikon mittaisia katkoksia. Ja kaikkia laitteita piti vaihtaa...tuon tuosta.

Tuosta wc -pyttyjen asennuksesta. Etkö saanut kuittia asiasta, jossa oli maininta asennuksesta? Firman tehtävähän olisi ollut todistaa, että pytyt on asennettu, koska kuitti on annettu ja rahat saatu. Ja kuitenkin, ämiksi ihmeessa maksoit asennuksesta etukäteen, jos näin oli?

Vierailija
192/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantin tyyli ärsyttää. Monessa liikkeessä toistunut sama kaava: menet asiakkaana ostamaan jotain tiettyä, tarjouksessa olevaa tuotetta, niin myyjä alkaa haukkua ko. tuotetta ja yrittää myydä sen kolme kertaa kalliimman. Tulee tunne, että tuotetta ei oikeasti ole tai sitä ei haluta myydä. Suosin nykyisin muita elektroniikkaliikkeitä.

Vierailija
193/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin taistelin siitä, meneekö poikani rippileirille vai ei. Sitten taisteltiin juhlien järjestämisestä, hän ei olisi halunnut juhlia ripille pääsyä ollenkaan. Lopulta hän suostui, että pidämme pienet juhlat hänen valitsemassaan ravintolassa, josta varasinkin meille kabinetin. Kävin ravintolassa useamman kerran sopimassa yksityiskohdista (mm. kakku, hlömäärä jne.).

Oli sitten varsin mukavaa, kun juhlapäivänä kirkosta tultuamme varaamassamme kabinettissa istuikin jo syömässä ihan toinen porukka. Oli siinä äidillä itkussa pitelemistä. Ravintolan henkilökunta (omistajat ulkomaalaisia, osa työntekijöistä kuitenkin suomalaisia) oli kuitenkin ensi alkuun sitä mieltä, ettei mitään virhettä ollut sattunut. Meille laitettiin pitkä pöytä toiseen tilaan, jossa oli aluksi (tietenkin) muitakin asiakkaita. Kun muut asiakkaat olivat kyseisestä tilasta lähteneet, se sentään suljettiin haitariovella vain meidän käyttöön. 

Lopulta joku henkilökuntaan kuuluva taisi asiaa edes vähän pahoitella, mutta todella ikävä fiilis jäi varsinkin kun kyseessä oli ainutkertainen tilaisuus. 

Vierailija
194/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muslimi ja käytän hiukset, kaulan ja niskan peittävää huivia, mutta olen täysin suomalainen (=hyvin vaaleaihoinen). Asun ulkomailla ja olin tulossa käymään Suomessa, kun jouduin yllättäen pistotarkastukseen. Tää tullinainen oli tosi mukava ja rento tyyppi, eikä myöskään sanonut mitään siitä että mulla oli pari ylimäärästä askia tupakkaa.

Se mikä tilanteesta teki hieman jos ei nyt törkeän mutta huvittavan, oli se että olen lentänyt elämäni aikana monia monia kertoja, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun käytin huivia tullessani Suomeen, ja jouduin "satunnaiseen pistotarkastukseen" :D Mutta niin kuin sanoin, nainen oli tosi mukava ja ystävällinen, mutta tilanteesta jäi sellanen "mitäs tähän nyt sanois"- fiilis. Saas nähä joudunko pistotarkastukseen seuraavallakin kerralla :D

Ei johtunut huivista, joten turhaan leikit marttyyria. Randomisti ne ottavat ihan kaikenlaista porukkaa, mm 80v isoäitini (vähän Aira Samulinin tyylinen, paitsi ei ole värjännyt hiuksiaan) on muutaman kerran pysäytetty. Enemmän randomtutkimuksia tehdään, jos lennon kohde tai lähtömaa on esim. huumeiden kannalta yleinen salakuljetusmaa. Näitä lentoja vastassa on myös koirat.

r

Ei todellakaan johdu huivista. Sekä mun tyttö 8v ja mun äiti on joutunut näihin pistotarkastuksiin viimeisen vuoden aikana. Ja tyttöä tarkasttettaessa virkailija selitti että kysessä on todellakin pistotarkastus ja heillä on systeemi joka ilmoittaa kuka tsekataan, eli virkailija ei sita itse päätä.

Vierailija
195/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laitattanut eri kaupungissa hiustenpidennykset, ja kolmen kuukauden kuluttua niitä piti kiristää kotipaikkakunnallani. Soittelin muutamaan kampaamoon, että onnistuuko ja tämän kyseisen kampaamon omistaja puhelimessa hehkutti, että tämän he osaavat erityisen hyvin! Kyseessä oli siis sellaiset ommeltavat pidennykset (omat hiukset tiukoilla leteillä, johon pidennykset ommellaan), niiden laittaminen oli kestänyt n. tunnin. Menin kampaamoon ja omistaja laittoi harjoittelijan purkamaan lettejä. Kesti neljä (!) tuntia, että pidennykset olivat irti. Kampaamon omistaja tuli katsomaan ja tuumasi, että "tosi ruman värinen tää sun tukka täällä, menepäs kotiin ja värjää ja tule huomenna uudestaan, me suljetaan nyt muutenkin". No, hieman hämmentyneenä menin kauppaan hakemaan hiusvärin (hävetti kauheasti kun hiukset oli sen käsittelyn jälkeen kauhean näköiset) ja värjäsin kotona.

Seuraavana päivänä menin takaisin ja omistaja itse alkoi letittää hiuksiani ompelua varten. Letteihin käytetään sellaisia pieniä, jäykkiä silikonirenksuja ja kampaaja huomasi ettei heillä moisia ole. Niinpä hän lähetti harkkarin hakemaan halpahallista tilalle kumilenkkejä, sellaisia tavallisia punaisia. Epäilin vähän että kestääköhän ne esim pesua, mutta kampaajan vastaus oli että no ihan hyvin, on näitä ennenkin käytetty! No, selvä.. Muutaman tunnin kuluttua pidennykset oli päässä ja kassakone kilahti 280€.

No, kahden viikon kuluttua kumilenkit katkesivat yksi kerrallaan ja pidennykset putosivat. Soitin kampaamoon ja nainen alkoi tosi tylysti syyttää minua, että olen hoitanut niitä nyt väärin, käyttänyt väärää shampoota jne. Hetken väännön jälkeen kampaaja suostui, että tulen korjaamaan tilannetta.

Pidennykset otettiin pois, ja ne kiinnitettiin eri tyylillä, teipeillä. Ne taisivat sitten pysyäkin kauemmin kuin kaksi viikkoa. Mutta koskaan en saanut mitään pahoitteluja tai hyvitystä hinnasta.

Terkkuja Kaustiselle.

Mulla vähän samantyylinen kokemus. Mulla oli teippipidennykset vuosia sitten. Laitatin ne silloisella opiskelu paikkakunnallani. Kun ne laitettiin ekaa kertaa (värjättiin omat hiukset samalla) siinä meni noin 2h. 2kk jälkeen kävin nostamassa niitä, no joku harjottelija sitten nyhti niitä mun hiuksista irti, teki niille tehohoidon ja sai ehkä 3 osiota laitettua päähäni (niitäkin nyhti koko ajan irti ja laittoi takaisin tyyliin "eiku tehääki näin") ja kaikkeen tähän meni 3 tuntia. No tytöllähän loppui vuoro ja ilmoitti mulle että toinen kampaaja tekee loppuun. 4 tunnin kuluttua oli tukka taas päässä. 3kk kuluttua kävin nostamassa niitä taas tosin silloisella kotipaikkakunnallani mutta saman liikkeen kampaamossa. Koko tämän ajan kampaaja haukkui että miten päin persettä lisäkkeet oli laitettu toisessa kampaamossa. Piti hiusväriä päässäni melkein puolitoista tuntia (sanoi mulle että pidetään väriä tunti.) pelkäsin että tukkani tippuu päästä kun väriä pestään pois. Sen jälkeen leikkeli hiuspidennys-nauhat todella pieniksi osiksi ja jatkoi edellisen kampaajan haukkumista. Oli tasan viiminen kerta kun siihen kampaamoon menin. Koko puljua ei ilmeisesti enää edes ole. Otin pidennykset lopulta irti itse kotona vauvaöljyn avulla.

Vierailija
196/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muumimaassa käymässä ja pois lähdössä. Siinä sillan päässä oli sitten se muumijuna parkissa ja aateltiin koska oli kauhea helle että tuolla vois ottaa kyytiä bussipysäkille. Koska en ollut varma ajaako juna jotain muitakin reittejä kysyin kohteliaasti kuskilta mihin päin hän oli lähdössä. Hän naureskeli pilkallisesti että ei hän nyt ainakaan tuonne päin (muumimaa) lähde kun siellä on meri vastassa. No kysyin vain sitten että milloin hän lähtee. Taas kuski vain vastasi ylimielisesti että sitten kun häntä itseä huvittaa. En tiedä miksi mutta menimme kuitenki junaan istumaan ilman tietoa mihin päin tästä nyt lähdetään ja milloin.

Ai että raivostuttaa tämmöiset kuskit!! Muistan kun matkustin ekaa kertaa lapsena yksin bussilla ja kysyin kuskilta ujosti että pysähtyykö kys. bussi pysäkillä x, niin kuskin piti päästä siihen velmuilemaan "no enpä tiedä, katotaan saanko sen pysähtymään". x( Olin sitten epätietoinen ja itku kurkussa koko matkan.

Heeeheheee... Selkeesti savolainen kuski tuo bussikuski!

Vierailija
197/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan kosmetiikkaosaston meikkipimut ei paljoa jouda asiakasta palvelemaan, kun pitää jutella niin antaumuksellisesti keskenään. Stockalla muutenkin niin huono palvelu, etten ihmettele yhtään huonoa taloudellista tilannetta kyseisen puljun kohdalla. Panostakaa palveluun, niin ehkä tuloskin kohenee...

Vierailija
198/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muumimaassa käymässä ja pois lähdössä. Siinä sillan päässä oli sitten se muumijuna parkissa ja aateltiin koska oli kauhea helle että tuolla vois ottaa kyytiä bussipysäkille. Koska en ollut varma ajaako juna jotain muitakin reittejä kysyin kohteliaasti kuskilta mihin päin hän oli lähdössä. Hän naureskeli pilkallisesti että ei hän nyt ainakaan tuonne päin (muumimaa) lähde kun siellä on meri vastassa. No kysyin vain sitten että milloin hän lähtee. Taas kuski vain vastasi ylimielisesti että sitten kun häntä itseä huvittaa. En tiedä miksi mutta menimme kuitenki junaan istumaan ilman tietoa mihin päin tästä nyt lähdetään ja milloin.

Ai että raivostuttaa tämmöiset kuskit!! Muistan kun matkustin ekaa kertaa lapsena yksin bussilla ja kysyin kuskilta ujosti että pysähtyykö kys. bussi pysäkillä x, niin kuskin piti päästä siihen velmuilemaan "no enpä tiedä, katotaan saanko sen pysähtymään". x( Olin sitten epätietoinen ja itku kurkussa koko matkan.

Heeeheheee... Selkeesti savolainen kuski tuo bussikuski!

Tunnistan niin tämän kuskityypin! Luulisi noihin kuljetusammatteihinkin olevan niin paljon tulijoita, ettei tarvitsisi moisia vastaamiseen kykenemättömiä turjakkeita pitää ihmisten riesana. "Asiakaspalvelu" on busseissa hämmentävän usein joko ylimielistä ynähtelyä tai tuollaista velmuiluksi naamioitua vittuilua. Mielestäni kummallista ammattikunnalta, jonka työtä itse ainakin pidän tärkeänä. Ehkä he eivät itse pidä. Palvelen usein kaupunkini paikallisliikenteen bussikuskeja ravintolassa, jossa työskentelen. Jos vittuilisin heille samaan tyyliin kuin monet heistä kohtelevat omia asiakkaitaan, saisin varmaan varoituksen.

Vierailija
199/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä menen ostamaan (siis jotain muuta kuin ruokaa) tulee miesmyyjät iskemään :( tulee aina tosi kiusallinen olo treffipyynnöistä ja vaikka ostaisin vain kukkaruukun tai amppelin kokoluokkaa olevan esineen on se pakko kantaa autooni!! Haluaisin edes joskus ostaa tarvitsemani asiat ilman vihjailevaa hymyä tai "keimailua"

Vierailija
200/1347 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että jokaisen ihmisen tulisi työskennellä asiakaspalvelijana edes jossain vaiheessa elämää. Myyjällä voi olla takana ero, masennus, läheisen kuolema tai sairaus, rahattomuus, keskenmeno, 12h työpäivä. Myyjä ei ole ehkä ehtinyt pitää taukoa, käydä vessassa, syödä jne. Hän voi olla vaikka kuumeessa, saanut palovamman, voi olla migreeni. Ei ole ehtinyt katsoa puhelinta koko päivänä ja kun vihdoin tulee pieni hiljainen hetki ja kurkkaa puhelinta, jossa on 6 puhelua ja 7 eri viestiketjua, niin jo on joku vaari huutamassa "Kummallista työntekoa kun kännykkä kädessä kaiken aikaa!"

Te ette tiedä millainen päivä myyjällä on ollut. Myyjät ovat vain ihmisiä. Työpäivät yritetään vetää kunnialla läpi, mutta aina ei vaan PYSTY vääntää sitä hymyä naamalle, jutella turhanpäiväisiä, kuunnella valitusta jostain yhdestä kärähtäneestä ranskalaisesta, nauraa samoille tyhmille vitseille jotka on kuultu jo sata kertaa saman päivän aikana. Aamen.

T. 15h tunnin työpäivä

Sinulle on varmaan myös ok että sairaalaan mennessäsi leikkaava kirurgi ja hoitaja tekevät leikkauksesi vähän niin ja näin koska on ollut vähän huono päivä. Anteeksi nyt vaan mutta jos sun työ on asiakaspalvelua niin hae sairauslomaa jos on keskenmeno etkä pysty tekemään töitä, se että sulla on avioero meneillään ei myöskään ole asiakkaan eikä varsinkaan sun palkkas maksavan firman syy. En ole varsinaisesti mikään aspa (niitäkin töitä tehty kyllä opiskeluaikana) mutta työssäni olen ihmisten kanssa tekemisissä koko ajan, enkä mä voisi kuvitellakaan että purkaisin asiakkaisiin kun väsyttää jo 70h kestänyt työvuoro tai etten ole syönyt 12 tuntiin. Suosittelen sua ja kaltaisiasi hankkimaan työn jossa ei tarvitse olla asiakaskontaktissa jos ottaa niin koville kuunnella samoja vitsejä päivästä toiseen.

Lisäksi suurin osa tän ketjun valituksista on kyllä ihan aiheellisia ja huonoa asiakaspalvelua.