Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1347)

Vierailija
161/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ainoana asiakkaana H&M:llä,siellä oli yksi miesmyyjä. Kyseessä oli ilta kun liike oli menossa kiinni. Kysyin häneltä löytyisikö jotain revittyjä farkku-shortseja ja semmosia printti t-paitoja ,ensin tämä mies tuli näyttämään paidat antoi minulle semmoisen yli pienen t-paidan joka oli valkoinen. Sen jälkeen antoi minulle ne shortsit. Menin sovittamaan. No tämä samainen myyjä oli niissä pukukopeissa keräämässä asiakkaiden jättämiä vaatteita. Kun tulin ulos lopusta menin kassalle. Odotin ensin hetken,ketään ei tullut,odotin toisen ketään ei näkynyt....

Menin nopeilla jaa sanoin tulisitko kassalle nyt?! Hän tuli mutta,sanoi näin:en nyt sinulle näitä,liian pieni koko. Tule perässäni. Menin hänen perässään. Mies johdatti minut ÄITIYS OSASTOLLE ja antoi minulle jotkut raskaus farkut sanoi: nämä tai ei mitään! Ei ole tultu käytyä tuon jälkeen

Oliko tämä etelä-suomalaisessa, keskisuuressa kaupungissa? Mistään en ole saanut niin tylyä palvelua kuin eräästä Hennesistä, jonka miesmyyjä tuntuu olevan (muoti)jumalasta seuraava. Yksi kerta olisi riittänyt, mutta auta armias kun piti mennä palauttamaan viallinen tuote ... niin totta kai se sama tyyppi oli kassalla, ja oli niin ylimielinen että kihisin kiukusta. Ja silloin kun kihisen kiukusta, on parempi etten sano mitään, kun se voi mennä ihan överiksi eikä siinäkään mitään järkeä ole. 

Vierailija
162/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille myyjille: älä juorua työkaverin kanssa, se on aina huono tapa asiakkaan silmissä. Tee ihan mitä vaan muuta jos on hiljaista, mutta älä keskity juoruamaan toisten myyjien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ole yhtään niin pahoja kuin jollain mutta kerron nyt kuitenkin. Minulle on picnic kahvilassa sanottu kun tilasin täytettyä perunaa että ei ole perunaa ja näin kuinka niitä pyöri jossain lämpökaapissa myyjän selän takana. Kummallista.

Sitten toinen juttu kun olin baaritiskillä mieheni kanssa vierekkäin (ja hän aina maksaa kummankin juomat) niin mieheni sanoi ensin mitä ottaa ja minä aukaisin suuni ja aloitin kertomaan omaa valintaani niin neiti baarimikko keskeytti minut 'odota omaa vuoroasi!'

Ja hän lähti valmistamaan mieheni juomaa. Jäimme suu auki ihmettelemään. Pöljä mieheni sitten maksoi oman juomansa kun sai sen eteensä eikä sanonut neidille että 'teeppä muijallekin sen juoma', vaan jäi siihen kassan viereen. Baarimikko neiti sit katsoi minua tylysti ja sanoin minkä juoman halusin, hän teki sen ja kun tartti maksaa niin mieheni sitten maksoi sen ja baarimikko neiti näytti hämmentyneeltä ja nololta, mutta ei sanonut mitään. En tiedä mitä hän oli luullut? Että emme ole pari? Ei mieheni ole eri tasoa ainakaan ja juttelimme siinä ennen kuin oli vuoromme toisillemme. Miksi ihmeessä yrittäisin ihan tuntemattoman miehen tilatessa juomaa huudella omaa drinksuani baarimikolle? Eikö mies saa tarjota juomia? En ymmärrä, mutta omaa aikaansa se neiti siinä eniten tuhlasi kuin teki ihan erikseen juomat ja laskutukset.

Vierailija
164/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisestihan sairaanhoitajat eivät ole asiakaspalvelijoita, mutta...

Jouduttiin yks talvi kolariin moottoritiellä, mieheni, meidän 1,5 vuotias ja minä (raskaana). Oltiin ohituskaistalla kun vierestä auto lähti meidän eteen ja kuski menetti auton hallinnan. Auto lähti pyörimään, eikä me saatu tarpeeksi hidastettua vaan vedettiin sen kylkeen ja omakin auto, ylläri ylläri lunariin. 

Joka tapauksessa sieltä sitten mentiin Lastenklinikalle tarkastamaan tietysti heti meidän 1,5 vuotias, jolla onneksi kaikki oli kunnossa. Siitä sitten siirryttiin viereiseen sairaalaan tarkastamaan minua ja sikiötä. Multa otettiin verikokeet ja kaikki siinä samassa odotustilassa missä kaikki nistit ja muut istuili ja mieheni ja lapsi oli kokoajan siinä mukana, kun kukaan ei ollut kertonut, että mua pidetään tarkkailussa ja että niiden kannattaisi mennä jo kotiin. Mulle sanottiin vaan kokoajan, että pian lääkäri vielä tarkastaa jotain ja pääsen kotiin. Kun sitten kellon lähestyessä yhdeksää kävin kysymässä hoitajalta kannattaako mieheni lähteä lapsen kanssa kotiin vai pääsenkö jo pian sinne lääkärille niin tämän hoitajan kommentti oli "No MINÄ EN OLISI LASTANI TÄNNE EDES TUONUT ja sinähän olet tarkkailussa!" Oli kyllä onneksi nolon näköinen kun huomautin, että me oltiin tultu paikalle lapseni kanssa suoraan kolarista jossa myös mieheni, joka myöskin lääkärissä tarkistettiin oli ollut. 

Mielestäni sen verran pitäisi tuollaisessa ammatissakin osata hillitä itseään, ettei lähtisi arvostelemaan toisen valintaa tuoda lapsensa päivystykseen, kun ei tilateesta ole yhtään selvillä.

Vierailija
165/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huono kokemus Itiksen Iittala-liikkeestä, olin toivonut 40v-lahjaksi avomieheltä Toikan lasilintua ja liikkeen ohi kulkiessani päätin mennä tutkimaan lähempää mikä olisi sopiva lintu.

Olin liikkeen ainoa asiakas, myyjä teki paperihommia kassalla eikä nostanut katsetta kertaakaan vaikka kiersin koko liikkeen ennen kuin paikansin lintuvitriinin.

Yleensä näissä liikkeissä myyjät hyökkäävät heti kimppuun, mutta tämä ei edes tervehtinyt.

Vietin pitkän tovin liikkeessä kun katsoin muitakin tuotteita ja lähtiessä teki mieli huikata, että tuollaista lintua olin vaan ostamassa mutta saa niitä Anttilastakin.

Muutaman sadan euron lintu ostettiin sitten tosiaan muualta.

Miksi ei voi vain pyytää apua jos sitä tarvitsee? 

Asiakkaasta ei voi mitenkään nähdä päällepäin, haluaako apua vai katselurauhaa. Asiakas voi suuttua siitä että palvellaan (siis ihan vaan kysytään, voiko auttaa, kun asiakas haluisi vaan katsella) tai siitä että ei palvella (vaikka asiakas ei ole pyytänytkään). 

Tulee sellanen fiilis että halutaan vain uhriutua ja draamailla, kun suututaan siitä, ettei myyjä lue ajatuksia.

Hahhah. Koska en tarvinnut apua. Näin että myyjällä oli tärkeää tekemistä, mutta ettei viitsinyt nostaa katsettaan tervehtiäkseen edes kun kävelin kassan edestä, niin minua kyllä alkoi ärsyttää ja tosiaan asiallisella käytöksellä olisi ostos voitu tehdä siinä liikkeessä.

Onpa yksinkertainen kuva maailmasta. Tässäkin ketjussa on huonoja Stockmann-kokemuksia, esim. viesti 21. Ehkä myyjä ei vaan ihan aikuisten oikeasti huomannut sinua johtuen syystä, jota emme tiedä?

Kun maailman keskipiste astuu ulos, pilvet väistyvät, bussit muuttavat aikataulujaan, rahvas tekee tilaa kadulle, kaikki keskeyttävät sen mitä olivat tekemässä, höristävät korviaan, odottavat... 

Maailman keskipiste myös osaa yliluonnolisilla kyvyillään ennustaa, mitä myyjä ajattelee, eikä tarvita edes katsekontaktia!

Stockmannilla on miehityksessä paljon niitä pissiksiä, joilla ei ole muuta tehtävää kuin kierrellä myyntilattialla tyrkyllä. Silloin väkisinkin huomaa saapuvan asiakkaan. Yhden myyjän liikkeessä joutuu tekemään muutakin.

Ihan aikuisten oikeasti, syistä joita et tiedä, päätin jakaa tämän yhden huonon asiakaspalvelukokemuksen ihan yllättäen tällaisessa ketjussa. On jäänyt mieleen, kun Helsingin keskustassa päivittäin asioidessa isompi "harmi" on nämä liian innokkaat myyjät.

Vierailija
166/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on huono kokemus Itiksen Iittala-liikkeestä, olin toivonut 40v-lahjaksi avomieheltä Toikan lasilintua ja liikkeen ohi kulkiessani päätin mennä tutkimaan lähempää mikä olisi sopiva lintu.

Olin liikkeen ainoa asiakas, myyjä teki paperihommia kassalla eikä nostanut katsetta kertaakaan vaikka kiersin koko liikkeen ennen kuin paikansin lintuvitriinin.

Yleensä näissä liikkeissä myyjät hyökkäävät heti kimppuun, mutta tämä ei edes tervehtinyt.

Vietin pitkän tovin liikkeessä kun katsoin muitakin tuotteita ja lähtiessä teki mieli huikata, että tuollaista lintua olin vaan ostamassa mutta saa niitä Anttilastakin.

Muutaman sadan euron lintu ostettiin sitten tosiaan muualta.

Miksi ei voi vain pyytää apua jos sitä tarvitsee? 

Asiakkaasta ei voi mitenkään nähdä päällepäin, haluaako apua vai katselurauhaa. Asiakas voi suuttua siitä että palvellaan (siis ihan vaan kysytään, voiko auttaa, kun asiakas haluisi vaan katsella) tai siitä että ei palvella (vaikka asiakas ei ole pyytänytkään). 

Tulee sellanen fiilis että halutaan vain uhriutua ja draamailla, kun suututaan siitä, ettei myyjä lue ajatuksia.

Hahhah. Koska en tarvinnut apua. Näin että myyjällä oli tärkeää tekemistä, mutta ettei viitsinyt nostaa katsettaan tervehtiäkseen edes kun kävelin kassan edestä, niin minua kyllä alkoi ärsyttää ja tosiaan asiallisella käytöksellä olisi ostos voitu tehdä siinä liikkeessä.

Onpa yksinkertainen kuva maailmasta. Tässäkin ketjussa on huonoja Stockmann-kokemuksia, esim. viesti 21. Ehkä myyjä ei vaan ihan aikuisten oikeasti huomannut sinua johtuen syystä, jota emme tiedä?

Kun maailman keskipiste astuu ulos, pilvet väistyvät, bussit muuttavat aikataulujaan, rahvas tekee tilaa kadulle, kaikki keskeyttävät sen mitä olivat tekemässä, höristävät korviaan, odottavat... 

Maailman keskipiste myös osaa yliluonnolisilla kyvyillään ennustaa, mitä myyjä ajattelee, eikä tarvita edes katsekontaktia!

Stockmannilla on miehityksessä paljon niitä pissiksiä, joilla ei ole muuta tehtävää kuin kierrellä myyntilattialla tyrkyllä. Silloin väkisinkin huomaa saapuvan asiakkaan. Yhden myyjän liikkeessä joutuu tekemään muutakin.

Ihan aikuisten oikeasti, syistä joita et tiedä, päätin jakaa tämän yhden huonon asiakaspalvelukokemuksen ihan yllättäen tällaisessa ketjussa. On jäänyt mieleen, kun Helsingin keskustassa päivittäin asioidessa isompi "harmi" on nämä liian innokkaat myyjät.

Eli sinullekin on olemassa "liian innokas myyjä".

Niin tai näin, aina väärin päin...

Vierailija
167/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulun Vilassa (ja nykyisin monessa muussakaan rättikaupassa) ei koskaan saa katsella vaatteita rauhassa. Kun ystävällisesti kieltäytyy avusta, nämä parikymppiset naismyyjät alkavat nasaaliäänellä tyrkyttään: "Oi tämä olis niiiiiin ihana, mullakin on tuommoinen ja voin suositella sulle! Mikä sun koko on?"

Mun mielestä oulun vilassa on kaupungin paras palvelu! Ovat joo todella luoksetulevia ja tuttavallisia, mutta itse olen aina saanut rauhassa katsella kun olen näin sanonut. Myyjät eivät juoruile keskenään vaan laittavat vaatteita paremmin esiin ym. Ja tykkään myös siitä kun käyvät huutelemassa sovituskopeilla jos joku tarvitsisi toista kokoa tms. Helpottaa kun on yksin liikenteessä. Ja heiltä saa myös rehellisen mielipiteen jos vaikka toinen väri sopisi minulle paremmin jne.

Vierailija
168/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei ole yhtään niin pahoja kuin jollain mutta kerron nyt kuitenkin. Minulle on picnic kahvilassa sanottu kun tilasin täytettyä perunaa että ei ole perunaa ja näin kuinka niitä pyöri jossain lämpökaapissa myyjän selän takana. Kummallista.

Sitten toinen juttu kun olin baaritiskillä mieheni kanssa vierekkäin (ja hän aina maksaa kummankin juomat) niin mieheni sanoi ensin mitä ottaa ja minä aukaisin suuni ja aloitin kertomaan omaa valintaani niin neiti baarimikko keskeytti minut 'odota omaa vuoroasi!'

Ja hän lähti valmistamaan mieheni juomaa. Jäimme suu auki ihmettelemään. Pöljä mieheni sitten maksoi oman juomansa kun sai sen eteensä eikä sanonut neidille että 'teeppä muijallekin sen juoma', vaan jäi siihen kassan viereen. Baarimikko neiti sit katsoi minua tylysti ja sanoin minkä juoman halusin, hän teki sen ja kun tartti maksaa niin mieheni sitten maksoi sen ja baarimikko neiti näytti hämmentyneeltä ja nololta, mutta ei sanonut mitään. En tiedä mitä hän oli luullut? Että emme ole pari? Ei mieheni ole eri tasoa ainakaan ja juttelimme siinä ennen kuin oli vuoromme toisillemme. Miksi ihmeessä yrittäisin ihan tuntemattoman miehen tilatessa juomaa huudella omaa drinksuani baarimikolle? Eikö mies saa tarjota juomia? En ymmärrä, mutta omaa aikaansa se neiti siinä eniten tuhlasi kuin teki ihan erikseen juomat ja laskutukset.

Yleensä se, joka tarjoaa niin tekee tilauksen tai sitten sanoo omansa ja kysyy sitten kaverilta mitä hän ottaa. Olishan se metkaa, että tilais ja vieressä istuja vaun lisäisi oman tilauksen siihen mukaan. Arempi ihminen ei uskaltaisi vastustella, kuten siinä yhdessä suositussa, pitkässä ketjussa, jossa ihmisiä jymäytetty todella.

Vierailija
169/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.

Anteeks nyt mutta... nimipäiväjuhlat? Oikeesti? :D

Vierailija
170/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun jokainen ilmoittaa itse tarjoilijalle tilauksensa ja tarjoilija kysyy tuleeko maksu yhdessä vai erikseen. Näin meillä on aina toimittu ilman ongelmia niin aikuisten kesken kuin silloinkin kun lapsetkin ovat mukana.

"Arempi ihminen"? Siis pariskunnan toinen puoliko jymäyttäisi arempaa puolisoaan?!

Vierailija
171/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa oulun rotuaarin marimekossa oli (tietääkseni) myymälän päällikkönä vanhempi rouva jolta en saanut koskaan palvelua nuorempana. Ajatteli varmaan että pyörin siellä ajankuluksi.

Kerrankin olin tuotteen jo valinnut ja olin kassalla lompakko kädessä, nainen (parin metrin päässä) katsoi minua suoraan mutta päättikin palvella keski-ikäistä naista joka oli "vain katselemassa". Aikani odotin kunnes päätin lähteä pois, kun toiselta puolelta myymälää toinen myyjä tuli rahastamaan ja pahoittelemaan.

Näitä nuivia tilanteita oli usein. Ei voinut olla vain huono päivä tms.

Vein sitten rahani jatkossa pohjansomeen joka myös möi marimekkoa.

Vierailija
172/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muslimi ja käytän hiukset, kaulan ja niskan peittävää huivia, mutta olen täysin suomalainen (=hyvin vaaleaihoinen). Asun ulkomailla ja olin tulossa käymään Suomessa, kun jouduin yllättäen pistotarkastukseen. Tää tullinainen oli tosi mukava ja rento tyyppi, eikä myöskään sanonut mitään siitä että mulla oli pari ylimäärästä askia tupakkaa.

Se mikä tilanteesta teki hieman jos ei nyt törkeän mutta huvittavan, oli se että olen lentänyt elämäni aikana monia monia kertoja, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun käytin huivia tullessani Suomeen, ja jouduin "satunnaiseen pistotarkastukseen" :D Mutta niin kuin sanoin, nainen oli tosi mukava ja ystävällinen, mutta tilanteesta jäi sellanen "mitäs tähän nyt sanois"- fiilis. Saas nähä joudunko pistotarkastukseen seuraavallakin kerralla :D

Itse joudun näihin satunnaistarkastuksiin suunnilleen joka toinen kerta. Joko turvaportti piiippaa satunnaishälyn, tai turvatarkastaja kysyy saako satunnaistarkastaa laukun. Tässä kahden viikon sisällä on vielä 3 kertaa otettu näyte laukusta, mitä lie räjähde jäämiä mittaavat (suomessa, pariisissa ja brysselissä). Olen lentoemäntä, en edes näytä epäilyttävältä tai sovi mihinkään tiettyyn "profiiliin". Sanon vaan,  että näitä satunnaistarkastuksia ON paljon, eli tuskin se sun huivistas on kiinni, vaikka siihen nyt kovasti vetoatkin. Ja kun ajat ovat mitä ovat, eli tuota terrorinuhkaa on hyvin paljon, ja tänä kesänä varmasti vielä jossain pamahtaa, niin hyvä vaan että ovat turvatarkastuksissa tiukkoja, saisivat olla tiukempiakin.

Vierailija
173/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin 25v takaa:

Helsingissä oli vielä Mestari-Elantoja. Ilmoittelivat Hesarissa tarjouksiaan. Siellä oli tarjouksessa Edam-juustoa, siis sellaista, jonka myyjät lohkoivat isosta tahkosta. Sitä oli yleensä valmiita palasia kylmähyllyssä, mutta sinä aamuna ei ollut. Menin lihatiskistä (palvelutiskistä) kysymään. Myyjä raivostui: " En ole ehtinyt pilkkoa. Tänä aamuna uusi kassa ei tullut töihin. Se on tämä nykyajan nuoriso semmoista, kun saadaan työpaikka, niin sitten ei tulla töihin. Onneksi minä pääsen ensi vuonna eläkkeelle. Paljonko sinä haluat sitä juustoa?"

- Olinko minä asiakkaana syyllinen siihen, ettei se kassa ollut tullut  töihin?

Vierailija
174/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kahvilan yksi keski-ikäinen matami on aina niin huonolla tuulella että ihan hirvittää. Yleensä ei tervehdi tai vastaa tervehdykseen. Kerran tilasin listassa lukevan valkosuklaakaakaon. Hän katsoi minua todella ärtyneenä ja tiuskaisi "Jaa, no mitenköhän se sellainen tehdään ". Olin ihan monttu auki ja tämä nainen odotti ilmeisesti että muuttaisin tilaukseni. En muuttunut ja hän alkoi ärtuneenä väsäämään kaakaota ja puhisi samalla kuinka ei sitten lupaa yhtään mitään mausta. Eräällä toisella kerralla kävin paikassa vauvan kanssa ja kysyin onko heillä toista syöttötuolia kun yksi oli käytössä. Sain vain huudon "EI!", jolloin astelin ulos enkä enää palannut.

Vierailija
175/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partioaitassa ei osata palvella. Olen jo kahteen kertaan lähtenyt sieltä kun eivät tulleet auttamaan. Ostin sitten takin outdoor storesta.

Rtk Helsingin keskustan myymälässä on ihan hävyttömän huono palvelu. Porukkaa vaan seisoo toimettomana tiskin takana, vaikka koittaa huhuilla myyjää auttamaan.

Luultavasti joku asia sinussa tökkii. Itse olen saanut loistavaa palvelua aina, ja liikaakin. 

Sinkkumies

Vierailija
176/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avataan nyt vähän. Esim. viimeksi kun ostin telttaa, niin kysyin mitkä vedenpitävyysarvot ovat pohjalla ja kankaalla. Myyjäpä ei osannut tähän vastata ja sanoi kaivavansa tiedot. Odottelin n. 15 minuuttia ja katselin telttoja. Jotain se siinä mölisi, että ne on juuri siihen vasta kasattu ..

Sinkkumies

Vierailija
177/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Classic pizzan tarjoilijat ovat usein suhtautuneet asiakkaisiin todella nuivasti. Viimeksi kun kävin, ruoka lähes heitettiin eteen "tässä ois nyt sitte" -tyylillä. Aterimetkin joutui pyytämään erikseen. Kiireen ja hässäkän ymmärrän kyllä, mutta voisihan sitä edes nopeasti huikata "hyvää ruokahalua" tms. Ruoka on kuitenkin suht hintavaa kyseisessä paikassa, ainakin opiskelijabudjetilla. Kerran salaatistani puuttui puolet aineksista. Joo enpä ole sinne enää mennyt, varsinkin kun Finnkinon vierestä löytyy aivan ihana italialainen ravintola, jossa on mahtavan ruuan lisäksi hyvää palvelua.

Sellon Chicos on aivan katastrofi. Odotin viimeksi ruokaa 1,5 h!!! Eikä minkäänlaista selitystä tai pahoittelua. Tarjoilija alkoi lopulta vältellä kun tiesi, ettei palaute tulisi olemaan kovin ylistävää. No enpä ole sinnekään enää mennyt :D Paskoja ruokapaikkoja Sellolla!

Vierailija
178/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-Rauta, pääkaupunkiseutu. Nuorehko naismyyjä.

Kävimme kokeilemassa hooverboardia vapaa-ajallani. Vastasi kaikkiin kysymyksiin veemäisesti, tylysti. Kuin murrosikäinen vastaa vanhemmalleen huonona päivänä, nenäkkäästi. Syy oli selvä; hän ei tuntenut tuotetta kunnolla. Hymyilin, kiitin ja poistuin paikalta.

Sinänsä huono juttu, koska firma, jossa työskentelen on potentiaalinen iso K-Raudan tuotteiden tilaaja.

Onneksi löytyy vaihtoehtoja ja: muissa ketjun liikkeissä olen saanut aina hyvää palvelua, vapaalla ja työajalla.

Jos toimit tilaajana ja tilaat tuotteita henkilökohtaisten mieltymyksiesi mukaan, etkä siten mikä on firmalle parasta, niin meillä saisit potkut ..

Sinkkumies

Vierailija
179/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siis rakensin niistä katiskoita ;)

Sinkkumies

Tuossa viestisarakkeen alapuolella on kohta, jossa lukee Nimimerkki (ei pakollinen). Voit kirjoittaa siihen nimimerkkisi. Toki ymmärrän kyllä, että foorumin käyttö voi olla sinulle haasteellista.

Vierailija
180/1347 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolassa kun annan palautetta huonosta ruoasta, niin vastaus on aina vain: "Kerron kokille terveisiä". Harvoin oma-aloitteista korvaavaa elettä. Pitää osata ja uskaltaa vaatia. Yksi ystävätär sanoi, että hän ei maksa ruokaa, jos se on ollut huonoa. Pitäis oikeasti pitää puolensa.

Jeps, saahan siitä omasta mielestä huonosta ruoasta valittaa. Mutta palauta se annos sitten samantien takaisin. Se korvaavan tuotteen vaatiminen tai maksamatta jättäminen ei oikein onnistu sitten kun ensin olet syönyt ruoan viimeistä murua myöten lautaselta ja sitten vasta avaat suusi. Näitä tapauksia on paljon, mutta eihän kyse ole muusta kuin ilmaisen ruoan pummimisesta. Onneksi en enää tee tarjoilijan hommia.