Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1480)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op osuus pankki.
ihmeelliset kassapalvelut , sinne kun on vain tietyt rajatut ajat. Ennen vain mentiin pankkiin.
Ja asuntolaina kilpailutukseen vastattiin, ei tuolla taustalla kannata kilpailuttaa.
Lainakilpalutukseeni OP:sta ei vastattu, vaikka minulla oli heiltä entuudestaan asuntolaina. Asiakaspalvelijan aikaa ei ollut saatavissa moneen viikkoon. Otin uuden lainan toisesta pankista.
OP:ssa pienen kesämökin asuntolainan neuvottelussa maalaispankin neuvottelija totesi alentuvasti että kestää kyllä aika kauan kirjata näin monta eri ammatillista työnkuvaa ja tulonlähdettä (kulttuurialalla). Siitä lähtikin kaikki pieleen, neuvottelija ärtyi kysymyksistäni, luennoi pitkästi siitä mikä on tyyliin korko, mikä on marginaali, puhui päälle, kuittaili kaikkeen mitä yritin sanoa jotain pätemisenhaluista, sanoin että ehkä otan lainan muualta, neuvottelija väitti, että joudun sitten siirtämään sinne kaikki raha-asiani, haluanko muka todella. Lopulta sanoin, että nyt on parempi antaa olla ja otan esimieheen yhteyttä. Esimieheltä tuli seuraavana päivänä puhelu ja pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Voitin joskus 15 vuotta sitten yhdestä kilpailusta palkinnon (kahvilippuja yms.) yhteen kahvilaan ja pyydettiin hakemaan palkinto suoraan kassalta. Noh, menin sitten hakemaan sitä palkintoa kassalta.. mutta työntekijä suhtautui tähän hiekan eri tavalla mitä odotin.. hän ei uskonut minua, vaan haukkui minua kovaan ääneen huijariksi, että ei heillä mitään tällaista kilpailua ole ollut tms. ja käytännössä ajoi minut ulos kahvilasta ja jouduin aika monen silmäparin tuijotettavaksi tässä tilanteessa, minut nolattiin aika pahasti. Tilanne oli järkyttävä nuorelle ja ujolle naiselle.. Kun olin ulkona, niin minun perääni syöksyi kahvilan omistaja, joka pahoitteli kovasti väärinkäsitystä ja kertoi ettei heidän työntekijä ollut kuullut tästä kilpailusta eikä siitä että joku oli tulossa palkintoa hakemaan. Hän pyysi tulemaan sisälle, siinä vaiheessa oli minulle raivonnut työntekijä häipynyt takavasemmalle "piiloon". Olisin odottanut kyllä anteeksip
Toivottavasti et vastaanottanut tuolta sitä palkintoa tai toivottavasti se työntekijä sai potkut.
Kalajoen Siikarysä, zippi suhaus levi, sannan putiikki sonkamuotka... Siinä top 3 suomi
Naistenklinikka synnytysosasto ja alakerran kassat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op osuus pankki.
ihmeelliset kassapalvelut , sinne kun on vain tietyt rajatut ajat. Ennen vain mentiin pankkiin.
Ja asuntolaina kilpailutukseen vastattiin, ei tuolla taustalla kannata kilpailuttaa.
Lainakilpalutukseeni OP:sta ei vastattu, vaikka minulla oli heiltä entuudestaan asuntolaina. Asiakaspalvelijan aikaa ei ollut saatavissa moneen viikkoon. Otin uuden lainan toisesta pankista.
OP:ssa pienen kesämökin asuntolainan neuvottelussa maalaispankin neuvottelija totesi alentuvasti että kestää kyllä aika kauan kirjata näin monta eri ammatillista työnkuvaa ja tulonlähdettä (kulttuurialalla). Siitä lähtikin kaikki pieleen, neuvottelija ärtyi kysymyksistäni, luennoi pitkästi siitä mikä on tyyliin korko, mikä on marginaali, puhui päälle, kuittaili kaikkeen mitä yritin sanoa jotain pätemisenhalu
Samanlaista palvelua olen saanut OP:ssa. Uhkailua ja kiristämistä eri tahoilla. Täysin asiatonta käytöstä. Kumma, että siellä ei ole keinoja seuloa epäpätevää materiaalia jo työpaikkahaastatteluissa.
Kymmenisen vuotta sitten hain kotivakuutusta Hakaniemen Osuuspankista, niin vakuutusneuvoja kysyi:
- Entäs sitten kun sä sammut suihkuun?
Pohjois-savon op täälläkin! Erittäin hidasta vastaamista, ja muutoinkin huonoa asiakaspalvelua. luvataan jotain ja toimitaankin eritavoin. Kuolinpesän asioissa varsinkin! (Teen valituksen ylemmälle taholle!)
Vierailija kirjoitti:
Op osuus pankki.
Kun itse olin hyvillä tuloilla ja nuhteettomalla taustalla ensiasuntoa ostamassa, pyysin lainatarjouksia eri pankeista tarkoituksena vaihtaa samalla pankkia ja keskittää kaiken samaan pankkiin. Op ja S hylkäsi heti, eivätkä koskaan ottaneet yhteyttä vaikka pyysin puhelimitse olemaan yhteyksissä lainaan liittyen, että lisävakuudetkin onnistuu jos siitä vaikka jäi kiinni. Omasta pankista sain heti lainan oikein kohtuullisella korolla. Tästä aikaa 5 vuotta. Siispä aion pysytellä omassa pankissani vaikka mikä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun Instrumentarium. Kävin silmälääkärillä, kun kärsin mielestäni oudosta näköongelmasta. Ei se vaiva ollutkaan niin outo, vaan ikänäkö oli hiipinyt vaikeuttamaan elämääni. Sain elämäni ensimmäisen silmälasimääräyksen näin yli 50-vuotiaana.
Instrumentariumissa oli joku tarjouskampanja ja menin sinne. Kerroin myyjälle, että olen ostamassa elämäni ensimmäisiä silmälaseja, enkä oikein tiedä miten homma toimii. Hän hämmästeli kovasti, ettei minulla aiemmin ole ollut laseja. Kerroin myös, etten tykkää käyttää aurinkolasejakaan, joten minulla ei ole mitään kokemusta erilaisista sangoista ym. Pyysin häntä esittelemään minulle sopivia sankoja ja kysyin, millaiset sangat ovat muotia nykyään. Myyjä lähinnä tuijotteli jonnekin kaukaisuuteen ja viittilöi minua kohti hyllyjä ja kehotti testaamaan siitä. Sovittelin joitakin kehyksiä ja yritin kysyä, mitä niissä pitäisi huom
Rotuaarin nissen: tytöllä oli lasien sankojen säädöissä jotain korjattavaa, oli hiljan ostettu lasit sieltä. Myyjä lähinnä vittuili ja kiukutteli eikä korjannut. No haettiin sitten samointein uudet lasit muualta, ja ko liike ikuiseen boikottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muslimi ja käytän hiukset, kaulan ja niskan peittävää huivia, mutta olen täysin suomalainen (=hyvin vaaleaihoinen). Asun ulkomailla ja olin tulossa käymään Suomessa, kun jouduin yllättäen pistotarkastukseen. Tää tullinainen oli tosi mukava ja rento tyyppi, eikä myöskään sanonut mitään siitä että mulla oli pari ylimäärästä askia tupakkaa.
Se mikä tilanteesta teki hieman jos ei nyt törkeän mutta huvittavan, oli se että olen lentänyt elämäni aikana monia monia kertoja, mutta tämä oli ensimmäinen kerta kun käytin huivia tullessani Suomeen, ja jouduin "satunnaiseen pistotarkastukseen" :D Mutta niin kuin sanoin, nainen oli tosi mukava ja ystävällinen, mutta tilanteesta jäi sellanen "mitäs tähän nyt sanois"- fiilis. Saas nähä joudunko pistotarkastukseen seuraavallakin kerralla :DTurvatarkastuksessa huivipäiset toivottavasti tarkastetaan erityisen tarkasti.<
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op osuus pankki.
Kun itse olin hyvillä tuloilla ja nuhteettomalla taustalla ensiasuntoa ostamassa, pyysin lainatarjouksia eri pankeista tarkoituksena vaihtaa samalla pankkia ja keskittää kaiken samaan pankkiin. Op ja S hylkäsi heti, eivätkä koskaan ottaneet yhteyttä vaikka pyysin puhelimitse olemaan yhteyksissä lainaan liittyen, että lisävakuudetkin onnistuu jos siitä vaikka jäi kiinni. Omasta pankista sain heti lainan oikein kohtuullisella korolla. Tästä aikaa 5 vuotta. Siispä aion pysytellä omassa pankissani vaikka mikä olisi.
Mikä pankki? Kiinnostaa! T. Maalaispankin asiakas
Vierailija kirjoitti:
Ei koske minua henkilökohtaisesti, mutta en tajua, miten Tokmannilla pitää nykyään kantaklubilaisten sanoa sotunsa kassalla, ilmeisesti alehinnan saadakseen. Kävin vähän aikaa sitten Hgin Kaisiksen myymälässä, ja yksi asiakas luetteli kuuluvalla äänellä tunnustaan kassalle. Toivon, että ne asiat voi hoitaa siellä turvallisemminkin. Hulluahan tuo on.
Se on siis puhelinnumero, jonka asiakkaat luettelevat. Tsiisus !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koske minua henkilökohtaisesti, mutta en tajua, miten Tokmannilla pitää nykyään kantaklubilaisten sanoa sotunsa kassalla, ilmeisesti alehinnan saadakseen. Kävin vähän aikaa sitten Hgin Kaisiksen myymälässä, ja yksi asiakas luetteli kuuluvalla äänellä tunnustaan kassalle. Toivon, että ne asiat voi hoitaa siellä turvallisemminkin. Hulluahan tuo on.
Se on siis puhelinnumero, jonka asiakkaat luettelevat. Tsiisus !!!!
Siksi en viitsi olla Tokkan kanta asiakas. Pitäisi aina esittää puhnumero kassalle lapulle kirjoitettuna, en rupee huutelemaan numeroani kaikkien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin joskus 15 vuotta sitten yhdestä kilpailusta palkinnon (kahvilippuja yms.) yhteen kahvilaan ja pyydettiin hakemaan palkinto suoraan kassalta. Noh, menin sitten hakemaan sitä palkintoa kassalta.. mutta työntekijä suhtautui tähän hiekan eri tavalla mitä odotin.. hän ei uskonut minua, vaan haukkui minua kovaan ääneen huijariksi, että ei heillä mitään tällaista kilpailua ole ollut tms. ja käytännössä ajoi minut ulos kahvilasta ja jouduin aika monen silmäparin tuijotettavaksi tässä tilanteessa, minut nolattiin aika pahasti. Tilanne oli järkyttävä nuorelle ja ujolle naiselle.. Kun olin ulkona, niin minun perääni syöksyi kahvilan omistaja, joka pahoitteli kovasti väärinkäsitystä ja kertoi ettei heidän työntekijä ollut kuullut tästä kilpailusta eikä siitä että joku oli tulossa palkintoa hakemaan. Hän pyysi tulemaan sisälle, siinä vaiheessa oli minulle raivonnut työntekijä häipynyt takavas
Toivottavasti et vastaanottanut tuolta sitä palkintoa tai toivottavasti se työntekijä sai potkut.
No jos sitä palkintoa on menny sinne hakemaan, niin tottakai. Omistajan olisi pitänyt "kouluttaa" myyjää pyytämään anteeksi puheitaan, kun kerran aivan asiattomasti käyttäytyi tietämättömyyttään. Ehkä olisi pitänyt kysyä tämän myyjän viisaammilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op osuus pankki.
Mikä pankki? Kiinnostaa! T. Maalaispankin asiakas
Nordea. Ja tiedän hyvin erään pienituloisen työntekijän, joka sai myös ensiasuntoon Nordeasta lainaa 10% käsirahalla kaksi vuotta sitten. Siis tuon tuttavani nettotulot ovat vain 1500-1800e kuussa. Välillä ihmettelee miten onnistui saamaan, kun alakaan ei ole edes työllistävänä tunnettu 😅
Olin 13-vuotias ja menin jonkin, en enää muista minkä kaupan, kosmetiikkaosastolle. Pyörin aikani yksinään mikä oli miulle ihan ok, mutta kun totesin etten löydä etsimääni niin aloin haeskelemaan myyjää avuksi. Neljän naisen kikatteleva lauma löytyi kassan takaa kovaäänisesti höpötellen eivätkä osoittaneet elettäkään minuun päin kun tulin heidän näköpiiriinsä. Ujona teininä oli jotenkin tosi pelottavaa mennä keskeyttämään niiden jutut mutta pakkohan se oli kun en muuten saanut palvelua. Astelin niiden eteen sanomaan että hei, saisinko apua. Kaikki hiljenivät välittömästi ja hetken vaan ilmeettöminä tuijottivat minua kunnes yksi niistä totesi että "no mä voin tulla". No sain ihan ok palvelua häneltä kuitenkin sitten mutta oli kyllä todella surkeaa "palvelua" aluksi :D
Joskus yli 15 vuotta sitten olin pizzeriassa. Olin jo tiskillä ja katsoin listaa minkä pizzan tilaisin. Silloin ovesta tuli sisään toinen asiakas joka oli ilmeisesti tuttu myyjälle. Myyjä sanoi minulle,että ottaa tämän toisen tilauksen ensin koska on vakiasiakas. Päätin lähteä saman tien pois liikkeestä enkä ole kyseisessä paikassa sen jälkeen käynyt
Vierailija kirjoitti:
Joskus yli 15 vuotta sitten olin pizzeriassa. Olin jo tiskillä ja katsoin listaa minkä pizzan tilaisin. Silloin ovesta tuli sisään toinen asiakas joka oli ilmeisesti tuttu myyjälle. Myyjä sanoi minulle,että ottaa tämän toisen tilauksen ensin koska on vakiasiakas. Päätin lähteä saman tien pois liikkeestä enkä ole kyseisessä paikassa sen jälkeen käynyt
Ohis mutta ärsyttää se että "vakiasiakkaat" Saa erityispalvelua, vähän sama asia kuin täällä kylällä eräs vanhus joka on "kuuluisuus" Eli asunut vuodesta 1970 ja tuntee kaikki ja kaikki tuntee hänet ja pääsee ilmaiseksi katsomoon katsomaan pelejä ja joinakin päivinä saa jopa ilmaiseksi katsomo herkkuja!! On väärin että toiset ihmiset laitetaan erityisasemaan kun taas "tavan pulliainen" Joutuu itse kaikki kustantamaan.
Nimenomaan, noissa asioissa ei ole varaa miettiä mielensäpahoittajien herkkiä tunteita.
Ja tässäkin se nähtiin, että miten helppo on uhriutua, kun itse kokee kuuluvansa johonkin "vähemmistöön". Muslimeja tosin on maailmassa aika paljon.
Mutta meidän perheestä joutuu pistotarkastukseen aina joku, kun lentokoneeseen mennään. Meitä on siis 5-6 yleensä matkassa. Noita satunnaistarkastuksia tehdään usein. Viimeksi taisi olla 10-vuotiaan vuoro. Kauheaa profilointia, nuoria poikalapsia vainotaan!