Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1480)
Vierailija kirjoitti:
Joissain liikkeissä,varsinkin elektroniikka tai autonosia myyvissä, myyjät jauhavat puhelimessa eikä heiltä voi kysyä mitään. Olet heille pelkkää ilmaa. Tuskin se puhelinkeskustelu on yhtä tuottoisa kuin maksava asiakas.
Puhelimessa minäkin tilasin osani,siinä on hyvä kysyä tarkennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koske minua henkilökohtaisesti, mutta en tajua, miten Tokmannilla pitää nykyään kantaklubilaisten sanoa sotunsa kassalla, ilmeisesti alehinnan saadakseen. Kävin vähän aikaa sitten Hgin Kaisiksen myymälässä, ja yksi asiakas luetteli kuuluvalla äänellä tunnustaan kassalle. Toivon, että ne asiat voi hoitaa siellä turvallisemminkin. Hulluahan tuo on.
Se on siis puhelinnumero, jonka asiakkaat luettelevat. Tsiisus !!!!
Siksi en viitsi olla Tokkan kanta asiakas. Pitäisi aina esittää puhnumero kassalle lapulle kirjoitettuna, en rupee huutelemaan numeroani kaikkien kuullen.
Ollakseen kanta-asiakas ei tarvitse luetella puhelunnumeroaan kassalla. Saadakseen kanta-asiakkaan alennuksen vaikka ei ole kanta-asiakas korttia mukana kyllä. Ota se kanta-asiakaskortti mukaan kassalle tai lataa sovellus puhelimeen, josta näytät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin joskus 15 vuotta sitten yhdestä kilpailusta palkinnon (kahvilippuja yms.) yhteen kahvilaan ja pyydettiin hakemaan palkinto suoraan kassalta. Noh, menin sitten hakemaan sitä palkintoa kassalta.. mutta työntekijä suhtautui tähän hiekan eri tavalla mitä odotin.. hän ei uskonut minua, vaan haukkui minua kovaan ääneen huijariksi, että ei heillä mitään tällaista kilpailua ole ollut tms. ja käytännössä ajoi minut ulos kahvilasta ja jouduin aika monen silmäparin tuijotettavaksi tässä tilanteessa, minut nolattiin aika pahasti. Tilanne oli järkyttävä nuorelle ja ujolle naiselle.. Kun olin ulkona, niin minun perääni syöksyi kahvilan omistaja, joka pahoitteli kovasti väärinkäsitystä ja kertoi ettei heidän työntekijä ollut kuullut tästä kilpailusta eikä siitä että joku oli tulossa palkintoa hakemaan. Hän pyysi tulemaan sisälle, siinä vaiheessa
Miksei se omistaja voinut kertoa henkilökunnalleen, että tällainen kilpailu on ollut ja mikä on voittajan nimi. Minun työpaikalla on jatkuvasti tällaista. En kommentoi asiakkaalle mitään, koska tiedän että minulle on (taas) unohdettu kertoa, että ruokatuntini aikana asiakkaalle on annettu lupa tulla jotain asiaa hoitamaan mistä en tiedä hölkäsenpöläystä. Huoh.
HYPPEIS VÄRDHUS HOUTSKÄR. Nettisivulla lukee: soita meille! Kukaan ei vastaa, eikä soita takaisin. Paikan päällä kaksi tyhjää pöytää ja keittiöstä sanotaan täältä ei saa tänään mitään! Kiitos, oli ensimmäinen ja varmasti viimeinen vierailu!
80-luvulla Valkeakosken uimahallissa oli solarium, jota silloin tällöin käytin. Kerran sitten soitin ja varasin ajan solariumiin ja sainkin varauksen samalle päivälle.
Saavuin paikalle ja olin maksamassa, kun kassahenkilö sanoo, että ei, ei, et sinä voi solariumiin mennä, tänään sinne ei pääse ollenkaan. Kerroin, että mulle on kyllä aika varattuna. Aspa sanoo tähän, että meillä on joku siivooja vastannut puhelimeen ja antanut ajan joka ei ole pätevä!? Harmitti, mutta en jäänyt väittelemään, vaikka olin ihan varma ettei siivooja vastaile kassan puhelimiin saati anna aikoja.
Tämän jälkeen en enää siellä käynyt, saati soittanut. Jäi kyllä mietityttämään, josko seuraavan kerran puheluuni olisi vastannut sähköasentaja tai vaikkapa kirjastonhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
V. 1994 Tampereen hämeenkadulla, Instrumentariumin lasimyymälä. Olin menossa ostamaan aurinkolaseja voimakkuuksilla. Kyseiset ray ban okulaarit maksoivat 1100mk. Ilmeisesti, kun olin moottoripyörä kamppeissa, en vaan saanut mitään palvelua. Moni jälkeeni sinne tullut kyllä. Marssin tien toiselle puolelle, pieneen lasiliikkeeseen. Sain aivan upeata palvelua. Ja myöhemminkin, alkuperäiset kuitit, vakuutusyhtiölle, kun ne varastettiin automurron yhteydessä. Tästä kokemuksesta johtuen, en ole instrumenttaariumiin astunut. Niin vähää maailmassa ei laseja ole, että ne sieltä hakisin. Ja olen myös muistanut kertoilla, tätä ilosanomaa kaikille tutuille, ja tuntemattomille.
Tästä kyseisestä liikkeestä ostin omat ensimmäiset silmälasini 15-vuotiaana, 2005. Sain todella hyvää palvelua sieltä ja olen siitä asti ollut Instrun vakissiakas.
Tokmannilla alkoi huutaa varashälytin. Samaan aikaan kanssani porttien läpi astui ulos viereisellä kassalla asioinut vanhempi mies,mutta hän sai kävellä vapaasti ulos kun minun nuoren naisen piti näyttää taskut.
En enää mennyt Tokmannille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V. 1994 Tampereen hämeenkadulla, Instrumentariumin lasimyymälä. Olin menossa ostamaan aurinkolaseja voimakkuuksilla. Kyseiset ray ban okulaarit maksoivat 1100mk. Ilmeisesti, kun olin moottoripyörä kamppeissa, en vaan saanut mitään palvelua. Moni jälkeeni sinne tullut kyllä. Marssin tien toiselle puolelle, pieneen lasiliikkeeseen. Sain aivan upeata palvelua. Ja myöhemminkin, alkuperäiset kuitit, vakuutusyhtiölle, kun ne varastettiin automurron yhteydessä. Tästä kokemuksesta johtuen, en ole instrumenttaariumiin astunut. Niin vähää maailmassa ei laseja ole, että ne sieltä hakisin. Ja olen myös muistanut kertoilla, tätä ilosanomaa kaikille tutuille, ja tuntemattomille.
Tästä kyseisestä liikkeestä ostin omat ensimmäiset silmälasini 15-vuotiaana, 2005. Sain todella hyvää palvelua sieltä ja olen siitä asti ollut Instrun vakissiakas.
Ssiakas 🐽
Tampereen Kalevan K-Marketissa oli muutama vuosi sitten ainakin nahkein mahdollinen asiakaspalvelija.
Kohtelu oli aika heikkoa joka kerta, ei oo tullut ehkä eteen yhtä töihinsä väsynyttä ihmistä muualla.
Kovin pahoja kokemuksia ei kaupoissa ole ollut, mutta ihmetyttäviä esim seuraava. Oulussa Joutsensillan Intersportissa etsin vaellusjenkiä ja itselle sopivat brändit tiedossa lestin ja mukavuuden osalta. Nuoret myyjät ovat siellä kivoja, mutta paikalle purjehti vanhempi, käskevän oloinen nainen ( yrittäjä?), joka tiesi asiakasta paremmin mikä minulle sopii. Ehdotti satasen kalliimpia kenkiä, jotka torjuin hinnan lisäksi myös siksi etten halua nahkaisia. Ne on vaikeita kuivata vaelluksella, jos pääsevät kastumaan. Myyjä tokaisi nenäkkäänä "Haluat sitten kulkea muovisissa?" No ihan tavalliset, keskihintaiset Merrelit sitten ostin ja ihmettelin asiakaspalvelua.
Tää ei ollut aspan vika, mutta odotin lähikaupan kassalla, että myyjä tulee minua palvelemaan. Mulla ostoksia 1 tuote. Myyjä oli muutaman askeleen päässä joku homma kesken.
Yhtäkkiä joku mummo vetolaukkunsa kanssa tunkee mun eteen ja laittaa tuotteen hihnalle mun eteen. Sanoo vaan: "minä ostan vielä tämän". Jäin suu auki.
Ei tässä vielä, mutta sillä mummolla meni ikuisuus saada maksettua ja pakattua se 1 tuote vetolaukkuunsa. Minä olisin ollut pihalla ostokseni kanssa jo 10 kertaa.
Noin pahaa etuilua en oo ennen todistanut.
T. Keski-ikäinen
Kuopiossa Rauhalahdessa käynnin jälkeen alkoi eräänlainen puhelinterrorisointi. Lopulta kaikki loppu kun vaihdoin silloisen numeroni pois käytöstä.
Lidli ja hälärit alkoi huutaa. Vartija oli salamana siinä että näytä laukku! sanoin ettei ole.
Taputteli mun toppaliivin taskut kaikkien katsoessa ja myös villapuseron hihat taputteli,vitutti ja kysyin otanko kengätki pois. No ei tarvinnut mutta muovipussiin vielä kurkkas,eihän siellä ollut ku kahvia ja kissaruokaa.
Kys,. Lidli on lähikauppani ja harmittaa kun olisi hyviä tuotteita,mutta tuon kohtelun jälkeen enää enää mene.
S-ryhmän robotilla tilatessa tuotteet kerännyt oli pakannut ruskeakuhmuisia omenoita, vihreänmustia banaaneja ja jogurttipurkki oli levinnyt ostoksiin. Kiitos vaan.
Törkein on miten vartijat kiusaa minua. En ole varas.
Mutta he joko pitävät minua sellaisena, tai sitten silkkaa kiusaamista. Seuraavat perässä tämän tästä!
Törkeää käytöstä heiltä. Ei poliisikaan pidätä ennen rikosta!
Minua inhottaa nyös ' päälle käyvät' vartijat!!
Kytätköön kamerasta!
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmän robotilla tilatessa tuotteet kerännyt oli pakannut ruskeakuhmuisia omenoita, vihreänmustia banaaneja ja jogurttipurkki oli levinnyt ostoksiin. Kiitos vaan.
Kai otit kuvan ja reklamoit? Silloin ei pääse saman työntekijä samaa tekemään kovin montaa kertaa, kyllä siellä tietetään kuka on minkäkin robotin pakannut.
En ikinä osta mitään, jus vartija tulee viereen tollaa !
Minulle kävi kerran kampaajalla sama juttu. Ällö märkien tupakkasormien haju koko leikkaamisen ajan 🤢
Olin netistä bongannut erään vähän arvokkaamman brändin mekon, jota menin sovittamaan liikkeeseen paikan päälle. Olen XS-kokoinen nainen, eli todella sirorakenteinen (162 cm /46kg). Pyysin myyjältä sekä XS että S kokoja. Myyjä virnuili ja totesi että "kyllä M tai L koko taitaa olla lähempänä oikeaa" Sanoin että tuo sitten ne kaikki kolme kokoa. Myyjä toi tasan M-koon joka oli aivan valtava päälläni. Myyjän mielipide oli että koko on aivan hyvä ja ei haittaisi vaikka olisi jopa hiukan väljempi koko. Pyysin toistamiseen XS ja S kokoja, myyjä toi ne todella vastahakoisesti. XS kokokin oli minulle liian iso joten jäi ostamatta, mutta myyjän mukaan ehdottomasti olisi se M koko kannattanut ottaa. En tajua mitä kicksejä myyjä tästä touhusta sai.