Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1511)
Taisin aiemmin kertoa saman. Treella takavuosina yksi optikkomies vaimonsa kanssa haukkui avohoitopotilaaksi, koska säikähdin kun en nähnyt uusilla silmälaseilla hyvin. En tiennyt nuorena että silmien pitää tottua.
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa "asiakaspalvelija" sanoi isoon ääneen ettei hoida ko. ajanvarauksella kuin yhden asian/ajanvaraus. Kysymäni asia olisi vienyt max. 2 minuuttia, eikä kotipaikkakinnallani ole Nordeaa, vaan lähin on noin puolen tunnin ajomatkan päässä. Lisäksi konttoriin oli miltei mahdotonta saada aikaa, sillä "kaikki" asiat hoituvat verkossa. Tapahtui tänä vuonna tämä.
N31
Taitaa Nordeassa olla tavallisia nämä isoon ääneen palvelevat. Tämä pankki pannassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa laittaa kovalevylle noita. Kyllä niitä on sen tiedän, mutten vain muista.
Sinkkumies
Eräs kebabpaikka. Oli lääkityksen takia vatsa sekaisin ja tuo oli lähin paikka jonne pystyin syöksymään. Kun tulin ulos,vihainen pieni turkkilaisukko hoki "vain maksava asikas. Vain ostava" ja hyvä ettei tasajalkaa hyppinyt.
Mitään lappuja siellä ei ollut,että wc vain asiakkaille. No,ensi kerran teen kyykkyripulit oven eteen.
Yhdessä kampaamossa sanottiin, että hiuksia ei saa pestä samana iltana kun siellä kävi, vaikka hiukset meni kampaamon jälkeen helpommin likaiseksi. Siellä laitettiin aina hajustettua hiussuihketta päähän vaikka minulla on herkkä ja atooppinen iho. Kampaajat repi kammalla hiuksia ja föönasi kuuma fööni kiinni hiuksessa niin että päänahka meni herkäksi.. ja kaiken lisäksi kauhisteli ihon ja sairauksien hoitoon käytettäviä lääkkeitä mikä ei mielestäni ole sopivaa asiakaspalvelussa.
V. 1994 Tampereen hämeenkadulla, Instrumentariumin lasimyymälä. Olin menossa ostamaan aurinkolaseja voimakkuuksilla. Kyseiset ray ban okulaarit maksoivat 1100mk. Ilmeisesti, kun olin moottoripyörä kamppeissa, en vaan saanut mitään palvelua. Moni jälkeeni sinne tullut kyllä. Marssin tien toiselle puolelle, pieneen lasiliikkeeseen. Sain aivan upeata palvelua. Ja myöhemminkin, alkuperäiset kuitit, vakuutusyhtiölle, kun ne varastettiin automurron yhteydessä. Tästä kokemuksesta johtuen, en ole instrumenttaariumiin astunut. Niin vähää maailmassa ei laseja ole, että ne sieltä hakisin. Ja olen myös muistanut kertoilla, tätä ilosanomaa kaikille tutuille, ja tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-Rauta, pääkaupunkiseutu. Nuorehko naismyyjä.
Kävimme kokeilemassa hooverboardia vapaa-ajallani. Vastasi kaikkiin kysymyksiin veemäisesti, tylysti. Kuin murrosikäinen vastaa vanhemmalleen huonona päivänä, nenäkkäästi. Syy oli selvä; hän ei tuntenut tuotetta kunnolla. Hymyilin, kiitin ja poistuin paikalta.
Sinänsä huono juttu, koska firma, jossa työskentelen on potentiaalinen iso K-Raudan tuotteiden tilaaja.
Onneksi löytyy vaihtoehtoja ja: muissa ketjun liikkeissä olen saanut aina hyvää palvelua, vapaalla ja työajalla.
Mietitäänpäs:
- K-rauta ei perehdytä myyjiään niin hyvin, että kaikkiin kysymyksiin voisi vastata täydellisesti.
- Pikkutarkka perehdytys koko valikoimaan ja uutuuksiin olisi todella kallis, hidas ja myyjien motivaatiota ja sitoutumista vaativa p
Laitatko esimerkkisanat tai fraasit tänne siitä puhetyylistä eli veetuilusta?
Vierailija kirjoitti:
HOK-Elannon Rosso Hakaniemessä Helsingissä joitakin vuosia sitten. Vietimme synttäreitä ja halusimme tilata a la' Carte annokset jälkiruokineen. Sisään tultuamme siirryimme vapaaseen pöytään itse , kun ketään ei kiinnostanut ohjata meitä minnekään puolityhjässä ravintolassa. Tarjoilijaa ei kuulunut eikä näkynyt, oli iltapäivä, ja piti ihan mennä kysymään keittiön ovelta siellä keskustelevilta, jos jokin tarjoilija ehtisi tulla ottamaan tilauksen. Saimmekin tarjoilijan pöytään heti. Lopulta odottelun jälkeen annoksemmekin tuotiin pöytään, osittain kuivana, annos oli kuin pakastimesta kuumennettu ja liha sitkeää. Taas tarjoilijakato. Ravintola oli hetken hiljenemässä ja päätimme ettemme tässä paikassa jatka. Tilaamaamme jälkiruokaa, jäätelöannosta ja kahvia ei kuulunut eikä näkynyt, vaikka lautasemmekin oli jo viety pöydästä pois. Aikaa kului, lopulta tätäkin piti mennä kysymään keittiön ovelta. "Hetki vaan", oli vastaus. L
Onpa harmi! Vielä vuonna 2004 se oli hyvä paikka.
Huoneiston takuutarkistuksessa ilmennyttä pientä kosmeettista virhettä ei korjattu, vaikka takuutarkastaja sanoi että se korjataan. Sen sijaan joku tuli korjaamaan vian mitä ei ollut mainittu. Ei siinä mitään, koska se oli oikeasti korjattava vika. Oliskin käynyt niin että vika korjataan, mutta se korjaaja korjasi sen vian niin huonosti, että piti jälkikäteen itse korjata.
Eräs isohko käytettyjen autojen kauppias Uudellamaalla. Tollanen vähän isompi "joppari". Innolla esitteli autoa josta olin kiinnostunut, mutta kun kysyin päästä koeajolle niin totesi:
Minulla on sellainen linja, että koeajolle lähdetään vasta kun on kauppakirjat allekirjoitusta vaille valmiit.
Kyllä tossa vähän fiilis tuli, että auto on täys pommi ja myyjä tietää ettei sitä kukaan ostaisi jos kunnolla pääsisi testaamaan ja tutustumaan ennen osto päätöstä.
En muista olenko jo kirjoittanut tämän tänne...vai toiseen ketjuun.
Turussa kassaneiti kysyi minulta: 'Kuka haluaa ostaa viemärinhajuisen kukan?' No, minä!? Hyasintin olin juuri hihnalle laittanut kun kotiini halusin joulun tunnelmaa.
Jäi kyllä mieleen.
Asiakaspalvelijana tuli koettua montakin ikävää hetkeä. Asiakkaat, kun voi olla täysiä k...päitä.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijana tuli koettua montakin ikävää hetkeä. Asiakkaat, kun voi olla täysiä k...päitä.
Kuinka tämä liittyy aloituksen kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni liittyy ihan hyvin. Kaupoissa ja ravintoloissa näkee jatkuvasti, kun asiakkaat purkaa omat pahat olonsa siihen kympin tuntipalkalla kassalla kököttävään nuorukaiseen. Tässäkin ketjussa vaikka kuinka monta kirjoitusta*, joista vaan mietin että minkälaista palvelua he ovat oikein omalla käytöksellään edes odottaneet.
*toki on myös ihan aidosti paskaa palveluakin.
Urheilutalolla kun maksoin käteisellä, myyjä vaan huusi "Noniin, mene jo!". Ei kyllä tarkistanut edes paljonko maksoin, töykeä ilme vielä oli hänellä. En kyllä sen jälkeen enää käynyt, muualle pääsi muutenkin halvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni liittyy ihan hyvin. Kaupoissa ja ravintoloissa näkee jatkuvasti, kun asiakkaat purkaa omat pahat olonsa siihen kympin tuntipalkalla kassalla kököttävään nuorukaiseen. Tässäkin ketjussa vaikka kuinka monta kirjoitusta*, joista vaan mietin että minkälaista palvelua he ovat oikein omalla käytöksellään edes odottaneet.
*toki on myös ihan aidosti paskaa palveluakin.
Minäkin olen nuorena opiskelijana ollut asiakaspalvelussa ja myös siinä pahamaineisessa kassatyössä. Ja voin kertoa että kaiken maailman idioottiasiakkaita on tullut tavattua.
Tämä ketju on kuitenkin huonoille asiakaspelvelukokemuksille. Perusta oma ketju huonoille asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Te-toimistossa järjestään mitä paskempaa palvelua.
Kyllä!. Todellinen painajainen. Asiakkailla ei yleensä ole vaihtoehtoa, joten on pakko alistua. Saavat laillisesti uhkailla ja kiristää asiakkaita ja nauravat päälle.
Olen syntynyt 29.2 klo 23.55.
Kun tulin täysi-ikäiseksi menimme silloisen poikaystävän ja yhden ystäväni kanssa baariin klo 23.50. Emme päässeet sisään vaikka selitin että tänään on päivä jolloin synnyin ja kellonaikakin melkein oikea. Että olen nyt virallisti täysi ikäinen. Käskettiin palata 1.3. Portsari suuttui poikaystävääni ja heitti hänet katuun. Lähdimme ystäväni luo jatkamaan juhlia ja siihen baariin en ole ikinä astunut enkä astua.