Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1347)
Taisin aiemmin kertoa saman. Treella takavuosina yksi optikkomies vaimonsa kanssa haukkui avohoitopotilaaksi, koska säikähdin kun en nähnyt uusilla silmälaseilla hyvin. En tiennyt nuorena että silmien pitää tottua.
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa "asiakaspalvelija" sanoi isoon ääneen ettei hoida ko. ajanvarauksella kuin yhden asian/ajanvaraus. Kysymäni asia olisi vienyt max. 2 minuuttia, eikä kotipaikkakinnallani ole Nordeaa, vaan lähin on noin puolen tunnin ajomatkan päässä. Lisäksi konttoriin oli miltei mahdotonta saada aikaa, sillä "kaikki" asiat hoituvat verkossa. Tapahtui tänä vuonna tämä.
N31
Taitaa Nordeassa olla tavallisia nämä isoon ääneen palvelevat. Tämä pankki pannassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa laittaa kovalevylle noita. Kyllä niitä on sen tiedän, mutten vain muista.
Sinkkumies
Eräs kebabpaikka. Oli lääkityksen takia vatsa sekaisin ja tuo oli lähin paikka jonne pystyin syöksymään. Kun tulin ulos,vihainen pieni turkkilaisukko hoki "vain maksava asikas. Vain ostava" ja hyvä ettei tasajalkaa hyppinyt.
Mitään lappuja siellä ei ollut,että wc vain asiakkaille. No,ensi kerran teen kyykkyripulit oven eteen.
Yhdessä kampaamossa sanottiin, että hiuksia ei saa pestä samana iltana kun siellä kävi, vaikka hiukset meni kampaamon jälkeen helpommin likaiseksi. Siellä laitettiin aina hajustettua hiussuihketta päähän vaikka minulla on herkkä ja atooppinen iho. Kampaajat repi kammalla hiuksia ja föönasi kuuma fööni kiinni hiuksessa niin että päänahka meni herkäksi.. ja kaiken lisäksi kauhisteli ihon ja sairauksien hoitoon käytettäviä lääkkeitä mikä ei mielestäni ole sopivaa asiakaspalvelussa.
Olen syntynyt 29.2 klo 23.55.
Kun tulin täysi-ikäiseksi menimme silloisen poikaystävän ja yhden ystäväni kanssa baariin klo 23.50. Emme päässeet sisään vaikka selitin että tänään on päivä jolloin synnyin ja kellonaikakin melkein oikea. Että olen nyt virallisti täysi ikäinen. Käskettiin palata 1.3. Portsari suuttui poikaystävääni ja heitti hänet katuun. Lähdimme ystäväni luo jatkamaan juhlia ja siihen baariin en ole ikinä astunut enkä astua.