Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1350)
Ei varsinaisesti sovi otsikkoon, mutta tuli mieleen kun olin n. 10-vuotiaana ensimmäistä kertaa ulkomailla perheen kanssa, Saksassa. Menin jonkun kahvilan/ravintolan vessaan pissalle, ja siellä kopissa oli se seinässä oleva tasainen juttu, mistä painetaan että vessa vetää, en osaa selittää. En ollut ennen nähnyt sellaista missään, ja hämmennyin kun siinä pöntössä ei ollut mitään nuppia tms, enkä tajunnut että sitä seinälaattaa pitää painaa niin lähdin sieltä pois vetämättä :D Heti kun tulin kopista ulos, sinne meni joku siivoojanainen, ja tuli heti sieltä perään ja alkoi vihaisesti huutamaan muiden edessä Saksaksi jotain, oletettavasti että vedä se pönttö tms., siis ihan raivona :D sitten se vähän aikaa huudettuaan veti mut sinne koppiin ja näytti mistä pitää painaa. Ei nyt mitenkään paha juttu, mutta naurattaa vähän se kamala raivostuminen siitä että joku pikkutyttö ei ollut tajunnut vetää pönttöä pissan jälkeen :D silloin kyllä hävetti, kun oli jonossa paljon oletettavasti saksaa ymmärtäviä ihmisiä... No aina oppii uutta :)
Kerran kampaajalla käydessäni oli muuten ihan ok asiakaspalvelija mutta pesi hiukseni liian löysällä tavalla (pidän kovemmissa otteista, ihanaa pään hierontaa...) ja lopuksi kun harjasi niin oli ihan hirveää repimistä ja kovakouraista käsittelyä. Hiuksista tuli onneksi ihan kivat.
Gigantissa yleensä heikko palvelu. Pitkät asiakasjonot + myyjät yrittävät väkisin myydä lisätuotteita
Vierailija kirjoitti:
Lähes aikuinen poikani asioi vuosia sitten K-Marketissa. Hän oli kerännyt koriin tavaroita hyllyistä matkan varrelta. Kun hän oli päässyt liikkeen perälle, lihatiskin tuntumaan, oli hän huomannut, että kauppalapussa olleet hedelmät jäivät ottamatta. Hän oli palannut takaisin hedelmätiskille.
K-Marketin kauppias oli lähtenyt hänen peräänsä ja sanonut, että kaupassa ei saa kulkea vastavirtaan!
Poika oli ollut ihan ihmeissään, että mitä kauppias tarkoittaa. Eikö hän saa palata hakemaan unohtuneita hedelmiä? Tätä kauppias juuri tarkoitti eli hänen mukaansa kaupassa kuljettiin portista sisään astuessa suoraa reittiä ja tavarat poimitaan siitä, eikä enää palata alkupisteeseen.
Poika oli hetken luullut olevansa piilokamerassa. :D
Itse en ole tainnut koskaan tehdä niin hyvin suunniteltua kauppareissua, että olisin kävellyt suoraan ringin kaupassa. Ja mitenkähän tämän kauppiaan mielestä otetaan niistä välihyllyistä tavarat, jos reitiltä ei saa poiketa?
Tosin kuulin myöhemmin, että tämän kauppiaan taru ei kauaa kestänytkään, vaan hänestä tuli spurgu.
Jos pitää edes yhtään paikkansa niin en ihmettele että spurgeloksi meni 😑
Voiko noin pönttöä ihmistä ola olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Turussa on joku cd/peli/leffakauppa. Käytiin matkalla hotellille. Odoteltiin kassalla hyvän aikaa, sitten myyjä huikkasi takahuoneesta, että hän just alkoi syömään, joudutte odottamaan aika kauan.
Joo no ei jääty odottamaan. Kivijalkakauppojen pitäisi kilpailla palvelulla nettikauppoja vastaan. Ei olisi minusta ollut liikaa vaadittu, että kassa olisi käynyt ottamassa meiltä rahat ja palannut ruokansa ääreen.
Se myyjä parka oli ehkä lämmittänyt ruokansa jo muutamaan otteeseen uudestaan.
Koetin maksaa bussikyydin viisikymppisellä kun en viitsinyt alkaa laskeja pikkuhiluja, automaateista ei tuolloin vielä saanut kymppejä. Kuski raivostui ja lähes huusi että ellei pienempää rahaa löydy niin saan kävellä! Kippasin sitten kaikki viisisenttiset tiskille ja aloin hitaasti huonon näköni kanssa koota niistä vaadittavaa summaa, takanani oli ihmisiä ja joku mies huusikin vihaisena että anna sen tytön per"""le maksaa sillä setelillä, täällä sataa! Kuski sitten päästi minut ilmaiseksi kyytiin mutta jos katse olisi vounut nitistää niin..
Olin ystäväni kanssa baarissa ja join minttukaakaota, kun menin tilaamaan uuden naispuolinen baarimikko totesi kiukkuisesti että taasko ja ihmetteli miksen juo siideriä kuten ystäväni. Koki kai juomani teon liian vaivalloiseksi, helpompi olisi ollut laskea siideriä hanasta.
Välttäkää kaikkia lestadiolaisfirmoja. Ylihintaista pakkomyyntiä!
Vierailija kirjoitti:
KTI laskutus
Tämän firman kanssa ei kannata olla missään tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
KTI laskutus
täältä läheteltiin turhia perintäkirjeitä. kyllä sapettaa. miten näistä perintäkarhuista pääsee eroon?
Kotini lähellä on R-kioski josta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Mutta keskustan Ärrä, en ymmärrä mikä sitä myyjää nyppii! Aina sama tukeva noin 50vee nainen tiskin takana ja aina semmoinen asenne että alan jo vainoharhaiseksi että onko tässä jotain henk.koht? Olen itsekin jo 40v, joten kyse ei ainakaan ole siitä että vihaisi nuoria.
- Kerran hain pakettia, oli jostain syystä ohjautunut sinne eikä lähikioskille. Naurahdin asiasta ihan ystävällisesti "hassua kun se tuli tänne, heh heh" ja myyjä huusi "mitä hauskaa tässä muka on?" heittäen paketin tiskille niin lujaa että liukui lattialle
- Olin murtanut nilkkani ja menin ostamaan tupakkaa, myyjä tiedusteli "kännissäkö kaaduit?"
- Oli kunnon hellepäivä ja minulla oli selän paljaaksi jättävä mekko, selässäni on vanhoja arpia lapsuuden tapaturmasta sekä tatuointi ja äkkiä myyjä totesi "Kyllä noi arvet näkyy vieläkin, ei toi rumilus mikä lepakko tuo nyt on auta yhtään" (huomio: miehen 99v puolisokea mummokin tunnisti tatuoinnin lohikäärmeeksi..)
Tuo viimeisin ns "katkaisi kamelin selän", sanoin " en tiedä mikä sulla on ongelma mutta tekis mieli tehdä valitus!" ja poistuin päättäen, että siihen R-kioskiin en enää eläessäni astu. Enkä ole astunut.
Huonoista asiakaspalvelukokemuksista tulee ekana mieleem Sellon Oliva sisustusliike. En tiedä onko aina paikalla oleva naismyyjä itse omistaja mutta en tiedä toista yhtä luotaantyöntävää ihmistä kuin hän. Istuu aina kassan takana koneella, katsettaan ei nosta kun astuu sisään kauppaan. En ymmärrä miten ko liike pysyy pystyssä, no ehkä nettikauppa kannattaa kun siinä ei niin tarvitse olla palveluhenkinen kuten myymälässä. Sain kerran lahjakorto kyseiseen liikkeeseen ja pyörin siellä etsimässä jotain kivaa sisustustuotetta kotiin. Liikkeessä oli silloin muutama muukin asiakas. Ihan rauhassa saimme siellä pyöriä, myyjä ei tehnyt elettäkään suuntaamme. Jäi lahjakortti käyttämättä, onneksi ei ollut kuin 50 eur kortti kuseessä.
K-supermarketin tiskillä epäsiisti partaturriainen väsäili jotain (ilmeisesti töitään) niin ajattelin sitten mieluummin odottaa, että saa ne tehtyä valmiiksi ennenkuin jankkailen siinä tilaustani samaan aikaan. Partaturriainen murahteli sitten vain jotain että ”no kerro nyt vaan”. No anteeksi että yritin antaa hoitaa yhden asian kerrallaan.
Niinku arabit tekee huijaa aina. 4 päivää itään päin sitten 5 etelään Saharassa. Lasten nuorten vaatteita vanhuksille myydään ja kenkiä ettei myyjällä ole mitään järkeä myös on miesten vaatteita naisten vaatteiden seassa.Gigantti myyjä tuli puhumaan naamalle ilman maskia.Parturi ei noin kauniin värisiä hiuksia saa värjätä. Toinen myyjä ei noita kannata ostaa...kolmas myyjä kännykässä puhuu ja käskee, menkää toiselle kassalle. Toinen kassa että noita tuotteita otetaan vaan tuonne toiselle kassalle. Hotellissa onko kylpyamme huoneessa? On meillä . Otetaan kylpyamme huone kiitos onko siellä nyt varmaan kylpyamme?? On siellä. Maksu ja sitten huoneeseen missä EI ole ammetta. Myyjät voi olla NS.omatunto kuollut. Paatunut. Hotelli myyjä ; voin mä myydä teille huoneen yöx. Ei kuittia. Ei ammetta jääkylmä huone.Matkan tilaus sille parhaalle rannalle mutta perillä teidät siirretään toiseen hotelliin syrjäiseen paikkaan jätevedet laski rantaan. Maksettiin hienosta rannasta saatiin paskainen.
Vierailija kirjoitti:
Kotini lähellä on R-kioski josta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Mutta keskustan Ärrä, en ymmärrä mikä sitä myyjää nyppii! Aina sama tukeva noin 50vee nainen tiskin takana ja aina semmoinen asenne että alan jo vainoharhaiseksi että onko tässä jotain henk.koht? Olen itsekin jo 40v, joten kyse ei ainakaan ole siitä että vihaisi nuoria.
- Kerran hain pakettia, oli jostain syystä ohjautunut sinne eikä lähikioskille. Naurahdin asiasta ihan ystävällisesti "hassua kun se tuli tänne, heh heh" ja myyjä huusi "mitä hauskaa tässä muka on?" heittäen paketin tiskille niin lujaa että liukui lattialle
- Olin murtanut nilkkani ja menin ostamaan tupakkaa, myyjä tiedusteli "kännissäkö kaaduit?"
- Oli kunnon hellepäivä ja minulla oli selän paljaaksi jättävä mekko, selässäni on vanhoja arpia lapsuuden tapaturmasta sekä tatuointi ja äkkiä myyjä totesi "Kyllä noi arvet näkyy vieläkin, ei toi rumilus mikä lepakko tuo nyt on auta yhtään" (huomio: miehen 99v puolisokea mummokin tunnisti tatuoinnin lohikäärmeeksi..)
Tuo viimeisin ns "katkaisi kamelin selän", sanoin " en tiedä mikä sulla on ongelma mutta tekis mieli tehdä valitus!" ja poistuin päättäen, että siihen R-kioskiin en enää eläessäni astu. Enkä ole astunut.
Otetaankohan noihin R-kioskeihin tarkoituksella happamia tätejä töihin. Joskus kauan sitten olin hakemassa lehtihyllystä lehteä, eikä sitä olisi saanut muutoin haettua, ellei olisi kävellyt kohti peliautomaatteja, koska ne sijaitsivat aivan lehtihyllyn välittömässä läheisyydessä. No, nariseva kassatäti huudahti heti ”paperit ensin!”. Olin sentään kumminkin jo yli 30, ja näytin kumminkin ja totesin, että hain vain tätä lehteä. Meni hiukan noloksi ja hiljaiseksi. Tiskillä tietenkin myös joku vakioasiakas ukkeli nojailemassa ja mulkkaamassa tilannetta.
Äänestyspiste viime eduskuntavaaleissa. Annoin henkilökortin ensimmäiselle virkailijalle, joka oli erittäin ynseän näköinen jo valmiiksi eikä vastannut mitään kun tervehdin häntä. Sitten kun hän oli tarkistanut henkilöllisyyden, hän ei voinut mitenkään antaa korttia takaisin käteen vaikka ojensin käteni aivan hänen kätensä eteen, vaan hänen oli pakko pudottaa kortti pöydälle, josta se melkein putosi lattialle.
Seuraava tyyppi joka antoi äänestyslapun, väänsi jotain typerää vitsiä.
Viimeinen tyyppi -erittäin matala testosteroni soijapojan näköinen nuori mies btw. joka oli leimaamassa äänestyslipukkeet ei suostunut leimamaan lappua, jos sitä ei asettanut pöydälle juuri oikeaan paikkaan. Joskaan hän ei sanonut koko aikana sanaakaan, eli se piti päätellä siitä että tyyppi oli hiljaa paikallaan tekemättä mitään omahyväinen ilme kasvoillaan.
Jonkinlainen power trip. Tyyppi sai kerran elämässään kokea olevansa toisten ihmisten yläpuolella tjs.
Toinen kerta oli ruotsinlaivalla kauan sitten. Baarimikko oli ilmeisen päihtynyt ja kiukutteli asiakkaille.
Lähes aikuinen poikani asioi vuosia sitten K-Marketissa. Hän oli kerännyt koriin tavaroita hyllyistä matkan varrelta. Kun hän oli päässyt liikkeen perälle, lihatiskin tuntumaan, oli hän huomannut, että kauppalapussa olleet hedelmät jäivät ottamatta. Hän oli palannut takaisin hedelmätiskille.
K-Marketin kauppias oli lähtenyt hänen peräänsä ja sanonut, että kaupassa ei saa kulkea vastavirtaan!
Poika oli ollut ihan ihmeissään, että mitä kauppias tarkoittaa. Eikö hän saa palata hakemaan unohtuneita hedelmiä? Tätä kauppias juuri tarkoitti eli hänen mukaansa kaupassa kuljettiin portista sisään astuessa suoraa reittiä ja tavarat poimitaan siitä, eikä enää palata alkupisteeseen.
Poika oli hetken luullut olevansa piilokamerassa. :D
Itse en ole tainnut koskaan tehdä niin hyvin suunniteltua kauppareissua, että olisin kävellyt suoraan ringin kaupassa. Ja mitenkähän tämän kauppiaan mielestä otetaan niistä välihyllyistä tavarat, jos reitiltä ei saa poiketa?
Tosin kuulin myöhemmin, että tämän kauppiaan taru ei kauaa kestänytkään, vaan hänestä tuli spurgu.