Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
501/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten R-kioskilla menin kassalle ostamaan Mynthon-askin, jotta saan setelin rikottua. Satuin kassalle samaan aikaan jonkun pariskunnan kanssa ja hetken siinä arvottiin että kumpi menee ensin. Yhtäkkiä myyjä huutaa älyttömän vihaisesti kassan takaa"niin, voisko jompikumpi nyt tulla tähän kassalle??" Menin sitten ensin ja maksoin setelillä askin. Olin vielä hieman järkyttynyt myyjän käytöksestä ja siinä hötäkässä otin vain vaihtorahat takaisin, laitoin ne lompakkoon, kiitin ja aloin kävelemään pois päin. Kohta kuulen taas vihaisen huudon kassalta: "no voisitko ottaa nää sun mynthoniskin mukaan ni maistuu suu vähän paremmalta!! ". Käännyin sitten ja hieman naureskellen hain ne mynthonit.

Se oli ihan älyttömän noloa ja järkyttävää. Vieläkin tulee kylmät väreet kun ajattelee. Siinä oli jo jonossa jonkin verran ihmisiä kuulemassa ja kaikki oli ihan hämmentyneitä.

Myyjä oli noin viiskymppinen nainen, ilmeisesti hyvin elämäänsä kyllästynyt.

Veikkaisin että on yrittäjä

tee itse 10 tuntista joka päivä ilman pissataukoo pari vuotta ..niin kyllä sustakin tulee k.usipää

mynthon aski pthui

?????? miksi on alalla johon ei sovellu...minä haluan ystävällistä palvelua...ostinhan EUROLLA!!!!

Vierailija
502/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina töissä kirjoitti:

Jäin eilen sulkemisajan jälkeen palvelemaan asiakkaita.

Kauppoja ei syntynyt.

Iloisesti toivotin illanjatkot.

Tiedän jo etukäteen että ottivat palvelun ja tilaavat netistä.

Olen yrittäjä ja äänestin Sipilää..

Jospa sulla oli siellä pölyisessä kivijalassa huonot valikoimat

taisit vielä painostaa ja tyrkyttää

Inhoan tommoisii tyrkkyjä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hääpuvun Töölöläisestä liikkeestä, jossa aasialaisen näköinen myyjä alunperinkin palveli minua hyvin happamasti. Puku oli kuitenkin mieluinen ja budjettiini sopiva, joten nielin kiukkuni ja ostin puvun. Toimitusaika olisi 4kk.

4kk kuluttua lähetin liikkeeseen postia, että olisiko pukuni kenties lähiaikoina tulossa. Vastasivat, että siellä se on liikkessä! Eivät olleet sovitusti ilmoittaneet puvun saapumisesta. Kysyin, että miksi sovittua ilmoitusta ei tullut ja hän vastasi, että olisi ihan turhaa tulla juuri nyt sovittamaan pukua kavennusta varten, kun vanhojen tanssien vuoksi heidän ompelijansa oli täystyöllistetty, eikä voisi kaventaa pukua vielä pitkään aikaan. Mutta minullahan ei ollut aikomustakaan käyttää heidän ompelupalveluaan, koska koko liikkeen palvelu oli niin vastenmielistä.

Menin hakemaan puvun ja sileässä satiinissa oli selkeä reikä, josta tiedustelin. Myyjä vakuutti, että se lähtee silittämällä pois, kun oli nuppineulasta tullut. Pyysin silittämään puvun. Henkilö hyvin vastenhakoisesti ja happamasti silitti puvun. Hän kyseli vielä maksutilanteessa suorin sanakääntein, että miksi olin niin kiinnostunut siitä, milloin pukuni oli saapunut. Vastailin asiallisesti, jotta pääsisin leninkini kanssa mahdollisimman nopeasti pois koko paikasta.

Liike on minusta hirveä, mutta pakko myöntää, että se oli myös hiukan edullisempi, kuin hyvän palvelun liikkeet. Piheyttäni en äänestänyt lompakollani.

Vierailija
504/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isälläni on paha R-vika. Olimme käymässä kioskilla ja kysyin isältä että ostaako minulle yhden energiajuoman samalla, isä myöntyi mutta alkoi pohtia että haluisiko avomieheni myös tölkin "Juoko Lamikin enelkiajuomaa?"  Myyjätyttö alkoi tirskua ja tiskin luona seissyt, toinen tyttö ilmeisesti tämän kaveri kuiskasi hytkyen  "Lami"..

Suutuin ja huusin että, joo isäni puhuu hassusti mutta enpä minäkään vitsaile sillä että tuollainen rupikonna tiskin takana ! En ollut ikinä uskonut, että sanoisin aknea sairastavaa rupikonnaksi tai että ylipäätään haukkuisin ventovierasta, mutta keitti niin pahoin yli.  

Noin minäkin olisin varmaan sijassasi toiminut. Miten myyjä reagoi? Ihan mielenkiinnosta...

Vierailija
505/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin hääpuvun Töölöläisestä liikkeestä, jossa aasialaisen näköinen myyjä alunperinkin palveli minua hyvin happamasti. Puku oli kuitenkin mieluinen ja budjettiini sopiva, joten nielin kiukkuni ja ostin puvun. Toimitusaika olisi 4kk.

4kk kuluttua lähetin liikkeeseen postia, että olisiko pukuni kenties lähiaikoina tulossa. Vastasivat, että siellä se on liikkessä! Eivät olleet sovitusti ilmoittaneet puvun saapumisesta. Kysyin, että miksi sovittua ilmoitusta ei tullut ja hän vastasi, että olisi ihan turhaa tulla juuri nyt sovittamaan pukua kavennusta varten, kun vanhojen tanssien vuoksi heidän ompelijansa oli täystyöllistetty, eikä voisi kaventaa pukua vielä pitkään aikaan. Mutta minullahan ei ollut aikomustakaan käyttää heidän ompelupalveluaan, koska koko liikkeen palvelu oli niin vastenmielistä.

Menin hakemaan puvun ja sileässä satiinissa oli selkeä reikä, josta tiedustelin. Myyjä vakuutti, että se lähtee silittämällä pois, kun oli nuppineulasta tullut. Pyysin silittämään puvun. Henkilö hyvin vastenhakoisesti ja happamasti silitti puvun. Hän kyseli vielä maksutilanteessa suorin sanakääntein, että miksi olin niin kiinnostunut siitä, milloin pukuni oli saapunut. Vastailin asiallisesti, jotta pääsisin leninkini kanssa mahdollisimman nopeasti pois koko paikasta.

Liike on minusta hirveä, mutta pakko myöntää, että se oli myös hiukan edullisempi, kuin hyvän palvelun liikkeet. Piheyttäni en äänestänyt lompakollani.

tulihan se sieltä..totuus wt-naisen suusta

Vierailija
506/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isälläni on paha R-vika. Olimme käymässä kioskilla ja kysyin isältä että ostaako minulle yhden energiajuoman samalla, isä myöntyi mutta alkoi pohtia että haluisiko avomieheni myös tölkin "Juoko Lamikin enelkiajuomaa?"  Myyjätyttö alkoi tirskua ja tiskin luona seissyt, toinen tyttö ilmeisesti tämän kaveri kuiskasi hytkyen  "Lami"..

Suutuin ja huusin että, joo isäni puhuu hassusti mutta enpä minäkään vitsaile sillä että tuollainen rupikonna tiskin takana ! En ollut ikinä uskonut, että sanoisin aknea sairastavaa rupikonnaksi tai että ylipäätään haukkuisin ventovierasta, mutta keitti niin pahoin yli.  

Noin minäkin olisin varmaan sijassasi toiminut. Miten myyjä reagoi? Ihan mielenkiinnosta...

Myyjätytöt tuijottivat minua kuin hullua..mutta loppui hihittely siihen.

Vierailija
507/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansessa eräs kahvila, huono palvelu. Johtuu varmaan niiden esimies on nainen ja armeija tekee naisesta hirviön.(tää esinainen on käyny intin)

Vierailija
508/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiste siihen kahvilaan kirjoitti:

Mansessa eräs kahvila, huono palvelu. Johtuu varmaan niiden esimies on nainen ja armeija tekee naisesta hirviön.(tää esinainen on käyny intin)

Joo, juuri siitä se varmasti johtuu.

Vierailija
509/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse pahoitin mieleni siitä, kun kerran vähän paremmassa hotellissa respan naiset katsoivat nokkaansa pitkin. Olen selvästi päässyt vähällä, kun tätä ketjua lukee. 

Vierailija
510/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin pölyisessä kivijalassa..myyjä tyrkytti

Vierailija
511/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöly kirveli silmissä kun meni ahtaaseen kivijalkaan joka oli täynnä kuselta haisevia rättejä ja tyrkyttäviä myyjiä

Vierailija
512/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli ikävä tunnelma kun myyjä vain surffaili

haluan katsella rauhassa mutta haluan tuntea ett'ä minua arvostetaan asiakkaana

Olisi pitänyt sanoa : voinko olla avuksi.

Olisin sitten mulkaissut pahasti ja kysynyt myyvätkö mynthon pastilleja?

Vierailija
513/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjällä oli kädet paskassa kun myi meille pelin turussa

Mä kävin samas kaupas..sillä oli ruokaa suussa kun myi meille CD:n ..yöks

Vierailija
514/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjätytöt tuijottivat minua kuin hullua..mutta loppui hihittely siihen.

Sen siitä saa kun ei osaa käyttäytyä

Vierailija
515/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmannin neukkumyyjät. Miehille flirtaillaan ja naisille ollaan kateellisia. Ei kiitos.

Venäläisen naisen kateus on kohteliaisuus! 

Vierailija
516/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret myyjätytöt osaa kyllä olla melkoisia. Kävin kerran ostoksilla yhdessä porilaisessa pikkuliikkeessä, ja kassalla oli kaksi minua vähän nuorempaa tyttöä, ehkä juuri ja juuri täysi-ikäisiä. Ostotapahtuman hoitava tyttö ei vastannut tervehdykseeni ja oli muutenkin kuin minua ei olisi ollutkaan. Hän jopa kääntyi kaverinsa puoleen ja alkoi äänekkäästi kommentoida ostoksiani tyyliin "ziiiz kuka muka ostaa tämmösiä?" Kumpikin alkoi nauraa ja myyjä hihitti edelleen ojentaessaan kuitin minulle. Olin ihan, että mitä helvettiä täällä tapahtuu :D

Vierailija
517/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku yksi henkilö alapeukuttaa jokaisen viestin?

Vierailija
518/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein Polarin sykemittarin aikoinaan huoltoon ja myyjä alkoi syyttämään minua petosyrityksestä. Intersportissa ostin myöhemmin uuden Polarin joka lakasi toimimasta melkein saman tien, en saanut uutta tilalle vaan jouduin odottamaan kaksi viikkoa koska tuotetta oli käytetty. En ole sittemmin asioinut kummassakaan enää....

Vierailija
519/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaalaisten pitämä kynsistudio. Kikattelee keskenään ja puhuu omaa kieltään ja ollaan asiakkaille töykeitä. 

Käykö yrityksessä paljon asiakkaita?

Vierailija
520/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon Cobello. Käykää itse toteamassa.