Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
481/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten R-kioskilla menin kassalle ostamaan Mynthon-askin, jotta saan setelin rikottua. Satuin kassalle samaan aikaan jonkun pariskunnan kanssa ja hetken siinä arvottiin että kumpi menee ensin. Yhtäkkiä myyjä huutaa älyttömän vihaisesti kassan takaa"niin, voisko jompikumpi nyt tulla tähän kassalle??" Menin sitten ensin ja maksoin setelillä askin. Olin vielä hieman järkyttynyt myyjän käytöksestä ja siinä hötäkässä otin vain vaihtorahat takaisin, laitoin ne lompakkoon, kiitin ja aloin kävelemään pois päin. Kohta kuulen taas vihaisen huudon kassalta: "no voisitko ottaa nää sun mynthoniskin mukaan ni maistuu suu vähän paremmalta!! ". Käännyin sitten ja hieman naureskellen hain ne mynthonit.

Se oli ihan älyttömän noloa ja järkyttävää. Vieläkin tulee kylmät väreet kun ajattelee. Siinä oli jo jonossa jonkin verran ihmisiä kuulemassa ja kaikki oli ihan hämmentyneitä.

Myyjä oli noin viiskymppinen nainen, ilmeisesti hyvin elämäänsä kyllästynyt.

Oli varmaan vaan kyllästynyt sun tyylisiin paimennettaviin asiakkaisiin....kuten minäkin.

Mutta mä en perään huutele.

Vierailija
482/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin huono kokemus Tampereen Lielahden Zoopetissä, josta kävin ohikulkumatkalla työkeikkojen välillä hakemassa kissanhiekkalapion. Olin kassalla yksin 10 min (kyllä, katsoin kellosta) kun myyjä rupatteli kaneista toisen asiakkaan kanssa. Näki kyllä että odotan kassalla. Lopulta kun vaivautui paikalle ei pahoitellut odotuttamistani, vaan olis rahastanut tän kanityypin ennen mua, tämä sitten pyysi rahastamaan minut ennen häntä. Eipä tarvii tuonne toiste mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissityömies Esa kirjoitti:

Kerran hissivialla asukas kyseli miten hän nyt pääsee kotiinsa. ( Oli aidosti vaikeuksia portaissa )

Sanoin etten vielä tiedä hissistä kun tulin vasta, ja kannattaisi harkita muuttoa taloon johon pääsee ilman hissiä.

H U P S I S  ei näin.

Realismia ja sossu hommaa vuokra-asunnon.

Vierailija
484/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin huono kokemus Tampereen Lielahden Zoopetissä, josta kävin ohikulkumatkalla työkeikkojen välillä hakemassa kissanhiekkalapion. Olin kassalla yksin 10 min (kyllä, katsoin kellosta) kun myyjä rupatteli kaneista toisen asiakkaan kanssa. Näki kyllä että odotan kassalla. Lopulta kun vaivautui paikalle ei pahoitellut odotuttamistani, vaan olis rahastanut tän kanityypin ennen mua, tämä sitten pyysi rahastamaan minut ennen häntä. Eipä tarvii tuonne toiste mennä.

Että mitä? Minä ainakin palvelen asiakkaat siinä järjestyksessä, kun he ovat kauppaan tulleet.

Alusta loppuun saakka.

Vierailija
485/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tekee sinusta jotenkin paremman asiakkaan? Se että itse tulet kiireessä asioimaan, ei todellakaan ole toisen asiakkaan ongelma.

Vierailija
486/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten R-kioskilla menin kassalle ostamaan Mynthon-askin, jotta saan setelin rikottua. Satuin kassalle samaan aikaan jonkun pariskunnan kanssa ja hetken siinä arvottiin että kumpi menee ensin. Yhtäkkiä myyjä huutaa älyttömän vihaisesti kassan takaa"niin, voisko jompikumpi nyt tulla tähän kassalle??" Menin sitten ensin ja maksoin setelillä askin. Olin vielä hieman järkyttynyt myyjän käytöksestä ja siinä hötäkässä otin vain vaihtorahat takaisin, laitoin ne lompakkoon, kiitin ja aloin kävelemään pois päin. Kohta kuulen taas vihaisen huudon kassalta: "no voisitko ottaa nää sun mynthoniskin mukaan ni maistuu suu vähän paremmalta!! ". Käännyin sitten ja hieman naureskellen hain ne mynthonit.

Se oli ihan älyttömän noloa ja järkyttävää. Vieläkin tulee kylmät väreet kun ajattelee. Siinä oli jo jonossa jonkin verran ihmisiä kuulemassa ja kaikki oli ihan hämmentyneitä.

Oli varmaan vaan kyllästynyt sun tyylisiin paimennettaviin asiakkaisiin....kuten minäkin.

Olkoon vain kyllästynyt, mutta silti ei kuulu käyttäytyä noin. Etenkään, jos asiakkaat eivät olleet toimineet mitenkään törkeästi.

-eri

Vierailija
487/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuoruudessani ollut asiakaspalvelutöissä, joten ymmärrän kyllä työntekijöiden tuskan oikein hyvin. Itse olen aina kohtelias asioidessani kaupoissa, ja esim. ravintoloissa siivoan aina jälkeni.

MUTTA. Kun itse olin noissa töissä, niin minulle vannotettiin, että asiakas on aina oikeassa ja itse on pysyttävä tyynenä. Ja jos näin ei toiminut, niin ei kauaa tarvinnut töissä käydä. Siksi v*tuttaa, kun niin usein törmään näihin "asiakaspalvelijoihin", jotka eivät edes yritä, vaan kohtelevat asiallisiakin asiakkaita kuin roskaa. Tekisi mieli hommata potkut sellaisille.

Vierailija
488/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nuoruudessani ollut asiakaspalvelutöissä, joten ymmärrän kyllä työntekijöiden tuskan oikein hyvin. Itse olen aina kohtelias asioidessani kaupoissa, ja esim. ravintoloissa siivoan aina jälkeni.

MUTTA. Kun itse olin noissa töissä, niin minulle vannotettiin, että asiakas on aina oikeassa ja itse on pysyttävä tyynenä. Ja jos näin ei toiminut, niin ei kauaa tarvinnut töissä käydä. Siksi v*tuttaa, kun niin usein törmään näihin "asiakaspalvelijoihin", jotka eivät edes yritä, vaan kohtelevat asiallisiakin asiakkaita kuin roskaa. Tekisi mieli hommata potkut sellaisille.

Miten aiot potkut hommata?

Vierailija
489/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinkin laivat (ei siis Siljan). Pääasiassa elämäänsä kyllästyneitä virolaisia akkoja, jotka eivät puhu asiakkailla muuta kuin "(Onko) Club-kortti?" ellei aivan pakko ole. Minkäänlaisia ongelmatilanteita ei haluta selvitä.

Vierailija
490/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hommaan, mutta tekisi mieli. Kuten kaikille, jotka eivät hoida töitään kunnolla.

Vierailija
491/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hommaan, mutta tekisi mieli. Kuten kaikille, jotka eivät hoida töitään kunnolla.

Niin niin, mutta miten?

Vierailija
492/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, mutta miten?

Vinkkejäkö haluat?

Vierailija
493/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, mutta miten?

Vinkkejäkö haluat?

En, vaan ihan konkreettista toimintaa.

Vierailija
494/1350 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on asiakaspalvelutyössä, niin "paimennettavia asiakkaita" on palveltava ihan yhtä innokkaasti ja ystävällisesti kuin muitakin.

Olen monta vuotta ollut asiakaspalvelutöissä ja tämä juuri ärsyttää, että kun itse on töissä aina super kiva ja vääntää kaiken iloisesti vaikka monta kertaa rautalangasta, niin sitten on näitä onnettomia, jotka valittaa heti kaikesta jos asiakas ei heti esim ymmärrä jotain, ja näyttää sen myös törkeästi asiakkaalle.

Ja vielä, että en todellakaan ollut/ole "paimennettava asiakas", vaan nimenomaan aina super ystävällinen ja ripeä. Tuolla r-kioskin kyrsällä ei siis todellakaan ollut pienintäkään aihetta edes ajatella, että olisin jotenkin hidas tai rasittava asiakas. Jos se ei olisi ensikarjumisellaan laittanut heti mun pasmoja sekaisin, niin en olisi niitä mynthonejakaan unohtanut siihen kassalle.

Kiitos.

T. R-kioski-elämyksen kirjoittaja.

Vierailija
495/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Onko sulla yhtään pienempää? Eikö? No, siinä on ovi!

Näin tiuskaisi TKL:n keski-ikäinen mieskuski, kun 15-vuotiaana yritin tarjota hänelle viisikymppistä. Kostoksi boikotoin busseja melkein vuoden, ellen pakon edestä joutunut käyttämään.

Sama tapahtui 18-vuotiaana ja TKL kyseessä. Ei ollut rahaa bussilippuun ja siihen aikaan oli vielä markat. Useimmissa automaateissa pienin nostettava seteli oli 100mk. Nostin satkun, lippu olisi maksanut 10mk. Ei kuulemma "ala antamaan koko vaihtokassaa" mulle ja avasi oven töykeästi selän takaa. Tosi kiva. Olin tulossa kotireissusta juna-aseman edessä ja bussit kulki 30min välein sunnuntaina. Siitä sitten raahasin kassejani johonkin kahvioon, jossa ostin jotain pientä, että sain rikottua setelin. Soitikin kyllä TKL:lle tulikivenkatkuisen puhelun, että satanen on pienin automaatista saatava raha ja olisi sitten ottanut ilmaiseksi kyytiin, jos kerran ei halua antaa vaihtorahoja.

Jotenkin tämän voi ymmärtää, joskus epähuomiossa annoin 50 e setelin, kuski oli kiukkuinen ja pyysin anteeksi kaivoin kolikot kassista.

En sitten toiste ole tehnyt noin.

Vierailija
496/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko Siwan myyjällä paha päivä mutta ostin siideriä ja alkoi hirveä tenttaus että kelle nää tulee? Vastasin että kuule ihan itselleni ja suostui myymään mutta mulkoili naama norsunveellä.

Vierailija
497/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että on yrittäjä

tee itse 10 tuntista joka päivä ilman pissataukoo pari vuotta ..niin kyllä sustakin tulee k.usipää

mynthon aski pthui

Vierailija
498/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on paha R-vika. Olimme käymässä kioskilla ja kysyin isältä että ostaako minulle yhden energiajuoman samalla, isä myöntyi mutta alkoi pohtia että haluisiko avomieheni myös tölkin "Juoko Lamikin enelkiajuomaa?"  Myyjätyttö alkoi tirskua ja tiskin luona seissyt, toinen tyttö ilmeisesti tämän kaveri kuiskasi hytkyen  "Lami"..

Suutuin ja huusin että, joo isäni puhuu hassusti mutta enpä minäkään vitsaile sillä että tuollainen rupikonna tiskin takana ! En ollut ikinä uskonut, että sanoisin aknea sairastavaa rupikonnaksi tai että ylipäätään haukkuisin ventovierasta, mutta keitti niin pahoin yli.  

Vierailija
499/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Rautatieaseman Hesessä tilasin kasvishampurilaisen. Kassa ilmoitti että "paistumiseen menee noin 5-6 minuttia". 20 minuutin päästä lähdin kyselemään, kauanko kestää vielä. Kassa sanoi vain "ihan hetkinen vielä" ja luikki myymälän takaseinälle. Syötyäni kysyin, miten ihmeessä ajaksi voi ilmoittaa 5-6 minuuttia, jos kestää neljä kertaa niin kauan. Pyysin, että jatkossa mieluummin ovat hiukan pessimistisiä ajan arvoinnin suhteen, niin asiakas ei ainakaan pety. Vastaus oli ylimielisesti todettu "niin, näissä nyt voi kestää" ja hapåan katse. Pahoittelut olisivat olleet ok minulle. Ehkä kassamyyjä ei huomioinut jonoa? Tosin asiakkaita oli todella vähän. Toisessa Hesessä tilasin saman hampparin, ja kassa ilmoitti, että tämän paistuminen kestää 15 min...

Vierailija
500/1350 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin eilen sulkemisajan jälkeen palvelemaan asiakkaita.

Kauppoja ei syntynyt.

Iloisesti toivotin illanjatkot.

Tiedän jo etukäteen että ottivat palvelun ja tilaavat netistä.

Olen yrittäjä ja äänestin Sipilää..