Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1347)

Vierailija
401/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.

Tämä ei ole törkeää, vaan faktan toteamista. Kaltaisesi ylipainoiset plösöt maksavat yhteiskunnalle miljarditolkulla vuodessa.

Olkoon, mutta ei se nyt hyvänen aika ole minkään kahvilan/leipomon myyjän tehtävä alkaa moittimaan asiakkaan valintoja. Se on huonoa käytöstä, eikä siitä tule muuta kuin asiakkaalle huono kokemus. Todennäköisesti asiakas äänestää jatkossa jaloillaan, eikä tule myymälään, mikä taas on hallaa sille kyseiselle myymälälle. Eikä se myyjä voi edes tietää, kenelle ne leivokset on. Tässäkin arvailussa mentiin ihan mönkään.

Vierailija
402/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi huomautti aiheetta nuorelle tytölle isoista häpyhuulista. Näkisipä nyt yli 20 vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monessakin paikassa näkymätön, eli aspat eivät tervehdi minua vaatekaupoissa. En kulje mitenkään piilossa tai seiniä pitkin ja yritän hakea katsekontaktia, mutta en vaan saa. :D Välillä joudun miettimään, onko siinä viereisellä rekillä vaatteita asetteleva henkilö myyjä vai asiakas. En ole tympeä asiakas, koska olen itsekin aspa joten tiedän miten tympeitä asiakkaat voivat olla ja yritän itse olla aina kiva. Meille korostettiin koulussa, että aspa töissä tervehtii ensin asiakasta, mutta itse joudun niitä aspoja metsästämään ja tervehtimään ensin. Ehkä he eivät vain viihdy työssään. Moneen vuoteen minulta ei ole myöskään kysytty, etsinkö jotain tiettyä tai voisiko minua auttaa jotenkin.

Oletko kalpea kuin aave

Onko päässäsi huivi turbaaniksi sidottuna

Vierailija
404/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadium Isossa Omenassa. Kävin kenkiä etsimässä. Siellä on niin, että oikea koko täytyy pyytää myyjältä. Ja voi että kun oli vaikeaa sitä kokoa hakea. Kaksi eri miesmyyjää ja kumpikin hyvin aktiivisesti vältteli katsekontaktia ja hiippaili sinne takahuoneen tiloihin ja minä asiakkaana yritän heitä huhuilla ja etsiä, että saisin sen oikean koon. En tajua miten tuollaisia pidetään töissä! Varmasti näkyy myynnissä tuollainen.

Mä taas teininä tunsin itseni tuhkimoksi, kun komea myyjä sovitti lenkkareita jalkaani. Juoksi ja palveli loppuun asti. Vieläkin nousee hymy korviin ja siitä on jo 15v aikaa!! Tosin olin nuori nätti tyttö

Eipä ole komeita miesmyyjiä kenkäkaupoissa enää..

Olisi jotain silmänruokaa

Voisi näin täti ihmisenä nauttia nuorten komeiden käsien kosketuksesta

Vierailija
405/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa ruokakaupoissa oli paljon mykkiä myyjiä, jotka eivät tervehtineet tai sanoneet yhtään mitään koko asiakaspalvelutilanteen aikana. Osa räpläsi puhelintaan nostamatta katsettaan.

Sitten taas oli erittäin hyvääkin palvelua, varsinkin yrittäjät pienissä putiikeissaan olivat ystävällisiä. Myös ravintoloissa saimme pääasiassa hyvää palvelua.

Sitten eräs ilta meillä oli vähän kiire ja haluttiin syödä nimen omaa pizzaa. Katsottiin, että yksi ravintola mainosti pizzaa, pastaa ym.

Kyseisessä ravintolassa paloi valot, muita asiakkaita ei ollut ja kaksi miestä jutteli keskenään tiskin takana. Mentiin sisään, tervehdittiin, kysyttiin että onko paikka auki ja samalla sanottiin, että halutaan pizzaa. Miehet repesivät nauruun ja hörähtivät: "Pizza is no food!"

No ok. Ymmärrettiin yskä ja mentiin toiseen paikkaan.

Vierailija
406/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkissa ruokakaupoissa oli paljon mykkiä myyjiä, jotka eivät tervehtineet tai sanoneet yhtään mitään koko asiakaspalvelutilanteen aikana. Osa räpläsi puhelintaan nostamatta katsettaan.

Sitten taas oli erittäin hyvääkin palvelua, varsinkin yrittäjät pienissä putiikeissaan olivat ystävällisiä. Myös ravintoloissa saimme pääasiassa hyvää palvelua.

Sitten eräs ilta meillä oli vähän kiire ja haluttiin syödä nimen omaa pizzaa. Katsottiin, että yksi ravintola mainosti pizzaa, pastaa ym.

Kyseisessä ravintolassa paloi valot, muita asiakkaita ei ollut ja kaksi miestä jutteli keskenään tiskin takana. Mentiin sisään, tervehdittiin, kysyttiin että onko paikka auki ja samalla sanottiin, että halutaan pizzaa. Miehet repesivät nauruun ja hörähtivät: "Pizza is no food!"

Äijät saivat varmaan palkan ruokana ja nukkuivat keittiössä.

Mutta sulle pitää olla viiden tähden palvelu kebab mestassa???

Vierailija
407/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että viiden tähden palvelu? Ei todellakaan tarvitse, kunhan nyt jonkinlainen palvelu. Tuosta huomasi, ettei niitä myyjiä kiinnostanut yhtään ja vielä vähän kettuilivatkin. Eipä niitä tuntunut haittaavan, kun käännyttiin pois ja sanottiin heipat.

Se oli ihan siistin näköinen ravintola, ei varsinaisesti mikään kebab-pizzeria, vaikka pizzaa mainostikin.

Vierailija
408/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla pelkästään hyviä kokemuksia. Johtuisiko siitä, että niin metsä vastaa, kuin sinne huutelee. Ja sitä saa, mitä tilaa.

Aikalailla ihmisen vuorovaikutuskokemukset kertovat ihmisen omasta persoonallisuudesta: lymyilijä kokee, että muut lymyilevät, töykeälle ollaan töykeitä jne.

Vierailija
409/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että viiden tähden palvelu? Ei todellakaan tarvitse, kunhan nyt jonkinlainen palvelu. Tuosta huomasi, ettei niitä myyjiä kiinnostanut yhtään ja vielä vähän kettuilivatkin. Eipä niitä tuntunut haittaavan, kun käännyttiin pois ja sanottiin heipat.

Se oli ihan siistin näköinen ravintola, ei varsinaisesti mikään kebab-pizzeria, vaikka pizzaa mainostikin.

Ehkä ne ajatteli, että oot syöny jo ihan riittävästi pitsaa

Vierailija
410/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa olla pelkästään hyviä kokemuksia. Johtuisiko siitä, että niin metsä vastaa, kuin sinne huutelee. Ja sitä saa, mitä tilaa.

Aikalailla ihmisen vuorovaikutuskokemukset kertovat ihmisen omasta persoonallisuudesta: lymyilijä kokee, että muut lymyilevät, töykeälle ollaan töykeitä jne.

kuule..kaiken maailman hullut joilla ei oo aikomustakaan ostaa tulevat PITÄMÄÄN SEURAA kauppiaalle.

En enää 50v jaksa..vaan jos ei oikeaa asiaa niin ULOS

Vierailija
411/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuule..kaiken maailman hullut joilla ei oo aikomustakaan ostaa tulevat PITÄMÄÄN SEURAA kauppiaalle.

En enää 50v jaksa..vaan jos ei oikeaa asiaa niin ULOS

jaa oot pian konkassa

Vierailija
412/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi tuli mieleen se pizzagate. Mitä lie tarkoittivat

Vierailija
413/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne ajatteli, että oot syöny jo ihan riittävästi pitsaa

Voi olla, mutta oikeuttaako se kohtelemaan tylysti?

Vierailija
414/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi tuli mieleen se pizzagate. Mitä lie tarkoittivat

Ai että pizzalla siinä kyltissä tarkoitettiinkin jotain muuta?😬

Vierailija
415/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen reilusti ylipainoinen nainen. Olin menossa isoäitini nimipäiväjuhliin ja ajattelin että olisi kohteliasta viedä leivokset kaikille, eli kolme kappaletta, isoäidille, isoisälle ja minulle. Olin kahden pienen lapseni kanssa leivosvitriinillä ja tilasin kolme omenaviineriä. Vanhempi hyvin hoikka naismyyjä katsoi minua päästä varpaisiin, sitten lapsiani ja sanoi "No sinulle voin tämän myydä mutta lapsistasi et tee tuollaisia kuin sinä olet" Oletti että ne leivokset olivat lapsilleni, ei sillä että asia olisi paskan vertaa kuulunut hänelle.

Tämä ei ole törkeää, vaan faktan toteamista. Kaltaisesi ylipainoiset plösöt maksavat yhteiskunnalle miljarditolkulla vuodessa.

Olkoon, mutta ei se nyt hyvänen aika ole minkään kahvilan/leipomon myyjän tehtävä alkaa moittimaan asiakkaan valintoja. Se on huonoa käytöstä, eikä siitä tule muuta kuin asiakkaalle huono kokemus. Todennäköisesti asiakas äänestää jatkossa jaloillaan, eikä tule myymälään.

No, silloinhan kommentti oli täysin paikallaan.

Vierailija
416/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupoissa kun kassapimu pälättää jonkun kaverinsa kanssa ja antaa ostosten odottaa hihnalla. Tai sitten piippauttaa ne irroittamatta katsetta kaveristaan puheen katkeamatta.

Vierailija
417/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että kaikki empatiani menee asiakaspalvelijoiden puolelle. Joutuvat jatkuvasti kestämään huonosti käyttäytyviä asiakkaita jotka valittavat mitä tyhmistä asioista ja niistä jotka muuten vain epäkunnioittavat aspoja kun itsellään on paha mieli ja pitää jotakuta nöyryyttää. Kauhea kiire, pieni palkka, liikaa työtä tehtävänä. Tuosta työstä harvoin saa muuta kuin toruja koska asiakas on usein oikeassa vaikkei edes olisi! Olin kerran myyjän hommissa ja yritin parhaani, oli aivan surkea kokemus mutta tärkeä. Kunnioitan aspojen työtä ihan hirveästi kuinka paljon painetta ja shaibaa joutuu kestämään. Yritän itse aina olla kunnioittava. Jos sattuu eteen tulemaan epäammattimainen aspa niin se on huonoa tuuria. Useimmat tekevät työnsä kunnialla ja hyvin. 

Varmasti suurin osa teistä valittajista ei ole ennen tehnyt myyjän duunia isossa kiireisessä myymälässä

Vierailija
418/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupoissa on pari kertaa käynyt niin että nuori naiskassa on kälättänyt kaverinsa kanssa eikä luonut vilaustakaan ostoksiini hihnalla tai piippauttanut ne läpi irroittamatta katsetta kaveristaan.

Yhdessä marketissa, jossa käyn, on yksi varttuneempi naistyöntekijä joka asiakkaille ihan asiallinen mutta puhelee suureen ääneen työkavereilleen jokaisesta työpaikan "epäkohdasta" niin että kaikki kuulevat. Tulee kiusallinen olo.

Vierailija
419/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan Sokos. Samalla vierailulla kaksi kokemusta, molemmat kosmetiikkapuolelta. Etsin yhtä asiaa, ja lähettyvillä maleksi kolme naismyyjää, jotka vain juttelivat keskenään. Kun menin kysymään yhdeltä, että anteeksi osaisitkohan auttaa, hän vastasi: "no, riippuu ihan siitä mitä sä aiot kysyä". Tuli sitten vastahakoisen näköisenä hakemaan kanssani tuotetta, ja vastaili kysymyksiini ärtyneenä ja töksäyttäen. Kaksi muuta myyjää näyttivät yhtä nyrpeä naamaa.

No, sitten toisella puolen osastoa myyjä tuli kysymään, tarvitsenko apua - pisteet siitä. Mutta kun kerroin etsiväni kasvokuorintaa, hän ohjasi minut kasvorasvojen luo, ja alkoi tiputtaa minulle yhtä uutuustuotetta (selvästi hänet oli määrätty tekemään niin...). Vähän kiinnostuinkin tuotteesta, mutta kun kyselin siitä ihan peruskysymyksiä, myyjä ei osannut vastata mihinkään. Kun tiedustelin, että onko rasva atooppiselle iholle ok, hän vastasi: "nooh, kyllä se ihan tarkoituksensa täyttää!" Siis mitä?

No, eipä tarvitse tuolla enää myyjien apua kysellä.

Vierailija
420/1347 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo, että kassoilla hirveä kiire ja se stressaa...mä vetelen oman tahtiini, enkä ota mitään stressiä, vaikka jonossa olisi sata ihmistä.

Asiakkaat jaksaa kyllä jonottaa ja odottaa...näköjään, kun eivät muuallekaan mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän