Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen _vaatii_ miestä tyydyttämään tämän seksissä?

Vierailija
03.06.2016 |

Vaatii, olettaa että se on miehen homma? Mitä kertoo naisesta?

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka vastaa nyt kyllä iloisesti asian vierestä. Ehkä aloitus on jotenkin huonosti muotoiltu, voin itse kokeilla uudestaan. Eli: Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?

Nainen, joka kelpaa seksiin yhden kerran. Jos ei itse ole aktiivisesti seksissä mukana, niin sitten on ihan turha esittää mitään vaatimuksiakaan. Ja tuo "vaatimus" kuulostaa jotenkin väärältä tässä yhteydessä.

Vierailija
22/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka vastaa nyt kyllä iloisesti asian vierestä. Ehkä aloitus on jotenkin huonosti muotoiltu, voin itse kokeilla uudestaan. Eli: Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?

Me vastataan tynkään aloitukseen ja otsikkoon. Mitäs et osaa tehdä kunnon aloitusta vaan itket muiden "vääristä" vastauksista toisella sivulla.

Ei tää ollut mun tekemä aloitus. Tarkensin sitä vaan. Et viitsisi heti mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka sinua vituttaisikin. Ei ole minun syytäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vastataan tynkään aloitukseen ja otsikkoon. Mitäs et osaa tehdä kunnon aloitusta vaan itket muiden "vääristä" vastauksista toisella sivulla.

Lahna ilmoittautui! :D

Vierailija
24/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Miksi ihmeessä mies haluaisi seksiä jossa hän on suurinpiirtein palvelija? Panemassa itselleen orgasmin ja kun orgasmivaivainen lahna ei saa niin palkintona on velvollisuus räpeltää toosaa lisää?

Nainen = palkinto miehelle?

Vierailija
25/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää ollut mun tekemä aloitus. Tarkensin sitä vaan. Et viitsisi heti mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka sinua vituttaisikin. Ei ole minun syytäni.

Mitä et käsittänyt kommentissani? Me vastataan tynkään aloitukseen ja otsikkoon.

Kun vastaa tynkään aloitukseen ja otsikkoon se ei ole iloisesti asian vierestä vastaamista.

Vierailija
26/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on vaikeaa seksi joillekin, voi herrantähden! Eikö se nyt ole ihan päivänselvä juttu, että kumpikin haluaa tuottaa puolisolleen nautintoa? Onko muka oikeasti olemassa vaimoja, jotka vaan makaavat koko leikin ajan ja komentavat miestään: tuota mulle orkku! Eipä ole kyllä siinä suhteessa sitten muutkaan asiat kunnossa. Sehän on ihan normaalia, että esileikkien aikana kiihotetaan toista kaikella ihanalla ja kyllä mä ainakin tykkään ottaa mieheltäni suihin, nuohan just kiihottaa muakin ja samoin mies tekee mulle kaikkea kivaa. Joskus mies haluaa tehdä yhdynnän aikana kaikki hommat, eli myös hyväillä klitorista ja saada mut tulemaan näin, joskus teen sen itse. Ja kun minä olen meillä se nopeampi, eli saan helposti monta orkkua peräkkäin, niin lopuksi vaikka ratsastan miehelle orkun ja hän saa vain olla ja nauttia.

En vaan jaksa ymmärtää, miten näin ihanasta ja yksinkertaisesta asiasta saadaa väännettyä jos mitä ongelmia...

Vierailija
27/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä et käsittänyt kommentissani? Me vastataan tynkään aloitukseen ja otsikkoon.

Kun vastaa tynkään aloitukseen ja otsikkoon se ei ole iloisesti asian vierestä vastaamista.

Okei, okei. Nyt asia on kuitenkin kaikille selvä, joten turha enää kiukutella vaan palataan asiaan. Mikä on oma mielipiteesi lahnana makaavaan naiseen?

Vierailija
28/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs. Mutta joskus epäitsekkyydestä ei jää käteen kuin tyytymättömyys. Tai tyydyttymättömyys :)

Vierailija
29/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti, jokaisen itseään kunnioittavan naisen tulisi vaatia! Seksi on kahden kauppaa, ei mitään lihatiskin ylläpitoa miestä varten! Olen ihan tavallinen 30v nainen, parisuhdetta takana 10v ja edelleen mies tyydyttää minut ensin niin että saan orgasmin, jonka jälkeen vasta yhdyntä. Tämä on tullut käytännöksi aikanaan juurikin sen vuoksi, että olen niitä naisia, joille pelkkä emätinyhdyntä ei ole se juttu, mutta kun ensin saa muuten orgasmin, niin sitten saa helposti yhdynnässäkin jopa useamman. Mies on tähän järjestelyyn varsin tyytyväinen, onhan tärkeää että molemmat saavat yhdenvertaisesti iloa seksistä, olemmehan tasavertaisia puolisoina muutenkin. Eikä tätä tarvitse erityisesti vaatia, paremminkin on aina ollut selvää, että tyydytys kuuluu molemmille.

Vierailija
30/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella sellaista naista.

Vierailija
31/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luen ap:n aloituksen, ymmärrän täysin miksi suomalaiset naiset etsivät seksuaalissuhteita toisista naisista tai ulkomaisista miehistä suomalaisten miesten sijaan.

Vierailija
32/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?

Nainen joka vaikuttaa lahnalta ehkä haluaakin sitä tai sitten ei tiedosta itse vaikuttavansa sellaiselta.

Vierailija
33/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?

Nainen joka vaikuttaa lahnalta ehkä haluaakin sitä tai sitten ei tiedosta itse vaikuttavansa sellaiselta.

Eli siis nainen on joko ihan puhdas itsekäs tai ei vaan käsitä?

Vierailija
34/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttäähän se mieskin itsensä minuun, joten toki odotan vastapalvelua.

Vierailija
35/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miksi itsekäs nainen haluaisi olla lahna ennemmin ajattelen että hän voi olla epäitsekäs ja tarjota miehelle tyydytyksen sitä "korvausta" vastaan että mies tyydyttää vastavuoroisesti naisen.

Vierailija
36/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä on tarkoitus tyydyttää partneri ja myös itsensä. On siis vastavuoroista toimintaa. Seksi on nautinto, siihen ei kuulu itsekkyys. Pidemmässä parisuhteessa tulee väistämättä myös pettymyksen hetkiä. Niitä ei kannata jäädä märehtimään, vaan uskoa parempaan seuraavaan kertaan. Jos tunnet jatkuvasti olevasi vain antava osapuoli, kannattaa miettiä parisuhteen jatkumisen mielekkyyttä.

Vierailija
37/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies ei halua tuottaa nautintoa naiselle?

M38

Millainen selkärangaton mies suostuu siihen että tekee kaiken naisen eteen ja nainen vaan nostaa perseen pystyyn?

Selkärangan omaava mies vaatii ihan yhtä paljon naiselta kuin mitä itse antaa.

Vierailija
38/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti kaikki naiset =) Mitä järkeä harrastaa seksiä jos siitä ei mitään saa?

Vierailija
39/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miksi itsekäs nainen haluaisi olla lahna ennemmin ajattelen että hän voi olla epäitsekäs ja tarjota miehelle tyydytyksen sitä "korvausta" vastaan että mies tyydyttää vastavuoroisesti naisen.

Lahnasta saatava tyydytys on aika plusmiinusnolla.

Vierailija
40/199 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm..? Harvemmin olen kuullut kenenkään vaatimaan toista "tyydyttämään" itsensä. Mutta ainakin ne naiset, joiden kanssa asiaa on joskus puitu, vaativat kyllä miestä huomioimaan myös naisen tarpeet seksin aikana. Ja se taas johtaa aika usein tyydytykseen.

Musta on täysin perusteltua vaatia kumppania huomioimaan itsensä seksin aikana. Eihän seksi ole edes kivaa, jos osapuolet eivät ole kiinnostuneita myös toisen hyvinvoinnista.

Jos mies ei huomioi naista normaalissa seksissä (yhdyntä) niin mitä se sitten tekee? Vetää käteensä vai?

Keskittyy vain omaan orgasmiinsa, jonka jälkeen kääntää selkänsä. Onhan noita nähty. Harva nainen saa minuutissa sisään-ulos-tuikkaisulla.

Hommahan on ihan sama kuin jos nainen lopettaisi aina kesken aktin, ennen kuin mies on ehtinyt saada ja alkaisi vaikka katsoa telkkaria. Olisko muka kiva? Harva mies katselisi paria kertaa enempää tuollaista, vaan nostaisi kytkintä. Silti Suomi on täynnä miehiä, jotka toimivat juuri noin.

Nainen kykenee jatkamaan yhdyntää vielä orgasmin jälkeenkin, mies ei. Siksi miehillä ei ole sitä ongelmaa, että nainen "laukeaisi liian nopeasti". Naisille se on arkipäivää. Ja jos mies paskat nakkaa naisensa tyydyttämisestä, hän ei sitten piittaa jatkaa hommaa käsin tai suulla.

Ohis