Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla Nainen isolla N:llä

Virpi 36
03.06.2016 |

Eli miten saisin provosoitua miestäni antaamaan minulle vähän avaria ja käskyttämään minua? Pitäisikö vedota uusiin voimassaoleviin islamin neuvoston ohjeisiin, jossa sallitaan naisten kevyt kuritus miehille?

Mua niin kyllästyttää tämä tasa-arvoinen meininki. Alkuun avioelämä on ollut kivaa. Kumpikin on ottanut tasaisesti vastuuta. Nyt huomaan, että mies on alkanut muuttua vuosien varrella lapaseksi ja häneen pitäisi saada enemmän särmää. Vuosien saatossa minulle on alkanut kasautua tärkeiden asioiden ratkaisupaine. Minulta ne kuitenkin kohtuullisen hyvin sujuvat ja mies antaa ne minun laiskuuttaan hoitaa. Kuitenkin perheen tärkeiden asioiden ratkaisu kuuluisi luonnollisesti miehelle, jonka kuuluisi olla perheen pää. Muutenkin miehen pitäisi olla ns. keulakuva.

Eli miten minun kannattaisi aloittaa? Olen miehen kouluttanut jopa niin, että hän juo vain korkeintaan yhden viinipullon illan aikana. Poikamiesvuosina mies kuulemma oli riehakas ja joi joskus jopa kaksi pulloa kossua tai korin olutta kerralla. Mulla olisi ajatustasolla sellainen, että yrittäisin juottaa tänään miehelle kirkkaita juomia jonkun tekosyyn varrella, vaikka kesän alun kunniaksi tms. Sitten illan myötä humalatilan noustessa alkaisin tarkoituksellisesti provosoimaan miestäni, että hän edes vähän suuttuisi minulle ja antaisi pikkaisen avaria.

Kertokaas siis sopivia provosointi vinkkejä (pitäisi minun ensin vähän töniä tms?) ja muutenkin mielipidettä asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Voisit tosiaan vähän tönäistä miestäsi ja sanoa, vaikka häntä veteläksi nahjukseksi. Jospa siitä lähtisi toiveittesi mukaan asiat etenemään. 

Vierailija
2/2 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän, että olet Nainen, riittää ihan se, että olet pinnallinen ja ahne. Ota vaikka tämän palstan verenimijöistä esimerkkiä.

Ei miehellä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi