Millainen nainen _vaatii_ miestä tyydyttämään tämän seksissä?
Vaatii, olettaa että se on miehen homma? Mitä kertoo naisesta?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm..? Harvemmin olen kuullut kenenkään vaatimaan toista "tyydyttämään" itsensä. Mutta ainakin ne naiset, joiden kanssa asiaa on joskus puitu, vaativat kyllä miestä huomioimaan myös naisen tarpeet seksin aikana. Ja se taas johtaa aika usein tyydytykseen.
Musta on täysin perusteltua vaatia kumppania huomioimaan itsensä seksin aikana. Eihän seksi ole edes kivaa, jos osapuolet eivät ole kiinnostuneita myös toisen hyvinvoinnista.
Jos mies ei huomioi naista normaalissa seksissä (yhdyntä) niin mitä se sitten tekee? Vetää käteensä vai?
Ja oletat että kaikki naiset tyytyy pelkkään yhdyntään =D
Vierailija kirjoitti:
Selkärangan omaava mies vaatii ihan yhtä paljon naiselta kuin mitä itse antaa.
Pätee myös toisin päin; selkärangan omaava nainen vaatii ihan yhtä paljon mieheltä kuin mitä itse antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?
Nainen joka vaikuttaa lahnalta ehkä haluaakin sitä tai sitten ei tiedosta itse vaikuttavansa sellaiselta.
Eli siis nainen on joko ihan puhdas itsekäs tai ei vaan käsitä?
En oikein ymmärrä miksi itsekäs nainen haluaisi olla lahna ennemmin ajattelen että hän voi olla epäitsekäs ja tarjota miehelle tyydytyksen sitä "korvausta" vastaan että mies tyydyttää vastavuoroisesti naisen.
Lahnasta saatava tyydytys on aika plusmiinusnolla.
Ehkä sitten ei kannata paneskella lahan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii, olettaa että se on miehen homma? Mitä kertoo naisesta?
Kertoo siitä että nainen on hetero tai vähintään bi ja että hän haluaa seksistä tyydytyksen.
Sen saakin normaalista seksistä ilman mitään erityishuomiota. Se ei tarvitse mitään 10 minuutin jullentaa saadakseen orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen makaa lahnana tekemättä yhtään mitään yhteisen nautinnon puolesta samalla odottaen miehen tyydyttävän itsensä?
Nainen joka vaikuttaa lahnalta ehkä haluaakin sitä tai sitten ei tiedosta itse vaikuttavansa sellaiselta.
Eli siis nainen on joko ihan puhdas itsekäs tai ei vaan käsitä?
En oikein ymmärrä miksi itsekäs nainen haluaisi olla lahna ennemmin ajattelen että hän voi olla epäitsekäs ja tarjota miehelle tyydytyksen sitä "korvausta" vastaan että mies tyydyttää vastavuoroisesti naisen.
Lahnasta saatava tyydytys on aika plusmiinusnolla.
Ei ole tullut kokeiltua. Onko hauki parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm..? Harvemmin olen kuullut kenenkään vaatimaan toista "tyydyttämään" itsensä. Mutta ainakin ne naiset, joiden kanssa asiaa on joskus puitu, vaativat kyllä miestä huomioimaan myös naisen tarpeet seksin aikana. Ja se taas johtaa aika usein tyydytykseen.
Musta on täysin perusteltua vaatia kumppania huomioimaan itsensä seksin aikana. Eihän seksi ole edes kivaa, jos osapuolet eivät ole kiinnostuneita myös toisen hyvinvoinnista.
Jos mies ei huomioi naista normaalissa seksissä (yhdyntä) niin mitä se sitten tekee? Vetää käteensä vai?
Keskittyy vain omaan orgasmiinsa, jonka jälkeen kääntää selkänsä. Onhan noita nähty. Harva nainen saa minuutissa sisään-ulos-tuikkaisulla.
Hommahan on ihan sama kuin jos nainen lopettaisi aina kesken aktin, ennen kuin mies on ehtinyt saada ja alkaisi vaikka katsoa telkkaria. Olisko muka kiva? Harva mies katselisi paria kertaa enempää tuollaista, vaan nostaisi kytkintä. Silti Suomi on täynnä miehiä, jotka toimivat juuri noin.
Nainen kykenee jatkamaan yhdyntää vielä orgasmin jälkeenkin, mies ei. Siksi miehillä ei ole sitä ongelmaa, että nainen "laukeaisi liian nopeasti". Naisille se on arkipäivää. Ja jos mies paskat nakkaa naisensa tyydyttämisestä, hän ei sitten piittaa jatkaa hommaa käsin tai suulla.Ohis
99% naisista lopettaa seksin orgamsin jälkeen.
Normaali nainen saa orgasmin ihan yhdynnästäkin.
Kummankin pitää kuluttaa toisen tyydyttämisene yhtä paljon aikaa. Ei niin että mies tuhlaa seksin ajasta 90% naisen tyydyttämiseen jotta saa oikeuden nussia 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoitti:
Mun mies haluaa tyydyttää mut. Ite välillä iltaisin voisin antaa vaan miehen painaa, kun väsyttää. Mutta miespä on ennemmin ilman ku ottais itelle vaan ;)
Mutta tääpä on asia, missä ne kunnon miehet erottuu huonoista.
Selitätkö vähän, että mikä se asia tuossa on, joka tekee miehestä "kunnon miehen"?
Se että osaa huomioida toisen ja että puolison hyvinvointi on itselle tärkeää. Tietää että seksi on kahden ihmisen nautintoa varten.
Eli seksistä pitää kieltäytyö, kun toinen on väsynyt, muuten ei ole "kunnon mies" tai "kunnon nainen"? Vai onko "kunnon naiselle" omat säännöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Nainen kykenee jatkamaan yhdyntää vielä orgasmin jälkeenkin, mies ei. Siksi miehillä ei ole sitä ongelmaa, että nainen "laukeaisi liian nopeasti". Naisille se on arkipäivää. Ja jos mies paskat nakkaa naisensa tyydyttämisestä, hän ei sitten piittaa jatkaa hommaa käsin tai suulla.
Ohis
Tuossa se on se villakoiran ydin.
Vaikka nainen olisi kuinka aktiivinen ja kykenevä kaikkiin Kama Sutran asentoihin, se ei paljoa auta, jos mies laukeaa nopeasti ja lopettaa hommelit siihen.
Lahnailu ei tähän nyt liity oikeastaan millään tasolla. Totta kai nainen voi masturboida itselleen orgasmin, mutta nyt ei ollut masturboinnista kyse, vaan kahden ihmisen välisestä seksistä. Vai meinaako ap, että mieskin voi sitten ihan vetää käteen vaan, jos muija lähtee katsomaan kesken aktin telkkua?
Se on sitä mieheltä vaatimista, että tämä on halukas jatkamaan hommaa myös saatuaan jo itse tyydytyksen, jotta nainenkin saa orgasminsa. Jos nainen pitkään ja säännöllisesti jää saamatta, halukkuus seksiin lopahtaa, ja siinä voi sitten miettiä, kumman olikaan syy ja toimiko se miehenkään eduksi...
Seksi on tyydyttävää vain jos se ON tyydyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oletat että kaikki naiset tyytyy pelkkään yhdyntään =D
Puolet naisista ei suostu ottamaan edes suihin. Joten ei miehenkään pidä silloin nuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Nainen kykenee jatkamaan yhdyntää vielä orgasmin jälkeenkin, mies ei. Siksi miehillä ei ole sitä ongelmaa, että nainen "laukeaisi liian nopeasti". Naisille se on arkipäivää. Ja jos mies paskat nakkaa naisensa tyydyttämisestä, hän ei sitten piittaa jatkaa hommaa käsin tai suulla.
Ohis
Tuossa se on se villakoiran ydin.
Vaikka nainen olisi kuinka aktiivinen ja kykenevä kaikkiin Kama Sutran asentoihin, se ei paljoa auta, jos mies laukeaa nopeasti ja lopettaa hommelit siihen.
Lahnailu ei tähän nyt liity oikeastaan millään tasolla. Totta kai nainen voi masturboida itselleen orgasmin, mutta nyt ei ollut masturboinnista kyse, vaan kahden ihmisen välisestä seksistä. Vai meinaako ap, että mieskin voi sitten ihan vetää käteen vaan, jos muija lähtee katsomaan kesken aktin telkkua?
Se on sitä mieheltä vaatimista, että tämä on halukas jatkamaan hommaa myös saatuaan jo itse tyydytyksen, jotta nainenkin saa orgasminsa. Jos nainen pitkään ja säännöllisesti jää saamatta, halukkuus seksiin lopahtaa, ja siinä voi sitten miettiä, kumman olikaan syy ja toimiko se miehenkään eduksi...
Seksi on tyydyttävää vain jos se ON tyydyttävää.
Normaali ihminen saa orgamisn ilman mitään ihme säätämistä.
Mitä jos miehellä kestää tunnin laueta? Ei tasan varmasti nainen siihen suostu. Se taas onkin miehen vika. Mutta nainen voi kyllä vaatia sitä ja tätä ja hänen tyydyttämisesnsä saa kestää vaikka tunnin. Kunhan nainen saa orgasmin.
Erona on vielä se että mies joutuu tekemään itselleen ja naiselle orgasmin. Nainen ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tyydyttäähän se mieskin itsensä minuun, joten toki odotan vastapalvelua.
Mutta ethän sinä tehnyt mitään miehen nautinnon eteen, jos mies tyydytti itsensä sinuun. Tyydytä sinä itsesi miehen kyrpään. Kanna edes jostain asiasta vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittyy vain omaan orgasmiinsa, jonka jälkeen kääntää selkänsä. Onhan noita nähty. Harva nainen saa minuutissa sisään-ulos-tuikkaisulla.
Hommahan on ihan sama kuin jos nainen lopettaisi aina kesken aktin, ennen kuin mies on ehtinyt saada ja alkaisi vaikka katsoa telkkaria. Olisko muka kiva? Harva mies katselisi paria kertaa enempää tuollaista, vaan nostaisi kytkintä. Silti Suomi on täynnä miehiä, jotka toimivat juuri noin.
Nainen kykenee jatkamaan yhdyntää vielä orgasmin jälkeenkin, mies ei. Siksi miehillä ei ole sitä ongelmaa, että nainen "laukeaisi liian nopeasti". Naisille se on arkipäivää. Ja jos mies paskat nakkaa naisensa tyydyttämisestä, hän ei sitten piittaa jatkaa hommaa käsin tai suulla.Ohis
Kummankin pitää kuluttaa toisen tyydyttämisene yhtä paljon aikaa. Ei niin että mies tuhlaa seksin ajasta 90% naisen tyydyttämiseen jotta saa oikeuden nussia 10 minuuttia.
Älä nyt viitsi mutupaskaa lykätä. Normaali nainen ei itse asiassa saa oikeastaan koskaan pelkästä sisääntyöntelystä orgasmia. Ja ei ainakaan, jos se kestää minuutin. Tässä oli kyse siitä, että miehistä iso osa laukeaa ihan helevetin nopeasti, ja jos mies on itsekäs, se lopettaa aktin siihen. SE oli sitä, mitä nainen voi mieheltä odottaa ja vaatia, että EI lopeta.
Sä voit kuule ihan rauhassa sekunttarilla siinä aktia kellottaa, että kumpi tekee kummallekin ja mitä. Sun tulkinnalla jo pelkkä hepin esilleotto on naisen tyydyttämistä, I'm sure.
Vierailija kirjoitti:
Puolet naisista ei suostu ottamaan edes suihin. Joten ei miehenkään pidä silloin nuolla.
Nautinnosta ollan melko kaukana jos toisen tyydyttäminen on pakkoa. Onneksi minulla on puoliso joka haluaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkärangan omaava mies vaatii ihan yhtä paljon naiselta kuin mitä itse antaa.
Pätee myös toisin päin; selkärangan omaava nainen vaatii ihan yhtä paljon mieheltä kuin mitä itse antaa.
Eli nainen ei vaadi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tasan lopeta kesne niin, ettei mies ehdi saada. Kato kun meillä ei kyvyt katoa orkkuun, niitä voi saada montakin peräkanaa. Käyx kateeksi? Vaginakateutta ilmassa!!
Olen varmasti seurustellut aloittajan sukulaisen kanssa nuorempana.
Mies oli surkea sängyssä ja välitti vain omasta tilanteestaan.
Millainen ihminen EI välitä toisen osapuolen nautinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautinnosta ollan melko kaukana jos toisen tyydyttäminen on pakkoa. Onneksi minulla on puoliso joka haluaa sitä.
sama juttu se on suihin ottamisessa. Jos ei edes 20 minuuttia voi ottaa suihin niin ei halua tyydyyttää toista.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmasti seurustellut aloittajan sukulaisen kanssa nuorempana.
Mies oli surkea sängyssä ja välitti vain omasta tilanteestaan.
Millainen ihminen EI välitä toisen osapuolen nautinnosta?
Suurin osa naisista ei välitä miehen nautinnosta. Joten vastaa sinä minkälaisia ne naiset on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama juttu se on suihin ottamisessa. Jos ei edes 20 minuuttia voi ottaa suihin niin ei halua tyydyyttää toista.
Harrastatko seksiä puolisoni kanssa vain mistä niin päättelit? Jokatapauksessa pieleen meni.
Mutta kun ne naisten vaatimukset on tasoa: ensiksi puoli tuntia esileikkiä( mies ei siitä pidä) sitten sinä hoidat panemisen ja sen jälkeen vielä tyydytät minut.
Tuo ei ole kahden ihmisen välistä seksiä. Vaan tuossa mies on naisen orja.