Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?

Vierailija
02.06.2016 |

Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?

Kommentit (284)

Vierailija
181/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun se on niin, että uskottavasta valehtelijasta ei tiedä, että se valehtelee, elkei ole todisteita. Kysyminen on aivan turhaa, tietenkään pettäjä ei sitä myönnä. Puoliso alkaa luulla itseään hulluksi ja että arvostelukyky on kadonnut, kun omat vaistot ja toisen puheet ovat ristiriidassa.

Minä kuin aviomiehen kännykän ja hämmästyin. Luulin tuntevani hänet, mutta kävi ilmi, että oli syöttänyt pajunköyttä. Luin hetken mielijohteesta ja se muutti käsitykseni hänestä. Pari naispuolistä ystävää olikin vähän muuta kuin pelkkiä ystäviä. Eli valehtelijaa ei tunnista, jos kaikki info tulee häneltä eikä ole mahdollista tarkistaa asioita ulkopuolisesta lähteestä.

Nämä kännyn tutkimisen tuomitsijat taitavat itse salailla jotakin, kun suhtautuvat noin kiihkeästi aiheeseen.

Minkä ihmeen takia sitä edes pitää olla suhteessa ihmisen kanssa, joka saa oman mielenterveyden järkkymään?! Miksi pitää roikkua kynsin ja hampain kiinni suhteessa missä on paha olla ja toisen osapuolen tekemisiin ja puhumisiin ei voi/osaa/pysty ollenkaan luottaa?

N39

N39

Haloo. Sitä ei tiedä, ettei voi luottaa, ennen kuin asia selviää, ettei voi.

Sulla ei taida olla omakohtaista kokemusta ja siksi asiat näyttävät kovin mustavalkoisilta.

N46

Luottamus on mustavalkoinen asia, sitä joko on tai sitä ei ole.

N39

Joko olet aivan uskomattoman lapsellinen ja sinisilmäinen ihminen tai sitten et ole parisuhdetta nähnytkään tuon ikäiseksi ihmiseksi.

Jos sinulle on yhdentekevää että miehesi pettäisi ja valehtelisi sinulle niin älä kuvittele että näin on myös kaikille muille.

Äläkä viitsi myöskään kuvitella että sinä 100 % varmasti tiedät miehesi puuhat.

Et tiedä.

Sinä olet vaan päättänyt laittaa silmät ja korvat umpeen ja pään pensaaseen ja luottaa.

Minäkin luotan omaan mieheeni , mutta jos käytös selvästi muuttuisi niin selvittäisin kyllä mistä se johtuu.

Jollain tavalla.

Minä en pettäjän kanssa halua olla jos vain mitenkään sen voin estää, mutta en nyt pitkästä liitosta eroa ottaisi pelkkien olettamusten tai arvailujen perusteella.

N39 on oikeassa. Kyllä sen tuntee voiko toiseen luottaa vai ei. Itse olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta. Luotan täysin. Jos en enää luota, ei siinä mikään puhelimessa men stalkkaus auta. Se vaan lisääntyy, epävarmuus.

Eikä minun tarvitse sellaisessa suhteessa olla. Olen nuorena ollut. Mies ei jäänyt kiinni mutta tiesin, että tässä suhteessa kärsin. Siihen en enää ala

N47

Vierailija
182/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Parempi kysyä suoraan.

Mun puhelinta ei saa katsoa. Eikä kukaan pystykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun se on niin, että uskottavasta valehtelijasta ei tiedä, että se valehtelee, elkei ole todisteita. Kysyminen on aivan turhaa, tietenkään pettäjä ei sitä myönnä. Puoliso alkaa luulla itseään hulluksi ja että arvostelukyky on kadonnut, kun omat vaistot ja toisen puheet ovat ristiriidassa.

Minä kuin aviomiehen kännykän ja hämmästyin. Luulin tuntevani hänet, mutta kävi ilmi, että oli syöttänyt pajunköyttä. Luin hetken mielijohteesta ja se muutti käsitykseni hänestä. Pari naispuolistä ystävää olikin vähän muuta kuin pelkkiä ystäviä. Eli valehtelijaa ei tunnista, jos kaikki info tulee häneltä eikä ole mahdollista tarkistaa asioita ulkopuolisesta lähteestä.

Nämä kännyn tutkimisen tuomitsijat taitavat itse salailla jotakin, kun suhtautuvat noin kiihkeästi aiheeseen.

Minkä ihmeen takia sitä edes pitää olla suhteessa ihmisen kanssa, joka saa oman mielenterveyden järkkymään?! Miksi pitää roikkua kynsin ja hampain kiinni suhteessa missä on paha olla ja toisen osapuolen tekemisiin ja puhumisiin ei voi/osaa/pysty ollenkaan luottaa?

N39

N39

Sulla ei taida olla omakohtaista kokemusta ja siksi asiat näyttävät kovin mustavalkoisilta.

N46

N39

Joko olet aivan uskomattoman lapsellinen ja sinisilmäinen ihminen tai sitten et ole parisuhdetta nähnytkään tuon ikäiseksi ihmiseksi.

Jos sinulle on yhdentekevää että miehesi pettäisi ja valehtelisi sinulle niin älä kuvittele että näin on myös kaikille muille.

Et tiedä.

Sinä olet vaan päättänyt laittaa silmät ja korvat umpeen ja pään pensaaseen ja luottaa.

Minäkin luotan omaan mieheeni , mutta jos käytös selvästi muuttuisi niin selvittäisin kyllä mistä se johtuu.

Jollain tavalla.

Minä en pettäjän kanssa halua olla jos vain mitenkään sen voin estää, mutta en nyt pitkästä liitosta eroa ottaisi pelkkien olettamusten tai arvailujen perusteella.

N39 on oikeassa. Kyllä sen tuntee voiko toiseen luottaa vai ei. Itse olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta. Luotan täysin. Jos en enää luota, ei siinä mikään puhelimessa men stalkkaus auta. Se vaan lisääntyy, epävarmuus.

Eikä minun tarvitse sellaisessa suhteessa olla. Olen nuorena ollut. Mies ei jäänyt kiinni mutta tiesin, että tässä suhteessa kärsin. Siihen en enää ala

N47

Pari ystävääni on eronnut miehen löytäessään toisen.

Kummassakaan tapauksessa nainen ei hetkeäkään epäillyt miestään vaan luotti ihan niin kuin sinäkin nyt.

Ja me sivulliset olimme äimän käkenä myös kun tunsimme nuo pariskunnat, ei olisi millään uskottu.

Jälkeen päin kummassakin tapauksessa nainen oli keksivinään jotain merkkejä kuten esimerkiksi sen että mies teki iltaisin polttopuita vaikka niitä oli ennestäänkin jo paljon.

Mies halusi ilmeisesti vältellä vaimoaan.

No olisiko pitänyt tajuta ottaa ero tuon perusteella??

Kummassakin tapauksessa tieto tuli ulkoapäin, nainen ei siis aktiivisesti yrittänyt selvittää mitään kun ei ollut tullut pettäminen mieleenkään.

Erot tuli.

Onhan noita monta muutakin tapausta mutta nämä tunsin niin hyvin että noiden jälkeen tajusin että ihan kuka vaan voi pettää, etukäteen tai minkään kuvitellun luottamuksen perusteella ei voi ennustaa.

En tarkoita tällä sitä että koko ajan pitäisi olla tarkkana ja tutkia kännyköitä tms mutta jos herää ihmetys niin ymmärrän oikein hyvin että sen haluaa selvittää kun nyt kertakaikkiaan on niin munattomia ihmisiä jotka toisen selän takana puuhailevat sitä sun tätä.

Etkä voi tietää kuka sellainen on.

Vierailija
184/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orenda kirjoitti:

Miksi alapeukku? Ei munkaan puhelinta saa katsoa epäilyksen takia.

Vierailija
185/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orenda kirjoitti:

Koska pettävä salaileva mies varmaan myöntää asian kysyessä, vai? 

Vierailija
186/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orenda kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

niin paljon salaisuuksia parisuhteessa ei voi olla että täytyy niitä säilyttää luurissa/koneella.

vai onko aivosi surkastuneet jatkuvan somen käytön vuoksi?

Mitä ihmettä oikein pelkäät kumppanisi löytävän sieltä?

Vierailija
187/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan tuohon pätee sama, kun kirjesalaisuuteen, eli et saa.

Vierailija
188/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

niin paljon salaisuuksia parisuhteessa ei voi olla että täytyy niitä säilyttää luurissa/koneella.

vai onko aivosi surkastuneet jatkuvan somen käytön vuoksi?

Mitä ihmettä oikein pelkäät kumppanisi löytävän sieltä?

Mikä some on? Puhelin on yhtä henk.kohtainen kuin kirjeet. Niitä ei saa avata.

En pelkää vaan en halua että luetaan viestejä tms.

Vierailija
189/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orenda kirjoitti:

Ilman muuta on parempi kysyä suoraan mutta kun sitten saa vastauksen että ei tietenkään minulla ole toista tai suorastaan syytöksen vainoharhaisuudesta niin mitä sen jälkeen tehdään? Miten jatketaan jos kuitenkin tuntee että jotain on meneillään.

Vierailija
190/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Ilman muuta on parempi kysyä suoraan mutta kun sitten saa vastauksen että ei tietenkään minulla ole toista tai suorastaan syytöksen vainoharhaisuudesta niin mitä sen jälkeen tehdään? Miten jatketaan jos kuitenkin tuntee että jotain on meneillään.

Jättää mies? En osaa sanoa. En ole ollut tuossa tilanteessa.

Vierailija
191/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tähän pitäisi suhtautua.. Mies peittää joka kerta facebookin ja sanoi syyksi sen että siellä puhutaan asioita tai heitetään läppää jota en ymmärtäisi kuitenkaan. Lidäksi hän sanoi että kertoo yksityisasioitamme siskolleen koska mulle ei voi puhua. Miehestä on tulossa entinen ja en ole ratsaamassa mitään koska ei tarvitse..

Vierailija
192/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin eksän viestit aikoinaan läpi kun epäilys heräsi ja löytyi kyseenalaista viestittelyä toisen naisen kanssa. Lisäksi mies oli ollut kyseisenä viikonloppuna "jätkäporukalla" juhlimassa ja kotona löysin miehen kassista naisten paidan.

Tuo pälli ei tunnustanut siltikään, vaikka todisteet puhui puolestaan. Väitti paidan olevan kaverin tyttöystävän. "Luuletko et mä tykkään noin isoista naisista", paidan koko taisi olla M. Viestitkin olivat vain läppää.

Eron jälkeen oli kyseinen nainen ilmestynyt miehen facebook-kaveriksi, että sellainen läppä ja kaverin naisen paita.

En todellakaan kadu muuta kuin suhdetta tuollaisen idiootin kanssa.

Vierailija
193/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tähän pitäisi suhtautua.. Mies peittää joka kerta facebookin ja sanoi syyksi sen että siellä puhutaan asioita tai heitetään läppää jota en ymmärtäisi kuitenkaan. Lidäksi hän sanoi että kertoo yksityisasioitamme siskolleen koska mulle ei voi puhua. Miehestä on tulossa entinen ja en ole ratsaamassa mitään koska ei tarvitse..

Tässä tapauksessa ymmärrän että teille tulee ero, toinen asia kumpi jättää kumman ja miksi.

Joko äijä on mulkku tai sit olet kilahdellut aivan turhista asioista.

Mitä tuohon kirjesalaisuuteen tulee, kyllä monet tuntemani parit vastailevat toistensa puhelimiin ja availevat kirjeitä. Ketään ei ole vetänyt herneitä nenään ja salaisuuksia ei ole

Vierailija
194/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen stalkannut puhelimen, itseasiassa kolmelta eri mieheltä ja KYLLÄ, he pettivät. Kysyin asiaa aikaisemmin suoraan, kiistivät kaikki. Kun olin käynyt puhelimen läpi, kysyin uudestaan, edelleen kaikki kiistivät. Kukaan ei olisi suurin surminkaan tunnustanut, ellen olisi sitten pitkällisen kuulustelun jälkeen kertonut että kävin muuten puhelimellasi.

Että ei pettäjä kerro totuutta. Eihän se muuten alunperinkään pettäisi ja touhuaisi selän takana. 

Vierailija
195/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ihminen ei eroa vuosien avioliitosta, jossa on lapsia, pelkän epäiluksen heräämisen takia. Nuo 'eroa jos luottamus säröilee'-ihmiset puhuvat ihan läpiä päähänsä. Ei ihme, että ihmisillä on kertakäyttösuhteita niin paljon.

No yksi tuttukin erosi 6 viikon avioliiton jälkeen, kun puolison pettäminen paljastui, mutta useimmat suhtautuvat kuitenkin aika vakavasti. On pakko olla satavarma, että epäilys on oikea ja silloinkin pettämisen jälkeen osa päättää jatkaa yhdessä. Varmaan tarvitaan pariterapiaa, mutta kaikki perustuu silloin totuuden myöntämiselle.

Jos toinen puoliso valehtelee ja pettää, niin sellaiselle perustalle ei voi rakentaa mitään. Ja sellaiselta valehtelevalta pettäjältä on hyödytöntä kysyä, sillä hän kiistää. Ei voi siis tietää, valehteleeko toinen, ellei tiedä. On pakko selvittää asia itse eli joskus on siis pakko lukea kännykätkin, jos epäily herää.

Vierailija
196/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

N39

N46

N39

Et tiedä.

Jollain tavalla.

N47

Kummassakaan tapauksessa nainen ei hetkeäkään epäillyt miestään vaan luotti ihan niin kuin sinäkin nyt.

Ja me sivulliset olimme äimän käkenä myös kun tunsimme nuo pariskunnat, ei olisi millään uskottu.

Jälkeen päin kummassakin tapauksessa nainen oli keksivinään jotain merkkejä kuten esimerkiksi sen että mies teki iltaisin polttopuita vaikka niitä oli ennestäänkin jo paljon.

Kummassakin tapauksessa tieto tuli ulkoapäin, nainen ei siis aktiivisesti yrittänyt selvittää mitään kun ei ollut tullut pettäminen mieleenkään.

Erot tuli.

Onhan noita monta muutakin tapausta mutta nämä tunsin niin hyvin että noiden jälkeen tajusin että ihan kuka vaan voi pettää, etukäteen tai minkään kuvitellun luottamuksen perusteella ei voi ennustaa.

En tarkoita tällä sitä että koko ajan pitäisi olla tarkkana ja tutkia kännyköitä tms mutta jos herää ihmetys niin ymmärrän oikein hyvin että sen haluaa selvittää kun nyt kertakaikkiaan on niin munattomia ihmisiä jotka toisen selän takana puuhailevat sitä sun tätä.

Elän Mielummin elämäni luottaen kuin jatkuvan epävarmuuden kynsissä. Siinä kiusaa vain itseään

N47

Vierailija
197/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

N39

N46

N39

Et tiedä.

Jollain tavalla.

N47

Erot tuli.

Miten se olisi tilannetta muuttanut, jos ei olisi luottanut vaan olisi stalkannut puhelinta? Ei muutoin kuin että olisi joutunut häpeämään sitä, että stalkkaus käy ilmi kun aletaan kysellä miten pettäminen selvisi. Olisin miljoona kertaa mieluummin se, joka on luottanut loppuun saakka ja tullut petetyksi kuin se, joka stalkkaa ja joutuu tunnustamaan että sai sillä tavalla toisen pettämisestä kiinni.

Ihmiset rakastuvat toisiin ja pettävät. Ihmiset rakastuvat toisiin ja jättävät. Mutta jos sitä pelkää niin paljon, että pitää stalkata, niin on parempi kun ei parisuhteeseen ikinä lähdekään

Vierailija
198/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orenda kirjoitti:

Se kerrotaan kumppanille. En ole tyytyväinen tässä suhteessa. En luota sinuun. Ellei asiat korjaudu, voi erota

Vierailija
199/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä ihminen ei eroa vuosien avioliitosta, jossa on lapsia, pelkän epäiluksen heräämisen takia. Nuo 'eroa jos luottamus säröilee'-ihmiset puhuvat ihan läpiä päähänsä. Ei ihme, että ihmisillä on kertakäyttösuhteita niin paljon.

No yksi tuttukin erosi 6 viikon avioliiton jälkeen, kun puolison pettäminen paljastui, mutta useimmat suhtautuvat kuitenkin aika vakavasti. On pakko olla satavarma, että epäilys on oikea ja silloinkin pettämisen jälkeen osa päättää jatkaa yhdessä. Varmaan tarvitaan pariterapiaa, mutta kaikki perustuu silloin totuuden myöntämiselle.

Jos toinen puoliso valehtelee ja pettää, niin sellaiselle perustalle ei voi rakentaa mitään. Ja sellaiselta valehtelevalta pettäjältä on hyödytöntä kysyä, sillä hän kiistää. Ei voi siis tietää, valehteleeko toinen, ellei tiedä. On pakko selvittää asia itse eli joskus on siis pakko lukea kännykätkin, jos epäily herää.

Edelleen; jos ihminen haluaa pettää jäämättä kiinni, hän pystyy siihen. Stalkkaaja ei voi ikinä, ei ikinä olla varma siitä, etteikö toinen sittenkin pettäisi.

Monessa viestissä on kirjoitettu, että suhteessa on alkanut olla jotain epäilyttävää, jotain outoa, toisen käytös on muuttunut jne. Vastaukseksi siihen on alettu stalkata. Eikö kenellekään ole tullut mieleen, että jos suhde ei toimi niin sitä voisi alkaa parantaa eikä pahentaa entisestään? Mitä jos se energia suunnattaisiinkin siihen oman puolison hyvänäpitämiseen ja suhteen parantamiseen eikä stalkkaamiseen ja epäluuloissa kierimiseen? Parisuhdeloma/-viikonloppu tai ihan kotioloissa toisiinsa keskittyminen, eri tavalla toimiminen (someton viikonloppu, lapseton viikonloppu), keskustelu, keskustelu ja keskustelu.

Jos mikään ei muutu vaikka yhdessä yritetään parantaa suhdetta, niin sitten tarvittaessa ammattiapu (jos on lapsia ja/tai pitkä suhde) tai sen hyväksyminen, ettei seurustelu johtanut pysyvään suhteeseen.

Ei stalkkausta, ei ikinä.

Niille, joilla on yhteinen sopimus että saa lukea toisen kännyä: tottakai saa, jos olette keskenään niin sopineet. Mutta itse ainakin haluan tietää, jos jollain ystävistäni on tällainen sopimus puolisonsa kanssa, koska hänen on sitten turha odottaa minulta yhtään mitään henkilökohtaisia kuulumisia.

Vierailija
200/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju romutti jälleen kerran kuvitelmani naisten moraalista. Mitähän minä oikein mietin, kun olen joskus luottanut naisiin? Ei tule tapahtumaan koskaan enää. Kiitos av-naiset.

Millainen mies edes käy av:lla ja ennen kaikkea MIKSI.

Aihe vapaalla, miksi ei? Kerro ihmeessä