Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?

Vierailija
02.06.2016 |

Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun se on niin, että uskottavasta valehtelijasta ei tiedä, että se valehtelee, elkei ole todisteita. Kysyminen on aivan turhaa, tietenkään pettäjä ei sitä myönnä. Puoliso alkaa luulla itseään hulluksi ja että arvostelukyky on kadonnut, kun omat vaistot ja toisen puheet ovat ristiriidassa.

Minä kuin aviomiehen kännykän ja hämmästyin. Luulin tuntevani hänet, mutta kävi ilmi, että oli syöttänyt pajunköyttä. Luin hetken mielijohteesta ja se muutti käsitykseni hänestä. Pari naispuolistä ystävää olikin vähän muuta kuin pelkkiä ystäviä. Eli valehtelijaa ei tunnista, jos kaikki info tulee häneltä eikä ole mahdollista tarkistaa asioita ulkopuolisesta lähteestä.

Nämä kännyn tutkimisen tuomitsijat taitavat itse salailla jotakin, kun suhtautuvat noin kiihkeästi aiheeseen.

Klassinen "itselläsi taitaa olla jotain salattavaa". Ei ole, paitsi se että tuhlaan aikaani tällä palstalla. Ei ole yhtään mitään sellaista salattavaa, mikä olisi uhka parisuhteellemme.

Jos mieheni jostain syystä päättäisi ratsata kännykkäni ja murtaisi koodin, niin hän löytäisi kyllä lukemattomia itselleen vieraiden miesten nimiä niin saapuneista ja soitetuista puheluista kuin tekstiviesteistäkin. Ja jos hän lukisi niitä viestejä niin hän löytäisi tapaamisehdotuksia. En nyt muista mitä kaikkea viesteissäni on, mutta siellä voisi ihan hyvin olla vaikka sellainenkin, joka alkaa sanoilla "Kiitos viimeisestä!"

Ja silti minulla ei ole yhtään mitään sellaista salattavaa, mikä olisi uhka parisuhteellemme.

Luojan kiitos, minun ei tarvitse edes miettiä sellaista vaihtoehtoa, että mies tutkisi kännykkääni tai vaatisi minua näyttämään kaikki lokit. Sellainen parisuhde olisi yksinkertaisesti mahdoton.

Vierailija
162/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehellä onkin oikeasti kiire töissä ja stressin takia ei seksi maistu, siinähän rikot suhteenne tekemällä rikoksen. Ja vastauksena kysymykseen, EI SAA!

Ompa vakaa suhde, jos ero tulee sen takia että stalkkasi toisen puhelimen.

Lähinnä näkisin, että voi tulla riita ja siitä seurata keskusteluja asiasta, jolloin sillä voikin olla suhdetta vahvistava vaikutus. "Miksi olet epävarma, miksi ajattelit minun pettävän, oikeasti minusta tuntuu x, siksi olen ollut sellainen, koska x" jne -> kommunikaatioyhteyden avautuminen.

Minulla on sinulle radikaali ehdotus: Mitä jos itse avaisit suusi ennen sen puhelimen tutkimista? Kertoisit olevasi epävarma, peloissasi, huolissasi ja kuvailisit asioita, jotka sen ovat omassa mielessäsi aiheuttaneet? Ei muodossa "olen x, koska sinä teet niin ja näin" vaan ottaen itse vastuun omista tunteistasi tyyliin "kun sinä teet x, niin minusta alkaa tuntua y tai tulkitsen sen niin että y ja tämä on minulle ongelma, jonka ratkaisemiseen tarvitsen apuasi"

Tuossa vaiheessa moni pettäjä sanoo, että turhaan pelkäät, olet minulle ainoa ja rakastan sinua, haluan viettää sinun kanssasi loppuelämäni - ja pettäminen jatkuu tai on joka tapauksessa jo tapahtunut.

Eli se suun avaaminen tuossa vaiheessa on turhaa, en tiedä yhtäkään pettäjää joka myöntäisi kysyttäessä tai ei peittelisi jälkiään.

Ja kyllä se suu on usein avattu kun epäilyt ovat heränneet.

Toisaalta joka ikinen pettäjä pystyy halutessaan pettämään niin, ettei ikinä paljastu. Stalkkaaja ei voi ikinä olla täysin varma siitä, etteikö olisi olemassa toista puhelinta, toista sähköpostiosoitetta, nettiprofiilia jossain... Jos haluaisin pettää, olen 100 % varma, että pystyisin tekemään sen jäämättä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan saa stalkata. Jos kerran on niin vahva epäily, niin sitten kysyt ihan suoraan. Sillä se epätietoisuus loppuu.

Voi luoja mitä naiiviutta. Ihan kuin pettäjä tunnustaisi, kun vaimo kysyy asiasta. Niivvarmaa.

Vierailija
164/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet valmis vastaamaan seurauksista, niin ole hyvä. Meillä vaimo alkoi epäilemään kun viestittelin lapsuusystäväni kanssa jolla oli vakavia ongelmia ratkottavanaan. Tietenkin stressasin tilanteesta ja vaimon tivatessa syytä kerroin vain että "Timolla" on vakavia ongelmia, mutten voi niistä sinulle kertoa kun on vannotettu olemaan asiasta vaiti. Se ei vaimolle sitten riittänyt ja kävi salaa penkomassa puhelimeni ja jäi kiinni lipsautettuaan sellaista mitä ei voinut tietää muuten kuin että oli käynyt vakoilemassa. Oli vielä niin tyhmä että oli puhunut ystävättärensä kanssa Timon asioista. Puolusteli tekoaan juuri tuolla pettämispointilla. Kuulemma miehet eivät pui ongelmiaan noin ja siksi epäili toista naista. Luottamus katosi täysin ja lusikat meni jakoon vähän myöhemmin. Ainoa positiivinen asia oli että Timo sai itsensä jaloilleen, vaikka syyttikin itseään tilanteesta aika kauan. Joten mieti, tehtyä et saa tekemättömäksi!

Vierailija
165/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupan nakkipaketin saa avata, jos omistamme kaupan.Jos meillä on sopimus, että asiat ovat yhteisiä ja voimme käyttää toistemme puhelimia se ei kuulu kenellekään pätkääkään.

Vierailija
166/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni mies pettää (ja nainenkin) ja mikäs siihen parempi väline kuin puhelin. Ei ole oikein tutkia puhelinta, mutta ei ole oikein pettääkään, kumpi on pienempi paha, se on oma asia.

En kyllä olisi epätyydyttävässä suhteessa, pettää toinen tai ei. Vaistoon kannattaa luottaa.

No ei se mikään oma asia ole; toinen on rikos, toinen ei. Edelleen ihmettelen, miksi joku roikkuu suhteessa jos ei toiseen luota. Pelkäättekö niin paljon olla yksin?

Vierailija
167/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Asian voi hoitaa keskustelemalla suoraa ja tarvittaessa vielä pyytämällä näyttämään viestit, puhelutiedot yms. Jos ei suostu, siitä voi sitten tehdä tietyt johtopäätökset.

Vierailija
168/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni siinä ei ole mitään pahaa. En ymmärrä jos mies/nainen jättää puolisonsa vain sen vuoksi, että hän on katsonut salaa viestejä. Aika pieni juttu minusta eron syyksi. Ei voi olla todellista rakkautta silloin.

Vierailija
169/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lassukka kuten tässä tapauksessa niin siitä vaan. Eihän semmoinen uskalla edes älähtää.

Vierailija
170/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen aina vaimon kännykän vietit ja avaan hänen kirje- ja sähköpostinsa. Jos vaikka jotain löytyisi.

Vierailija
171/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun se on niin, että uskottavasta valehtelijasta ei tiedä, että se valehtelee, elkei ole todisteita. Kysyminen on aivan turhaa, tietenkään pettäjä ei sitä myönnä. Puoliso alkaa luulla itseään hulluksi ja että arvostelukyky on kadonnut, kun omat vaistot ja toisen puheet ovat ristiriidassa.

Minä kuin aviomiehen kännykän ja hämmästyin. Luulin tuntevani hänet, mutta kävi ilmi, että oli syöttänyt pajunköyttä. Luin hetken mielijohteesta ja se muutti käsitykseni hänestä. Pari naispuolistä ystävää olikin vähän muuta kuin pelkkiä ystäviä. Eli valehtelijaa ei tunnista, jos kaikki info tulee häneltä eikä ole mahdollista tarkistaa asioita ulkopuolisesta lähteestä.

Nämä kännyn tutkimisen tuomitsijat taitavat itse salailla jotakin, kun suhtautuvat noin kiihkeästi aiheeseen.

Minkä ihmeen takia sitä edes pitää olla suhteessa ihmisen kanssa, joka saa oman mielenterveyden järkkymään?! Miksi pitää roikkua kynsin ja hampain kiinni suhteessa missä on paha olla ja toisen osapuolen tekemisiin ja puhumisiin ei voi/osaa/pysty ollenkaan luottaa?

N39

N39

Haloo. Sitä ei tiedä, ettei voi luottaa, ennen kuin asia selviää, ettei voi.

Sulla ei taida olla omakohtaista kokemusta ja siksi asiat näyttävät kovin mustavalkoisilta.

N46

Luottamus on mustavalkoinen asia, sitä joko on tai sitä ei ole.

N39

Joko olet aivan uskomattoman lapsellinen ja sinisilmäinen ihminen tai sitten et ole parisuhdetta nähnytkään tuon ikäiseksi ihmiseksi.

Jos sinulle on yhdentekevää että miehesi pettäisi ja valehtelisi sinulle niin älä kuvittele että näin on myös kaikille muille.

Äläkä viitsi myöskään kuvitella että sinä 100 % varmasti tiedät miehesi puuhat.

Et tiedä.

Sinä olet vaan päättänyt laittaa silmät ja korvat umpeen ja pään pensaaseen ja luottaa.

Minäkin luotan omaan mieheeni , mutta jos käytös selvästi muuttuisi niin selvittäisin kyllä mistä se johtuu.

Jollain tavalla.

Minä en pettäjän kanssa halua olla jos vain mitenkään sen voin estää, mutta en nyt pitkästä liitosta eroa ottaisi pelkkien olettamusten tai arvailujen perusteella.

Vierailija
172/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, ja miksi pitäisi? eikö riitä se että luottamus ei tunnu olevan kunnossa? 

Ota asia esiin ja kysy, vastaus voi olla mitä vaan mutta tee nyt hyvä ihminen ihan omat johtopäätökset. Miksi pitää luurista hakea vakuutusta?

Vierailija
173/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa.

Muista myös takin - ja housuntaskut, salkku, lompakko, tabletti, läppäri jne

Äläkä unohda auton hansikaslokeroa.

Vierailija
174/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asensin vaimon puhelimeen vakoilu

Vierailija
175/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato vaan. Sen jälkeen se ei oo enää sun mies vaan mun 😃

Ja sä vissiin luulet saavasi oikein kultakimpaleen itsellesi? Valehtelevan pettäjän... No, vakka kantensa valitsee, eiks niin?

Vierailija
176/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vasta stalkkasin, ja oli nolo kun mies sai mut kiinni. Mutta ei se edes tajunnut missä mielessä sitä puhelinta tutkin. Eikä sieltä mitään löytynyt. Kävin läpi koko facebookin loki-historian. Mies on vaan omissa ajatuksissaan ja minä epävarma!  :D onneksi ei tajunnut/ tai tajusi muttei halunnu asettaa mua noloon tilanteeseen, kun tietää miten epävarma olen.

ET sinä mikään epävarma ole, vaan sairaalloisen mustasukkainen, joka tosin voi kummuta epävarmuudestasi.

Vierailija
177/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on jo muutenkin aika finaalissa jos luottamusta ei enää ole ja tuommoisia asioita pitää selvitellä.

Vierailija
178/284 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato vaan. Sen jälkeen se ei oo enää sun mies vaan mun 😃

Ja sä vissiin luulet saavasi oikein kultakimpaleen itsellesi? Valehtelevan pettäjän... No, vakka kantensa valitsee, eiks niin?

Mistäs sinä sen tiedät, onko kyseessä pettäjä?

Vierailija
179/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä jos siltä tuntuu, mutta turha vetää herneitä nenään jos miehes on avautunut kaverilleen jostain itseään häiritsevistä asioista sinuun liittyen.

Itseäni ei häiritse vaikka vaimoni kävisi läpi mun luurit ja tietokoneen kun ei ole mitään salattavaakaan ja ymmärrän kyllä poistaa sellaiset asiat mitkä hänelle ei kuulu. (yllätysjuhlat, kaverien murheet jne)

Joskus varmuuden vuoksi poistan myös naispuolisilta ystäviltä saatuja viestejä jos niissä epämääräinen "kiitos <3" tyylisiä viestejä ettei tule ruokittua toisen vainoharhaisuutta.

En myöskään asenna ylimääräisiä sovelluksia puhelimeen lukuunottamatta musiikin kuunteluun tarkoitettuja äänensäätimiä.

Turhia nuo whatsappit, facebookit yms. kun ei ole tarvetta kytätä mitä kaikki tekee jatkuvasti ja kuulumiset saa vaihettua kun käy kaffella eikä loju kotona sohvalla

Vierailija
180/284 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan saa stalkata. Jos kerran on niin vahva epäily, niin sitten kysyt ihan suoraan. Sillä se epätietoisuus loppuu.

Just joo. Kysymällähän se selviää. No joo ei. Pettäjähän tietenkin heti tunnustaa, että kyllä kulta petän sua. Viisainta on tutkia puhelin, sillä sieltä ne todisteet löytyy 90 %:ssa tapauksista.