Saako stalkata miehen puhelin/viestit jos on erittäin vahva epäily toisesta naisesta?
Saako? Jos on kovat epäilyt asiasta, mies poissaoleva, seksi ei maistu, yllättäviä menoja on tullut jne jne. Pitääkö elää epätietoisuudessa vai saako tässä tapauksessa ottaa asioista selvää?
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Asian voi hoitaa keskustelemalla suoraa ja tarvittaessa vielä pyytämällä näyttämään viestit, puhelutiedot yms. Jos ei suostu, siitä voi sitten tehdä tietyt johtopäätökset.
Mun puhelimessa tai tietokoneessa ei ole mitään salattavaa, mutta missään tapauksessa en näyttäisi viestejä enkä puhelulokeja. Minulla, kuten myös miehelläni, on oikeus yksityisyyteen. Kerran kun tuohon alistuisi, pitäisi näyttää puhelin aina kun toista sattuu kiinnostamaan.
Meillä ei toisen laitteet kiinnosta edes niin päljoa, että viitsittäisiin katsoa kuka soittaa. Kun puhelimen omistaja tulee paikalle, voi sanoa että sun puhelin soi just.
Jos pettämiseen on hinku, siihen löytyy kyllä keinot muutenkin kuin kasvattamalla luuri käteen kiinni
Juuri näin. Ja nuo tilanteet saattavat räjähtää. Eka saattaa sanoa,että riittää että näkee lokin, mutta sitten haluaakin lukea muka epäilyttävän viestiketjun.
Oma puhelimeni sisältää paljon tuntemattomia numeroita ja miesten nimiä. Olen yrittäjä ja taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Sitten kun puhelimessa on naapurin ukolta tekstareita niin uskooko mustis niiden olevan valituksia toisen naapurin bileistä näkemättä viestejä. En halua näyttää viestejä. Se on sama kuin pyydettäisiin kakkaamaan toisen edessä, loukkaa omaa henkilökohtaista vyöhykettäni sekä myös viestin lähettäjää.
Kyseessä on viestintäsalaisuuden louokkaus, sakkoa - 3 vuotta vankeutta.
Rikollista on tuo. Toivon sulle vankilaa.