MIEHET ! miksi haluatte ehdottomasti tarjota drinkin ja sitten alatte riehua?
olen nelikymppinen ja ensimmäisen kerran tähän ilmiöön törmännyt parikymppisenä, eli ei ikävä kyllä ole ikäsidonninen juttu :/
" mä haluan ostaa sulle bissen, ihan kaverihengessä vaan. en mä yritä iskeä"..
kaveri on aikoinaan saanut tälläiseltä sankarilta kaljat naamalle ja minulta taas revittiin kännykkä kädestä, kun viestittelin mieheni kanssa..!
Kommentit (189)
Tule ap pois sieltä lähiöpubista!
Vierailija kirjoitti:
Koska mies, joka ostaa tuntemattomalle naiselle juoman näkee sen mielessään etumaksuna seksistä. Normaali mies ei ensi töikseen osta tuntemattomalle naiselle juomaa, näistä tarjoajista kannattaa pysyä kaukana.
Normaali mies ei pidä MITÄÄN etumaksuna seksistä, tai minkäänlaisena maksuna. Näin ajattelevista miehistä pitää pysyä kaukana, eikä niistä drinkkien tarjoajista. Tuon kirjoittajan ajatusmaailma iljettää minua.
Tätä käy jatkuvasti. Usein kieltäydyn juomasta, sillä seurustelen, mutta sen ottamista oikein vaaditaan. Milloin alkaa syyttely ja milloin haukkuminen. Kerran joutui oma mies ihan tappeluun näinkin turhan asian takia.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tämän käytöksen. Sitä luulaan, että osetaan sen dirkin verran juttu seuraa, mutta arvon neidit vaan katsevat nenän varttaan pitkin ja minusta tämäkin on yhtä moukkamaista käytöstä, kun tämä miesten oletus. Joten jatkossa, ei kiitos sille drinkille.
jos siististi pukeutunut, suhteellisen selvä ja asiallisesti käyttäytyvä mies, joka tietää että olet varattu, haluaa välttämättä tuoda sinulle juomista samalla kun hakee itselleekin sitä kuvittelee, että pelin henki on selvä: juon juoman ja juttelen kanssasi, olet kiva mutta olen naimisissa.
en puhu nyt mistään teinityttöjen " beibi tarjoo mulle drinksu jotta voin juosta karkuun "-pelistä
AP
Olet sä vähän idiootti tai sitten sinulla on vaan käynyt pirun hyvä tuuri! Ei kai kukaan enää ota vastaan jonkun tuntemattoman tuomaa drinkkiä?
Voi kyllä näitä on. Entisten työkaverien kanssa joskus olin baarissa, ja jotkut tuntemattomat virolaismiehet toivat täyden prikallisen juomia meille. Sanoin heti, että minä en noihin juomiin koske ja kehottaisin muita tekemään samoin, kukaan kun ei ole ollut varmistamassa ettei laseihin ole sujautettu mitään.
No, nämä ex-työkaverit nauroivat sanoen vainoharhaiseksi ja iloisina vetivät juomat lärveihinsä 👍
Taas näitä miesvihasatuja, joita ei oikeassa elämässä oikeasti edes tapahdu.
Nuo tarjoajamiehet on kyllä hassuja. Sitten jos kieltäytyy sanoen "mulla on jo poikaystävä", niin loukkaantuvat siitäkin.
Koska "eiväthän he kysyneet sun seurustelustatusta, joten miksi pitää heti olla avautumassa siitä. Ja hyvää hyvyyttään vain olisivat sen drinkin tarjonneet, mutta ei sitten."
Sitten kuitenkin, jos sen drinkin otat ja lähdet sitten omille tielllesi, niin suuttuvat siitäkin vähintään yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin. Tervetuloa kauniin nuoren naisen maailmaan.
N20
Sinulla antaa kaksi esimerkkiä niin se onkin sitten auttamatta yleistä käytöstä?
Tietynlaiset ihmiset vetävät puolensa tietynlaisia ihmisiä ja tietynlaisissa paikoissa pyörii tietynlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Yksi N20 on näin konenut niin se on pakko olla koko totuus asiasta, että kehtaattekin epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Missä tälläistä sitten tapahtuu? Vai olenko minä vain ruma tai olenko vain osannut itse ennakkoida tälläistä käytöstä sanomalla, ei kiitos?
N22
kerran sanoin yhdelle miehelle, että hän voi toki ostaa minulle juoman jos tahtoo ja voimme jutella, mutta sitten lähden aviomieheni viereen nukkumaan ! vakuutti kirkkain silmin että juu, selvä, tottakai.
no, join lonkeroni ja juttelimme hetken, sitten sanoin käyväni vessassa ja lähteväni kotiin.
olin narikassa, kun mies juoksee shottitarjottimen kanssa paikalle ja tajuttuaan, että olin tosiaan lähdössä paiskasi tarjottimen maahan ja huusi huoraperkelettä! :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Yksi N20 on näin konenut niin se on pakko olla koko totuus asiasta, että kehtaattekin epäillä.
Tämä yksi N20 on kokenut tuon monen monta kertaa. Ehkä vaan vedän näitä sekopäitä puoleeni jostain syystä.
Enkä ole todellakaan ystäväpiirini ainoa tätä kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi sitten otat vastaan niitä drinkkejä? Kun voisit kauniisti kiittää ja poistua paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Missä tälläistä sitten tapahtuu? Vai olenko minä vain ruma tai olenko vain osannut itse ennakkoida tälläistä käytöstä sanomalla, ei kiitos?
N22
Useammassakin baarissa parilla paikkakunnalla olen tähän törmännyt ja ei tosiaan tuon "ei kiitoksen" sanominenkaan auta, vaan nämä tarjoajat saattavat pillastua siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi sitten otat vastaan niitä drinkkejä? Kun voisit kauniisti kiittää ja poistua paikalta.
No kun ei auta sekään. Suuttuvat siitäkin tai alkavat jankuttaa siitä "miten ei tässä tarjoamisessa ole mitään taka-ajatuksia" (as if)
" vaikka mä sanoin, että tarjoon ihan kaverina niin pitäähän sun akka tajuta että pilluu halusin"
noin se miesten päässä menee. ja tätä esiintyy niin teinihelveteissä kuin varttuneen väen paikoissakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Tämä yksi N20 on kokenut tuon monen monta kertaa. Ehkä vaan vedän näitä sekopäitä puoleeni jostain syystä.
Enkä ole todellakaan ystäväpiirini ainoa tätä kokenut.
Selvä homma, kun kaveritkin on kokeneet...pakko olla kaikille miehille tyypillistä käytöstä. Kummasti meillä on riittänyt kun ollaan sanottu, että nyt ollaan kavereiden kesken pitämässä kivaa ja ostamme omat juomamme niin meidät on jätetty ihan rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
No kun ei auta sekään. Suuttuvat siitäkin tai alkavat jankuttaa siitä "miten ei tässä tarjoamisessa ole mitään taka-ajatuksia" (as if)
Pahimmat tapaukset saattavat muuten kieltäytymisestä huolimatta kohta tulla drinkki kourassa tunkemaan sitä drinkkiä käteen ja istumaan samaan pöytään. Olenko ainoa, jolle on käynyt näinkin pari kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
totta!!!!
Ja vielä: tietysti olen tiskillä mukana. En ottaisi missään olosuhteissa sellaista juomaa vastaan, jonka tekoa en olisi seuraamassa.