MIEHET ! miksi haluatte ehdottomasti tarjota drinkin ja sitten alatte riehua?
olen nelikymppinen ja ensimmäisen kerran tähän ilmiöön törmännyt parikymppisenä, eli ei ikävä kyllä ole ikäsidonninen juttu :/
" mä haluan ostaa sulle bissen, ihan kaverihengessä vaan. en mä yritä iskeä"..
kaveri on aikoinaan saanut tälläiseltä sankarilta kaljat naamalle ja minulta taas revittiin kännykkä kädestä, kun viestittelin mieheni kanssa..!
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä miesvihasatuja, joita ei oikeassa elämässä oikeasti edes tapahdu.
Olisikin. Tervetuloa kauniin nuoren naisen maailmaan.
N20
Miksi sitten otat vastaan niitä drinkkejä? Kun voisit kauniisti kiittää ja poistua paikalta.
No kun ei auta sekään. Suuttuvat siitäkin tai alkavat jankuttaa siitä "miten ei tässä tarjoamisessa ole mitään taka-ajatuksia" (as if)
Voi vaan kuvitella tämän prinsessalauman käytöksen :D Me ollaan niin ihqui ja kaunei ja ääliömagneetteja. kikikakika
Jeps ja siihen päälle viellä hyökätään hyeenanlailla miehen kimpuun joukolla huutamaan kuinka naisia huom naisia ja ikää se 20v. tulee kohdella ja ihmetellään kun mies ei tähän hyökkäykseen alistunutkaan. Omalla käytöksellään pystyy vaikuttamaan miten kohdellaan.
T. tyttö tiskin takaa
läksin kerran yksin lähiräkälään laulamaan karaokea ja juomaan ihan kahvia. eräs äijä tuli siihen juttelemaan ja kauhisteli kahviani, lupasi tarjota mitä vain. sanoin että olen naimisissa ja mulla on kaks muksua ja kahvi riittää, kiitos. no eipä uskonut, toi molemmille tuopit ja tilasi vielä pitsankin !
kun aloin tehdä lähtöä, otti sen pitsan kainaloon ja juoksi perään. seurasi ala-ovelle asti ja jäi siihen sitten riehumaan, kun ei päässytkään sisälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi sitten otat vastaan niitä drinkkejä? Kun voisit kauniisti kiittää ja poistua paikalta.
No kun ei auta sekään. Suuttuvat siitäkin tai alkavat jankuttaa siitä "miten ei tässä tarjoamisessa ole mitään taka-ajatuksia" (as if)
Voi vaan kuvitella tämän prinsessalauman käytöksen :D Me ollaan niin ihqui ja kaunei ja ääliömagneetteja. kikikakika
Jepjep. Just tällaista asennette (sen huoraksi haukkumisen lisäksi) tulee niiltä miehiltä, joiden huomiosta ja drinkeistä kieltäytyy.
Koska on niin suuri synti olla nuori nainen, joka käy baareissa ja nauttii siellä ystäviensä seurasta. Ainakaan, jos ei ole etsimässä miesseuraa sieltä.
Pitäisi varmaan pukeutua säkkiin ja lukittautua kellariin, niin kaikki olisi paremmin.
Suomeksi sanottuna: vituttaa tämä "uhrien" syyllistäminen. En seurustelevana naisena todellakaan omalla käytökselläni (ainakaan tietoisesti) kutsu näitä sekopäätarjoajia luokseni.
Osalle kommentoijista näyttää olevan järkytys kuulla millaista elämää naisena joutuu kokemaan. Niin järkyttävää, että sitä ei voi uskoa vaan leimaatte kertomukset saduiksi. Kovat defenssit teillä päällä, vaikka itse teette samaa häiriköintiä syyttämällä täällä naisia muiden järkyttävästä käyttäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Osalle kommentoijista näyttää olevan järkytys kuulla millaista elämää naisena joutuu kokemaan. Niin järkyttävää, että sitä ei voi uskoa vaan leimaatte kertomukset saduiksi. Kovat defenssit teillä päällä, vaikka itse teette samaa häiriköintiä syyttämällä täällä naisia muiden järkyttävästä käyttäytymisestä.
Monella on tietty asenne miestä kohtaan ennen kun se mies edes ehtii avaamaan suutaan. Esim. tiskillä se yksi tyhjä tuoli ja mies istuu siihen ilman naisen lupaa niin jo alkaa huuto ja raiskaajaksi syyttely vaikka mies istui vain tilaatakseen juoman ITSEELLEEN.
Onko vaikea ymmärtää, että myös naisissa huosti käyttäytyviä ja aina se vika ei vaan ole miehessä.
t: tyttö tiskin takaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella on tietty asenne miestä kohtaan ennen kun se mies edes ehtii avaamaan suutaan. Esim. tiskillä se yksi tyhjä tuoli ja mies istuu siihen ilman naisen lupaa niin jo alkaa huuto ja raiskaajaksi syyttely vaikka mies istui vain tilaatakseen juoman ITSEELLEEN.
Onko vaikea ymmärtää, että myös naisissa huosti käyttäytyviä ja aina se vika ei vaan ole miehessä.
Hyvä provo mutta vaikea uskoa että a) juttusi olisi totta tai b) ilmoittamasi sukupuoli pitäisi paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa provota. Sinulla ei ole mitään todisteita sille, että MONELLA naisella olisi tuo asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tämän käytöksen. Sitä luulaan, että osetaan sen dirkin verran juttu seuraa, mutta arvon neidit vaan katsevat nenän varttaan pitkin ja minusta tämäkin on yhtä moukkamaista käytöstä, kun tämä miesten oletus. Joten jatkossa, ei kiitos sille drinkille.
jos siististi pukeutunut, suhteellisen selvä ja asiallisesti käyttäytyvä mies, joka tietää että olet varattu, haluaa välttämättä tuoda sinulle juomista samalla kun hakee itselleekin sitä kuvittelee, että pelin henki on selvä: juon juoman ja juttelen kanssasi, olet kiva mutta olen naimisissa.
en puhu nyt mistään teinityttöjen " beibi tarjoo mulle drinksu jotta voin juosta karkuun "-pelistä
AP
Olet sä vähän idiootti tai sitten sinulla on vaan käynyt pirun hyvä tuuri! Ei kai kukaan enää ota vastaan jonkun tuntemattoman tuomaa drinkkiä?
Otan vastaan tuntemattoman tarjoaman drinkin mutta en tuntemattoman tuomaa. Voin jopa vääntää rautalangasta eron noiden kahden välillä. Tuntemattoman TUOMA on se että istutaan pöydässä ja tyyppi kantaa pöytään drinkin. Kiitos ei, ties mitä tyrmäystippoja on sujauttanu juomaan. TARJOTTU juoma taas on sellainen että seisotaan baaritiskillä ja juoma annetaan suoraan baarimikon kädestä minun käteeni.
Otan drinkin vastaan ja katoan poikaystävän kainaloon. :D paras kun joku ostanut kaksi juomaa niin olen vienyt toisen poikaystävälleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi tulla huutamaa isoon ääneen MIEHET! Miksi TE käyttäydytte näin. Kaikki miehet kun ei käyttäydy noin. Tuolla on tavaton määrä ihan tavallisia perusmiehiä, joille äidit on opettanut hyvät peruskäytöstavat, eivätkä he ole oikeutettuja teidän asenteeseen joka näkyy jo kauas ennen kun mies edes ehtii käyttäytyä kunnolla, saatika huonosti.
Entä ap ne hyvin käyttäytyvät miehet? Eivätkö he ansaitse huomiotasi edes ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa provota. Sinulla ei ole mitään todisteita sille, että MONELLA naisella olisi tuo asenne.
Varmaan sanomatta selvää, että nyt puhutaan vain niistä omista kokemuksista kuten apkin tekee eikä mistään yleistä käyttäymismallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi tulla huutamaa isoon ääneen MIEHET! Miksi TE käyttäydytte näin. Kaikki miehet kun ei käyttäydy noin. Tuolla on tavaton määrä ihan tavallisia perusmiehiä, joille äidit on opettanut hyvät peruskäytöstavat, eivätkä he ole oikeutettuja teidän asenteeseen joka näkyy jo kauas ennen kun mies edes ehtii käyttäytyä kunnolla, saatika huonosti.
Entä ap ne hyvin käyttäytyvät miehet? Eivätkö he ansaitse huomiotasi edes ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla?
Idiootinkin pitäisi käsittää, että aloituksessa kysytään syitä sille miksi mies tekee noin. Siinä ei oleteta, että KAIKKI miehet tekisivät noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miesvihasatuja nämä oikeasti on. Jos sinulle on joskus joku kilahtanut, niin et sinä siitä mitään yleistä kaavaa tee. Mitäs käyt huo**vaatteissa wt-paikoissa. Ja lyöttäydyt vielä wt-miesten seuraan. Muiden lompakoilla on kiva juoda ilmaista viinaa?
olen kolmekymppinen, kalpea rillipöllö joka pukeutuu farkkuihin ja tennareihin. baareissa juttelen ystäväni/ystävieni kanssa enkä räpsyttele ripsiä joka suuntaan, silti usein siinä pöydän vieressä hakee kohta katsekontaktia joku kaksilahkeinen ("mitäs tytöt..?") ja etenkin, jos meitä naisia on vain kaksi eikä kahtatoista, saattaa hakea kysymättä tuopit !
jos emme juo niitä, suuttuu. jos juomme, katsoo sen merkiksi että voi tunkea samaan pöytään ja alkaa ehdotella yhteisiä jatkoja..
tätä esiintyy niin naapuriräkälässä, yökerhossa kuin keski-ikäisten suosimassa irkkupubissakin ./
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanomatta selvää, että nyt puhutaan vain niistä omista kokemuksista kuten apkin tekee eikä mistään yleistä käyttäymismallista.
Väärin. Aloittaja ei ole viitannut, että monet miehet toimisivat noin. Sinä taas käytit sanaa "monet".
Vierailija kirjoitti:
Niin on järkytys, koska olen ollut nainen 36 vuotta, ja käynyt yökerhoissa lähes 20 vuotta. Ikinä en ole tuollaista kohdannut, vaikka paljon olen yöelämässä käynyt, myös yksin. Tuollainen toiminta ei siis mitenkään voi olla kovin yleistä, koska muuten olisi tilastollisesti mahdotonta että minä tai kukaan ystävistäni ei ole elämämme yhteensä noin muutaman tuhannen baarikäyntikokemuksen aikana sellaista todistanut. Se ei ole defenssi, vaan se on puhdasta matematiikkaa - jos jokin asia tapahtuu alle promillen todennäköisyydellä, se ei ole yleistä. Kyllä jollekin joskus varmaan noinkin käy, mutta jos noin käy yhdelle ja samalle ihmiselle toistuvasti, lähtisin etsimään vikaa jostain ihan muualta kuin mies-sukupuolesta yleensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tämän käytöksen. Sitä luulaan, että osetaan sen dirkin verran juttu seuraa, mutta arvon neidit vaan katsevat nenän varttaan pitkin ja minusta tämäkin on yhtä moukkamaista käytöstä, kun tämä miesten oletus. Joten jatkossa, ei kiitos sille drinkille.
jos siististi pukeutunut, suhteellisen selvä ja asiallisesti käyttäytyvä mies, joka tietää että olet varattu, haluaa välttämättä tuoda sinulle juomista samalla kun hakee itselleekin sitä kuvittelee, että pelin henki on selvä: juon juoman ja juttelen kanssasi, olet kiva mutta olen naimisissa.
en puhu nyt mistään teinityttöjen " beibi tarjoo mulle drinksu jotta voin juosta karkuun "-pelistä
AP
Olet sä vähän idiootti tai sitten sinulla on vaan käynyt pirun hyvä tuuri! Ei kai kukaan enää ota vastaan jonkun tuntemattoman tuomaa drinkkiä?
Voi kyllä näitä on. Entisten työkaverien kanssa joskus olin baarissa, ja jotkut tuntemattomat virolaismiehet toivat täyden prikallisen juomia meille. Sanoin heti, että minä en noihin juomiin koske ja kehottaisin muita tekemään samoin, kukaan kun ei ole ollut varmistamassa ettei laseihin ole sujautettu mitään.
No, nämä ex-työkaverit nauroivat sanoen vainoharhaiseksi ja iloisina vetivät juomat lärveihinsä 👍
Mutta jos olisivat olleet tuntemattomia suomalaismiehiä, ei olisi ollut minkäänlaista ongelmaa vetää juomaa lärviinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miesvihasatuja nämä oikeasti on. Jos sinulle on joskus joku kilahtanut, niin et sinä siitä mitään yleistä kaavaa tee. Mitäs käyt huo**vaatteissa wt-paikoissa. Ja lyöttäydyt vielä wt-miesten seuraan. Muiden lompakoilla on kiva juoda ilmaista viinaa?
Huutonaurua tähän ensiksi. Tuollaista se oli jo 80-luvulla. Niin, onhan ne farkut epäilyttävän kevytkenkäisen naisen vaate, burhka voisi sinusta olla sopivan peittävä.
Terveisin N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Missä tälläistä sitten tapahtuu? Vai olenko minä vain ruma tai olenko vain osannut itse ennakkoida tälläistä käytöstä sanomalla, ei kiitos?
N22
Itse kuulun siihen rumempaan naisosaan. Kasvoiltani ainakin, mutta kun on nuo ulokkeet tuossa rintakehässä jotka saa monen miehen ääliöksi. Ja kyllä kuule mullekin on vaikka minkälaista sanottu. Tavallisin oli se että mies tuijottaa rintoja silmät kiiluen ja lähes kuola suusta valuen. Tarjoaa juoman ja suorastaan näkee miten harmaat aivosolut raksuttaa: juoman tarjoaminen -> pääsee puristelemaan tissejä. Jos sanon kiitos ei, alkaa valitus siitä miten me naiset aina luullaan että mies tahtoo jotain, kun oikeasti haluaa vain jutella. Ok, otan sitten juoman vastaan. Jutellessa kerron että olen varattu ja mies on kotona lasten kanssa. Juoman tarjonneen miehen ilme venähtää välittömästi ja alkaa napisemaan miksi sitten otin tarjotun juoman vastaan. Sanon siihen aina että no, sähän halusit vaan jutella ja kai me varatutkin saadaan jutella.
Hih, sattuipas takavuosina hassu juttu! Mentiin parin tyokaverin kanssa kaljalle duunin jalkeen. Samaan paikkaan ilmaantui vanhempi mies, jonka heti ristin sirkustirehtooriksi. Valkoinen puku, valkeat kengat ja pikimustiksi varjatyt hiukset, viikset ja parta.
Tarjoilija toi minulle poytaan tilaamatta oluen. Hetken paasta toisen. Kysyin, miksi. Eras herra haluaa tarjota. No, minulle ei enaa olut maistunut, joten tyonsin molemmat lasit tytoille.
Sitten alkoi ahdistaa ajatus, koska tirehtoori on poydan vieressa. Sanoin tytoille, etta livahdan takaovesta ulos. Tytot eivat olisi paastaneet, kun ilmaista olutta kannettiin poytaan. Mutta mina lahdin ja sinne jai viktorkallborrek-kopio.