Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET ! miksi haluatte ehdottomasti tarjota drinkin ja sitten alatte riehua?

Vierailija
02.06.2016 |

olen nelikymppinen ja ensimmäisen kerran tähän ilmiöön törmännyt parikymppisenä, eli ei ikävä kyllä ole ikäsidonninen juttu :/

" mä haluan ostaa sulle bissen, ihan kaverihengessä vaan. en mä yritä iskeä"..

kaveri on aikoinaan saanut tälläiseltä sankarilta kaljat naamalle ja minulta taas revittiin kännykkä kädestä, kun viestittelin mieheni kanssa..!

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle kommentoijista näyttää olevan järkytys kuulla millaista elämää naisena joutuu kokemaan. Niin järkyttävää, että sitä ei voi uskoa vaan leimaatte kertomukset saduiksi. Kovat defenssit teillä päällä, vaikka itse teette samaa häiriköintiä syyttämällä täällä naisia muiden järkyttävästä käyttäytymisestä.

Monella on tietty asenne miestä kohtaan ennen kun se mies edes ehtii avaamaan suutaan. Esim. tiskillä se yksi tyhjä tuoli ja mies istuu siihen ilman naisen lupaa niin jo alkaa huuto ja raiskaajaksi syyttely vaikka mies istui vain tilaatakseen juoman ITSEELLEEN.

Onko vaikea ymmärtää, että myös naisissa huosti käyttäytyviä ja aina se vika ei vaan ole miehessä.

t: tyttö tiskin takaa

Hyvä provo mutta vaikea uskoa että a) juttusi olisi totta tai b) ilmoittamasi sukupuoli pitäisi paikkaansa

No tuokin kyllä pitää joskus paikkansa. Siis se että mies tulee baaritiskille ja joku muikki alkaa heti kuvittelemaan että mies on hänestä kiinnostunut. Mun nuoruudenkaveri esimerkiksi. Aina kun käytiin baarissa humalassa alkoi aina sen saman jutun toitotus, tuokin mies on kiinnostunut hänestä, se vilkuilee mua koko ajan jne. Siihen päälle antoi kovasanaisia arvioita näiden miesten ulkonäöstä. Jos joku vähemmän komea mies erehtyi tulemaan juttusille, kaveri antoi todella tylyt pakit. Suurin piirtein nauroi että mitä sä kuvittelet... Selvinpäin ihana kaveri mutta kännätessä onnistuu aina löytämään sen ääliöpullon.

tv. se ruma jolla oli ne ulokkeet.

Vierailija
62/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä miesvihasatuja, joita ei oikeassa elämässä oikeasti edes tapahdu.

Olisikin. Tervetuloa kauniin nuoren naisen maailmaan.

N20

Yksi N20 on näin konenut niin se on pakko olla koko totuus asiasta, että kehtaattekin epäillä.

Tämä yksi N20 on kokenut tuon monen monta kertaa. Ehkä vaan vedän näitä sekopäitä puoleeni jostain syystä. 

Enkä ole todellakaan ystäväpiirini ainoa tätä kokenut.

Selvä homma, kun kaveritkin on kokeneet...pakko olla kaikille miehille tyypillistä käytöstä. Kummasti meillä on riittänyt kun ollaan sanottu, että nyt ollaan kavereiden kesken pitämässä kivaa ja ostamme omat juomamme niin meidät on jätetty ihan rauhaan.

Oon aika kateellinen teille. Kyllähän mulla ja kavereillakin myös tuollaisia normaaleja illanviettoja ilman häiriköintejä on, mutta näitä seuraantunkeutujia ja juoantyrkyttäjiä tulee vastaan usein. Olisi parempi, jos jättäisivät meidätkin rauhaan joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle kommentoijista näyttää olevan järkytys kuulla millaista elämää naisena joutuu kokemaan. Niin järkyttävää, että sitä ei voi uskoa vaan leimaatte kertomukset saduiksi. Kovat defenssit teillä päällä, vaikka itse teette samaa häiriköintiä syyttämällä täällä naisia muiden järkyttävästä käyttäytymisestä.

Niin on järkytys, koska olen ollut nainen 36 vuotta, ja käynyt yökerhoissa lähes 20 vuotta. Ikinä en ole tuollaista kohdannut, vaikka paljon olen yöelämässä käynyt, myös yksin. Tuollainen toiminta ei siis mitenkään voi olla kovin yleistä, koska muuten olisi tilastollisesti mahdotonta että minä tai kukaan ystävistäni ei ole elämämme yhteensä noin muutaman tuhannen baarikäyntikokemuksen aikana sellaista todistanut. Se ei ole defenssi, vaan se on puhdasta matematiikkaa - jos jokin asia tapahtuu alle promillen todennäköisyydellä, se ei ole yleistä. Kyllä jollekin joskus varmaan noinkin käy, mutta jos noin käy yhdelle ja samalle ihmiselle toistuvasti, lähtisin etsimään vikaa jostain ihan muualta kuin mies-sukupuolesta yleensä... 

Mielenkiintoinen pointti, itsestä pitäisi etsiä syytä kun joku mies kokee asiakseen vaikka puristella takapuolta baarin tanssilattialla tai alkaa väkisin tarjoamaan drinkkejä. En tiedä miten omalla käytöksellä tuohon voi vaikuttaa, kun sekä drinkin hylkääminen että vastaanottaminen tuottavat samanlaisen "vitun ämmät" -reaktion. Eikä tämä perustu ainostaan omaan kokemukseeni, vaan esim. Mitä olen kokenut, mitä kaverit ovat kokeneet, mitä itse olen baarissa todistanut jne. Ja hei, ei tartte olla edes baari! Kaksi vuotta sitten kesällä istuin ravintolavaunussa juomassa viiniä kun humalainen herrasmies halusi välttämättä tunkea seuraan ja tarjota juomia. Tämä päättyi siihen että konnari pyysi lopulta jämäkästi herraa poistumaan ravintolavaunusta koska hyvällä ei tuntunut uskovan.

Vierailija
64/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä miehet, jotka painokkaasti vaativat , että he tarjoavat, vaikka itse sanon monta kertaa ostavani itse omat juomani. Sit kun on saatu baarimikolle huudettua et hän maksaa ni ollaankin jo käsi reidellä :)) En ymmärrä miten noin voi käyttäytyä, jotenkin viel "ymmärrän" et kuvittelee saavansa jos nainen tyyliin pyytää tarjoamaan tai vaan ees hymyilee ja kiittää kauniisti juomatarjouksen saadessaan. Eipä tule kauheasti baareissa käytyä, koska ilmeisesti pitäis vaan kaikille miehille toitottaa, et OON PARISUHTEESSA JA EN AIO TEHÄ SUN KAA MITÄÄN, mikä olis kohtalaisen noloa, koska noh melko harvalla siellä varmaan just mua on kiinnostusta iskeä, vaikka jopa pari sanaa tai katseen vaihtaiskin. Olis kiva joskus tutustua johonkin ihan ilman taka-ajatuksia, mut aina pitää "paeta" paikalta jossain välissä, koska ei sitä tiedä mihin soppaan itsensä on tunkemassa ihan vaan olemalla perusystävällinen. En siis ole mikään kovin erityisen näköinen tai hurmaava persoona ja kaikkien huomion kohteena, mut siltikin tollaset tilanteet ahdistaa.

Vierailija
65/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kai väitä että kaikki miehet tekisi tätä? Ainoa joka täällä tuntuu mitään yleistävän on tämä joka valittaa miesvihasta. KAIKKI naiset ajattelevat tällaisten aloitusten takia että KAIKKI miehet ovat pahoja vaikka tällaista ei KOSKAAN tapahdu oikeasti. Se on yksinkertaisen ihmisen mielessä pakko olla joko tai, ei voi olla niin että kaikissa ihmisryhmissä on mätämunia.

Vierailija
66/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mielipuoliselta..?!? Jos tämä on baarikulttuurin nykypäivää, niin enpä ole menettänyt mitään, kun ei ole tullut käytyä aikoihin.

Naispoloiset kun ei tiedä että samat jätkät siellä pyörii baareissa kun vankiloissakin ties mistä ( tapot, raiskaukset ym.)  tuomittuina jo ennestään.  Pitäisi aina olla vieraiden miesten (ja naisten) kanssa varuillaan.  Ei koskaan pidä ottaa vieraalta vastaan juomaa eikä jättää pöydälle juomaa toisten saataville.  Eli tuntosarvet pystyssä vieraiden tuntemattomien kanssa.

Vierailija
67/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hieman toisenlainen kokemus. Edelläni oli kaunis nuori nainen ostamassa drinkkiä ja minulla sattui olemaan erittäin hyvä päivä ja olin iloisella tuulella. Näin ollen siinä sitten herrasmiehenä ajattelin tarjota neidin juoman samalla kun tilasin omani. Eikä ollut mikään iskutarkoitus tms., vaan ihan hyvää hyvyyttäni sen ostin. No jostain syystä nainen kuvitteli, että yritin iskeä häntä ja piti melkein sanoa rumasti, että hän jätti rauhaan. En ole sen jälkeen tarjonnut juomia tuntemattomille naisille.

Vierailija
68/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tiivistää hyvin miksi en nykyään tarjoa naisille baareissa tai yökerhoissa. Olen joskus tarjonnut myös varatuille naisille ilman sen kummempia taka-ajatuksia kuin jutteleminen. Lopputulos on usein ollut se, että juoma kelpaa mutta sitä jutteluaikaa ei sitten heru kuin pari väkinäistä lausetta ja sitten häivytään. Samaten näitä poikaystävälleen juomia vieviä on nähty, ei tosin omalle kohdalle ole osunut.

Sinkut taas ovat yleensä vielä kylmempiä, joko kieltäytyvät todella tylysti tai sitten juoksevat kuin Tuhkimo keskiyöllä juoman kanssa omaan pöytään kavereiden luokse. Joten arvostan mikäli nainen sanoo ystävällisesti ettei ota periaatteen vuoksi tarjottuja juomia. Jos joskus vielä siis erehdyn tarjoamaan.

Vierailija
69/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Miksi sitten otat vastaan niitä drinkkejä? Kun voisit kauniisti kiittää ja poistua paikalta.

No kun ei auta sekään. Suuttuvat siitäkin tai alkavat jankuttaa siitä "miten ei tässä tarjoamisessa ole mitään taka-ajatuksia" (as if)

Voi vaan kuvitella tämän prinsessalauman käytöksen :D Me ollaan niin ihqui ja kaunei ja ääliömagneetteja. kikikakika

Jepjep. Just tällaista asennette (sen huoraksi haukkumisen lisäksi) tulee niiltä miehiltä, joiden huomiosta ja drinkeistä kieltäytyy. 

Koska on niin suuri synti olla nuori nainen, joka käy baareissa ja nauttii siellä ystäviensä seurasta. Ainakaan, jos ei ole etsimässä miesseuraa sieltä.

Pitäisi varmaan pukeutua säkkiin ja lukittautua kellariin, niin kaikki olisi paremmin.

Suomeksi sanottuna: vituttaa tämä "uhrien" syyllistäminen. En seurustelevana naisena todellakaan omalla käytökselläni (ainakaan tietoisesti) kutsu näitä sekopäätarjoajia luokseni.

No miksi sitten menette baariin? Se on melkoisen kallistakin.

Vierailija
70/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen törmännyt häiriöksi asti tuntemattomiin naisiin jotka tulevat tiskillä ruikuttamaan että tarjoaisinko hänellekin. Kysymykseen "miksi ihmeessä tarjoaisin?" ei ole vielä kunnon vastausta tullut.

Vierailija
71/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Miksi sitten otat vastaan niitä drinkkejä? Kun voisit kauniisti kiittää ja poistua paikalta.

No kun ei auta sekään. Suuttuvat siitäkin tai alkavat jankuttaa siitä "miten ei tässä tarjoamisessa ole mitään taka-ajatuksia" (as if)

Voi vaan kuvitella tämän prinsessalauman käytöksen :D Me ollaan niin ihqui ja kaunei ja ääliömagneetteja. kikikakika

Jepjep. Just tällaista asennette (sen huoraksi haukkumisen lisäksi) tulee niiltä miehiltä, joiden huomiosta ja drinkeistä kieltäytyy. 

Koska on niin suuri synti olla nuori nainen, joka käy baareissa ja nauttii siellä ystäviensä seurasta. Ainakaan, jos ei ole etsimässä miesseuraa sieltä.

Pitäisi varmaan pukeutua säkkiin ja lukittautua kellariin, niin kaikki olisi paremmin.

Suomeksi sanottuna: vituttaa tämä "uhrien" syyllistäminen. En seurustelevana naisena todellakaan omalla käytökselläni (ainakaan tietoisesti) kutsu näitä sekopäätarjoajia luokseni.

No miksi sitten menette baariin? Se on melkoisen kallistakin.

Pitämään hauskaa ystävien kanssa? Tanssimaan? Vaihtamaan kuulumisia tuttujen kanssa, joihin törmää vaan baarissa?

Eikö nainen siis saisi sinun mielestäsi käydä baarissa, jollei hän ole siellä mieheniskupuuhissa?

Vierailija
72/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on YKSI erittäin positiivisena mieleen jäänyt juomantarjoamiskokemus. Oltiin kaverin kanssa kaksin istumassa baarissa, kun ohi meni meitä huomattavasti vahempi mies, joka pysähtyi vaihtamaan pari sanaa. Oli ihan kohtelias ja niin mekin, mutta annettiin ymmärtää, ettei sen kummemmin seuraa kaivata. Hän ei jäänyt jankkaamaan/ahdistelemaan yhtään vaan lähti tiskille, ja tullessaan sieltä kulki meidän pöydän kautta ja toi pikkoloskumpat molemmille. Sanoi, ettei halua jäädä häiriköimään, mutta teki mieli tarjota ne. Meni takaisin omaan pöytäänsä eikä ollu häiriöksi koko loppuiltana. Tosi asiallisen oloinen tyyppi.

Sitten on MONTA kokemusta limaisista/epäasiallisista/törkeistä/junteista juoman tarjoajista. Yleensä loukkaantuvat jo siinä vaiheessa, kun kieltäytyy tarjouksesta vedoten mahdollisiin väärinkäsityksiin. Vetävät martyyrivaihteen päälle, että HÄNKÖ muka vaikuttaa ihmiseltä, joka yhden juoman vuoksi olettaa jotain yms. Sitten jos kuitenkin ottaa juoman vastaan, saa takuuvarman iilimadon kimppuunsa, joka kuvittelee tarjotun juoman ottamisen indikoivan kiinnostusta. Ihan sama mitä olet sanonut ennen sitä.

Välimaastossa on sitten puolitutut opiskelukaverit yms, kun ollaan isossa porukassa liikenteessä. He saattavat kantaa täysiä juomatarjottimia pöytään ihan miehiä ja naisia varten, eikä taustalla välttämättä ole mitään kummempaa.

Mä oon vähän sitä mieltä, että fiksut ja kivat miehet ei oo ensikontaktina tarjoamassa juomia vieraille naisille. Onhan se tilanne sit eri, jos on jo pidempään juteltu muuten, ja toinen menee tiskille ja hakee samalla juttukaverille. Huom, tässäkään ei ole perusoletusta, että miehen pitäisi maksaa naisen juomat! Mutta pääosin "saanko tarjota sulle juoman"-repla on aika suuri turn off.

Vierailija
73/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en juuri enää baareissa käy, mutta nuorempana tuli hiihdettyä Helsingin yössä. Kaksikin kertaa käynyt episodia ruusun kanssa, silloin kun oli tavallista että baareissa niitä myytiin. Ekalla kerralla odotin kaveriani, ja joku halusi ostaa minulle ruusun, josta kieltäydyin kauniisti - heppu ryhtyy karjumaan kermaperseistä naisista, eikä lopeta ollenkaan ennen kuin kenkästään ulos ravintolasta. Tokalla kerralla olin pikkuruisessa baarissa deittini kanssa, aivan näkyvästi, niin naapuripöydän ukko ruusua ojentamaan. Minä siihen aivan kohteliaasti että ei kiitos, jonka jälkeen tyyppi lähteissä pölli mun ulkotakin kiusallaan ja ulkona oli jumaliste yli 20 astetta pakkasta. Juoksin perään, onneksi sain kiinni, ja takkini takaisin. Mikä tuolloin vielä erityisesti otti päähän, oli että sen enempää deitti kuin pokekaan ei tehnyt muuta kuin levitteli käsiään, jolloin sitten ulkoistaudun hyiseen Helsinkiin sisävaatteissa. Eipä tarvinnu deittiäkään sit enää tavata sen jälkeen.

Drinkkien kanssahan sitten vastaavaa on käynyt lukemattomia kertoja. On ihan tosiasia, että kohtelias kieltäytyminen koetaan loukkaukseksi. Itse en ole juomia ottanut vastaan kuin tutuilta. Ja vastaavasti tarjonnut takaisin.

Vierailija
74/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet eivät ostele drinkkejä kun naisen seurasta ei tarvitse maksaa.

Vierailija
75/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mielipuoliselta..?!? Jos tämä on baarikulttuurin nykypäivää, niin enpä ole menettänyt mitään, kun ei ole tullut käytyä aikoihin.

Naispoloiset kun ei tiedä että samat jätkät siellä pyörii baareissa kun vankiloissakin ties mistä ( tapot, raiskaukset ym.)  tuomittuina jo ennestään.  Pitäisi aina olla vieraiden miesten (ja naisten) kanssa varuillaan.  Ei koskaan pidä ottaa vieraalta vastaan juomaa eikä jättää pöydälle juomaa toisten saataville.  Eli tuntosarvet pystyssä vieraiden tuntemattomien kanssa.

Vai eivät "naispoloiset" tiedä? Vuosisadan vähä-älyisin väite. Naiset yritetään pelotella koko yhteiskunnan voimin hysteerisesti pelkäämään kaikkea ja jatkuvasti, kotoaan ei saisi edes poistua. Naiset kasvatetaan uhrin rooliin pikkutytöstä asti. Nekin, joille ei koskaan ole pahaa tapahtunut, ovat ihan järjettömiä pelosta jos joutuvat olemaan hetkenkään yksin. Ihan turha sinun on alkaa mitään opettaa.

Vierailija
76/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" vaikka mä sanoin, että tarjoon ihan kaverina niin pitäähän sun akka tajuta että pilluu halusin"

noin se miesten päässä menee. ja tätä esiintyy niin teinihelveteissä  kuin varttuneen väen paikoissakin!

Ei mene. Hyödyttymien niljakkeiden päässä se menee noin, ei miesten.

Vierailija
77/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 myönteistä juomantarjoamiskokemusta. Eka oli mieheni kaveri jonka tiesin olevan kiinnostunut minusta. Olin oman kaverini kanssa baarissa ja mieheni kaveri oli omien kavereidensa kanssa. Satuttiin baaritiskille samaan aikaan ja alettiin juttelemaan. Hän sitten tarjoutui ostamaan juoman. Ensin mietin että otanko, ettei mies vaan kuvittele että lupaudun johonkin muuhukin kuin juttelemaan. Otin sitten tarjotun juoman vastaan, tosin sanoen että mä tarjoan sitten seuraavan. Juttelemista eikä juomista kummempaa tapahtunut.

Toinen oli muutama vuosi aiemmin. Olin ystäväni kanssa baarissa ja meillä oli tosi hauskaa. Mentiin tilaamaan baaritiskille. Vieressä oli mies joka alkoi juttelemaan meille ja tarjoutui ostamaan molemmille juoman. Otettiin tarjous vastaan ja tietysti jäätiin juttelemaan. Hän jutteli meille molemmille yhtälailla, enkä ajatellu siitä mitään sen kummempaa. Oli todella kohtelias ja asiallinen, mukavakin. Hänen kaverinsa sitten tuli juttusille ja siinä sivukorvalla kuulin kun tuo kaveri kysyi mieheltä että jaa, sullako on tuo punapaitainen kiikarissa (kaverini). Mies siihen että ei kun tuo toinen, tuo valkopaitainen (minä). Kaveri siihen että mitä, sillähän on sormuskin sormessa. Olin siis kihloissa mutta mies ei ollut huomannut. Ja minä taas en ollu tajunnut että hän on kiinnostunut minusta koska mies käyttäytyi minua ja kaveriani kohtaan tasan samallalailla. Toivottavasti on sittemmin löytänyt naisen itselleen, käytöstavat oli kohdillaan. Ei kuvitellut että juomantarjoaminen on yhtä kuin lupa käydä lääppimään ja ehdottelemaan.

Vierailija
78/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on järkytys, koska olen ollut nainen 36 vuotta, ja käynyt yökerhoissa lähes 20 vuotta. Ikinä en ole tuollaista kohdannut, vaikka paljon olen yöelämässä käynyt, myös yksin. Tuollainen toiminta ei siis mitenkään voi olla kovin yleistä, koska muuten olisi tilastollisesti mahdotonta että minä tai kukaan ystävistäni ei ole elämämme yhteensä noin muutaman tuhannen baarikäyntikokemuksen aikana sellaista todistanut. Se ei ole defenssi, vaan se on puhdasta matematiikkaa - jos jokin asia tapahtuu alle promillen todennäköisyydellä, se ei ole yleistä. Kyllä jollekin joskus varmaan noinkin käy, mutta jos noin käy yhdelle ja samalle ihmiselle toistuvasti, lähtisin etsimään vikaa jostain ihan muualta kuin mies-sukupuolesta yleensä... 

Mielenkiintoinen pointti, itsestä pitäisi etsiä syytä kun joku mies kokee asiakseen vaikka puristella takapuolta baarin tanssilattialla tai alkaa väkisin tarjoamaan drinkkejä. En tiedä miten omalla käytöksellä tuohon voi vaikuttaa, kun sekä drinkin hylkääminen että vastaanottaminen tuottavat samanlaisen "vitun ämmät" -reaktion. Eikä tämä perustu ainostaan omaan kokemukseeni, vaan esim. Mitä olen kokenut, mitä kaverit ovat kokeneet, mitä itse olen baarissa todistanut jne.

No kerro sinä sitten mistä se johtuu, että joillekin näitä ahdistelukokemuksia tuntuu kertyvän joka viikko, kun joillekin niitä ei tule vastaan ikinä. Jostakinhan tämä suunnaton vaihtelu johtuu, eikö niin? Jossakin on jokin ero, kun saman maan sisällä kokemukset ovat kuin eri planeetoilta. Ei joillakin voi olla vain niin huono tuuri että viikottain osuu se kylähullu kohdalle, ja toisella ei koskaan.

Vierailija
79/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sen, että vaikka kuinka kieltäytyisi juomista, niin sitä ei miehet usko. Jankataan vaan loppuun asti miten se juoma on nyt pakko ottaa "kun mä vaan haluan tarjota. Ihan kaverina vaan."

Ennen otin silloin tällöin juomia vastaan, koska naiivina 18- vuotiaana tyttönä ajattelin, että pelisäännöt on selviä. Voidaan jutella ja nauttia juomista, mutta that's it. Mutta aina sen juomien nauttimisen yhteydessä aletaankin kysyä numeroa ja jatkopaikkaa. Sitten kun tästä kieltäytyy niin saadaan kilarit (vaikka olenkin kertonut, että seurustelen).

Baareissa harvoin enää käyn. Ja silloin harvoin kun käyn, niin en ota mitään keneltäkään vastaan. Silloinkin saa sitä jankkaamista kuulla ja suututaan, mutta voi voi. Mulla on nykyään nollatoleranssi tuohon. Olen tässä 3 vuotta seurustellut ja miehenikin sanonut mulle, että miehet ajattelevat AINA seksiä tarjotessaan naisille juomia.

Ei kannata ottaa niitä vastaan, niin välttyy kiusallisilta ja typeriltä tilanteilta.

N20

Vierailija
80/189 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen pointti, itsestä pitäisi etsiä syytä kun joku mies kokee asiakseen vaikka puristella takapuolta baarin tanssilattialla tai alkaa väkisin tarjoamaan drinkkejä. En tiedä miten omalla käytöksellä tuohon voi vaikuttaa, kun sekä drinkin hylkääminen että vastaanottaminen tuottavat samanlaisen "vitun ämmät" -reaktion. Eikä tämä perustu ainostaan omaan kokemukseeni, vaan esim. Mitä olen kokenut, mitä kaverit ovat kokeneet, mitä itse olen baarissa todistanut jne.

No kerro sinä sitten mistä se johtuu, että joillekin näitä ahdistelukokemuksia tuntuu kertyvän joka viikko, kun joillekin niitä ei tule vastaan ikinä. Jostakinhan tämä suunnaton vaihtelu johtuu, eikö niin? Jossakin on jokin ero, kun saman maan sisällä kokemukset ovat kuin eri planeetoilta. Ei joillakin voi olla vain niin huono tuuri että viikottain osuu se kylähullu kohdalle, ja toisella ei koskaan.

Varmaan samasta syystä kuin että toisia pokaillaan kapakassa enemmän kuin toisia. Enemmän pokaajia ->enemmän myös negatiivisia kokemuksia. Toki myös positiivisia vastaavasti enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi