Riikka Purra tavattavissa
Riikka Purra sunnuntaina klo 12 jakamassa peppua persupojille Hakaniemen torilla! Odotetaan yleisömenestystä!
Kommentit (20)
Purra myy itsensä taatakseen edes 2 % äänistä persuille ensi keväänä
Teki sitä taatusti jo ennen viime vaalejakin...antoi myös kokoomusäänestäjille. Oli vaalivalvojaisissa hyvin saaneen näköinen ja kerrankin iloinen (irvisteli iloisesti)
Siellä on varmaan erillinen koppi, jossa Riikka tekee vaalityötään
Vierailija kirjoitti:
Saako vedellä paljaalla?
Tottakai!
Kova on varmaan ryske ja lotina, kun persupojat jonottaa rynkyttämään Riikkulia suoleen 😁
Sunnuntaina on hiljasta palstalla, kun persut ovat ns tapaamassa Riikkaa torilla...eipähän tarvitse nähdä valheellisia aloituksia tai muuta paskansuoltamista heidän suustaan! Huoh!
Jättäkää perspojat sitten vatkaamasta munianne ainakin sunnuntaiaamuna, että pippeli seisoo ja voitte siementää Riikkaa peppuun.
Nyt tuli onnenpäivät persupojille! 🤭
Yksi edestä, toinen takaa ja kolmas suuhun
Mikäli paistaa ja tarjoaa makkaran ihan itse vaalikojulla, voin harkita äänestäväni.
Ihan säännöllisesti eli kerran kuukaudessa Riikkuli on jakanut reikiään äänestäjilleen koko hallituskauden. Näin olen kuullut. Kun bensan hinta nousi joutui tekemään tätä joka ilta ja yö ja siksi olikin niin helvetin kiukkuinen niihin aikoihin
Fatima darralta idi aminin tyttärentyttäreltä varastettu idea
Vierailija kirjoitti:
Mikäli paistaa ja tarjoaa makkaran ihan itse vaalikojulla, voin harkita äänestäväni.
Ei ehdi! Ne makkarat tungette omiin peppuihinne jonottaessa ihan vain tunnelman ja kiihottumisen vuoksi! Kuuluu ohjelmaan!
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli tarjoaa ihan muuta! 😜
Sanotaan, että joku myy vaikka mummonsa jonkun asian eteen, mutta Riikka myykin itsensä, hih!
Luulen, että palstapersuilla meni nyt pasmat sekaisin ja laittavat joko täysin sekopäisiä aloituksia ja kommentteja, joissa löyhkää rakkaus Riikkaan ja menettävät vähänkin oikeinkirjoitustaitonsa...
No nyt tuli tungos....