Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä lyhyenä miehenä

Vierailija
30.05.2016 |

Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.

-M24

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituus ei mitenkään määrää haluttavuutta ainakaan minulle. Olen monesti ollut järjettömän ihastunut itseäni lyhyempiin miehiin. Itse olen 170, miehet olleet 160 paikkeilla. Persoona on tärkein ja ei se timmi kroppakaan haittaa. Harmittaa vaan ne tapaukset jotka jää sitä omaa pituutta valittamaan ja jauhamaan. Ei kiinnostaisi jos niitä ei kiinnostaisi. Kerran sanoin hyvän näköiselle kaverille että sä olet tollanen tasku-Adonis. Loukkaantui :(

No olet kyllä yksi tampio jos menet miestä kutsumaan tasku-etuliitteellä ja ihmettelet jos loukkaantuu. Tai sori, voit olla myös täysi burgeri.

Vierailija
42/127 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti luuleeko joku, että kaikilla naisilla on helppo löytää kumppani tai edes seuraa baarista! Kyllä ne miehet aina pyörii niiden kauniiden naisten ympärillä & me tavallisemmat ollaan ihan ilmaa. Ei aina, mutta useimmiten näin.

Juu, viimeksikin juttelin ensin jonkun miehen kanssa, kunnes hän siirtyi puhumaan kauniimmalle naiselle. Olisi varmaan tullut ikävä fiilis, jos olisin iskumielellä ollut liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/127 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kuinka lyhyt sitten olet? Minä olen aikanaan ihastunut palavasti varmaan 155cm pitkään mieheen. Hän oli itsevarma, mukava, älykäs ja karismaattinen. Pituus ei haitannut tippaakaan. Karismalla ja itseluottamuksella nainen hurmataan, pituudesta viis.

Vierailija
44/127 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani itekki sen verran pinnallinen, et pitkät miehet vetoaa muhun ensisijaisesti. Nimenomaan sellaset hoikat ja pitkät miehet, kroppa tyyliä Frederik Ruegger. Toi ois sellanen ihanne, mutta oikeassa elämässä pyrin lähestymään ihmistä ihmisenä pituudesta huolimatta :D

Tosin yhden olin ihan retkussa yhteen jätkään, joka oli 165-senttinen :D Se oli hauska, fiksu ja älykäs. Kaiken lisäks tosi hyvässä kunnossa fyysisestikin ja ihan hyvännäköinenkin. Vastakaikua en saanut, mut ollaan hyviä kavereita keskenään. :D

Olen siis 173cm pitkä.

Vierailija
45/127 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hääviä ei. 

Miten voikin yksi ominaisuus määritellä ihmisen elämän niin kokonaisvaltaisesti. Tiedetään että lyhyet miehet saavat huonompaa palkkaa kuin pitkät ja naiset preferoivat pidempiä. Sinänsä ihan merkityksetön asia ainakin työelämässä, voisi olettaa. 

Vierailija
46/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina jankataan samoista aiheista? Maailmassa on miljoona aihetta, mutta täällä vaan päivästä toiseen ulistaan jotain helvetin kulunutta alfauros-paskaa. Terkkuja sille, joka nimitti lyhyen miehen dumppaavan naisen tyhmäksi taijotainvastaavaa: en ole tyhmä, synnyin tällaiseksi kuin olen. Olen lyhyt nainen, mutta en kiinnostu lyhyistä miehistä. Minulla ei ole velvollisuutta, oma lyhyyteni ei edes liity asiaan mitenkään. Minä en vain syty alle 180-senttisistä. No, oli minulla kerran omien sanojensa mukaan 178-senttinen mies. Hän oli hullu (välihuomautus XD)

Mutta siitäkin on aikaa ja silloin olin vielä hieman joustavampi mieltymysteni suhteen. Nykyään 190 on sata kertaa parempi kuin 180. Toki kokoa täytyy olla myös leveyssuunnassa, hintelät kepukat eivät iske. Ja sitten seuraava aihe-->

Vierailija
47/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

@ Suklaaherkku

On aika luonnollista, että ihmiset puhuvat aiheista, jotka hiertävät heidän mieltään tai kiinnostavat heitä. Pituus on helposti yksittäisistä ominaisuuksista eniten miehen elämää määräävä tekijä. Se vaikuttaa niin moneen muuhunkin asiaan kuin naisen saantiin.

Pituus on myös asia, jolle ei kertakaikkiaan mahda mitään. Ymmärräthän että se turhauttaa aivan äärettömän paljon? Mieti että sinä painaisit 200 kg, koska olet nyt vaan sattunut saamaan sellaiset geenit. Et voisi laihduttaa. Se aiheuttaisi sen, että muut naiset (oletan että olet nainen) nälvisivät sinua, miehet eivät osoittaisi mitään kiinnostusta sinua kohtaan, sosiaalinen elämäsi kärsisi ja jos sattuisit pääsemään töihin, saisit pienempää palkkaa kuin hoikka nainen ja etenisit urallasi heikommin. Kaikki vain koska geenisi määräsivät, että sinusta tulee 200 kg painava. 

Haluaisit sinäkin joskus rypeä itsesäälissä jos olisit kengissämme. 

Vierailija
48/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazaa kirjoitti:

@ Suklaaherkku

On aika luonnollista, että ihmiset puhuvat aiheista, jotka hiertävät heidän mieltään tai kiinnostavat heitä. Pituus on helposti yksittäisistä ominaisuuksista eniten miehen elämää määräävä tekijä. Se vaikuttaa niin moneen muuhunkin asiaan kuin naisen saantiin.

Pituus on myös asia, jolle ei kertakaikkiaan mahda mitään. Ymmärräthän että se turhauttaa aivan äärettömän paljon? Mieti että sinä painaisit 200 kg, koska olet nyt vaan sattunut saamaan sellaiset geenit. Et voisi laihduttaa. Se aiheuttaisi sen, että muut naiset (oletan että olet nainen) nälvisivät sinua, miehet eivät osoittaisi mitään kiinnostusta sinua kohtaan, sosiaalinen elämäsi kärsisi ja jos sattuisit pääsemään töihin, saisit pienempää palkkaa kuin hoikka nainen ja etenisit urallasi heikommin. Kaikki vain koska geenisi määräsivät, että sinusta tulee 200 kg painava. 

Haluaisit sinäkin joskus rypeä itsesäälissä jos olisit kengissämme. 

Miten vitussa ihmiset saavat vedettyä RAHAN mukaan joka ikiseen asiaan? :D Ei voi käsittää.

Iso osa näistä pätkämiehistä on ollut koviksena yläasteen röökinurkassa sauhuttelemassa ja ollut tietoinen sen vaikutuksesta pituuteen. Minäkin olin mukana röökipaikoilla, mutta en polttanut muiden mukana. Teiniys ei ole tekosyy olla idiootti. Joskus maistoin kaverilta, aikuisiällä olen polttanut muutamia kertoja pituuskasvuni ollessa jo ohi.

Tästä päästään aiheeseen, että sen pituuden ei pitäisi merkitä mitään ylipäätään, oli siellä röökiä imemässä tai ei. Ei niin, mutta ihmisluonne on sellainen, että kaikki maailman asiat eivät vain voi miellyttää yhtä ja samaa ihmistä. Kukaan ei ole velvollinen mukakiinnostumaan pätkästä, jos ei ole kiinnostunut. Jos ei halua. Jos ei kykene. That's fucking it. Pätkämiehet suunnatkoon katseensa niihin naisiin, jotka nimenomaan ovat lyhyisiin miehiin päin. Aivan typerää ruikuttaa pitkin maita ja mantuja asiaa, joka on ratkaistavissa. Vai olikos niin, että ne lyhyen miehen kelpuuttavat naiset eivät kiinnosta pätkiksiä? Niin, meillä on dilemma: kummallakaan ei ole velvollisuutta mihinkään kanssakäymiseen, mitäs nyt tehdään?

Vierailija
49/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.

Haha, ei likimainkaan. 

Näytä meille "ruma" nainen, joka ei saisi miestä milloin tahansa. 

Miesten varioiva maku takaa kaikille suht terveille naisille lokoisat olot. 

Miehille rumia naisia ei olekaan ns. olemassa. Olemme näkymättömiä.

Juu, justiinsa. 

Naisetko siltä cp-vammaiselta prostituoidulta persettä ostivat?

Miten tämä liittyy aiheeseen? Ihan todistetusti on miehiä, jotka panevat vaikka simpanssia ja vielä maksavat siitä. So what?

Kuinkahan moni tuon cp-vammaisen tyttörukan asiakkaista olisi ollut valmis seurustelemaan hänen kanssaan? Olisitko itse?

Vierailija
50/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että päästäisi asiassa eteenpäin, mihin unohtui ylipainoiset naiset? Eipä ole heilläkään vientiä mitenkään runsain mitoin. 

Itse olen 155 cm pitkä, mies 180, aina olen ollut sitä mieltä, että esim. tanssiessa pienempi pituusero olisi parempi, joutuu roikkumaan kuin apina rusinapuussa tai mies olemaan selkä köyryssä. Lyhyemmän miehen lähelle pääsisi paremmin ja saisi paremmat tanssiotteet.

Vierailija
51/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sen verran pitkä että sorry vaan, lyhyt mies ei kiinnosta. Ei oo kivaa jos korkkarit laittaa ja mies tyyliin kainalon korkeudella.. Oma mies 185, sekin saisi muutaman sentin olla pidempi. Olin 15 vuotta exän kanssa. joka oli mua pari senttiä lyhyempi ja kyllä kaiveli.. kun olin päätä pidempi jos halusin korkokengät laittaa.. N177 cm

Vierailija
52/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaat saman kohtalon kuin rumat naiset.

Haha, ei likimainkaan. 

Näytä meille "ruma" nainen, joka ei saisi miestä milloin tahansa. 

Miesten varioiva maku takaa kaikille suht terveille naisille lokoisat olot. 

Miehille rumia naisia ei olekaan ns. olemassa. Olemme näkymättömiä.

Juu, justiinsa. 

Naisetko siltä cp-vammaiselta prostituoidulta persettä ostivat?

Jos joku löytää naisen, joka ei saisi mieltä 24 tunnissa jos ilmoittautuisi ns. markkinoille, niin kyllä mä kaffeet tarjoan.

Validi pointti. En kauheasti naisena ulisisi. 

Tarkoititko validi SHEIMAUS? *tirsk* Eivät naiset ulise tällä palstalla, vaan miehet.

Aloittaja, sinun pituutesi merkitsee JOILLEKIN naisille jotain. Monille ei yhtään mitään.

Juttele ihmisten kanssa ystävällisesti jatkossa, niin tilanteesi saattaa muuttua paremmaksi. 

Haha, puhut sheimauksesta, mutta kehotat aloittajaa juttelemaan ihmisille ystävällisesti. Olisit yhtä hyvin voinut käskeä käymään suihkussa :D

Pahoittelen, ettet kyennyt ymmärtämään viestiäni.

Naurettavat ja toistuvat sheimaajaviestit ovat niin koomisia, että herjasin niitä.

Ap:n kannattaa jatkossa olla ystävällinen naisia kohtaan, niin hän voi löytää itselleen puolison ja hyvin todennäköisesti löytääkin. Pituusulina ja uhriutuminen on turhaa, koska vain osa naisista tuijottaa miehen pituutta. Esimerkiksi minä pidän lyhyistä miehistä, koska olen itse lyhyt.

Vierailija
53/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran miehen kanssa joka oli 165cm pitkä, itse olen saman pituinen.

Kerran hän kysyi haittaako minua että hän on niin lyhyt. Ei minua haitannut. Oli muuten hyvä tyyppi, ei siinä ole pituudella merkitystä.

Erottiin sitten ihan muista syistä.

Pituus siis ei ole ongelma, ellei itse tee siitä sellaista!

Vierailija
54/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 161cm ja mieheni on 169cm. En ole itse ikinä miestä valinnut pituuden takia.. Jos olet epävarma ja valitat kuinka lyhyt olet niin ei naista mikään huono itsetuntoinen mies kiinnosta ja heti mies olettaa että naista ei kiinnosta koska on lyhyt

Vierailija
55/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lyhyys, mutta se napoleon-kompleksi..

Vierailija
56/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon noin 165 cm ja poikaystäväni noin 168 cm. Musta tää on vaan kivaa ku ei tarvitse ikinä kurotella :D ja voidaan esim. lainata toistemme verkkareitakin tarvittaessa koska jalat on melko samanpituset ja ollaan kumpiki normaalipainosia (vaikka muuten mulla onkin aika paljon naisellisemmat muodot). Korkkareista en oo ikinä erityisemmin välittäny nii ei tarvitse sitäkään miettiä. Sen verran pinnallinen siis oon et musta on kiva kun mies ei kuitenkaan oo mua lyhyempi.

Vierailija
57/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulisijanaista on pyydetty tuhansia kertoja etsimään netistä niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä. 

Vielä ei ole näkynyt :D

No mä olen ylipainoinen (100kg) yksinhuoltaja jolla on neurologinen poikkeavuus ja myös yhdellä neljästä lapsestani on.

Joo, varmaan jonkun työttömän alkoholistin tähän rinnalle saisi viidenneksi lapseksi, mutta ns. Kunnon miehet, edes ne tavalliset juoksee kyllä kovaa karkuun.

Ja joo, munaa naisena saa aina, ei välttämättä omasta ikäluokasta, mutta 20+ ihan komeat ja lihaksikkaat nuoret miehet kiimoissaan painaa kyllä oikein mielellään. Niihin sitten turvaudun mieluummin kuin kalja-peraan.

Vierailija
58/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä miehistä. Se ei tee minusta pinnallista eikä tarkoita että esineellistän miehiä. Saan pitää mistä haluan, saan antaa pakit ihan kenelle haluan ja saan sanoa sen ääneen.

Vierailija
59/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän pitkistä miehistä. Se ei tee minusta pinnallista eikä tarkoita että esineellistän miehiä. Saan pitää mistä haluan, saan antaa pakit ihan kenelle haluan ja saan sanoa sen ääneen.

Mikä sitten mielestäsi olisi pinnallista?

Vierailija
60/127 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten mielestäsi olisi pinnallista?

Se mitä muut ihmiset arvostavat ja mikä ei ole itselleni tärkeää (ja mitä ominaisuutta itseltäni ei löydy). Niin jokainen määrittelee pinnallisuuden ja siihen tämä aloituskin perustuu. Siihen on aina hyvä vedota, kun oma sinkkuus oikein kiukuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi