Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä lyhyenä miehenä

Vierailija
30.05.2016 |

Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.

-M24

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulisijanaista on pyydetty tuhansia kertoja etsimään netistä niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä

Vielä ei ole näkynyt :D

Susta en tiedä, mutta mulla ei ainakaan seisoisi esim. kun katsoo hänen pulskimpia aikojaan http://www.elitereaders.com/obese-woman-drops-110-kilos/

Ottamatta muuten kantaa asiaan, eikö ketään muuta huvita, että otetaan esimerkiksi niin ruman naisen kuva, ettei se saisi miestä ja hänen feeder-poikaystävänsä...

Vierailija
122/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, minulle kyllä kelpaisit.

T. Homomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni aikana seurustellut kolmen itseni pituisen (162) miehen kanssa. Heidän itsetuntonsa oli nolla juurikin pituuden takia. Yksi haastoi jatkuvasti riitaa pidempien miesten kanssa. Toinen "pyyteli anteeksi" pituuttaan jatkuvasti ja kolmas päti kaikessa ja yritti kompsensoida pituuttaan siten.

Mä haluan, että ihmisellä on hyvä itsetunto ja terveellä tavalla rakastaa itseään. En kaipaa itsesäälissä rypevää mörrimöykkyä.

Lopeta ruikutus ja itsesääli, niin ehkä sullekin lohkeis.

Vierailija
124/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyiden miesten tosiaan pitäisi olla enemmän sinut pituudensa kanssa jolloin se pituus (tai sen puute) ei olisi niin iso asia. Tämän asian tiedostamana pitää toki myös tiedostaa syy-seuraus mikä alunperin johtaa lyhyiden miesten itsetunto-ongelmiin: ihmiset ja media muistuttavat jatkuvasti miten paljon parempia pitemmät miehet ovat. Tälle yleiselle asenteelle altistuttuuaan suurin osa lyhyistä miehistä väkisinkin kärsii jonkinlaisesta kompleksista pituuteen liittyen. Jos taas ei kärsi niin on siinä kyllä melkoinen arjen sankari joka varmaan jo ihan sillä saavutuksellaan saa naisia.

Eli olkaa lyhyet miehet itsevarmempia älkääkä välittäkö niin paljon siitä lyhyydestänne. Tämä toki sen jälkeen kun teidät on varhais-aikuisuudesta lähtien ehdollistettu uskomaan ja sisäistämään se että olette ainakin vähän huonompia kuin normaalipituiset miehet.

Vierailija
125/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vahinko että naiset ovat niin pinnallisia, että miehen pituudella on suuri merkitys. On hiukka nihkeää kun ei tiedä keneltä saa taas pakit vain sillä perusteella, että täysin muihin asioihin vaikuttamaton geneettinen piirre on vääränlainen. Toivottavasti edes joskus löydän jonkun. Sen tiedän, että näin vaikeaa se ei olisi, jos mulla olisi pituutta 30 cm enemmän. Nyt on sellanen olo että moni nainen ei näe mua edes miehenä. Naiset vaan esineellistää miehiä pituuden perusteella.

-M24

Luin vain tämän aloitusviestisi, enkä siis tiedä, mitä tarkoitat lyhyydellä. Minusta esimerkiksi 165-senttinen mies on kyllä lyhyt, muttei mikään turn-off. Tosin itsekin olen naisena lyhyt. Olen vaan havainnut, että etenkin pitkistä miehistä monet haluavat pienen naisen. Omanikin on paljon minua pidempi ja toisinaan arvostelee pitkiä naisia (josta saa kyllä haukut minulta; pituudelleen ei kukaan voi mitään!)

Jos olet hyvin lyhyt, oletko koskaan harkinnut Lyhytkasvuisten liittoon (tjms) liittymistä? Satuin kerran tanssiravintolaan, joissa heillä oli illanvietto ja kyllä oli todella lyhyitä naisia ja miehiä! Pari minua lyhyempää miestäkin tanssitteli minua. 

Vierailija
126/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja huomannut vihdoinkin, kuinka kuumia itseäni lyhyemmät miehet ovat. Paljon parempia kuin pitkät miehet, jotka kuvittelevat että se miehen pituus saa naiset kiinnostumaan. Lyhyempien miesten kanssa on vaan asetelma jotenkin jännempi, ihan kuin lyhyempi mies saisi jotain lisäkiihoketta siitä, että nainen on pitkä. Ja sen sitten kyllä huomaa menosta...ei kiitos enää pitkiä miehiä minulle.

Vierailija
127/127 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että  alle 140 cm pitkällä miehellä on vaikeuksia löytää naista. Jos siis tarvitsisit tuon 30 cm pituutta lisää. Tänäkin kesänä on kutsuttu kaksiin häihin, joissa molemmissa sulhanen on alle 170 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän